Nokia 6.1 sama vika.Onkos muilla mobiiliPlussa lakannut toimimasta Android 10 asentamisen jälkeen. Luuri Nokia 7 Plus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nokia 6.1 sama vika.Onkos muilla mobiiliPlussa lakannut toimimasta Android 10 asentamisen jälkeen. Luuri Nokia 7 Plus.
Mobile Payhin saa nyt kytkettyä plussakortin. Tämä tulee taas keventämään lompakkoa. Kun vielä ajokortista saadaan sähköinen versio, niin koko lompakon voi unohtaa.
MobilePaylla voi nyt maksaa ostokset myös K-ruokakaupoissa
MobilePay käy maksuvälineenä kaikissa K-ruokakaupoissa.www.k-ruoka.fi
Lisääminen edellyttää vahvistusta jonka voi tehdä vain soittamalla UK:n...Nyt saa Curven aktivoitua myös Suomessa Google Pay:lle. Luultavasti myös Samsung pay toimii
Minulla auttoi tuo yhteys aspaan. Nyt löytyy Curve Google Paysta ja Samsung Paysta.Lisääminen edellyttää vahvistusta jonka voi tehdä vain soittamalla UK:n...
Edit: Numerossa päätyy jonoon joka tuntui olevan aika pitkä.
Pistin emailia onko vahvistusta mahdollista tehdä mitenkään muulla tavalla.
Edit2: Aspa vastasi nopeasti että mahdollisuus varmistaa myös tekstarilla.
Joku säätö aspan tekemänä, kortin poisto ja lisääminen uudestaan ja nyt tarjoaa SMS vahvistusta.
Ongelma vaan että tekstaria ei tule... No uudestaan aspaan yhteyttä.
Mä en saa sitä vahvistus tekstaria vaikka olen aspan ohjeen mukaan poistanut ja uudelleen asenranut kortin...Minulla auttoi tuo yhteys aspaan. Nyt löytyy Curve Google Paysta ja Samsung Paysta.
Google PAyhin ei saa suomessa lisättyä bonus-kortteja. Keskolla on oma K-Plussa sovellus jonka avulla voi puhelimella kirjata NFC:llä nuo plussapisteet. SOK:lla pitää olla sitten MobilePayPystyykö Gpaylla ottamaan pelkät bonukset s ja k ryhmän kaupoista? Ei ole tukea vielä säästöpankille, niin maksaminen ei onnistu toistaiseksi. Saisi kuitenkin kaksi korttia pois kuleksimasta, jos bonarit saisi. Tai onnistuuko bonarien saaminen jos käyttää mobilepayta?
Kiitos vastauksesta. Googlettelin ja päädyin samaan. Mobilepayn kautta toimii k-plussat ja s-kortit näemmä hyvin. Toimiiko mobilepay käytännössä kaikkialla missä lähimaksaminen on käytössä? Lidlissä käyn useiten, mutta en niiden sivuilla nähnyt mobilepayta toimivaksi maksuksi.Google PAyhin ei saa suomessa lisättyä bonus-kortteja. Keskolla on oma K-Plussa sovellus jonka avulla voi puhelimella kirjata NFC:llä nuo plussapisteet. SOK:lla pitää olla sitten MobilePay
Ei toimi, toimii vaan K/S-Kaupoissa.Kiitos vastauksesta. Googlettelin ja päädyin samaan. Mobilepayn kautta toimii k-plussat ja s-kortit näemmä hyvin. Toimiiko mobilepay käytännössä kaikkialla missä lähimaksaminen on käytössä? Lidlissä käyn useiten, mutta en niiden sivuilla nähnyt mobilepayta toimivaksi maksuksi.
Huomasin pari päivää sitten kaupassa unohtaneeni lompakon kotiin. Onneksi muistin, että onhan minulla luurissa Mobile Pay ja kun kerran olin Prismassa, niin sen pitäisi myös toimia. Vaan kuinkas kävikään kassalla, eihän se paska tunnistanut yhteyttä lainkaan. Myyjä boottaili päätettä muutamaan otteeseen samalla kiroillen, että tällaista tämä on vähän väliä. En yllättynyt, kun näitä ongelmia on tullut vastaan niin monesti aiemminkin. Ostokset jäivät sitten siihen siksi aikaa, kun ajelin hakemaan lompakkoa kotoa.
Ei ole maailma edelleenkään valmis näiltä osin. Ihan turha kuvitella, että uskaltaisi jättää lompakon kotiin tarkoituksella.
Maailma on täysin valmis mobiilimaksamiseen, jos jättää nämä MobilePayn kaltaiset pelleilyt pois laskuista. Terveisin Apple Payta 2,5 vuotta ilman ongelmia käyttänyt.Huomasin pari päivää sitten kaupassa unohtaneeni lompakon kotiin. Onneksi muistin, että onhan minulla luurissa Mobile Pay ja kun kerran olin Prismassa, niin sen pitäisi myös toimia. Vaan kuinkas kävikään kassalla, eihän se paska tunnistanut yhteyttä lainkaan. Myyjä boottaili päätettä muutamaan otteeseen samalla kiroillen, että tällaista tämä on vähän väliä. En yllättynyt, kun näitä ongelmia on tullut vastaan niin monesti aiemminkin. Ostokset jäivät sitten siihen siksi aikaa, kun ajelin hakemaan lompakkoa kotoa.
Ei ole maailma edelleenkään valmis näiltä osin. Ihan turha kuvitella, että uskaltaisi jättää lompakon kotiin tarkoituksella.
Aika usein toimii ihan ok mutta tulee liian usein vielä niitä että saa odottaa liian kauan.Huomasin pari päivää sitten kaupassa unohtaneeni lompakon kotiin. Onneksi muistin, että onhan minulla luurissa Mobile Pay ja kun kerran olin Prismassa, niin sen pitäisi myös toimia. Vaan kuinkas kävikään kassalla, eihän se paska tunnistanut yhteyttä lainkaan. Myyjä boottaili päätettä muutamaan otteeseen samalla kiroillen, että tällaista tämä on vähän väliä. En yllättynyt, kun näitä ongelmia on tullut vastaan niin monesti aiemminkin. Ostokset jäivät sitten siihen siksi aikaa, kun ajelin hakemaan lompakkoa kotoa.
Yhden valmistajan sovelluksella patsastelu ei ole kovinkaan rakentavaa tässä yhteydessä, varsinkaan kun Applen markkinaosuus on vain reilut 10%.Maailma on täysin valmis mobiilimaksamiseen, jos jättää nämä MobilePayn kaltaiset pelleilyt pois laskuista. Terveisin Apple Payta 2,5 vuotta ilman ongelmia käyttänyt.
Ei sekään niin paljon haittaisi, mutta kun ei toimi joskus lainkaan. Ei tuohon vain pysty luottamaan.Aika usein toimii ihan ok mutta tulee liian usein vielä niitä että saa odottaa liian kauan.
Ei viitsisi alkaa vaihtamaan pankkia tuon vuoksi, sillä ainakin viimeksi tuossa pari kuukautta sitten testatessa (Osuuspankin korteilla) se sanoi tylysti, että "tätä korttia ei voi käyttää kaupoissa maksamiseen".Juu, saispa henkilökortin puhelimeen niin vois jättää lompakon kotiin, Google Pay toiminut 1.5v ongelmitta.
Ei voi tosiaan tuon varaan jättää.Eipä toimi S-Pankin kortissa lähimaksukaan itsellä, jokakerta joutuu hakkaamaan pin koodia.Yhden valmistajan sovelluksella patsastelu ei ole kovinkaan rakentavaa tässä yhteydessä, varsinkaan kun Applen markkinaosuus on vain reilut 10%.
Ei sekään niin paljon haittaisi, mutta kun ei toimi joskus lainkaan. Ei tuohon vain pysty luottamaan.
Jos lisätään tähän erään toisen ”pienen” ohjelmistoyrityksen vastaava maksusovellus, joka lukemani perusteella( minulla ei ole tästä kokemusta) toimii ainakin lähes yhtä luotettavasti kuin Apple Pay ja näiden yhteenlaskettu markkinaosuus lähentelee sataa prosenttia niin riittäisikö se? Turha räpeltää MobilePayllä kun jompikumpi näistä toimivista on ilmaiseksi saatavilla lähes jokaiselle!Yhden valmistajan sovelluksella patsastelu ei ole kovinkaan rakentavaa tässä yhteydessä, varsinkaan kun Applen markkinaosuus on vain reilut 10%.
Tämä meni ohi. Mikä on se toinen maksusovellus, jonka voin asentaa Android-laitteisiini ja jolla voin maksaa ostokset vähintään S-marketeissa ja K-marketeissa, rahojen lähtiessäni Osuuspankin tililtäni? Mobile Pay toimii joskus ja jossakin ja samoin Pivo. Google Pay ei näytä toimivan Osuuspankin korteilla lainkaan, kuten jo sanoin.Jos lisätään tähän erään toisen ”pienen” ohjelmistoyrityksen vastaava maksusovellus, joka lukemani perusteella( minulla ei ole tästä kokemusta) toimii ainakin lähes yhtä luotettavasti kuin Apple Pay ja näiden yhteenlaskettu markkinaosuus lähentelee sataa prosenttia niin riittäisikö se? Turha räpeltää MobilePayllä kun jompikumpi näistä toimivista on ilmaiseksi saatavilla lähes jokaiselle!
Ehkä kannattaa miettiä Curve-kortin hankintaaTämä meni ohi. Mikä on se toinen maksusovellus, jonka voin asentaa Android-laitteisiini ja jolla voin maksaa ostokset vähintään S-marketeissa ja K-marketeissa, rahojen lähtiessäni Osuuspankin tililtäni? Mobile Pay toimii joskus ja jossakin ja samoin Pivo. Google Pay ei näytä toimivan Osuuspankin korteilla lainkaan, kuten jo sanoin.
Applen tuotteita en omista, enkä todennäköisesti tule omistamaan jatkossakaan, joten Apple Pay tai mikään muukaan vain jonkin tietyn valmistajan laitteilla toimiva viritys ei ole vaihtoehto.
Yksi syy on myös iOS eli silläkin pitää "toimia" joten NFC ei käy kun se sei "toimisi" kaikilla laitteilla.En ymmärrä miksei ne ottaneet NFC:tä tuohon MobilePayhin vaan piti ottaa epäluotettava BLE. Tai no, ehkä siinä haluttiin se ominaisuus käyttöön että voi hyväksyä sen maksun siellä pakkauspäässä. Töissä tulee kirottua tuota kun toimii/ei toimi/toimii miten haluaa, milloin haluaa.
En ole sellaisesta kuullutkaan. Pikaisella googletuksella se on joku himmeli, johon saa liitettyä muita kortteja. Miten se auttaa tässä tilanteessa?Ehkä kannattaa miettiä Curve-kortin hankintaa
Joo, mä otan lisää kortteja eri pankeista ja virittelen jotain laskusiirtoja näiden välille.Google Pay ja toimii kaikissa kaupoissa joissa vain lähimaksulla pystyy maksamaan. Otat esimerkiksi Nordealta (myös monia muita vaihtoehtoja) ilmaisen kortin joka tukee Google paytä. E-lasku käyttöön ja rahat lähtee Osuuspankin tilitä.
Paikallisessa Citymarketissa Mobile Pay on toiminut joka kerta kun sitä on muistanut käyttää. Nyt tuli sitten ensimmäinen kerta kun olisi ollut pakko käyttää sitä, mutta satuin olemaan Prismassa ja reisillehän se meni saman tien.MobilePayn paskuus taitaa johtua siitä, että se käyttää Bluetoothia eikä NFC:tä kuten Apple Pay / Google Pay. Jälkimmäisistä molemmat toimivat junan vessan elkein, enkä ole itse kuljettanut enää n. puoleen vuoteen lompsaa mukana ollenkaan.
Siten, että sillä saa sen OP:n kortin lisättyä Google Payhyn (tai Apple Payhyn tai jopa Samsung Payhyn). Toimii erinomaisesti ja pääsee Pivon paskeesta eroon.En ole sellaisesta kuullutkaan. Pikaisella googletuksella se on joku himmeli, johon saa liitettyä muita kortteja. Miten se auttaa tässä tilanteessa?
Aah, ok. Pitänee sitten tutustua tarkemmin.Siten, että sillä saa sen OP:n kortin lisättyä Google Payhyn (tai Apple Payhyn tai jopa Samsung Payhyn). Toimii erinomaisesti ja pääsee Pivon paskeesta eroon.
Ei ole rajoituksia ja luottopuolen sai tosiaan lisättyä.Mulla antoi lisätä molemmat puolet. Tarkista ettei ole käyttöaluetta rajoitettu kortin asetuksissa. Vaikka ei pitäisi kyllä antaa lisätä credittiäkään jos on rajoitettu.
Siksi tuota kysyinkin, koska sittenhän siinä on kaksi päällekäistä tahjoa ottamassa omat kulunsa.Eikös pankki saa aina jonkun pienen (0,15%) provikan korttimaksusta?
Joidenkin tietäjien/asiantuntijoiden mukaan tuon napin painaminen ei vaikuttaisi yhtään mitään mihinkään. Eli vähän ristiriitaista tietoa siitäkin on liikenteessä. Itse en ole asiantuntija, toistelen vain papukaijana muiden esittämiä kommentteja joita on tullut vastaan eri foorumeilla.Myyjä painoi jotain bluetooth näppäintä maksupäätteessä joka taisi ns. forcea bluetooth maksamiseen kun ei halunnut löytää puhelinta. En tiennyt että on tämmöinen
Olen tätä nyt jo aika kauan käyttänyt ja todella loistava palvelu. Itselläni on kyllä onnistunut op ja s pankki korttien, sekä credit että debit liittäminen curveen.No, onhan tuossa nyt edes jotain yritystä, jos saa sen Google Payn toimimaan tuon kanssa Osuuspankin tililtä. Vielä kun saisi ne helkutin bonuskortit samaan settiin.
Mulla kyllä löytyy suoraan mobiilipankissa kohta josta kortin saa suljettua. Eihän tuo eroa Curven vivusta yhtään millään tavalla.Lisäksi curve tuo turvaa varkaustapauksissa, eli jos vaikka käyttäisi sitä fyysistä korttia niin se on helppo tehdä toimimattomaksi yhdellä näpäytyksellä curve ohjelmassa jos sen joku varastaa. Normaalia luottokorttia hankalampi saada toimimattomaksi.
Hyvä että löytyy, OP:n mobiilipankista ei löydy eikä s.pankistakaan. Vaan pitäisi alkaa soittelemaan johonkin.Mulla kyllä löytyy suoraan mobiilipankissa kohta josta kortin saa suljettua. Eihän tuo eroa Curven vivusta yhtään millään tavalla.
Joko tuossa applen ratkaisussa toimii bonuskortit samalla. Muuten se on hyödytön, kun joutuu joka tapauksessa kaivamaan kortin esiim.Maailma on täysin valmis mobiilimaksamiseen, jos jättää nämä MobilePayn kaltaiset pelleilyt pois laskuista. Terveisin Apple Payta 2,5 vuotta ilman ongelmia käyttänyt.
Ei toimi, mutta se nyt ei ole Applen vika vaan s-pankin jne jotka eivät mahdollista korttien lisäämistäJoko tuossa applen ratkaisussa toimii bonuskortit samalla. Muuten se on hyödytön, kun joutuu joka tapauksessa kaivamaan kortin esiim.
Muilla kuitenkin plussapisteet toimii.Ei toimi, mutta se nyt ei ole Applen vika vaan s-pankin jne jotka eivät mahdollista korttien lisäämistä
Toimii, kun kesko on sitä halunnut ja varmaan maksanutkin siitä. Kaupat tätä kehitystä jumittaa.Muilla kuitenkin plussapisteet toimii.
Omat kokemukset pivosta on positiivisia siinä mielessä että joka kerta on toiminut. Käytän kuitenkin kortteja, kun aikaa ei kulu sen enempää.
Tässähän on puhuttu mobiilimaksamisesta, jossa Applen ratkaisu ei todellakaan ole hyödytön. Se on oma asiasi, jos olet bonuskorttiorja etkä sen takia halua käyttää toimivaa ratkaisua!Joko tuossa applen ratkaisussa toimii bonuskortit samalla. Muuten se on hyödytön, kun joutuu joka tapauksessa kaivamaan kortin esiim.
Niin. Suomessa ehkä 70-80% ruokaostoksista tehdään kaupoissa joissa käytännössä maksat enemmän ellet ole "bonuskorttiorja". Olen kyllä sitä mieltä että moisiin keskittämisalennuksiin voitaisi säätää kieltävä laki. Siihen asti sujuvan mobiilimaksamisen edellytys on, että bonuskortit toimii.Tässähän on puhuttu mobiilimaksamisesta, jossa Applen ratkaisu ei todellakaan ole hyödytön. Se on oma asiasi, jos olet bonuskorttiorja etkä sen takia halua käyttää toimivaa ratkaisua!
Tuli kokeiltua ekaa kertaa Google Payta, hienosti toimi. Mun pääasiallinen pankki on OP joka ei sitä tue, mutta kaipa sitä voisi halutessaan siirtää muutamia satasia kerrallaan Nordean tilille jolta tuo GPay sitten veloittaa. Pivon lähimaksu ei ole taas hetkeen toiminut, yrittäessä maksupäätteessä alkaa vilkkumaan useita kertoja sekunnissa edestakaisin "näytä kortti" ja "luetaan"...
Jos ei tuota siirtelyä jaksa niin helpoin tapa varmaan hommata Curven kortti johon sitten lisäilet nuo OP:n kortit ja sitten Curven kortti Google PayhinTuli kokeiltua ekaa kertaa Google Payta, hienosti toimi. Mun pääasiallinen pankki on OP joka ei sitä tue, mutta kaipa sitä voisi halutessaan siirtää muutamia satasia kerrallaan Nordean tilille jolta tuo GPay sitten veloittaa. Pivon lähimaksu ei ole taas hetkeen toiminut, yrittäessä maksupäätteessä alkaa vilkkumaan useita kertoja sekunnissa edestakaisin "näytä kortti" ja "luetaan"...