Mitä io-techit katsoo? Arvostele ja kommentoi viimeksi katsomiasi leffoja.

Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
1 067
Lienee aika onoff tykkääkö vai ei. Mä olen itse tapellut ykkösosan kanssa jo monesti enkä ole päässyt vielä kertaakaan loppuun. Alkuperäisen kyllä nähnyt ja pidin kyllä pienin varauksin.
Itse pidän toistaiseksi eniten TV-sarjasta (Dune 2000 ja Children of Dune 2003)). Se jotenkin upposi Lynchin leffaa (tai sitä Leffasta tehtyä pidennettyä TV-elokuvaa) paremmin. Toki molemmat hyviä ja mielenkiintoisia omalla tavallaan. Voihan olla, että kolme Villeneuve leffaa putkeen muuttaa paremmuusjärjestykseni.

Tarkoitukseni ei ollut sanoa, että ei saa olla erimieltä vaan että tosiaankin kriitikot ja elokuvantekijät arvostavat Dyyni kakkosta eli Randomizer on siis oikeassa?
 
Liittynyt
19.04.2023
Viestejä
352
Kattelin tuossa taas ystäväporukal The Kingsmanin (2015). Aivan älyttömän hauskaa toimintaa ja ivailee oikein kunnolla Bond, Mission Impossible ja Jack Reacher-leffojen kustannuksella. Suosittelen katsomaan!
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
1 067
Mitäs outoa siinä nyt olis?
Joka on aika iso (viihde) leffa?
Okei, olen kotoisin DVDPlazalta, joka on keskittynyt elokuviin/blurayhin ja kaikenlaisiin rautoihin, joilla toistetaan elokuvia tai musiikkia.
Mutta silti tuli itselle fiilis, että katselkaa Skyfall, se tosi hyvä Bond.
Tai sitten minulla on vaan erilaisia kavereita kuin teillä. Tulipahan sekin selväksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 066
Joka on aika iso (viihde) leffa?
Okei, olen kotoisin DVDPlazalta, joka on keskittynyt elokuviin/blurayhin ja kaikenlaisiin rautoihin, joilla toistetaan elokuvia tai musiikkia.
Mutta silti tuli itselle fiilis, että katselkaa Skyfall, se tosi hyvä Bond.
Tai sitten minulla on vaan erilaisia kavereita kuin teillä. Tulipahan sekin selväksi.
Tähän ketjuun ei tarvitse tuoda DVDPlazan (piilo)vittuilevaa ja kärkästä _mitä tiedän kaiken_ keskustelukulttuuria.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 966
Viestejä
4 294 855
Jäsenet
71 756
Uusin jäsen
Topsuuu

Hinta.fi

Ylös Bottom