Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Materian ostamisesta tuleva hyvä olo ei yleensä kestä kauaa. Itse saan ostamatta jättämisestä hyvää oloa.Tänään saapui Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+ roboimuri, jonka sain täysin sattumalta Verkkiksen kampanjatuotteena 319e hintaan (yleisesti myynnissä näköjään 459-499e). Ja ensivaikutelmat laitteesta todella positiiviset!
Kyse ei ole materiasta, vaan kotiaskareiden helpottajasta, laiska imuroimaan/moppaamaan kun olen. Minun puolestani voit ihan rauhassa vaikka tyhjässä kämpässä, jos se tarkoittaa hyvää oloa.Materian ostamisesta tuleva hyvä olo ei yleensä kestä kauaa. Itse saan ostamatta jättämisestä hyvää oloa.
Kyse ei ole materiasta, vaan kotiaskareiden helpottajasta, laiska imuroimaan/moppaamaan kun olen. Minun puolestani voit ihan rauhassa vaikka tyhjässä kämpässä, jos se tarkoittaa hyvää oloa.
Tulipa saatua aivan helvetin hyvät löylyt uudella iki kiukalla. Eivät pilarikiukaiden kehut olleet paskapuheita, tuosta todellakin saa erilaisia löylyjä niin mietoja kuin kovempia jolla ainakin tämä nörtti ajetaan saunasta pois. Suosittelen kyllä kaikille saunojille pilarikiuasta, aivan toiselta planeetalta verattuna perus postilaatikkokiukaisiin. Löylyä vain riittää ja riittää ja riittää, ei puhettakaan perus piiskaniskumaisesta sivalluksesta, Voisi mennä parvekkeelle nauttimaan kahvia, se olisi kuulkaas tyypit kohta kevät!
Juuri näin, usein kerrostalojen huoneistojen saunoja haukutaan täysiksipaskoiksi ja saunan irvikuviksi, mutta veikkaan että monikin ongelma häviäisi vaihtamalla kiukaan suurella kivimassalla varustettuun versioon normaalista postilaatikkokiukaasta.Samanlainen kiuas tuli myös hankittua hiljattain, ja todella täysipainoiset löylyt tulee.
Ihailtavaa positiivisuutta. Monet olisivat kirjoittaneet mikä vituttaa ketjuun että meni suihkuseinä paskaks..
Löysin kivijalasta liukuesteet kenkiin vaikka jokapaikasta mitä netistä katoin niin myydään eioota. Entiset täysin finaalissa ja olis hajonneet luultavasti viimeistään tänään. Samalla vanhalle herrasmiehelle, joka oli eilen liukastunut ja kaatunut - opastin valinnassa ja käytössä.
Minulla sattuu olemaan kahdet turvamaiharit ja toisiin ruuvasin tällaiset nastat:Vastaampa nyt itselleni. Noi paskat ei kestäneet edes viikkoa. Palautetta liikeeseen josta vastattiin että tuon risat takaisin kuitin kera, ja tämä hyvitetään. Ihme ja kumma, en heittänyt kuittia roskiin vastoin tapoja.
Saas nyt nähdä mistä löydän paremmat, jos mistään. Melkoista liukastelua ollut...
Toinen hyvä hommeli että koiran kanssa uhkarohkeasti takapihalle aamulla - pihalta terassille ja samoilla sekunnilla tuli lumet alas katolta. Olisi ollut entinen koira, voi olla elämä sekunnista kiinni.
No eipä siellä enää paljoa lunta ole tulossa alas. Mutta joo turhaa riskien ottoa kerran päivässä. Jatkossa ei enää taakse ennenkun on viimeisetkin tulleet alas.
Minulla sattuu olemaan kahdet turvamaiharit ja toisiin ruuvasin tällaiset nastat:
Nyt on mukava kävellä liukkaallakin.Finnbear ruuvattava nasta 12mm 100kpl
Itse asennettava, ruuvattavanasta esimerkiksi työkoneisiin, traktoreihin, mönkijöihin ja jalkineisiin.www.puuilo.fi
Täällä myös talviloma heti pääsiäisen perään.Tänään avataan grillikausi! Ai että, pekoniparsaa, kylkisiivuja ja ribsejä (vaikkakin valmiiksi kypsiä) ja kyljyksiä ja patonkia.
Ja ens viikko vielä talvilomaa ja kun katsoo sääennustuksia niin voi olla että eräänkin kerran tässä tulee grillattua.
Luin aluksi "näyttis" monta kertaa ja ihmettelin että mitähän tässä tarkoitetaan.Meni eilen 14v vanha käyttis kehujen saattelemana katsastuksesta läpi.