- Liittynyt
- 06.09.2020
- Viestejä
- 64
Ostin TODELLA kalliin 85" telkkarin Black Friday tarjouksesta Powerin nettikaupasta. Tilausta tehdessä valitsin Keskiviikolle kotiinkuljetuksen Sisäänkannolla Lavarahtina. Ne sitten soittivat seuraavana Maanantaina ja kertoivat, että Keskiviikkona ei sovikkaan? TV:n tuonti vaan se on sitten Tiistaina tai Perjantaina. Tarjouduin itse toiseksi kantajaksi (selässä useampi välilevynpullistus), koska tämä Tiistaikaan ei olisi muuten käynyt. Postin asiakaspalvelija sanoi puhelimessa, että TV:n jakaja voi olla suostumatta kantaa TV:tä sisälle ja silloin se jää pihaan. Kuulema riippuu mikä kuski kyseessä ja millä "päällä" se on. Sanoin, että jos se TV tuodaan Tiistaina niin kyllä se nyt sisälle asti pitää kantaa (asun yksin metsän keskellä). Sitten tuli Tiistai ja Postin auto ajoi pihaan. TV oli tungettu sellaiseen Postin pikkupakuun selälteen kaadettuna (ei mahtunut pystyyn sinne autoon). Se laatikko painaa melkein 70kg ja telkkari on sellainen kynänpaksuinen. Pakkaus laatikossa on myös ihan selvät merkinnät (nuolet ylös päin), että TV pitää kuljettaa pystyasennossa. Tilasin myös oston yhteydessä TV:lle Calman kalibroinnin mistä en ole vieläkään saanut minkäänlaista kalibrointi lappua (olisi pitänyt olla TV:n laatikon sisällä). Kolme päivää nyt venannut, että milloin Powerilta tulee kalibrointi arvot jos tulevat ollenkaan. Liekö edes tallennettu arvoja minnekkään kun ei ollut laitettu lappuakaan laatikon sisälle.
Olin neljä kertaa Postin kanssa yhteydessä ja kaksi niiden virkailijaakin sanoivat, että TV:n paketin kanssa ei ole toimittu oikein. Posti sanoi, että niiden vika. Ota yhteyttä lähettäjään (Power) he hoitavat korvauksen (lähettäjä on tässä tapauksessa korvaus velvollinen) ja veloittavat sen sitten Postilta takaisin. Poweri taas sanoi, että ihan oikein kaikki toimineet, eivät korvaa mtn (ei edes sitä kuljetusta). Kerroin tuon postille ja ne sanoivat, että ilmoita Powerista kuluttaja-asiamiehelle. Noin kalliin television ostaminen on itselleni sellainen "once in a life time" ostos (en ole rikas, tai edes hyvin toimeentuleva) niin kyllähän nyt tuo pistää pääkopan kiuhumaan. Muuten tarkka/huolehtivainen aina omista tavaroistani. Kai se on sitten oma vika kun tilasin kuljetuksen Postin kautta. Matkahuollolla olisin ottanut, mutta ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin Posti ja miksi Power. Koska "Power pisteet" ostoksista.
Olin neljä kertaa Postin kanssa yhteydessä ja kaksi niiden virkailijaakin sanoivat, että TV:n paketin kanssa ei ole toimittu oikein. Posti sanoi, että niiden vika. Ota yhteyttä lähettäjään (Power) he hoitavat korvauksen (lähettäjä on tässä tapauksessa korvaus velvollinen) ja veloittavat sen sitten Postilta takaisin. Poweri taas sanoi, että ihan oikein kaikki toimineet, eivät korvaa mtn (ei edes sitä kuljetusta). Kerroin tuon postille ja ne sanoivat, että ilmoita Powerista kuluttaja-asiamiehelle. Noin kalliin television ostaminen on itselleni sellainen "once in a life time" ostos (en ole rikas, tai edes hyvin toimeentuleva) niin kyllähän nyt tuo pistää pääkopan kiuhumaan. Muuten tarkka/huolehtivainen aina omista tavaroistani. Kai se on sitten oma vika kun tilasin kuljetuksen Postin kautta. Matkahuollolla olisin ottanut, mutta ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin Posti ja miksi Power. Koska "Power pisteet" ostoksista.