Mobiilimaksaminen kaupan kassalla

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 975
Ei tarvi pitää vain maksaa sen euron, sovellus löytyy Play-kaupasta. Ei mitään aavistustakaan kuinka tuo maksu tapahtuu tai mitä se vaatii.
Mie tuon ostinkin jo silloin ku siitä ekan kerran täällä juttua oli. Hyvin näky pelittävän kun kävin äsken K-Kaupassa :thumbsup:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 222
Luulin että pitää syöttää Googlelle pysyvästi. Mutta että onnistuu noinkin ok.
Jos ei halua Googlelle luottokortti tietojaan antaa tilille, niin käväsee hakee esim. Ärrältä lahjakortin, tietenkin silloin joutuu ostamaan sen 15e verran saldoa tilille, mutta sitten voipi ostella muitakin käteviä sovelluksia (esim. Tasker).
 
Liittynyt
30.03.2021
Viestejä
356
Täytyyhän se Google Payn käyttämiseksikin syöttää ne korttitiedot googlelle pysyvästi.
 

Tasalakki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.09.2022
Viestejä
244
Itseasiassa jos kortin lisää pankkiapplikaation napin kautta (eikä manuaalisesti tietoja syöttämällä), taitaa se kortti jäädä vain paikallisesti laitteeseen. Itse en ainakaan näe näin lisättyjä Google-tilin maksutavoissa ollenkaan.
Kyllä mulla näkyy Play-kaupan tiedoissa ihan kaikki kortit vaikka osan noista olenkin syöttänyt pankin sovelluksen kautta.
 
Liittynyt
26.12.2021
Viestejä
46
Muistaakseni nämä tiedot siirtyivät automaattisesti uuteen puhelimeen. En katsonut kuin Walletin ja siis puhelimen Play-Storen tiedoista että näkyi kaikki.
Mulla ei kesällä siirtyny uuteen puhelimeen automaattisesti kuin ne kortit, jotka näkyy tuolla Google-tilin tiedoissa (eli jotka olen lisännyt jollakin muulla tapaa kuin pankin napista). Esim OP:n debittiä en siellä näe, eikä se myöskään siirtynyt automaattisesti. Saman kortin credit, jonka olen lisännyt Google -tilille palvelinlaskujen ja YouTube premiumin maksamista varten ilmestyi automaattisesti.

edit: Juuri tarkistin myös Play-kaupan puhelimessa. Mulla on kaksi Google Payssa olevaa korttia, joita ei Play-kaupan puolella näy. Näillä korteilla yhteinen tekijä on se, että olen lisännyt ne pankin napista Google Payhyn. Kyllä ne kaks korttia taitaa olla ihan vaan paikallisesti puhelimessa, eikä Google -tilillä.
 
Viimeksi muokattu:

Tasalakki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.09.2022
Viestejä
244
K-Ruoka-sovelluksessa voi nyt uusimman päivityksen jälkeen tehdä ns. Lidlit elikäs fyysisen kuitin voi laittaa optioksi. Ominaisuus on liitetty plussakortin näyttämiseen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
K-Ruoka-sovelluksessa voi nyt uusimman päivityksen jälkeen tehdä ns. Lidlit elikäs fyysisen kuitin voi laittaa optioksi. Ominaisuus on liitetty plussakortin näyttämiseen.
Jotain edistystä sentään. Pistin palautetta joku aika sitten että lisäisivät siihen sovelluksen plussakortin numeroon mahdollisuuden avata se qr-koodina näytölle niin helpottaisi edes vähän sen käyttöä kaupassakin. Nyt kun sitä numeroa klikkaa niin se kopio vain sen numeron leikepöydälle.
 

Tasalakki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.09.2022
Viestejä
244
Jotain edistystä sentään. Pistin palautetta joku aika sitten että lisäisivät siihen sovelluksen plussakortin numeroon mahdollisuuden avata se qr-koodina näytölle niin helpottaisi edes vähän sen käyttöä kaupassakin. Nyt kun sitä numeroa klikkaa niin se kopio vain sen numeron leikepöydälle.
Niin näytti olevan, mutta onko K-kaupoissa QR-lukijaa?
 

Tasalakki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.09.2022
Viestejä
244
Niil on semmone taikalaite, joka tuotetta näyttämällä kertoo hinnan/lisää ostoksiin.

Mutta joo. Viivakoodinlukijalla voi lukea QR-koodin.
Nojuuh, mutta Lidlissä tuo on ostajalle päin, ja ehkä jopa vähän vaikeakäyttöinen, saatika että pitäisi kaikkien sörkkiä myyjän puolelle luurejaan.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 295
Mutta joo. Viivakoodinlukijalla voi lukea QR-koodin.
Kuinka yleisiä ne on plussa paikoissa ? ja siis toimii pluskortin lukijana ?
Siis mietin olisko viivakoodi parempi, mutta viivakoodin lukijat ei perinteisesti kovin hyvin näytöltä lue ja jos lukee hyvin, niin todennäköisyys QR tukeen jonkinmoinen.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 129
Mie tuon ostinkin jo silloin ku siitä ekan kerran täällä juttua oli. Hyvin näky pelittävän kun kävin äsken K-Kaupassa :thumbsup:
Missähän mahtaa olla vika, kun Zenfone 9:llä ei tule Plussat talteen. MobiiliBonus sovellukseen lisätty sekä S-bonus että K-plussa mutta vain S-bonukset kilahtaa kuten kuuluu. K-kaupoissa lukijan näytössä vain vilkkuu jokin teksti mutta Plussat ei kirjaudu mihinkään. Mobiilibonuksesta pitää sitten poistua, että saa maksettua.

Olen kokeillut lisätä K-plussakortin NFC:n kautta ja manuaalisesti mutta sama lopputulos. Asuksen puhelimilla tosin ei toiminut Keskon omakaan K-plussasovellus (kts. Asus ZenFone 8).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
Kuinka yleisiä ne on plussa paikoissa ? ja siis toimii pluskortin lukijana ?
Siis mietin olisko viivakoodi parempi, mutta viivakoodin lukijat ei perinteisesti kovin hyvin näytöltä lue ja jos lukee hyvin, niin todennäköisyys QR tukeen jonkinmoinen.
2D-lukijat on olleet ihan arkipäivää jo vuosikausia, taitaa olla yleisin viivakoodin muoto toi QR-koodi mobiiliäpeissä. Lonkalta heitän että todennäikösyys jotain 99,9% luokkaa.

Ja joo tarkoitin tosiaan että voi kassalle vilauttaa koodia jos tarve tulee ja kuvittelisi että toimii myös itsepalvelukassalla. Tuollaisia lidl-tyylisiä lukijoita jotka asiakkaalle päin en ole plussapaikoissa nähnyt. Koodin lukeminen näytöltä on myös aina onnistunut ihan hyvin kun siihen ollut tarvetta, esim postissa.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 295
2D-lukijat on olleet ihan arkipäivää jo vuosikausia,
Ok, kiitos tiedosta. Onhan noita silmämääräisesti päivitelty, muuallakkin kuin noissa pakettipalvelu pisteissä.

Onko se toteutettu kaikilla kassoilla käsikapulalla ?

Jos päätteissa tuki QR koodille, ja sillä tuki kortinluvulle, niin QR koodi on näytöltä parempi vaihtoehto kuin viivakoodi, eli kannatan kyllä. Ja toimii laitteissa joissa ei ole NFCtä. Noissa voi tulla jarrua siinä että jos halutaan estää kopiointi, niin vaatii kehittelyä miten aitous varmistetaan.

Koodin lukeminen näytöltä on myös aina onnistunut ihan hyvin kun siihen ollut tarvetta, esim postissa.
Vasta sen jälkeen kun posti asiamiespisteet päivitti viivakoodinlukijat.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 187
K-kaupoissa lukijan näytössä vain vilkkuu jokin teksti mutta Plussat ei kirjaudu mihinkään. Mobiilibonuksesta pitää sitten poistua, että saa maksettua.
K-kaupassa mobiilibonusta ei tarvitse avata plussien kirjaamista varten. Plussat on helppo nähdä, että kirjautuvat siten, että käyttää puhelinta lukijassa ennen kun loppusumma on näytössä.
 

Tasalakki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.09.2022
Viestejä
244
Miksi K-kauppojen plussat kun ne ensin näyttää niin ennen maksua se vielä ottaa sen uudestaan?
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 129
K-kaupassa mobiilibonusta ei tarvitse avata plussien kirjaamista varten. Plussat on helppo nähdä, että kirjautuvat siten, että käyttää puhelinta lukijassa ennen kun loppusumma on näytössä.
Eli puhelinta pitää käyttää lukijassa ennen kuin myyjä (tai omatoimisesti itsepalvelukassalla) menee maksunäkymään (loppusummaan) eikä MobiiliBonus saa olla avattuna? Eilen kokeilin ottaa Plussat talteen juurikin ennen loppusummaa mutta MobiiliBonus oli avoinna eikä siis onnistunut. Sitten suljin MobiiliBonuksen ja myyjä klikkasi loppusummaan ja meni suoraan maksuun siinä vaiheessa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 699
Eli puhelinta pitää käyttää lukijassa ennen kuin myyjä (tai omatoimisesti itsepalvelukassalla) menee maksunäkymään (loppusummaan) eikä MobiiliBonus saa olla avattuna? Eilen kokeilin ottaa Plussat talteen juurikin ennen loppusummaa mutta MobiiliBonus oli avoinna eikä siis onnistunut. Sitten suljin MobiiliBonuksen ja myyjä klikkasi loppusummaan ja meni suoraan maksuun siinä vaiheessa.
Ei pidä, mutta se on yksi vaihtoehto. Joskus se lukija kuitenkin piippaa plussat uudestaan maksuvaiheessa.

Minä olen toiminut aina niin, että avaan luurin lukituksen ja laitan sen maksuvaiheessa lukijan viereen, josta laite piippaa ensin plussat ja sitten perään maksun. Tämä on toiminut minulla joka kerta sekä Mobiilibonuksen kanssa, että aiemmin sillä K-ryhmän omalla sovelluksella.

S-ryhmän kaupoissa muuten sama, mutta Mobiilibonus pitää avata ensin. Se osaa sulkeutua automaattisesti bonusten luvun jälkeen, eli sitä ei tarvitse sammutella itse.

Joskus ensimmäinen maksuyritys epäonnistuu, mutta se ei haittaa, eli pitää vaan luuria lukijan vieressä, niin se tekee perään uuden yrityksen.

Näin tuo siis on toiminut minulla kolmessa eri luurissa satoja käyttökertoja.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 129
Ei pidä, mutta se on yksi vaihtoehto. Joskus se lukija kuitenkin piippaa plussat uudestaan maksuvaiheessa.

Minä olen toiminut aina niin, että avaan luurin lukituksen ja laitan sen maksuvaiheessa lukijan viereen, josta laite piippaa ensin plussat ja sitten perään maksun. Tämä on toiminut minulla joka kerta sekä Mobiilibonuksen kanssa, että aiemmin sillä K-ryhmän omalla sovelluksella.

S-ryhmän kaupoissa muuten sama, mutta Mobiilibonus pitää avata ensin. Se osaa sulkeutua automaattisesti bonusten luvun jälkeen, eli sitä ei tarvitse sammutella itse.

Joskus ensimmäinen maksuyritys epäonnistuu, mutta se ei haittaa, eli pitää vaan luuria lukijan vieressä, niin se tekee perään uuden yrityksen.

Näin tuo siis on toiminut minulla kolmessa eri luurissa satoja käyttökertoja.
Itsellä ei tosiaan kirjaudu Plussat ainakaan MobiiliBonus avattuna, vaikka vielä ei olla loppusummassa (testattu pari kertaa). En ole kokeillut niin, ettei MobiiliBonus ole avattuna (kun luulin ensin että pitää avata etukäteen).

S-bonuksen kanssa ei ole mitään ongelmaa. Avaan sovelluksen ja bonukset kirjautuu. Sen jälkeen MobiiliBonus sulkeutuu suoraan ja pääsen maksamaan.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 699
Itsellä ei tosiaan kirjaudu Plussat ainakaan MobiiliBonus avattuna, vaikka vielä ei olla loppusummassa (testattu pari kertaa). En ole kokeillut niin, ettei MobiiliBonus ole avattuna (kun luulin ensin että pitää avata etukäteen).

S-bonuksen kanssa ei ole mitään ongelmaa. Avaan sovelluksen ja bonukset kirjautuu. Sen jälkeen MobiiliBonus sulkeutuu suoraan ja pääsen maksamaan.
En usko että sillä on teknisesti merkitystä onko sovellus K-plussien osalta etukäteen auki vai ei.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 129
En usko että sillä on teknisesti merkitystä onko sovellus K-plussien osalta etukäteen auki vai ei.
Okei, sitten tuo ei näytä toimivan Asuksen puhelimella. Pitänee testata vielä Sonylla, niin saa varmuuden, johtuuko puhelimesta.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 187
Mobiilibonus ei saa olla auki plussia ottaessa, kun se tarjoaa s-korttia sille maksupäätteelle ja maksupääte ei sitä hyväksy K-kaupassa.

Mobiilibonus ei osaa sulkeutua itse tuossa tapauksessa, kun ei saa tietoa että s-bonus olisi luettu.

Tälle voisi jossain välissä tehdä jotain, mutta käyttötapaus on aika ohkainen tuolle plussien ottamiselle sovellus auki, kun sitä ei niille tarvitse avata.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 129
Mobiilibonus ei saa olla auki plussia ottaessa, kun se tarjoaa s-korttia sille maksupäätteelle ja maksupääte ei sitä hyväksy K-kaupassa.

Mobiilibonus ei osaa sulkeutua itse tuossa tapauksessa, kun ei saa tietoa että s-bonus olisi luettu.

Tälle voisi jossain välissä tehdä jotain, mutta käyttötapaus on aika ohkainen tuolle plussien ottamiselle sovellus auki, kun sitä ei niille tarvitse avata.
Kiitos tiedosta! Kannattaa ehkä laittaa asiasta maininta Play Kaupan kuvaukseen, niin osaavat ihmiset käyttää oikein. Itselläkin ongelma syntyi vain siitä, etten tiennyt K-Plussan ja S-bonuksen toimivan eri tavalla.

Nyt Play Kaupassa lukee:
Käyttö:
Avaa MobiiliBonussovellus, vie puhelin maksupäätteelle ja bonustiedot kirjautuvat järjestelmään ja maksu tapahtuu puhelimella määritellyn maksusovelluksen kautta.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 699
Mobiilibonus ei saa olla auki plussia ottaessa, kun se tarjoaa s-korttia sille maksupäätteelle ja maksupääte ei sitä hyväksy K-kaupassa.

Mobiilibonus ei osaa sulkeutua itse tuossa tapauksessa, kun ei saa tietoa että s-bonus olisi luettu.

Tälle voisi jossain välissä tehdä jotain, mutta käyttötapaus on aika ohkainen tuolle plussien ottamiselle sovellus auki, kun sitä ei niille tarvitse avata.
OK, tämä oli uusi tieto minullekin. Luulin että sovellus saa lukijan kautta tiedon minkä kortin tietoja tarjotaan.

Tarve tuolle on olematon, mutta kyllähän se olisi käyttäjälle selkeämpi, jos toimisi molemmilla tavoilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 975
Mobiilibonus ei saa olla auki plussia ottaessa, kun se tarjoaa s-korttia sille maksupäätteelle ja maksupääte ei sitä hyväksy K-kaupassa.

Mobiilibonus ei osaa sulkeutua itse tuossa tapauksessa, kun ei saa tietoa että s-bonus olisi luettu.

Tälle voisi jossain välissä tehdä jotain, mutta käyttötapaus on aika ohkainen tuolle plussien ottamiselle sovellus auki, kun sitä ei niille tarvitse avata.
Voisko tuota mobiilisovellusta jotenkin kehittää niin, että toimii kuten plussan kanssa? Plussat kyllä kirjautuu ilman, että sovellus avataan kun taas Ässä-kaupassa täytyy sovellus erikseen avata? Näin ainakin omalla kohdalla, Android 11 Oneplus 8T. (Tosin tuosta on ehkä jo kuukausi kun viimeksi kävin Prismassa).

Jotenkin hämmentävää, että tavan kansalainen tekee sovelluksen(halvalla! olisin tästä maksanut vaikka 5€) joka toimii oikeasti ja helvetin hienosti(tuo omalla kohdalla annettu esimerkki sovelluksen avaamisesta ei tuota harmaita hiuksia s-kaupoissa). Nämä keskon ja arinan(MP) räpellykset taas menee ihan vihkoon...

Hyvänä esimerkkinä, jos oikein muistan, oli sen harrastelijan tekemä sovellus VR:n lippujen ostolle(?). Toimi paremmin kuin VR:n oma sovellus. Tai ainaki se jotenki liitty juniin, voi olla myös hesan raitsikkoihin tjsp.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 873
Voisko tuota mobiilisovellusta jotenkin kehittää niin, että toimii kuten plussan kanssa? Plussat kyllä kirjautuu ilman, että sovellus avataan kun taas Ässä-kaupassa täytyy sovellus erikseen avata? Näin ainakin omalla kohdalla, Android 11 Oneplus 8T. (Tosin tuosta on ehkä jo kuukausi kun viimeksi kävin Prismassa).

Jotenkin hämmentävää, että tavan kansalainen tekee sovelluksen(halvalla! olisin tästä maksanut vaikka 5€) joka toimii oikeasti ja helvetin hienosti(tuo omalla kohdalla annettu esimerkki sovelluksen avaamisesta ei tuota harmaita hiuksia s-kaupoissa). Nämä keskon ja arinan(MP) räpellykset taas menee ihan vihkoon...

Hyvänä esimerkkinä, jos oikein muistan, oli sen harrastelijan tekemä sovellus VR:n lippujen ostolle(?). Toimi paremmin kuin VR:n oma sovellus. Tai ainaki se jotenki liitty juniin, voi olla myös hesan raitsikkoihin tjsp.
Ei sitä voi. S ryhmä julkaisee kohta oman versionsa, mutta siinäkin pitää ohjelma avata. Liittyy siis s ryhmän maksupäätteisiin tuo toimimattomuus niin että softa ei olisi auki.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 187
Ei sitä voi. S ryhmä julkaisee kohta oman versionsa, mutta siinäkin pitää ohjelma avata. Liittyy siis s ryhmän maksupäätteisiin tuo toimimattomuus niin että softa ei olisi auki.
Juuri näin. Olin itse S-ryhmään yhteyksissä ja kerroin tästä minun sovelluksestani. Lisäksi kerroin heille, että minulla olisi kehitysehdotus tuon maksupäätteen toimintaan liittyen, miten bonuksen saisi kerättyä ilman sovelluksen avaamista.

Mutta ei kelpaa apu... :facepalm:
 

Tasalakki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.09.2022
Viestejä
244
Eka kerta Curvea tuli käytettyä, Lidlin pääte vähän aikaa mietti että mitäs tässä, mutta maksu onnistui. Ja Komplett-veloitus näytti ok.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
91
Mobiilibonus ei saa olla auki plussia ottaessa, kun se tarjoaa s-korttia sille maksupäätteelle ja maksupääte ei sitä hyväksy K-kaupassa.

Mobiilibonus ei osaa sulkeutua itse tuossa tapauksessa, kun ei saa tietoa että s-bonus olisi luettu.

Tälle voisi jossain välissä tehdä jotain, mutta käyttötapaus on aika ohkainen tuolle plussien ottamiselle sovellus auki, kun sitä ei niille tarvitse avata.
Kyllä minulla ainakin mobiilibonus appi sulkeutuu kun Plussakortti on luettu K-kaupoissa ja maksu menee Google payn kautta automaattisesti, ihan samoin kuin S-kaupoissa.

Samsung A71
Screenshot_20221027-231301_Settings.jpgScreenshot_20221027-231317_Settings.jpg
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
36
Missähän mahtaa olla vika, kun Zenfone 9:llä ei tule Plussat talteen. MobiiliBonus sovellukseen lisätty sekä S-bonus että K-plussa mutta vain S-bonukset kilahtaa kuten kuuluu. K-kaupoissa lukijan näytössä vain vilkkuu jokin teksti mutta Plussat ei kirjaudu mihinkään. Mobiilibonuksesta pitää sitten poistua, että saa maksettua.

Olen kokeillut lisätä K-plussakortin NFC:n kautta ja manuaalisesti mutta sama lopputulos. Asuksen puhelimilla tosin ei toiminut Keskon omakaan K-plussasovellus (kts. Asus ZenFone 8).
Aivan sama homma itselläkin, "lue plussa" teksti vain vilkkuu lukijassa. Olen kokeillut sovellus taustalla tai auki. Sama ongelma iski aikanaan K-kaupan omassakin sovelluksessa alun toimivuuden jälkeen. Puhelimena Pixel 3a.
Nyt sain vihdoin käytyä S-kaupassa ja bonusten lukeminen onnistui.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 187
Kyllä minulla ainakin mobiilibonus appi sulkeutuu kun Plussakortti on luettu K-kaupoissa ja maksu menee Google payn kautta automaattisesti, ihan samoin kuin S-kaupoissa.
OK. Hyvä tietää. Jos maksupääte jostain syystä hyppää plussan yli ja menee "maksumoodiin", niin silloin ei onnistu, mutta jos kysytään plussaa, niin toimii kuten esitit.
 

Rensu

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
743
Aivan sama homma itselläkin, "lue plussa" teksti vain vilkkuu lukijassa. Olen kokeillut sovellus taustalla tai auki. Sama ongelma iski aikanaan K-kaupan omassakin sovelluksessa alun toimivuuden jälkeen. Puhelimena Pixel 3a.
Nyt sain vihdoin käytyä S-kaupassa ja bonusten lukeminen onnistui.
Jep. Ei toimi Plussat Zenfone 8:lla. Maksupääte vaan vilkuttaa "lue plussaa". Saas nähdä koska K-ryhmä päivittää ohjelman, ei ole ihan vasta tullut päivityksiä...
 
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
346
Onko niin, että mobiilibonus sovellus on aina avattava plusspisteiden keräämistä varten? Olin laittanut mobiilibonus sovelluksen oletukseksi, jolloin plussan tunnistaminen onnistui avaamatta sovellusta, mutta tämän jälkeen maksu wallet-sovelluksella ei onnistunut (maksupääte ilmoitti tuntematon kortti). Eli onko oikea toimintatapa pitää wallet oletuksena ja aina avata mobiilibonus, kun kerää plussat? Android siis kyseessä
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Onko niin, että mobiilibonus sovellus on aina avattava plusspisteiden keräämistä varten? Olin laittanut mobiilibonus sovelluksen oletukseksi, jolloin plussan tunnistaminen onnistui avaamatta sovellusta, mutta tämän jälkeen maksu wallet-sovelluksella ei onnistunut (maksupääte ilmoitti tuntematon kortti). Eli onko oikea toimintatapa pitää wallet oletuksena ja aina avata mobiilibonus, kun kerää plussat? Android siis kyseessä
On se niin. Tai siis toinen pitää avata ja toinen voi toimia defaultina avaamatta, kuten olitkin havainnut.
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
743
Onko niin, että mobiilibonus sovellus on aina avattava plusspisteiden keräämistä varten? Olin laittanut mobiilibonus sovelluksen oletukseksi, jolloin plussan tunnistaminen onnistui avaamatta sovellusta, mutta tämän jälkeen maksu wallet-sovelluksella ei onnistunut (maksupääte ilmoitti tuntematon kortti). Eli onko oikea toimintatapa pitää wallet oletuksena ja aina avata mobiilibonus, kun kerää plussat? Android siis kyseessä
Keskon plussapisteet voi kerätä ilman mobiilibonuksen avaamista, kunhan mobiilibonus ei ole asetettu päämaksutavaksi. Tällöin plussat onnistuu ilman sovelluksen avaamista ja maksu GPayllä.

S-Bonusten kanssa joutuu aina avaamaan Mobiilibonuksen.
 

Tasalakki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.09.2022
Viestejä
244
Onnistuuko GPaylla rahan siirto MobilePayn tapaan puhelimesta puhelimeen, numeron avulla?
 

Tasalakki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.09.2022
Viestejä
244
Liittynyt
30.03.2021
Viestejä
356
MobilePay tai Siirto taitavat olla parhaat sovellukset rahan lähettämiseen puhelinnumeron perusteella. Siirto on siitä kätevä että se kuuluu OP mobiilisovellukseen vakiona, täytyy vain laittaa asetuksissa täppä että käytä Siirto-maksuja. En nyt muista että mitkä kaikki pankit Siirto-maksuja tukevat mutta varmaan OP:n lisäksi Nordea sun muut isot ainakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc

Tasalakki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.09.2022
Viestejä
244
MobilePay tai Siirto taitavat olla parhaat sovellukset rahan lähettämiseen puhelinnumeron perusteella. Siirto on siitä kätevä että se kuuluu OP mobiilisovellukseen vakiona, täytyy vain laittaa asetuksissa täppä että käytä Siirto-maksuja. En nyt muista että mitkä kaikki pankit Siirto-maksuja tukevat mutta varmaan OP:n lisäksi Nordea sun muut isot ainakin.
Niinpähän se näyttääkin olevan, listaa ei ole automaattisesti mutta kun alkaa näppäillä niin tulee esille. Mites jos vastapelurilla ei ole sopiva pankki ja yrittää tuleeko vain hylky että ei onnistu?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 410
Viestejä
4 198 208
Jäsenet
70 904
Uusin jäsen
yayko8787

Hinta.fi

Ylös Bottom