Eiköhän se olisi tuo kallein mahdollinen Samsung. Ei mikään muu firma ole enää edes pitkään aikaan yrittänyt tehdä high-end Android tabletteja. Tykein Android on käytännössä aina siis tuorein mahdollinen Samsungin S-sarjalainen, tällä hetkellä Tab S6.
Kiitos. Sääli tosiaan tuollainen tilanne, en ole tässä pitkään aikaan seurannut yhtään tabletteja. Ja itselle käyttis on tärkeä, samoin kuin ruudun kuvasuhde. On paljon softaa jota käytän mielelläni sekä kännyssä että tabletissa, joten siksi Android. Ja se vähä mitä olen iPhonea käyttänyt, jos tabletti on samanlaista käyttää, niin ei kiitos. Ei mun juttu. Peace!
Varmaan hyvä jne. mutta tottumiskysymys, ja tosiaan laajahko ohjelmatarve, ei viitsisi ostaa uudelleen Applen laitteelle sopivia vastaavia.
Täällä nyt sitten katsellaan näitä vehkeitä:
Galaxy Tab S5e ja
Galaxy Tab S6 (ja tarvitsen version jossa sekä wifi että mobiililiittymä. Tulee siis pääosin Netflixin/Amazon Primen/Elisa Viihde/Areena etc. käyttöön. En pelaa.
Tykkään kotona katsella illalla sängyssä (kuulokkeiden kera ettei häiritse muita, kummassakaan ei ole 3.5 plugia, minulla tosin on nytkin käytössä langattomat kuulokkeet) ja välillä käy huono mäihä että joutuu viikoiksikin sairaalaan, niin pitää olla hyvät vehkeet.
Em. perusteella S5e riittäisi ottamaan hyödyt paremmasta Netflix-liittymästä yms, ja riittäisi kai tehokin ettei ihan tahmaa. Mutta jostain (tässä ketjussako) oli tuosta maininta ongelmat wifin kanssa. On tuo S5e kuitenkin sen hintainen, ettei tuollaisia saisi olla. On sairaala yms. reissuja varten kyllä hyvä mobiililiittymä. Tab S6 taas on hinnaltaan kyllä aika suolainen, vaikka olisihan se kerrankin mukava olla kunnon vehje joka ei hidastelisi missään.
Vahvistan vielä, tässäkö on parhaat Android-tablet -vaihtoehdot kun kuvalaatu leffapalveluissa on tärkeä?
En minäkään ostaisi tablettia ilman kuulokeliitäntää. Ihan naurettavaa jättää se pois kun siinä ei ole tabletin osalta edes käytettävissä tilankäyttöä tekosyynä.
Tämä on kyllä hanurista. Käytän normaalisti langattomia, mutta entäs jos jostain syystä eivät skulaa tms. Olisipa helppo vetää langalliset varakuulokkeet esiin. Mutta kun "tilansäästö".