Mitä kannattaisi päivittää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkos
  • Aloitettu Aloitettu
Tyyppisiä pelejä ei hirveästi auta, kun se on niin pelikohtaista. Far cry 26 % lisää keskimääräiseen, mutta Dying Light ei yhtään

1674128993859.png

Minimeissä far cry 34 % dying light 8 %

1674129177361.png

Tulokset siis 3090ti:llä.
Niin mainitsin tossa pelityypit siksi koska yhdessä kommentissa oli että prossulla on erityinen merkitys moninpeleissä ja itse en niitä harrasta.

Itse en 3600:sta muuhun vaihtaisi kuin suoraan 3d-malliin, kun ero jää omaan makuun muuten turhan pieneksi. Tiedä sitten paljonko tilanne muuttuu rt-efektien kera, että onko vaikkapa 5700x kuinka paljon parempi niissä peleissä kuin 3600 tai riittääkö 3070:ssä ylipäänsä potku niihin rt-asetuksiin millä 4090:llä saa cpu:ta kyykytettyä.

Joo. Menisin kanssa 5800x3d:llä, jos budjetti riittää siihen ja kelvolliseen jäähyyn. Sillä ainakin pitäisi pärjätä vielä vuosia.

Vielä hiukan tyhmien kysymysten sarjaa.
Mulla on tämä kotelo:

Niin sinne vissiin pitäis mahtua tämä jäähy:

Ja rossuks jos nyt sitten hommais tän:

Onko tässä kaikki ok? Nää oli ne vissiin suositellut?

Vielä hiukan tyhmien kysymysten sarjaa.
Mulla on tämä kotelo:

Niin sinne vissiin pitäis mahtua tämä jäähy:

Ja rossuks jos nyt sitten hommais tän:

Onko tässä kaikki ok? Nää oli ne vissiin suositellut?

Mahtuu. On kaikki ok.

Kannattaa tosiaan tilata prosessori Proshop/Jimm's, riippumatta siitä, tilaako 5700X / 5800X3D. Ja mielipiteeni noista on jo tiedossa.

Siitä mukana tulevasta pelistä saa arvioni mukaan 20-30€. Sitä aikaisemmin on myymässä, sitä enemmän saa.

Kannattaa tosiaan tilata prosessori Proshop/Jimm's, riippumatta siitä, tilaako 5700X / 5800X3D. Ja mielipiteeni noista on jo tiedossa.

Siitä mukana tulevasta pelistä saa arvioni mukaan 20-30€. Sitä aikaisemmin on myymässä, sitä enemmän saa.
Juu meinasin pelin sitten myydä kun ei ole omaa genreä niin saa siitä vähän sitten takas.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 746
Jäsenet
80 977
Uusin jäsen
kimbomies95

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom