Mikäs se tämä ötökkä on

Viherharsokorennon toukka ehkäpä? Mut tämäpä kävi puraisemassa mua🤣

IMG20250802162230.jpg

20250718_005414.jpg

Russakka vai metsätorakka?
Pituus n. 1cm. Kuva valitettavan epätarkka.
En usko että tämä olisi russakka, russakalla ei muistaakseni ole peräulokkeita ja on väriltään vähän ruskeampi, tai tummempi, toki kuva voi valehdella väriä, sarvetkaan ei ihan täsmää, ainakaan niihin joihin olen törmännyt. Tuholaistorjuja silloin russakat tunnisti mutta tämä oli 1996, joten sen nokareen kera joka ei kelpaa kuin ihmisille.

Ilmeisesti jäytiäinen, ja mikähän tuo tummempi voisi olla? Todella pieniä, mutta kun kontalleen menee niin listoissa käy kyllä aikamoinen kuhina terassiovelta lähtien, oven alta näyttää pääsevän sisälle.

Selkeitä ruskoturkiskuoriaisen näköisiä oli myös muutamia.

1000006420.jpg
1000006418.jpg

E: nyt sai paremman kuvan tuosta tummemmasta:

1000006447.jpg

Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti jäytiäinen, ja mikähän tuo tummempi voisi olla? Todella pieniä, mutta kun kontalleen menee niin listoissa käy kyllä aikamoinen kuhina terassiovelta lähtien, oven alta näyttää pääsevän sisälle.

Selkeitä ruskoturkiskuoriaisen näköisiä oli myös muutamia.

1000006420.jpg
1000006418.jpg

E: nyt sai paremman kuvan tuosta tummemmasta:

1000006447.jpg

Ensimmäinen on jäytiäinen, loput hyppyhäntäisiä.

Samannäkösiä mulla parvekkeella ja välillä vessassa. Tosin livenä ehkä snadisti tummempia, mutta muuten samannäkösiä.
Ei puhu suomea, yrittäny pariin otteeseen kysyä mitä ne tekee mun kämpässä. Veikkaan että syö enimmäkseen satiaisia ja sokeritoukkia.

Samannäkösiä mulla parvekkeella ja välillä vessassa. Tosin livenä ehkä snadisti tummempia, mutta muuten samannäkösiä.
Ei puhu suomea, yrittäny pariin otteeseen kysyä mitä ne tekee mun kämpässä. Veikkaan että syö enimmäkseen satiaisia ja sokeritoukkia.

Tää löytyi pihalta. Alempi kuva aika naturell mutta ylempi vähän korjailtu että näkee paremmin. Tumman oli.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 957
Jäsenet
78 735
Uusin jäsen
iptvhalukas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom