Mitä kuuntelet tällä hetkellä?

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 150
Olen tykästynyt Postmodern Jukeboxin covereihin, eli kyseessä on siis projekti jossa tehdään moderneista ja vanhemmistakin popkappaleista vintage-covereita vaihtelevin kokoonpanoin. Jopa sellaiset biisit joiden alkuperäisversioista en ole oikein koskaan perustanut herää ihan eri tavalla eloon.

PostmodernJukebox

 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 355
Hmmmm... Olen monesti miettinyt syvällisestikin musiikin vaikutusta eri henkilöihin, itsellä yksi kappale voi tehdä koko päivästä todella loistavan koska musiikki on todella, todella lähellä sydäntä. Musiikki on se joka auttoi masennukseen, jota kuuntelen kun menee hyvin elämässä, kun menee huonosti elämässä ja kun siemailen muutaman alkoholijuoman niin kuuntelen todella lyriikkoihin pohjautuvaa musiikkia ja sitte kun ottaa reippaammalla niin sitten sanoilla ei ole mitään merkitystä kunhan melodia on mukaansatempaava. Esimerkiksi tänään kuuntelin taas "minulle uutta" Apista ja voi elämän kevät kun olet töissä, aurinko paistaa, arskat päässä ja tulee joku todella luuhun ja ytimiin iskevä albumi vastaan ja kappaleet vain paranee entisestään mitä enemmän kuuntelet niin jotenkin olo on sellainen että voisit vaikka juosta veden päällä koska on vain niin "vitun hyvä" fiilis vaikka olet täysin selvinpäin etkä ole edes ottanut mitään särkylääkkeitä tms. jotka voisivat vaikuttaa tähän fiilikseen.

Noh, kuiteskin alotin kuuntelee Heinola 10 albumia ja ekana tuli vastaan "Reunallat" biisi jonka olin jo unohtanut ja se sitten oli menoa varsinkin kun tuli tämä biisi vastaan:
 

Holotna

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
1 378
Suosikkeja/hyvää musiikkia kehiin

Aloitan näillä

Tuomari Nurmio - Viiniä! Malja marttyyreille


Frank Zappa - Titties and beer

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
194
Kuuntelussa Metallican Turn The Page. Erittäin hyvä versio Bob Segerin alkuperäisestä biisistä. Bob Segerin versiokin on hyvä, mutta tietenkin itse olen kuullut ensin Metallican version ja pidän siitä enemmän.

 

Hetzer

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
488
Tulipa laitettua Evileä pitkästä aikaa soimaan kun naamakirjassakin julkaisivat mystisen haravan kuvan... ;)

 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
194
Tuli tartuttua hieman vanhempaan musiikkiin, kun kuulin Winterborn yhtyeen puuhailevan uutta tulemista. No eivät kyllä koskaan varsinaisesti lopettaneet, mutta ovat eläneet hiljaiseloa ja nyt uutta levyä olisi kuulema tulossa, kunhan saisivat sopimusasiat kuntoon.

Kuuntelussa siis Winterborn - Last Train To Hell

 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
194
Kuuntelussa Amorphiksen tulevalta levyltä ilmestyneet sinkut. Aikaisempi The Bee toimi itselle ihan kohtuullisesti, mutta tämä uudempi sinkkulohkaisu Wrong Direction passaa omaan korvaan vielä paremmin. Eli Amorphis - Wrong Direction:



Edit: pitihän tuo The Bee kuunnella uudelleen ja eipä se ollutkaan aivan niin selkeä tuo biisien paremmuus. Kummassakin on omat hyvät puolensa. Tässä vielä linkki tuohon vanhempaan sinkkuun. Amorphis - The Bee:

 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 242
Viestejä
4 304 002
Jäsenet
71 804
Uusin jäsen
Stoutti

Hinta.fi

Ylös Bottom