Itsellä löytyy nyt ipad 2018, mi pad 4 ja samsung s5e, kaikki hyviä käyttää, sitä ennen oli M5 joka oli oikeastaan liki samanlainen kuin S5E mutta s5e löytyy parempi näyttö, mi pad 4 on yllättänyt kyllä sulavuudellaan, miinusta oikeastaan vaan siitä ettei oo netflixin hd tukea, en itse tosin käytä sitä siihen tarkoitukseen niin itseäni ei haittaa.
Jos ainoastaan yksi pitäisi valita niin ipad on ihan helvetin helppo valinta, itsellä on ranteessa rasitusvamma niin tykkään mi padia käyttää kun on kevyt, ja vaimo käyttää S5E päätablettinaan, itse katson siitä netflixit yms.
Uutena android tablettia ei kannata ostaa, niitä kun saa käytettynä ihan vitun halvalla liki täydellä takuulla, itse esim ostin ton S5E käytettynä 270e hintaan ja Mi Pad 4 maksoin 150e...
Siihen verrattuna toi 269e tosta hitaasta sampasta on ihan paska ostos
Jos ainoastaan yksi pitäisi valita niin ipad on ihan helvetin helppo valinta, itsellä on ranteessa rasitusvamma niin tykkään mi padia käyttää kun on kevyt, ja vaimo käyttää S5E päätablettinaan, itse katson siitä netflixit yms.
Uutena android tablettia ei kannata ostaa, niitä kun saa käytettynä ihan vitun halvalla liki täydellä takuulla, itse esim ostin ton S5E käytettynä 270e hintaan ja Mi Pad 4 maksoin 150e...
Siihen verrattuna toi 269e tosta hitaasta sampasta on ihan paska ostos