Miksi tänään on hyvä päivä :)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkos
  • Aloitettu Aloitettu
Vihdoin sai kunnon perinteisen keinutuolin. On se vaan todella mukava.

1727965784531.png
 
Itse sain kuin sainkin korjattua toisesta autosta kiveniskemät ja alkavat ruostepaikat, putsattua fosforihapolla ja vedettyä epoksit pintaan.

Huomenna sitten viimeistely, maali ja lakka. Jos vielä saisi koko auton myllytettyä viikonloppuna, niin olisi jo toinen alta pois. :thumbsup:
 
Vihdoin sai kunnon perinteisen keinutuolin. On se vaan todella mukava.

1727965784531.png
Ompa hieno. taitaa olla ihan ihan uusi ?

Mulla on mökillä kanssa keinutuoli, tosin aikasen vanha, mutta hieno siinä on kiikkua ja katsella järvelle ja antaa ajatuksen levätä.....

Jotain hypnoottista siinä kiikkumisessa on, rauhoittaa kummasti....
 
  • Tykkää
Reactions: a-p
Ompa hieno. taitaa olla ihan ihan uusi ?

Mulla on mökillä kanssa keinutuoli, tosin aikasen vanha, mutta hieno siinä on kiikkua ja katsella järvelle ja antaa ajatuksen levätä.....

Jotain hypnoottista siinä kiikkumisessa on, rauhoittaa kummasti....
Noup, vanha on. En tiedä kuinka vanha.
Eräältä henkilöltä ostin, joka hoiti isänsä asioita (+80v?) muuttoa oli tekemässä, joutui tästä luopumhaa. Uskoisin et jotakin ryijyä tms pitänyt siinä päällä?

Oli kuulemma teetätyttänyt tämän aikoinaan, muttei poika osannu sen tarkemmin siitä kertoa.
Pääsee makoilemaan selälleenkin kun pitkät jalat, eikä keikaha ympäri kun esteet tehty sinne taakse :tup:
 
Kävin taas tusaamassa autojen kanssa. Taas vähintäänkin mielenkiintoisen työviikon jälkeen on enemmän kuin hyvä, että saa ihan jotain konkreettistakin aikaan, missä käden jälki näkyy heti.

Eli korjasin kiukuttelevan BLISin toisesta autosta, teippasin eilen pohjamaalin saaneiden paikan ympärykset, että huomenna pääsee hiomaan ja irrotin vielä pyyhkimen varretkin, hioin, puhdistin IPAlla ja iskin epoksit pintaan. Eipä ole enää kuluneen näköiset, kunhan saan viimeisteltyä. :thumbsup:
 
Pesin kaikki kämpän ikkunat sekä parvekelasit. Illalla sitten kuntosalille.

Yleisesti positiivista on, että lämpimät ilmat taitaa vihdoin olla suurimmaksi osaksi taputeltu, aurinko vielä lämmitti melko hyvin ikkunoita pestessä, mutta yleisesti. Nautin paljon enemmän kun pääsen vaikuttamaan pukeutumisella koettuun lämpötilaan ulkona. On myös mukavampi joogailla kotona ilman ilmastointilaitteen huutoa :D
 
SmartumPay lähti sittenkin futaamaan, vielä en joutunut kännykkäostoksille (oma luuri vuodelta 2015) vaan työpuhelin pelasti. :tup:
 
Olen ollut nyt pari kuukautta töissä nollasopparilla toisessa firmassa.

Käyn sillointällöin tekemässä vuoroja siellä lomaa varten ja nopeuttaakseni erään lainan maksua. Olen saanut muutaman kerran asiakasfirman esimiehiltä palautetta työskentelystäni.

Palautteen taso on ollut joka kerta positiivista ja kehuja on tullut oma-aloitteisuudestani ja nohevuudestani. Aika hämmentävä fiilis on saada palautetta työskentelystä ja varsinkin positiivista.

Kymmenen vuoden työuran aikana tämä on ensimmäinen työpaikka, jossa on tullut näin pian positiivista palautetta.

Hämmennyin melkoisesti ensimmäisellä kerralla, kun esimies antoi palautetta. Aloin miettimään, että mikä homma. Kävi mielessä, että onkohan tämä jotain piilovittuilua. Tuo ajatus hälveni, kun näki omin silmin sen ilmapiirin ja esimiesten toiminnan muidenkin työntekijöiden kanssa.

Eilen kävin tekemässä yhden vuoron ja mainitsin vuoron loppuvaiheilla esimiehelle, että noiden firman laitteiden laturitelineet ja laitteet ovat aika sekaisin. Ehdotin, että voisin merkkailla noita tarroittimella, jotta jatkossa ne laitteet pysyisivät paremmin järjestyksessä ja jatkossa ei menisi aikaa oikeiden laitteiden etsimiseen.

Esimieshän tuosta innostui ja mainitsi, että heitinpä helvetin hyvän idean. Kaveri hävisi hetkeksi toimistoon ja toi tarroittimen. Hän lähti hakemaan erillisiä laatikoita sälälle ja lopulta minun mukaan tuli pikkuporukka laittelemaan noita laitteita uuteen kuntoon.

Päätyössä harvemmin tulee mitään palautetta. Ei siellä esimiehet vittuile ja monien kanssa rennosti voi keskustella myös työasioista irrallaan olevista asioista. Meno on himppusen jäykempää.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 308
Viestejä
4 436 445
Jäsenet
73 537
Uusin jäsen
skugi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom