Mitä et enää siedä videopeleissä?

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 720
Pelin rytmitys.
Hiljattain tuli pelattua Spider-Man Remastered ja pakko mainita miten huonosti kyseisessä pelissä on suunniteltu tietyt tarinatehtävät.
Kaikki varmaan tietää pelin MJ sekä Miles kohtaukset, hiippaillaan putkijuoksukohtauksissa eteen päin. Voi ehkä iskeä joillekkin mutta mielestäni näissä on epäonnistuttu totaalisesti. Ensinnäkin ne kusee rytmin aivan täysin. Valtaosa pelistä on erittäin hienosti toteutettua toimintaa Hämiksellä sitten tämä immersio rikotaan epäloogisilla tehtävillä kun hiiviskelet täysin hyödyttömillä hahmoilla vihollisten tukikohdissa. kun Hämis voisi ihan hyvin mennä sinne itse ja pistää kaikki lihoiksi.
Pelissä tapahtui itseasiassa huvittava kohtaus kun edellisessä tehtävässä laitoin Hämiksellä puoli armeijaa nippuun ja seuraavassa MJ soittelee Hämikselle että joo vois mennä vakoileen tonne vihujen tukikohtaan, - OK t. Hämis. ??? Tässä ei ole mitään järkeä miksi Hämis edes antaisi näin tapahtua, varmaan jonkun kirjoittajan self-insert voimafantasia... Lisäksi nuo hiippailutehtävät oli perseestä ja huonosti toteutettu. Meni fiilis melkein koko peliin näiden takia. HV Insomniac.

Tähän samaan kastiin kuuluu myös walk-and-talk ekspositio jankkaukset, sekä liika elokuvamainen cutscenejen vahtaus niin että ohjain kerkeää sammumaan välissä. PELINkehittäjät voisi päättää haluaako tehdä pelejä, elokuvia, vai kirjoitella romaaneja.
Mä justiinsa pelasin Spider-Man 2 läpi ihan jopa 100% asti mikä aika poikkeuksellista itelle. Muistissa oli noi ekan osan MJ ja Miles-kohdat jotka on vaan kömpelöä stealthia. Niitä löytyy kakkosessakin mut niihin on nyt lisätty mekaniikkoja siinä mielessä et pelkkää piilosta ei enää leikitä vaan niitä vihollisia voi laittaa nippuunkin. Aika vahvasti tuli mieleen jonkun Last of Usin stealthmekaniikat ja mun mielestä noi oli ihan toimivia ainakin yhen pelikerran ajan, ei ihan liikaa harmittanu pelata noita toisinkun ekassa osassa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 058
Viestejä
4 347 105
Jäsenet
72 339
Uusin jäsen
antooond

Hinta.fi

Ylös Bottom