Disclaimerit tietysti aina oltava, viimenen nyt voi aiheuttaa vähän vaivaa jos joka päivä tulee päivityksiä, eikä ole omaa PC:tä tms.Varmaan ihan hyvä softa, mutta kyllä mä miettisin kaksi kertaa ennen kuin rupeaisin tuota käyttämään daily driverissa. Siis varmaan toimii, mutta olen tullut vanhaksi enkä vaan yhtään enää jaksa sätää.
Kyllä mullakin on kynnys viitsimisessä jos pitäis kikkailla pankkisovellukset toimimaan custom rommeissa jokasen päivityksen ym jälkeen kun Google muuttaa tilannetta ja mieluummin sitten joku virallinen laite siihen, mutta toi nyt vielä menis.
Jokuseen muiden päivittäiskäytössä oleviin laitteisiin tota käyttäny ja ilmeisesti on toiminu, ei tosin luuritkaan ole enää päivitysten piirissä. Kovin pieni otanta tietty, mut ei se keskeneräiseltä tai hankalalta vaikuttanu vaikka sitä kattois miten tavallisen käyttäjän näkökulmasta. Kuvausta paketin toiminnasta ja värikoodia ja valmista listaa on.
Loppujen lopuksi ihan tuota vastaavaa säätöä se tavallinenkin ihminen tekee PC:llä kuitenkin, ei luurit eroa PC:istä eroa.
Kymmenen koirankorvakuvafiltteriä siihen kyllä selataan Play- kaupasta, joten olettaisin, että se keskivertokäyttäjä tuohonkin viitsii kun on ihan eri tason hyöty.
Tai ehkä olen aivan eri käsityksessä siitä, mitä tämän päivän peruskäyttäjä on, mutta uskon, että keskivertotekkiläinen kyllä on vähintään kiinnostunut noiden säätämisestä vai onko pakettikone OEM:n bloatilla nykyään suositelluin vaihtoehto täällä peli-pc:ksi?