Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyykö elareita maksella tuollaisella määrällä?Voisi oikeastaan sanoa, miksi on hyvä viikko. Viime yönä en herännyt kertaakaan kesken unien.
Maanantaina käytiin lastenvalvojalla tekemässä virallinen tapaamissoppari, ja nyt likka on minulla joka toinen viikonloppu, sekä sitten joka su-ma-, ma-ti- sekä ti-ke-yöt. Testattiin tommosta arkiyöpymistä kerran ennen lastenvalvojaa ja se suju oikein hyvin, joten eksä tarjosi minulle yksi/kaksi arkiyötä + niin usein kun haluan. Jostain kumman syystä se eksä ei sitten kuitenkaan suostunut viiteen arkiyöhön. Kolmeen päädyttiin. Ja tässä vaiheessa kannattaa ottaa se laskin esille ja laskea, että kuinka monta yötä likka on mun luona 4 viikon (28:n päivän) aikana. Ja minä olen siis se etävanhempi...
Jostain kumman syystä eksä laskeskeli, että joka toisen viikonlopun yhtä yötä ei lasketa, koska likan viikonloppu jatkuu maanantaiaamulle.
Koska Suomen natzi puolueen kannatus suli ylen kyselyssä. Monikulttuurisuus on rikkaus! Ei mulla muuta.
Päivästä tuli heti parempi kuultuani tuon uutisen radiosta.
Jättiyllätys: Cheek lopettaa uransa! Viimeinen konsertti elokuussa
Hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioitaIhmettelin että mikä auton paksissa oikein kolisee ja vaeltaa edestakaisin. Sinne olikin unohtunut mäyräkoira - tuttavallisemmin 12 pack
Lunta maassa vieläkin. Pelkkää voittoa kaikki
Itselläkin kaikki poistettu ja mitään en kyllä tuntenut, särkylääkkeetkin jätin ottamatta. Ainut joka oli vähän byllystä niin reiät suussa alahampaista kun kaikki ruoka oikein imeytyi niihinViisurin poiston takia pitää olla rauhassa ja pitäisi kait tulla kivut. Jotain pientä alkoi tuntumaan, mutta vedinkin särkylääkkeet napaan niin skippautu se vaihe eli ei ole tulehdusta ja siihen ei auttaisi särkylääkkeet.
Tokihan tämä päivä ei ole vielä taputeltu. Nappeja jäljellä tälle päivälle vielä 2+4, jos ne nyt melkein vastaisi morfiinia
Siistit rutinat tuossa toimenpiteessä ja ei oikeastaan tuntunut missään puudutusaineilla, mitä nyt hermokimppu hieman herkkä. Jotenkin niin eeppinen tunnelma ja varmaan ilman aineita olisi kurkku suorana tullut kiljuttua.
Tietysti, kun tämä oli eka kerta niin jännitys vei voimia ja viimeinen, kun loput kolme jää ja vien ne varmaankin hautaan asti. Yleensähän nuo viedään kaikki.
Itselläkin kaikki poistettu ja mitään en kyllä tuntenut, särkylääkkeetkin jätin ottamatta. Ainut joka oli vähän byllystä niin reiät suussa alahampaista kun kaikki ruoka oikein imeytyi niihin
Kunnon talvi tuli. Pakkasta, aurinkoista ja lumi narskuu. Tälläistä pitäis talven aina olla
Kiitos muistutuksesta!Kunnon pakkaset on pölypunkkien tuomiopäivä, että vähentyy se iholla vääntäminen. Vähenee petivaatteiden tuuletusaika, mitä kovempi pakkanen.
Kunnon pakkaset on pölypunkkien tuomiopäivä, että vähentyy se iholla vääntäminen. Vähenee petivaatteiden tuuletusaika, mitä kovempi pakkanen.
Lehdissä juttelevat, että pölypunkit on eilispäivän juttuja: Intendentti paljastaa: Pölypunkit ovat historiaa!Kunnon pakkaset on pölypunkkien tuomiopäivä, että vähentyy se iholla vääntäminen. Vähenee petivaatteiden tuuletusaika, mitä kovempi pakkanen.