Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei niitä kukaan tule tarjoomaan. Pitää ihan itse hakee ja jättää tarjous jos hinta ei miellytä.Tarjoispa joku mullekin sikahalpaa kaksiota ilman saunaa. Mikä sitten on sikahalpa riippuu ihan kunnasta ja kaupungista.
Oletin että puhuttiin vuokra-asunnosta, sillä harvoin kai myyjä omistusasuntoja tarjoaa sikahalvalla. Ihan tasan tiedän miten asunnon ostaminen/vuokraaminen toimii, ja jos en jotain yksityiskohtaa tiedä menen kysymään äitini mieheltä joka on eläkkeellä oleva kiinteistönvälittäjä. Kumma kun ei saa edes vähän läpälläänkään mitään heittää. Muutenkin pakko aina kommentoida melkein joka asiaa mitä kirjoitan, taidat pitää meikäläistä vähän idioottina?Ei niitä kukaan tule tarjoomaan. Pitää ihan itse hakee ja jättää tarjous jos hinta ei miellytä.
Älä ota ittees. Vastasin vain siihen edelliseen viestiin. Tarkoitin vaan että itse pitää olla aktiivinen kun kämppää hakee. Tsemppiä sulle asunnon hakuun jos olet sellaista hakemassa.Oletin että puhuttiin vuokra-asunnosta, sillä harvoin kai myyjä omistusasuntoja tarjoaa sikahalvalla. Ihan tasan tiedän miten asunnon ostaminen/vuokraaminen toimii, ja jos en jotain yksityiskohtaa tiedä menen kysymään äitini mieheltä joka on eläkkeellä oleva kiinteistönvälittäjä. Kumma kun ei saa edes vähän läpälläänkään mitään heittää. Muutenkin pakko aina kommentoida melkein joka asiaa mitä kirjoitan, taidat pitää meikäläistä vähän idioottina?
Siis EINESlasagne? Sehän on aivan kaameaa mautonta kuraa valmistahasta riippumatta.Tänään on lasagnepäivä. Myöhemmin illalla saattaa olla lasagne ilta. Huomenna ja viikonloppuna lisää lasagnea. Äkkiseltään ajateltuna lasagne on paras eines mitä tiedän.
Toki jotkut yksittäiset erikoispitsat ovat vielä parempia.
![]()
Mitäs olutta löysit?Sikäli hyvä päivä että yhdestä kaupasta löytyi pari tölkkiä juurikin sitä bisseä mitä olin etsinyt .
Yksi niistä lahden erikois-bisseistä.Mitäs olutta löysit?
Ainakin ryssälän kylmillä alueilla tuo on ihan normaali tapa säilyttää ruokaa ulkoilmassa, tähän malliin:Tulipahan tuosta mieleen, että voisi kokeilla säilyttää ruokaa parvekkeella, tai ainakin hyödyntää tuota pakkasta sisällä. Mulla on vasta tässä nykyisessä kämpässä ollut parveke käytettävissä, yhdessä aiemmassa oli ranskalainen parveke jota kai "käytin" vain kerran kun yksi kaveri joka poltti, meni siihen ovelle polttamaan. Ei ole ollut tullut tuota ulkosäilytystä kauheasti aiemmin tullut mietittyä. Olen myös pitkään tottunut olemaan käyttämättä pakastinta, niin tuossa on vähän harjoittelemista taas.
Kuulostaa pirun hyvältä ja samanlaiselta toiminnalta mitä itse harrastan. Vittuako sitä suomalaista perinnesafkaa vetää naamioon jos siitä ei perusta. Itseäni suomalainen perus joulusafka lähinnä oksettaa.. Hyvät joulut sinne! Kohta taas saunaan, vastahan sitä aamulla tuli käytyä. Joulu on itselleni päivä jolloin voin ottaa kunnolla rennosti ja tehdä mitä huvitaa.Tuli haettua iso satsi sushia. Vietetään vaimon kanssa ensimmäinen joulu, jolloin ollaan luovuttu kaikista jouluperinteistä ja päätetty yksinkertaisesti viettää päivä, jolloin tehdään juuri sitä mitä itse halutaan. Ei osteta väkisin laatikkoja tai kinkkua, vaan aitoja lempiruokia tavallista laadukkaammassa muodossa. Oikeastaan ainoat perinteet, joista todettiin aidosti tykkäävämme on joulusauna ja Lumiukko, joka parhaillaan TV:ssä pyörii.
Hyvää joulua kaikille.
Ostin hyvän ja halvan tietokoneen, Jumper läppärin Amazon.de. Maksoi 355e toimitettuna, 8gt, 256gt, Full-HD näyttö ja vieläpä puskee ulos hdmi-portista 4k-kuvaa, jota en yhtään arvannut. Harmi vaan, että on yksi kuollut pikseli näytössä, mutta kaikkea ei aina voi saada. Windows 11 on latauksessa, ehkä se vielä parantaa käyttökokemusta.
Tämäkin riippuu niin pirusti ihmisestä tunteeko ollessaan yksin olevansa puolikas ihminen, olen yksin mutta en yksinäinen sanonta kuvaa itseäni pirun hyvin, mutta en ala asiasta vääntämään tässä ketjussa sen enempää.Nyt on hyvä päivä koska sain taas olla avovaimoni kanssa yhdessä. F**in covidin ansiosta kaikki suunnitelmat meni pieleen ja olimme yli vuoden erossa.
Sitä voi puuhailla sitä ja tätä, mutta kyl se vaan on niin että yksin ihminen on vain puolikas.
Materian ostamisesta tuleva hyvä olo ei yleensä kestä kauaa. Itse saan ostamatta jättämisestä hyvää oloa.Tänään saapui Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+ roboimuri, jonka sain täysin sattumalta Verkkiksen kampanjatuotteena 319e hintaan (yleisesti myynnissä näköjään 459-499e). Ja ensivaikutelmat laitteesta todella positiiviset!
Kyse ei ole materiasta, vaan kotiaskareiden helpottajasta, laiska imuroimaan/moppaamaan kun olen. Minun puolestani voit ihan rauhassa vaikka tyhjässä kämpässä, jos se tarkoittaa hyvää oloa.Materian ostamisesta tuleva hyvä olo ei yleensä kestä kauaa. Itse saan ostamatta jättämisestä hyvää oloa.
Kyse ei ole materiasta, vaan kotiaskareiden helpottajasta, laiska imuroimaan/moppaamaan kun olen. Minun puolestani voit ihan rauhassa vaikka tyhjässä kämpässä, jos se tarkoittaa hyvää oloa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.