Mobiilimaksaminen kaupan kassalla

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 916
Noh, nyt se onnistui. Minulla on ollut vuoden verran debit-kortti payssa lisättynä, mutta kortti on vanhentunut. Olen yrittäyt sitä poistaa, mutta poisto ei onnistu koska kortti on käytössä jossakin maksutilissä. Eli ilmeisesti jonkin palvelun maksutapana. Koitin taas puhelimesta sitä poistaa, mutta sama virhe. Sitten selaimella läppäriltä menin kokeilemaan, niin kas kummaa kortin saikin poistettua ongelmitta. Nyt kun kokeilin lisätä voimassa olevan debitin, niin lisäys onnistui. Kiitti!
 
Liittynyt
03.07.2021
Viestejä
350
Mikäs tässä Google Payssa nyt Pivoon verrattuna on parempaa? Muuta kuin että se toimii. :D
Mutta joo, Pivon kanssa saanut punastella kassalla monet hetket joten ilolla otan kyllä Googlen kokeiluun.
 
Liittynyt
03.07.2021
Viestejä
350
Niinpä, toinen noista toimii ja toinen ei. Valinta on sinun.
Lähinnä sitä pohdin että osaako tämä jotakin erikoiskikkoja myös. Perusmaksun ehdin jo työmaaruokalassa testata ja sukkelammin onnistui kuin vielä aamulla Pivon kanssa räplääminen joka valitteli tuntematonta korttia pitkään.

S-ryhmän ja K-plussan korttinumerot sain Google Payhin lisättyä mutta mahtaako niiden luku onnistua samalla puhelimen vilautuksella kuin itse maksu. Jää kokeiltavaksi vielä.

Edit: Eikä kun eihän tuolta Setua löydykään kortiksi. Vain +.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
708
S-ryhmän ja K-plussan korttinumerot sain Google Payhin lisättyä mutta mahtaako niiden luku onnistua samalla puhelimen vilautuksella kuin itse maksu. Jää kokeiltavaksi vielä.
Ei saa gpayn kautta. Lue alla oleva viesti miten saat bonukset talteen.

Tässä sovellukset, joilla saat bonukset ja plussat kerättyä ja maksettua G Paylla. Mobiilibonus tosiaan pitää avata, jonka jälkeen laite maksupäätteelle -> bonukset kirjautuu -> sovellus sulkeutuu automaattisesti -> GP maksu lähtee automaattisesti. Plussasovellusta ei tarvitse avata. Siihen syötetään vain kerran kortin tiedot ja se toimii aina taustalla (on normaalia, että maksupääte lukee kaksi kertaa plussat ja sitten lähtee maksu)

 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
OP:n asiakaspalvelun mukaan Pivon lähimaksu poistuu käytöstä kevään aikana.
Kannatti tuohonkin sitten satsata vuosia. En minä sillä vuosia tuota käytinkin, mutta kun se toimintavarmuus eri päätteillä ei aina ollut niin varmaa.

Mut se mikä tuossa oli hyvää niin tilisiirrot onnistuivat puhelinnumerolla, google payssä sama ominaisuus?
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
370
Ei paljoa henkilökohtaisesti harmita Pivon lähimaksun loppuminen kun ei ole pariin vuoteen antanut ominaisuutta edes käyttää.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 162
Mut se mikä tuossa oli hyvää niin tilisiirrot onnistuivat puhelinnumerolla, google payssä sama ominaisuus?
OP mobiilissa siirto ominaisuus, jolla voi laittaa puhelinnumerolla rahaa. Tai sitten MobilePay.

Meinasin jo laittaa Curven pois, mutta muistin että OP spedeilee vielä noissa tankkausmaksuissa ja pitää niitä olla jatkuvasti varmistelemassa sovelluksesta. Curvelle näköjään vielä käyttöä...

Onko OP kysellyt lisävarmistuksia kaupassa asioidessa GPayn kanssa?
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
424
OP mobiilissa siirto ominaisuus, jolla voi laittaa puhelinnumerolla rahaa. Tai sitten MobilePay.

Meinasin jo laittaa Curven pois, mutta muistin että OP spedeilee vielä noissa tankkausmaksuissa ja pitää niitä olla jatkuvasti varmistelemassa sovelluksesta. Curvelle näköjään vielä käyttöä...

Onko OP kysellyt lisävarmistuksia kaupassa asioidessa GPayn kanssa?
Olen maksanut neljä kertaa eikä ole kysynyt mitään lisävarmistuksia.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
142
Tässä sovellukset, joilla saat bonukset ja plussat kerättyä ja maksettua G Paylla. Mobiilibonus tosiaan pitää avata, jonka jälkeen laite maksupäätteelle -> bonukset kirjautuu -> sovellus sulkeutuu automaattisesti -> GP maksu lähtee automaattisesti. Plussasovellusta ei tarvitse avata. Siihen syötetään vain kerran kortin tiedot ja se toimii aina taustalla (on normaalia, että maksupääte lukee kaksi kertaa plussat ja sitten lähtee maksu)

Toimiiko nämä sovellukset kellossa (Galaxy watch 4)? Menee kyllä hyöty, jos täytyy puhelin kaivaa esille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
708
Toimiiko nämä sovellukset kellossa (Galaxy watch 4)? Menee kyllä hyöty, jos täytyy puhelin kaivaa esille.
Jos on wearos kello, voit kokeilla ADB kautta. Esim tuossa joskus kirjanmerkkeihin lisäämäni viesti missä onnistuneesti kplussa laitettu.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Olen maksanut neljä kertaa eikä ole kysynyt mitään lisävarmistuksia.
Ei kai OP siihen vaikuta, vai? Jos vaikuttaa, niin ei tarvitse tosiaan luopua Curvesta. Curveen liitetyllä OP:n kortilla olen maksanut Gpaylla varmaan tuhat kertaa ostosten keskisumman pyöriessä jossakin 60 euron paikkeilla, eikä ole ollut koskaan mitään lisävarmennuksia. Sen sijaan ABC:llä mobiilisovelluksella tankatessa pitää joka ikinen kerta tehdä lisävarmennus OP:n sovelluksessa ja se on ihan täyttä skeidaa se.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 162
Sen sijaan ABC:llä mobiilisovelluksella tankatessa pitää joka ikinen kerta tehdä lisävarmennus OP:n sovelluksessa ja se on ihan täyttä skeidaa se.
Siksi mulla on Curve laitettu myös ABC mobiiliin. Pitää toki pyytää aspasta sitä polttoaineasemalla maksamisen avausta ensin, mutta sen jälkeen toimii. Miksiköhän tuokin on pitänyt defaulttina disabloida.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 916
Jännästi curvelta tuli sähköpostia missä mainitaan että curven accountia ei voitu vahvistaa. Minulta on kuulemma kysytty useita kertoja vahvistuksista ja kun en ole toiminut niin tili disabloitu. Ja ei..ei ole tullut mitään viestiä mihinkään. Appilla pääsen curveen ja siellä ei näy mitään ongelmia tosin en ole curvella maksanut varmasti 9kk:n.
Eilen tuli uusi viesti että pitäisi laittaa passista kuvaa menemään. Jotenkin häiritsee että nuo viestit tuli. Laitoin eilen tuelle viestiä että onko tuo nyt jokin virhe vai mistä on kyse.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
Jännästi curvelta tuli sähköpostia missä mainitaan että curven accountia ei voitu vahvistaa. Minulta on kuulemma kysytty useita kertoja vahvistuksista ja kun en ole toiminut niin tili disabloitu. Ja ei..ei ole tullut mitään viestiä mihinkään. Appilla pääsen curveen ja siellä ei näy mitään ongelmia tosin en ole curvella maksanut varmasti 9kk:n.
Eilen tuli uusi viesti että pitäisi laittaa passista kuvaa menemään. Jotenkin häiritsee että nuo viestit tuli. Laitoin eilen tuelle viestiä että onko tuo nyt jokin virhe vai mistä on kyse.
Oletko koskaan aikaisemmin laittanut passista kuvaa? Jos et, niin on ihan normaalia että kysyyvät sitä. Curvea koskee samat pankkisäädökset kuin muitakin rahalaitoksia, eli heidän tulee tuntea asiakkaansa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Kyllä toi curven henkkareiden kysely on ihan legit homma. Tuntemissäännöt pätee mutta it-kivikaudella ei ole kansainvälistä sähköistö tunnistusta käytössä joten tehdään kuten ysärillä ja otetaan kopioita passista/ajokortista…

Ittellä kelpas ajokortista kuva curvelle tunnistukseen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 916
Mun mielestä mä toimitin nuo jos silloin kun tili luotiin. Eihän tota muuten olisi saanut luotua. Eniten tossa hämää se että ne kiittää mua meilissä dokumenttien lisäämisestä mitä en ole siis vuoteen tehnyt. Ja siis kiitos päättyy kuitenkin siihen, että niiden avulla minua ei voidakaan yhtäkkiä tunnistaa ja tili piti deaktivoida.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Siksi mulla on Curve laitettu myös ABC mobiiliin. Pitää toki pyytää aspasta sitä polttoaineasemalla maksamisen avausta ensin, mutta sen jälkeen toimii. Miksiköhän tuokin on pitänyt defaulttina disabloida.
Hetkonen, siis mistä aspasta tuota pitää osata pyytää, ABC:lta vai Curvelta?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 144
Mun mielestä mä toimitin nuo jos silloin kun tili luotiin. Eihän tota muuten olisi saanut luotua. Eniten tossa hämää se että ne kiittää mua meilissä dokumenttien lisäämisestä mitä en ole siis vuoteen tehnyt. Ja siis kiitos päättyy kuitenkin siihen, että niiden avulla minua ei voidakaan yhtäkkiä tunnistaa ja tili piti deaktivoida.
Onnistui kyllä aikanaan tilin tekeminen ilman kuvaa henkkareista, itse en aikanaan moisia lähettänyt. Nyt vuodenvaihteessa tuli tuo kysely minulle.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Onnistui kyllä aikanaan tilin tekeminen ilman kuvaa henkkareista, itse en aikanaan moisia lähettänyt. Nyt vuodenvaihteessa tuli tuo kysely minulle.
Mulla ihan sama. Vasta nyt kyselivät henkkaria vaikka asiakas ollut toista vuotta ennen sitä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Curvelta pitää pyytää.
Ok. Sitten seuraava tyhmä kysymys: Mitä sieltä pitää nimenomaan osata pyytää? Otetaanko siellä siis kantaa jollakin tavalla siihen missä ja miten korttia käytetään ja pitää erityisesti osata pyytää jonkin tietyn ominaisuuden aktivointia, vai mikä juttu tämä oikein on? Ei ole tullut mieleenkään, että pitäisi erikseen pyytää, että voisinko saada luvan maksaa myös paikassa x, vaikka paikassa y ja z kaikki on jo automaattisesti kunnossa.

Mikä tällaisen rajoituksen idea oikein on?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
889
Ok. Sitten seuraava tyhmä kysymys: Mitä sieltä pitää nimenomaan osata pyytää? Otetaanko siellä siis kantaa jollakin tavalla siihen missä ja miten korttia käytetään ja pitää erityisesti osata pyytää jonkin tietyn ominaisuuden aktivointia, vai mikä juttu tämä oikein on? Ei ole tullut mieleenkään, että pitäisi erikseen pyytää, että voisinko saada luvan maksaa myös paikassa x, vaikka paikassa y ja z kaikki on jo automaattisesti kunnossa.

Mikä tällaisen rajoituksen idea oikein on?
En täysin tiedä mikä syy idean takana on, mutta ilmeisesti siellä on erikseen määritelty oletukseksi bensan ostaminen kieletylle listalle.
Kai sen pyynnön voi esittää curven sovelluksen kautta, mutta itsellä kun on Nordean kortti niin ei ole ollut curvea koskaan. Niin ja vaikka olisi niin tällä näkökyvyllä ei ole korttia saatikka autoa, niin en tuosta olisi paljon tämän enempää osannut kertoa muutenkaan.

Mutta juu curven asiakaspalvelu osaa varmaan kertoa tarkemmin mitä rajoituksia on ja miten niistä pääsee eroon halutessaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Ok. Sitten seuraava tyhmä kysymys: Mitä sieltä pitää nimenomaan osata pyytää? Otetaanko siellä siis kantaa jollakin tavalla siihen missä ja miten korttia käytetään ja pitää erityisesti osata pyytää jonkin tietyn ominaisuuden aktivointia, vai mikä juttu tämä oikein on? Ei ole tullut mieleenkään, että pitäisi erikseen pyytää, että voisinko saada luvan maksaa myös paikassa x, vaikka paikassa y ja z kaikki on jo automaattisesti kunnossa.

Mikä tällaisen rajoituksen idea oikein on?
Tästä on ollut täällä pariin kertaan keskustelua vuosien varrella ja tuntuu olevan vähän erilaisia kokemuksia ihmisillä, mistä sitten johtuu, ken tietää.

Joillakin tuo on aktivoitunut automaattisesti jonkin ajan kuluttua kun Curven korttia on käyttänyt tarpeeksi, mitään tarkkaa rajaa ei tieten ole.
Joidenkin on joutunut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun ja pyytää aktivoimaan mahdollisuus maksaa huoltoasemien automaateilla, mitään sen tarkempaa ominaisuutta ei käsittääkseni ole mainittu. Nuo automaatit toimii jotenkin erilaisella tavalla, kuin normaalit maksupäätteet, eli ne varaa isomman summan ennakkoon ja myöhemmin summa sitten korjaantuu oikeaksi.
Mistään ei tieten voi nähdä itse, onko tuo ominaisuus aktivoitunut vai ei, ennenkuin yrittää maksaa kyseisillä automaateilla.

Kaippa nuo asiat elää, ku vuosien aikana on tarkentunut moni asia näissä luottokortti maksuissa ja Curvenkin palvelut tainnut siirtyä toiseen maahan jne...
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 162
Ok. Sitten seuraava tyhmä kysymys: Mitä sieltä pitää nimenomaan osata pyytää?
Mulla riitti: Lisäsin Curven kortin ABC mobiiliin ja se maksu epäonnistui. Otin aspaan yhteyttä, että ko. maksu on epäonnistunut, että voitteko lisätä mahdollisuuden maksaa polttoaineasemalla, niin aika pian tuli vastaus, että nyt on ok.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
142
Jos on wearos kello, voit kokeilla ADB kautta. Esim tuossa joskus kirjanmerkkeihin lisäämäni viesti missä onnistuneesti kplussa laitettu.
Sain tuon K-plusssa kortin lisättyä näillä ohjeilla kelloon. Herjaa kuitenkin ettei lähimaksua ole tuettu mutta ilmeisesti väärä herja ja pitäisi toimia.

Mutta ongelma on tuon S Mobiilibonus ohjelman kanssa, koska se on maksullinen niin en saa sitä muutettua .apk ja siirrettyä adb kelloon. Jos jollain on ohje millä saa maksullisen sovelluksen -> toimivaksi .apk niin kiitos.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 162
Tässä sovellukset, joilla saat bonukset ja plussat kerättyä ja maksettua G Paylla. Mobiilibonus tosiaan pitää avata, jonka jälkeen laite maksupäätteelle -> bonukset kirjautuu -> sovellus sulkeutuu automaattisesti -> GP maksu lähtee automaattisesti. Plussasovellusta ei tarvitse avata. Siihen syötetään vain kerran kortin tiedot ja se toimii aina taustalla (on normaalia, että maksupääte lukee kaksi kertaa plussat ja sitten lähtee maksu)

Mobiilibonus on päivitetty. Uusimpaan versioon on mahdollista lisätä käteiskortti manuaalisesti (pitkä numero).

Mutta ongelma on tuon S Mobiilibonus ohjelman kanssa, koska se on maksullinen niin en saa sitä muutettua .apk ja siirrettyä adb kelloon. Jos jollain on ohje millä saa maksullisen sovelluksen -> toimivaksi .apk niin kiitos.
WearOS versio on työn alla. Tähän voi meikäläiselle lähettää google tilin (sähköpostiosoitteen), niin lisään betaryhmään.
Tosin WearOS betaa ei vielä ole, mutta sitten kun se tulee saataville niin olisi testiryhmä valmiina. (Itselläni ei WearOS kelloa ole)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
889
Mobiilibonus on päivitetty. Uusimpaan versioon on mahdollista lisätä käteiskortti manuaalisesti (pitkä numero).


WearOS versio on työn alla. Tähän voi meikäläiselle lähettää google tilin (sähköpostiosoitteen), niin lisään betaryhmään.
Tosin WearOS betaa ei vielä ole, mutta sitten kun se tulee saataville niin olisi testiryhmä valmiina. (Itselläni ei WearOS kelloa ole)
Olisi kyllä kätevä saada vaihtoehdoksi bonusten lukuun tilaa jossa tulisi pelkkä pling! Kilahdus ja sovellus jäisi yhä auki.
Joskus kun on tilanteita että haluaa vain lukea bonukset ja ei välttämättä maksaa heti sillä Google Payllä, niin valinta sille meneekö sovellus kiinni automaattisesti vaiko vasta takaisin napin käskystä olisi kätevä lisä puhelimeen.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
Olisi kyllä kätevä saada vaihtoehdoksi bonusten lukuun tilaa jossa tulisi pelkkä pling! Kilahdus ja sovellus jäisi yhä auki.
Joskus kun on tilanteita että haluaa vain lukea bonukset ja ei välttämättä maksaa heti sillä Google Payllä, niin valinta sille meneekö sovellus kiinni automaattisesti vaiko vasta takaisin napin käskystä olisi kätevä lisä puhelimeen.
Eikös ne bonukset voi lukea jo silloin kun kassa lukee vielä tuotteita? Silloin ei maksua lähde. En ole kokeillut kuinka käyttäytyy, mutta luulisin että voi.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Eikös ne bonukset voi lukea jo silloin kun kassa lukee vielä tuotteita? Silloin ei maksua lähde. En ole kokeillut kuinka käyttäytyy, mutta luulisin että voi.
Voi lukea bonukset heti kun ensimmäinen tuote on mennyt hinan läpi. Joskus Google Pay pomppaa siltikin heti perään ja siitä tulee "That did not work" -virhe, mutta se ei haittaa mitään, eli sitten kun maksu on valmiina, niin käyttää vaan luuria uudelleen lukijassa ja homma rokkaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
889
Itse ajattelin lähinnä tilanteita joissa on tarkoitus vain vilauttaa kortta kaverille, jotta saisi etuasiakas hinnat tai muuta vastaavaa etua.
Tuolloin ei välttämättä olisi tarve Google Payn hyppiä niin ahnaasti esiin maksamaan.
 
Liittynyt
03.07.2021
Viestejä
350
Mistäs tämän saa päälle? Itsellä näkyy vain noi hätäpuhelu ja virtapainikkeet.
Taisi jo selvitä, mutta ihan lisähuomiona että itsellä One+:ssa (muistaakseni ei välttämättä merkkikohtainan vaan ihan Android-wide) tuo sammutusmenuu aktivoituu painamalla pohjassa Virtasta ja Volume+ -nappeja. Vanhemmassa käyttiksessä muistan pelkän virtanapin olleen.

Ihan siltä varalta jos joku ihmettelee ettei Virtanen tee mitään.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
252
Välillä käy niin että alle 50€:n ostoihin ei riitä tuo aika kun näyttö on hereillä. Tätä tapahtuu silloin kun pääte lukee myös plussapisteet. Saakohan tuota hereilläoloaikaa kasvatettua muutamalla sekunnilla? Puhelimena Samsung Galaxy s21ultra.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
70
Toimiiko kaikilla nuo alle 50e ostokset puhelin lukittuna? Tässä tuntuu olevan vaihtelua että joillakin toimii ja joillakin ei. Itsellä ei toimi vaan täytyy avata lukitus. Puhelimena Oneplus 8t.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Toimiiko kaikilla nuo alle 50e ostokset puhelin lukittuna? Tässä tuntuu olevan vaihtelua että joillakin toimii ja joillakin ei. Itsellä ei toimi vaan täytyy avata lukitus. Puhelimena Oneplus 8t.
Alle 50€ ostokset pitäis mennä lukitusta avaamatta (mutta näyttö päällä) ihan samalla tavalla kuin lähimaksukortilla voi maksaa ilman piniä. Eli välillä se kyselee sitä vahvistusta, tai tässä tapauksessa lukituksen avausta, joka tapauksessa.

Sitä en sitten tiedä onko OP tehnyt jotain omiaan tuonne ettei GPay aktivoidu avaamatta lukitusta tms... En ole tainnut koskaan yrittääkään maksaa avaamatta lukitusta kun sormenjäljellä luuri aukeaa suunnilleen samalla vaivalla kuin laittaa pelkästään näytön päälle virtanapista, ja pysyy sitten näyttökin päällä kauemmin kuin pari sekuntia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
708
Viimeksi kaupassa maksoin 28€ ostokset ilman lukituksen avaamista, vain näyttö päälle.
edit: gpay ja op siis.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Että tuo rasittaa että NÄYTTÖ PÄÄLLÄ. Eihän se ole päällä ilman että lukituksen poistaa. Kyllähän siinä valo räpähtää, mutta että olisi päällä.
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
743
Että tuo rasittaa että NÄYTTÖ PÄÄLLÄ. Eihän se ole päällä ilman että lukituksen poistaa. Kyllähän siinä valo räpähtää, mutta että olisi päällä.
No kyllä se näyttö on silloin päällä kun sen virtanapista painat päälle. Vai onko sulla asetettu joku 5sek ajaksi että näyttöä menee pois päältä jos sitä ei käytä?

Ihan samalla tavalla se näyttö on päällä kuin se että sulla on lukitus auki ja näyttö päällä.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
Että tuo rasittaa että NÄYTTÖ PÄÄLLÄ. Eihän se ole päällä ilman että lukituksen poistaa. Kyllähän siinä valo räpähtää, mutta että olisi päällä.
Onhan se näyttö päällä jos siinä on virta päällä? Näyttölukitus ei ole auki, mutta näyttö on kyllä päällä.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Että tuo rasittaa että NÄYTTÖ PÄÄLLÄ. Eihän se ole päällä ilman että lukituksen poistaa. Kyllähän siinä valo räpähtää, mutta että olisi päällä.
Mikäs se termi sitten pitäis olla tilanteessa jossa näytössä pitää olla virta päällä mutta lukitusta ei ole poistettu?

Saa ehdottaa, en lupaa että ottaisin kuitenkaan käyttöön.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 162
Mikäs se termi sitten pitäis olla tilanteessa jossa näytössä pitää olla virta päällä mutta lukitusta ei ole poistettu?
Oisko lukitusnäyttö? Ainakin englanniksi käytetään lockscreen termiä, jossa näyttö on päällä, mutta lukitusta ei ole poistettu.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 413
Viestejä
4 160 305
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom