Ja HSL apista palaute osoitteeseen apj [at] hsl.fi.
Jo lukemalla apin palautteita selviää, että koskee myös muita kuin huihai-käyttäjiä. Ja että apin kehitys on edelleen pahasti kesken.
Itse asiassa palautteita lukeneena ja itsekin sitä antaneena taitaa pitkälti mennä niin päin, että HSL on saanut suotta kuraa niskaansa sen vuoksi, että Huihai/Honor (ja mahdollisesti jotkin muut valmistajat) on päättänyt hoitaa asiat omalla tavallaan kunnioittamatta Android-sovellusympäristön pelisääntöjä.
Ehkä HSL voisi jotain asialle tehdä, mutta ei se nyt suoraan sanottuna ole niiden vika, jos eivät ota huomioon joka ikisen puhelinvalmistajan/mallin pakotettuja ja valtavirrasta poikkeavia virransäästöasioita. Edellisessä Honorissa Emui 8:n kanssa ei tosiaan näitä ongelmia minulla HSL:n kanssakaan ollut.
Vaihtakaas jo ketjua kuten jo sanottu.Itse olen sitä mieltä että nyt haukutaan väärää puuta kaikki. Esimerkiksi oma Mediapad M6 ei sammuttele appeja kunhan kävin vääntämässä kaikki virransäästö namiskat pois (ei pelkkä "app launch") : Background apps are forced to close | HUAWEI Support Global
Ja testailin virransäästöä ihan ohjelmalla mitä ei Play kaupassa ole vielä edes vapaasti jaossa (beta-testivaiheen menossa). Ohjelma kun on sellainen että jos menet sammuttamaan sen omia aikojaan niin sinne täytyy kirjautua uudelleen mikä on aivan karsea prosessi (ei muista tunnuksia saati salasanoja).
Yleistä keskustelua puhelimista
Tai sitten puhelimen oma ketju
Honor View20