LG G6 on paljon parempi pelkästään 18:9 näytön takia
Ööh, mitä väliä kumpi kuvasuhde siinä on? Nokiassa kun ei ole edes onscreen näppäimiä viemässä ruudulta tilaa niin loppupeleissä käyttöön jäävä todellinen kuva-ala on käytännössä lähes identtinen. Itseasiassa Nokian näyttö on marginaalisesti leveämpi, joten esim. 16:9 video on sillä isompaa. Tuon 18:9 suhteen suurin etu on tuo onscreen nappien saaminen.
s821 kyllä jaksaa normi ja pelikäytössäkin ihan hyvin, päivityksiä tulee aika harvoin mutta itselle ihan se ja sama kunhan muuten toimii.
Joo kyllä SD821 on edelleen hyvä, omassa OP3:ssakin on sellainen. Nokia nyt silti on yksinkertaisesti teknisesti monessa asiassa parempi. Kamera on ehkä poikkeuksia, en ole varma. Softassa Nokia voittaa selkeästi, välitti softasta tai ei.
Yleisesti ottaen se Nokia on vain parempi luuri ja monelle järkevämpi valinta, jos hintalappu noissa kahdessa on sama. Erikseen sitten tilanteet missä käyttäjä preferoi itse toista, silloin ostetaan se minkä itse haluaa. Tämän kommentin idea ei nyt oikein rehellisesti sanottuna auennut mulle. (Mutta hyvä jos olet puhelimeesi tyytyväinen.)