Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse vaihdoin xperia xz2 compactin -> S10 (399€) ja tää on kyllä viikon käytön jälkeen aivan loistava puhelin!Onko s20 150€ lisäpanostuksen arvoinen vs s10? Tehokkaampi vaikka s10 omaan peruskäyttöön riittävä. Pykälää paremmat kamerat? Suurin käytännön ero kuitenkin vuotta pidempi softatuki? Onko sormenjälkitunnistimen toiminnassa eroa? 120Hz näyttö varmaan kiva lisä.
Ei pysty, oon koiran kanssa aika paljon ulkona päivittäin ja ei vaan jaksa että tarvii aina repii hanskat pois kädestä ja avata näyttö ja käynnistää sovellus erikseen ja mennä oikean yhteystiedon kohdalle kun toisella tyylillä pelkkä vilkaisu ruutuun riittää...Suosittelen kyllä vahvasti että hyväksyt sen asian että whatsapp popupit ei toimi uudemmilla android versioilla ja ostat puhelimen missä on käyttöjärjestelmä + tietoturva ajan tasalla.
Pistä vaikka kasvojentunnistus päälle ja ekalle näytölle hemmetin iso Whatsapp widget niin siinähän ne lukemattomat viestit näkyvät heti.Ei pysty, oon koiran kanssa aika paljon ulkona päivittäin ja ei vaan jaksa että tarvii aina repii hanskat pois kädestä ja avata näyttö ja käynnistää sovellus erikseen ja mennä oikean yhteystiedon kohdalle kun toisella tyylillä pelkkä vilkaisu ruutuun riittää...
Saako tohon widgettiin niin että siitä saa kuunneltua ääniviestit myös?Pistä vaikka kasvojentunnistus päälle ja ekalle näytölle hemmetin iso Whatsapp widget niin siinähän ne lukemattomat viestit näkyvät heti.
Kannattaa myös miettiä pitääkö aina ja koko ajan olla tavoitettavissa (en toki tiedä sun syitä miksi täytyy seurata whatsappia tiuhaan).
Yritän vaan sanoa että kyllä keinoja löytyy asian ratkaisemiseksi, vaikka uuden Androidin ostaisitkin.
10T Liten ottaisin noista.mikäs ero noissa Xiaomi Mi 10 Lite / 10T Lite puhelimissa olikaan. Kumpikohan järkevämpi ostos 300 eur luokassa (toivottavasti tulee 249 eur tarjousta), oliko noiden päivitysten saannissa eroja ... muita ehdokkaita tuohon alle 300 eur luokkaan (ei samppoja)
Aiemmin komnentoinkin noita täällä. Miksi ottaisit ennemin 10T liten?10T Liten ottaisin noista.
Tuosta erot.
Ottaisin 10T Liten näiden asioiden takia. Uudempi, fyysinen sormenjälkitunnistin ja ips näyttö.Aiemmin komnentoinkin noita täällä. Miksi ottaisit ennemin 10T liten?
On varmasti ihan passeli ja toimiva vekotin tuohon hintaan.Olisiko muuten hyvä tarjous tuo Nokia 5.3 hintaan 129;-? Gigantti on ilmeisesti sold out, mutta DNA:lla on vielä:
Nokia 5.3 64 Gt, Hiilenharmaa | DNA
Allekirjoitan sen syyn, että on uudempi. Juuri noista muista syistä itse ottaisin 10T sijaan 10 liten, sillä näyttö tuossa on upea ja sormenjälkilukija toimi erinomaisesti (paremmin kuin takana olevat ja parempi paikkakin, kun tottui). Makukysymyksiä kuitenkin.Ottaisin 10T Liten näiden asioiden takia. Uudempi, fyysinen sormenjälkitunnistin ja ips näyttö.
On varmasti ihan passeli ja toimiva vekotin tuohon hintaan.
Tuo sormenjälkitunnistin on varmasti makuasia, mutta itsellä on ainakin toiminut takana oleva hyvin ja en muuta haluaisi. Tuossa 10T Litessä tuo tunnistin on sivussa. Se olisi itsellä huonompi kuin takana oleva vaikka toimisikin hyvin (käytän puhelinta enimmäkseen vasurilla)Allekirjoitan sen syyn, että on uudempi. Juuri noista muista syistä itse ottaisin 10T sijaan 10 liten, sillä näyttö tuossa on upea ja sormenjälkilukija toimi erinomaisesti (paremmin kuin takana olevat ja parempi paikkakin, kun tottui). Makukysymyksiä kuitenkin.
Oma puhelimeni meni tosiaan takaisin kauppaan, koska ei tullut puhelut läpi Elisan 4g verkossa (ongelma poistuu, kun pitää 3g:ssä) ja samaa ongelmaa on selvästi ollut muillakin Xiaomin 5g puhelimilla. Muuten ko. puhelimesta en olisi luopunut
Pidin sitä siis itsekin miinuksena, kunnes itselleni tuli tuo puhelin. Ja yllätys oli suuri, kun se toimi näytön läpi vaikka oli suojalasikin päällä.Tuo sormenjälkitunnistin on varmasti makuasia, mutta itsellä on ainakin toiminut takana oleva hyvin ja en muuta haluaisi. Tuossa 10T Litessä tuo tunnistin on sivussa. Se olisi itsellä huonompi kuin takana oleva vaikka toimisikin hyvin (käytän puhelinta enimmäkseen vasurilla)
Eipä taida saada 300€ 90hz näytöllä olevaa amoled puhelinta.Saakohan 300€ hintaan mitään AMOLED-luuria 90hz näytöllä?
Pitäis alkaa löytää omalle Oneplus 3 korvaaja ja ei kiinnostais vaihtaa AMOLEDista pois. Proshopissa on Samsungin A71 299€. Muualla näytti olevan yli kolmensadan. Vai löytyiskö Xiaomi/Realme jne. kiinatarjonnasta parempi vaihtoehto?
Tänään operaattoreilla OnePlus 8 Pro 699€, toki menee varmaan hieman yli budjetin.Nonni, p20 pro otti ja hajos. Tilalle tarttis uutta saada haarukassa 400-600€. 400 maksaa firma ja loput maksan tarvittaessa itse.
-DualSim
-Hyvä kamera
-Hyvä näyttö suoratoistoa ajatellen (oled?)
-Iso akku
-mielellään saman kokoinen kuin p20 pro tai jopa pienempi
S20 5g olis muuten varmaan tullut ostettua, mutta Exynos ei nappaa vs SD. Tämä lähinnä ihan periaatteesta..
Onko noista oneplussista joku sellainen mistä kannattaisi nyt kytätä jotain hyvää bf tarjousta?
No perkele. Onko mitää pikaisia perusteluja venyttää budjettia? Pitää itse illalla vielä perehtyä.Tänään operaattoreilla OnePlus 8 Pro 699€, toki menee varmaan hieman yli budjetin.
Mjooh. Onkohan Oneplus Nord edullisin isommilla hertseillä oleva AMOLED? Vai löytyykö tosta kiinatier-valmistajista vaihtoehtoja? Nord ei sytytä yhtään ja etin muita vaihtoehtoja ensisijaisesti.Eipä taida saada 300€ 90hz näytöllä olevaa amoled puhelinta.
Galaxy A71 on varmasti ihan ok tuolla hinnalla jos normaali 60hz amoled näyttö käy.
Itse kävin juuri poistamassa ko. tuotteen kun kyttäilyt tähän hintaan. Hintalaatusuhde pitäisi olla kyllä mainio. Hyvä kamera ja kaikinpuolin nykyaikainen puhelin 120hz näytöllä.No perkele. Onko mitää pikaisia perusteluja venyttää budjettia? Pitää itse illalla vielä perehtyä.
Satasella tuo on ihan hyvä ostos. Paljon puhelinta pienellä hinnalla.[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Eikös tämä perus Moto G8 ala olla hintaluokkansa paras 99e tarjoushinnallaan? Vai onko jotain tuossa miksi kannattaa välttää ja ostaa mieluummin jotain muuta?
Ihan ok mutta Motorolalle tyypillisesti laitteelle on luvassa vain yksi Android päivitys (Android 11), näyttö on vain HD+ ja NFC puuttuu esim. lähimaksamista varten.[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Eikös tämä perus Moto G8 ala olla hintaluokkansa paras 99e tarjoushinnallaan? Vai onko jotain tuossa miksi kannattaa välttää ja ostaa mieluummin jotain muuta?
Xiaomi Mi 10T Pro (649€) ??Hei! Uusi puhelin tarvitsisi löytää Huawei p20 pro:n tilalle. P40 pro puhelin olisi jo ostoskorissa jos Google palvelut löytyisivät. Pitäisi löytää jokin puhelin joka edes hieman täyttäisi samat kriteerit kameran suhteen.
Eli kamera ehdottomasti tärkein. Hinta max 800e. Tällä hetkellä mietinnässä Oneplussan ja Xiaomin puhelimia.
Pohdintaa käytetyn iPhonen hommaamisesta itselle:
...
- Kannattaako maksaa swappielle lisähintaa siitä et saa yrityksen taakse. Esim nyt on identtisen kuntoiset 8 Plussat myynnissä huuto.net 240€ ja swappie 299€. huudon peliin vielä vaihdettu uusi akku. huudon jobbari houkuttaisi kyllä aika paljon, mut swappiella olisi firma takana...
Xiaomi Mi 10T Pro (649€) ??
Ehdottomasti oneplus 8 proKumpikohan näistä olisi parempi: tämä Xiaomin puhelin vai Oneplus 8 pro?
Hei! Uusi puhelin tarvitsisi löytää Huawei p20 pro:n tilalle. P40 pro puhelin olisi jo ostoskorissa jos Google palvelut löytyisivät. Pitäisi löytää jokin puhelin joka edes hieman täyttäisi samat kriteerit kameran suhteen.
Eli kamera ehdottomasti tärkein. Hinta max 800e. Tällä hetkellä mietinnässä Oneplussan ja Xiaomin puhelimia.
Kumpikohan näistä olisi parempi: tämä Xiaomin puhelin vai Oneplus 8 pro?
Itse sanoisin että Xiaomi on näistä parempi.Kumpikohan näistä olisi parempi: tämä Xiaomin puhelin vai Oneplus 8 pro?
Onko tämä S20 FE malli mitä olet katsonut niin 4G vai 5G malli? 5G malli sisältää Snapdragon prossun.Duunista saisi puhelinta. Katselin, että OnePlus Nord ja Samsung S20 FE olisivat hinnan ja ominaisuuksien puolesta kiinnostavat. Nyt en vaan osaa päättää. Sampassa näyttäisi olevan enemmän lippulaivamallien herkkuja, mutta Exygon prossua parjattu kuumentumisongelmista. OnePlus ilmeisesti kaikin puolin ok, enemmän budjettivalinta ja parempi käyttis mielestäni. Kumman itse ottaisitte?
Ihan 4G:tä taisin yytsiä, tämä olisi Verkkiksellä 499€. En koe, että 5G:tä tarvitsen ja hinta nousisi 250€ vs tuo 4G FE.Onko tämä S20 FE malli mitä olet katsonut niin 4G vai 5G malli? 5G malli sisältää Snapdragon prossun.
Niin niin just se olikin siellä tarjouksessa. Unohdin vaikka just eilen tuota jollekin muulle tyrkytinIhan 4G:tä taisin yytsiä, tämä olisi Verkkiksellä 499€. En koe, että 5G:tä tarvitsen ja hinta nousisi 250€ vs tuo 4G FE.
Nordihan lähtisi 100€ halvemmalla 399€
Lueskelin vielä ympäri nettiä noista exygenos ongelmista, enkä kyllä usko, että tuota uskaltaisin hankkia.. samaa sirua näemmä tungettu myös S20 ja Note 10 Liteen.Niin niin just se olikin siellä tarjouksessa. Unohdin vaikka just eilen tuota jollekin muulle tyrkytin
Kyllä mä sanoisin että tuo Galaxy on paljon "vakaampi" puhelimena ja ominaisuuksiltaan kuin Nord
Oma on valintasi On tuossa Nordissa myös yhdellä jos toisella ilmaantunut mitä ihmeellisimpiä ongelmia. Toivotaan että sattuu hyvä yksilö kohdallesi.Lueskelin vielä ympäri nettiä noista exygenos ongelmista, enkä kyllä usko, että tuota uskaltaisin hankkia.. samaa sirua näemmä tungettu myös S20 ja Note 10 Liteen.
Ehkä tuo Nord ajaa asiansa
Avaatko vähän mitä ongelmia Nordissa ilmaantunut?Oma on valintasi On tuossa Nordissa myös yhdellä jos toisella ilmaantunut mitä ihmeellisimpiä ongelmia. Toivotaan että sattuu hyvä yksilö kohdallesi.
Boottailu ongelmia oli ainakin silloin kun julkaistiin ja osalla netti tökkii. Lisäksi taisi olla jotain ongelmaa äänen voimakkuuksissa ja puheluissa jos telian liittymä. Nuo nyt mitä tuli heti mieleen.Avaatko vähän mitä ongelmia Nordissa ilmaantunut?
Liikaa kun näitö vertailee, niin ei kohta taas halua mitään samaa käynyt telkkuja vertaillessa..
Avaatko vähän mitä ongelmia Nordissa ilmaantunut?
Itse sanoisin että Xiaomi on näistä parempi.
Perusteluina annan sellaisia mielipiteitä että uskon tuon Xiaomin käyttöjärjestelmän toimivan paremmin kuin Oneplussan.Olin jo klikkaamassa Oneplus 8 pro:on ostoskoriin, mutta saisinko vielä vähän perusteluita?
Perusteluina annan sellaisia mielipiteitä että uskon tuon Xiaomin käyttöjärjestelmän toimivan paremmin kuin Oneplussan.
Näyttö on Xiaomissa IPS 144hz ja Oneplus amoled 120hz. Amoled näytöissä on usein ongelmia että mustassa voi näyttää vihreältä tai että kuva voi palaa ruutuun kiinni.
Kamerat molemmissa varmasti hyviä. Aavistuksen Xiaomissa ehkä tarkemmat kuvat.
Akku isompi Xiaomissa 5000 mAh vs 8 Pro 4510 mAH kuten myös lataa pikkusen nopeammin 33W vs 30W