Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Joo selvinnee. Mietin vaan että jos vastaus on että "lähetä kamat takasin niin toimitetaa sulle oikeat pakkaukset" niin ei taida innostaa

Juurikin näin ja tämä on mielenkiintoinen keskustelu, josta varmasti on hyötyä muille, joille käy näin.

Itse ilmoittaisin kyllä Alksille, mutta jos en olisi saamassa omia juomiani ensin, niin pitäisin vaan toisen tilauksen juomat, vaikka olisi halpaa viiniä ja Olvin tuplapukkia (tai Bear Beer). Niitä voi sitten juoda synkässä mielentilassa ja kirota Alksia :D

Veikkaan ihan mutulla, että toinen tyyppi sai sitten sinun juomasi - ja vaan tarrat meni sekaisin. Näistä on kuitenkin mielestäni tärkeä kertoa, kun sitten voi taas - syystä - boikotoida Alksia. Itse tilaan nyt Alkostore24:sta, mutta sieltäkin on porukalle tullut vanhentuneita juomia.

Tulipa nopeasti. Itsekin tilasin Superalko De + Norrlog, tiistain 7.4. ensimmäisinä tunteina. Keskiviikkona 8.4. oli jo export parcel centerissä, mutta Suomeen ei seurannan mukaan ole vielä saapunut.

edit: lukee näin...
1.JPG

...mutta nuolta klikkailemalla löytyykin seuraavaa:
2.JPG

Tähän sopisi se paljon käytetty sanonta; "It was like that when I got here" :facepalm:
Itsellä tällä hetkellä sama tilanne ja seuranta näyttänyt samaa kolme päivää . Ainut ero tilaus Alkostere24+Norrlog.

Heittäkääs kokeneet tilaajat että mistä kannattaisi tilata lavallinen sandellissia ja lonkeroita? Ilmeisesti yhdelle lavalle mahtuu 90 laatikkoa mikäli tulkitsin oikein? Tarkoitus on tilata juhliin jotka kesäkuun puolivälissä, joten varmasta ja nopeastakin toimituksesta plussaa, hinta ei tarvitse olla halvinta. Alks.fi näyttää ainakin saavan molempia?..

Heittäkääs kokeneet tilaajat että mistä kannattaisi tilata lavallinen sandellissia ja lonkeroita? Ilmeisesti yhdelle lavalle mahtuu 90 laatikkoa mikäli tulkitsin oikein? Tarkoitus on tilata juhliin jotka kesäkuun puolivälissä, joten varmasta ja nopeastakin toimituksesta plussaa, hinta ei tarvitse olla halvinta. Alks.fi näyttää ainakin saavan molempia?..

Katso tuolta alks.fi, että tulevat samalta varastolta. Alksin Kroatian varastolta saa ainakin lonkeroa, mutta saako Sandelsia? (olen töissä, en nyt tarkista)

Tulipa tilattua Alksista Sandelsin 0,5l koppia kaksi kappaletta. Eisiinä hommat onnistui hyvin ja nopeasti oli perillä.
Ihmetystä on herättänyt itse juomat, kun niissä on päiväystä, eikä mitään ihmeellistä pitäisi olla. Maku vaan hyvin erilainen Sandelsiin verrattuna ja ennenkin näitä tilannut. Jätkien kanssa sitten kokeiltiin ja hekin samaa mieltä. Piti ostaa 0,5l Sandels kaupasta verrokiksi ja eron maussa huomaa näissä Alksin kautta tulleissa tölkeissä ja Sandelsista, mikä ostettu kaupasta. Vähän NEIPA vivahde tulee läpi siitä enemmän, kuin itse Sandelsin maku. Päiväystähän noissa on ja juoduksi tulee. Silti ihmetytti minua ja muitakin tämä outo ero, kun pitäisi olla samaa tavaraa.
Onko kokemusta muilla tästä?

Tulipa tilattua Alksista Sandelsin 0,5l koppia kaksi kappaletta. Eisiinä hommat onnistui hyvin ja nopeasti oli perillä.
Ihmetystä on herättänyt itse juomat, kun niissä on päiväystä, eikä mitään ihmeellistä pitäisi olla. Maku vaan hyvin erilainen Sandelsiin verrattuna ja ennenkin näitä tilannut. Jätkien kanssa sitten kokeiltiin ja hekin samaa mieltä. Piti ostaa 0,5l Sandels kaupasta verrokiksi ja eron maussa huomaa näissä Alksin kautta tulleissa tölkeissä ja Sandelsista, mikä ostettu kaupasta. Vähän NEIPA vivahde tulee läpi siitä enemmän, kuin itse Sandelsin maku. Päiväystähän noissa on ja juoduksi tulee. Silti ihmetytti minua ja muitakin tämä outo ero, kun pitäisi olla samaa tavaraa.
Onko kokemusta muilla tästä?

Alksin Special Edition Sandels on ainakin Wikipedian mukaan Virossa valmistettua täysmallasolutta, eli ns. parempaa tavaraa, kuin normaali suomalainen 4,7% Sandels. Siihen kannattaa aina varautua, kun tilaa suomalaista olutta ulkomailta, että kyseessä ei ole 100% sama tuote, kuin mihin on tottunut. Resepti tai valmistuspaikka on usein eri.

Alksin Special Edition Sandels on ainakin Wikipedian mukaan Virossa valmistettua täysmallasolutta, eli ns. parempaa tavaraa, kuin normaali suomalainen 4,7% Sandels. Siihen kannattaa aina varautua, kun tilaa suomalaista olutta ulkomailta, että kyseessä ei ole 100% sama tuote, kuin mihin on tottunut. Resepti tai valmistuspaikka on usein eri.
Kiitos tiedosta! Ennenkin tätä tuotetta tullut ostettua ja silloin maistunut samalle, miltä kotimainen. Ehkä sitten valmistuspaikka ja resepti onkin viimekerrasta muuttunut🤔

Osaakos kukaan suorilta sanoa, montako litran pulloa SuperAlkon 45(L)x40(K)x35(L) kokoiseen laatikkoon mahtuu? Outoa kun sivustolla ei kerrota muuta kuin tuotteiden paino.
Minä tilasin SUPERALKO.DE ja niiden laatikkoon mahtui 16 litraa.Tais olla maaliskuussa kun tilasin. Painon mukaan katsoin . Fransberg toimitti.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
305 742
Jäsenet
82 750
Uusin jäsen
mariah77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom