Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koko työuran ajan tullut mätkyjä vuodesta toiseen. Elokuussa tuleekin yllättäen palautusta toistasataa euroa.
Vähän OT mutta ihan mielenkiinnosta kysyisin että miten niitä mätkyjä tulee? Itse olen aina laskenut veroprosentin siihen malliin että riittää, ja tehnyt sekä laskenut aina uuden mikäli työpaikkaa vaihtanut
DNAn asiakaspalvelussa sanottiin kun kysyin että miksi näkyy C more vieläkin?, niin vastasivat että se on irtisanottu ja laskua ei tule. Tästä on jo neljä päivää ja näkymisen olisi pitänyt loppua jo 1.4, mutta näkyy vieläkin ja kaikenlisäksi DNA TV sovelluksella näkyy myös Viasat Kulta kanavapaketti vaikka siitäkin sanoin, eipä siinä mitään kiva kun saa jotain ilmaiseksi, joten kai tänään on hyvä päivä.
Vaimon synnytys?,sehän on ihan tuore vaimo sitten, onneksi olkoon.Huomenna käynnistyy vaimon synnytys ellei ennen sitä tule ulos
No korjataan. Me menemme synnyttämäänVaimon synnytys?,sehän on ihan tuore vaimo sitten, onneksi olkoon.
Mitäs ajattelit synnyttää?No korjataan. Me menemme synnyttämään
Vaimoni logiikkaa. Hänkin kuulema kasasi uudet vaatekaapit ja tuolit. Vaikka katsoi vierestäMitäs ajattelit synnyttää?
Viime yönä hän syntyi. Tänään aurinkoa ja pussijuomaa. Vapun jälkeen takasin töihin
Onnea! Minullakin ensimmäisen syntymä edessä kesällä, jännittää.
Pääsiäinen perheen kanssa mökillä. Aurinkoinen päivä takana ja ennusteiden mukaan lisää aurinkoa luvassa. Kyllä tässä akut latautuu!
Imuroin, pesin lattiat, tiskasin, vaihdoin kissanhiekan ja kävin suihkussa.
Kohta kauppaan fillarilla shortseissa ja t-paidassa ostamaan pizzatäytteitä.
Tässä on sulle sitten linkki jo valmiiksLopetan tupakoinnin kunhan pääsen apteekissa käymään.
Mulla on liian hyvä lääkitys että vituttaisi.Tässä on sulle sitten linkki jo valmiiks
Kerro miksi tänään vituttaa! :(
muutan pois Suomesta piakkoin jonnekin eksklusiivisempaan maahan.
Tässä omani:
Hyvin menee, matkustelen paljon. Todennäköisesti muutan pois Suomesta piakkoin jonnekin eksklusiivisempaan maahan.
- velaton talo Helsingin keskustasta (arviolta noin 580 000e)
Monaco vois olla just hyvä, jos haluat alkaa köyhäillä lämpimässä explusiivisesti. Vie terveiset Häkkisen Mikalle ja Palanderin Kallelle
Huomenna vappudeitti