Minkä puhelimen ostan?

Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
651
Tässä kamppailen kahden vaihtoehdon kanssa:
Oneplus 12
Honor 200 Pro

Ratkaiseva asia itselle olisi se että kummassa mahtaa olla paremmat kuvaus ominaisuudet?
Olen käyttänyt noin viikon OP12 ja en voi suositella yhden todella ärsyttävän "ominaisuuden" takia.
Avatessa esim. Selaimia, Youtubea tai Tiktokkia, niin näyttö jäätyy 1-2sekunniksi. Puhelinta ei ole siis sulava käyttää. Tästä on virallisella forumilla ja Redditissä myös ketjuja, eikä OP ole reagoinut ongelmaan.
 
Liittynyt
23.12.2020
Viestejä
42
Olen käyttänyt noin viikon OP12 ja en voi suositella yhden todella ärsyttävän "ominaisuuden" takia.
Avatessa esim. Selaimia, Youtubea tai Tiktokkia, niin näyttö jäätyy 1-2sekunniksi. Puhelinta ei ole siis sulava käyttää. Tästä on virallisella forumilla ja Redditissä myös ketjuja, eikä OP ole reagoinut ongelmaan.
Mulla ei ole kahden kuukauden käytön aikana ollut ollenkaan tuollaisia ongelmia, olipa korkean suorituskyvyn tila päällä tai ei. Akku kyllä kuluu melko nopeasti valmiustilassa, ja kaareva näyttö aiheuttaa jonkin verran haamukosketuksia, mutta muuten olen luuriin täysin tyytyväinen lukuun ottamatta Oppon softaa. Toki siinä on paljon hyvääkin, kuten muokattavuus.
 
Liittynyt
22.02.2019
Viestejä
76
Vinkkaan tarjouksen Oppo Reno 10 5G -puhelimesta. 399e hintainen luuri nyt 199e.
Tuohon hintaan nähdäkseni aivan loisto peli.

 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 573
Okei no nyt ei ainakaan ole mitään enää.

Ei niitä ole kummassakaan värissä ainakaan tällä hetkellä. Muistan tuon jokusen päivää sitten katsoneeni ja silloinkin oli kaikki loppu.
Sivut bugaavat jotain. Näytti ensin itsellenikin, että kaikkialta loppu, mutta nyt näyttää taas, että harmaata löytyy 21 myymälästä ja myös verkosta. Ja sinistä 35 myymälästä ja verkosta.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 663
Sivut bugaavat jotain. Näytti ensin itsellenikin, että kaikkialta loppu, mutta nyt näyttää taas, että harmaata löytyy 21 myymälästä ja myös verkosta. Ja sinistä 35 myymälästä ja verkosta.
Näköjään. Nyt näyttää että harmaa pian loppumassa verkosta ja sinistä hyvin saatavissa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 575
Viestejä
4 320 786
Jäsenet
72 052
Uusin jäsen
FransH

Hinta.fi

Ylös Bottom