Mun mielestä tää näyttö on kyl hyvä, siis Edge 40 Pro. Ehkä en vaan osaa kaivata parempaa, kun ei ole parempaakaan ollutOmaa käyttöä silmällä pitäen olen miettinyt sitä hetken tuossa Motorolan Edge 40 Pron, Pixel 7 Pron ja Samsung S23 Ultran (jos panostaa enemmän) ohella.
Näyttöhän siinä on houkutteleva. Sen sijaan Io-techin arvostelu ei vakuuttanut. Monessa asiassa mennään jopa takapakkia edelliseen vuosimalleihin nähden ja käyttöliittymä karkaa kauemmas perus-Androidista.
Hintalaatusuhde on todennäköisesti hyvä, mutta omaan makuun miinuspuolella on liikaa ranskalaisia viivoja.
Harmittaa kun ei oikeen löydy sellaista sopivaa kattausta kaikkea mitä haluan. Jos Edge 40 Pro:ssa olis OnePlussan näyttö niin tilaisin sen heti. Kiinnostaa tuo uusi LTPO- tekniikka. Sekin voi hyvin olla sellainen asia, ettei omaan silmään näe mitään eroa, mutta hyvähän se on olla taas joku ominaisuus, jonka melkeen pakkomielteisesti haluaa.
Mutta, esim. auringonpaisteella näkee hyvin ja muutenkin tarpeeksi tarkka ja hyvät värit. Mulla ei ole päällä se 165Hz virkistystaajuus, vaan pidän Auto-asetuksella. Ihan vain akun takia. Pitäs varmaan testailla kuluttaisko 165Hz kuinka paljon enempi akkua. Pidän myös noista hiukan kaartuvista reunoista, jotkuthan niistä eivät pidä.
Viimeksi muokattu:

DNA:n sivusto arvioi romupuhelimen hinnaksi 26 euroa, saa nähdä mitä liikkeessä ovat mieltä.