Noniin, alkaa pikkuhiljaa selviämään, miksi piti pakottaa kaikki käyttäjät MS tilin alaisuuteen. Siellä on kunnon rajoitukset tulossa, suora raportointi mahdollisuus pelin sisältä ja säännökset on leveellä pensselillä väritettyjä. Ja tottakai tuota tulee idiootit käyttämään väärin jollain muodolla...
- Create content and conversation that is positive and encouraging, rather than negative and disparaging.
- Minecraft has a zero-tolerance policy towards hate speech, bullying, harassing, sexual solicitation, or threatening others.
Tämä etenkin on outo sääntö, mitä tuolla oikein meinataan:
- Modding in Minecraft is only acceptable in the base Minecraft game under the existing EULA.
Oletan että tuo kaikki on Minecraftin virallisilla servereillä (Realms) aktiivisena ja privaatti serverit toivon mukaan voi tehdä mitä lystää, tähän lienee tulee tarkennusta toivottavasti. Samaten, miten erottelevat Bedrock ja Java versiot tämän suhteen...
[Edit:]: Itseasiassa, tuossahan säännöissä selkeästi sanotaan, nyt kun tarkemmin vielä lueskelin, että "online play and Realms", eli oletettavasti kaikki nettipelaaminen estetään tuossa tilanteessa. Miten lie tulevat sitten rajoittamaan server softaa, koska se sallii myöskin offline tilit niin halutessaan (konffi), eli poistavatko tuon mahdollisuuden tuon muutoksen myötä.
Melko ikävää toimintaa kyllä MS osalta kaiken kaikkiaan tälläinen.
Onneksi itse olen 99% yksinpelaaja, niin omalla kohdalla ei pitäisi vaikuttaa.
- Along with the support for reporting chat, reported players can now be banned from online play and Realms after moderator review
- The game will show a notice screen on startup if you have been banned from online play
- Create content and conversation that is positive and encouraging, rather than negative and disparaging.
- Minecraft has a zero-tolerance policy towards hate speech, bullying, harassing, sexual solicitation, or threatening others.
Tämä etenkin on outo sääntö, mitä tuolla oikein meinataan:
- Modding in Minecraft is only acceptable in the base Minecraft game under the existing EULA.
Oletan että tuo kaikki on Minecraftin virallisilla servereillä (Realms) aktiivisena ja privaatti serverit toivon mukaan voi tehdä mitä lystää, tähän lienee tulee tarkennusta toivottavasti. Samaten, miten erottelevat Bedrock ja Java versiot tämän suhteen...
[Edit:]: Itseasiassa, tuossahan säännöissä selkeästi sanotaan, nyt kun tarkemmin vielä lueskelin, että "online play and Realms", eli oletettavasti kaikki nettipelaaminen estetään tuossa tilanteessa. Miten lie tulevat sitten rajoittamaan server softaa, koska se sallii myöskin offline tilit niin halutessaan (konffi), eli poistavatko tuon mahdollisuuden tuon muutoksen myötä.
Melko ikävää toimintaa kyllä MS osalta kaiken kaikkiaan tälläinen.
Onneksi itse olen 99% yksinpelaaja, niin omalla kohdalla ei pitäisi vaikuttaa.
Viimeksi muokattu: