Jos ostaa saman hintaisen androidin kun mitä ipad mini ni kyllä sekin toimii jumittelematta. Luulen.
Täällä kävi siis ipad mini reilun kuukauden testissä. Meistä ei tullu kavereita. Rauta siinä oli kyllä kohillaan, vaikka paremman näytön ottasin mielellään.
Joka softassa asioiden sulkeminen tapahtuu random suuntaan huitomalla tai hankalassa nurkassa olevalla napilla vs aina samassa kohdassa oleva takasi nappula androidissa. Ehkä en vaan osaa.
Kosketuspiste on vähän eri kohdassa, eli kun vaihtaa luurista padiin ni pitää tökkiä vähän alempaa. Ero ei ole iso, mutta...
Omalla sanastolla varustettu näppis softa ei osaa muokata näppistä mukavammaks kun se alkuperänen (SwiftKey).
Just sen verran pienet reunukset, että ei saa kunnolla yhdellä kädellä kiinni kun pohjasta. Tämä sama ongelma tosin kilpailijassakin.
Pari omassa käytössä oleellista appista ei toimi hyvin tai ei löydy ollenkaan.
Pari näistä ois vielä menny, mutta pikku juttuja tarpeeks ni gigantti sai maistaa palautusoikeuttaan ja kiinalaisille tilausta vetämään.
Lenovo Y700 siis tulossa. Katotaan onko siitä mihinkään. Hintaa taitaa ilman tarjottua verorikosta tulla jopa enemmän kun mini ompulle...
En ole itse kyllä huomannut tuota että pitäisi koskettaa jotenkin alempaa kuin androideissa, onkohan sinulle sattunut viallinen laite? Tuohon takaisin-napin puuttumiseen meni itselläkin jonkin aikaa tottua, mutta totuin siihen sitten liiankin hyvin kun välillä tulee yritettyä puhelimella mennä takaisin pyyhkäisemällä. Ei tietysti kaikki sovi kaikille, mutta halusin vain kertoa oman kokemukseni kun olin aikoinaan itse aikalailla ”ei applea ikinä minulle”, mutta pakon sanelemana (ei tässä koossa ole oikein järkevää vaihtoehtoa IMHO) tähän päädyin ja yllätyin positiivisesti. Niinkin paljon että kunhan on aika katsella uutta luuria niin apple on aika vahvoilla (ellei androideja ole vieläkään saatavilla pienehkössä kokoluokassa kunnollisia), kun ennen se ei ole edes ollut vaihtoehto.