Ihan käsittämätöntä miten kotimaiset verkkokaupat heittävät usein ainoan kilpailuvaltin, eli toimitusnopeuden pois. Itse en ole kotimaisista kaupoista juuri ATK-rojua tilannut, koska hinta on yleensä ollut se ratkaiseva kriteeri.
Nyt tein poikkeuksen ja tilasin Jimmsiltä varastossa olevaa tavaraa, koska tuli tarve saada hieman tavallista nopeammin muutama tuote. Nyt neljäntenä arkipäivänä tilauksesta, tuotteet eivät tilausseurannan mukaan ole vieläkään lähteneet varastolta. Kyllähän ne sieltä varmasti ensiviikolla tulevat, mutta toista tilausta tulen tuskin tekemään.
Eli ei varsinaisesti mitään erityisen huonoa palvelua, muttei missään nimessä sellaistakaan että maksaisin siitä jotain preemiota tai tilaisin toiste. Jimmsistä en nyt paljoa tiedä, mutta firma tullut tällä foorumilla sen verran positiivisessa valossa usein esille, että hidastelu hämmästyttää yhä enemmän. Kuitenkin täällä on paljon sellaisia "vaikuttajia" jotka vaikuttavat voimakkaasti vähemmän atk-juttuja seuraavien lähipiiriläistensä ostopäätöksiin. Ite suosittelen jatkossakin vaikka Amazonia tms. kaverilleni jos ja kun hinta on edullisempi.
En yritä tässä nyt mustamaalata firmaa vaan lähinnä ihmettelen välinpitämättömyyttä positiiviseen asiakaskokemukseen. Pakko vielä kirjoittaa tuosta "aspalle hoputtamisesta" kun nyt sellaisen tuolta Jimmsin omasta ketjusta pikaisesti vilkaistuani huomasin... aivan käsittämätöntä että luvatun toimitusaikataulun varmistaminen edellyttää joissain tapauksissa asiakkaan omaa aktiivisuutta. Kuulostaa äkkiseltään melko röyhkeältä toimintatavalta. Väkisin tulee mieleen että seisooko oma tilaus hieman kauemmin siksi että en viitsi käydä anelemassa pääsyä jonon ohi. "etsä tiedä kuka mä oon"