Mikä ärsyttää kanssa-ihmisissä?

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Sama täällä. Eukolla oli aina puhelin joko äänettömällä tai autossa tai kotona tai jossain perseessä. Muutaman kerran olen sanonu että en huvikseni saatana sulle soittele vaan kyllä mulla on aina jotain asiaakin niin on se vähän parantanu sen kanssa. Äänet siis on nykyään päällä, vieläku luuri tarttus matkaan :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Joo-o sama homma oli omalla ex rouvalla. Tosin jatkaa sitä edelleenkin kun työasioissa täytyisi joskus saada kiinni. Ikinä ei ole kännykkä mukana ja jos onkin niin se on siellä luikkarin pohjalla hautautuneena protskushakereihin ja muuhun tarpeelliseen.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
515
Onneks en oo ainoa jota ärsyttää maiskutus :D

Muistan yhden asiakkaan joka tuli ostamaan jotain ja siinä selvittelin asiaa niin tällä jätkällä oli varmaan joku pakkoliike että se ihan kokoajan maiskutti huuliaan, sillee että avas vähän suutaan ja kielellä sit semmosta ärsyttävää suutelemisen ja maiskuttamisen äänten välimuotoa siinä tuotti. Olin ihan vitun hermo kireellä, en pystyny ees keskittymään ku se maiskutus vaan jatku ja jatku, se sano jonkun sanan ja sanojenkin välissäs piti maiskuttaa.

Naurattaa jälkeenpäin itteä ku ei meinannu ees töistä tulla mitään ku piti keskittyä ettei suunnilleen revi korviaan päästä ettei tarttis kuunnella :D Ei varmaan normaalilla ihmisellä pitäis tulla mitään melkein kontrolloimattomia agressioita moisesta asiasta...
Mulla on yksi tuttu, jolla oli epilepsia (parani leikkaamalla, hyvälaatuinen aivokasvain). Kohtauksen tulon huomasi maiskutuksesta. Kun lääkitys oli kohdallaan, maiskutus tuli aina silloin kun ilman lääkitystä olisi tullut kohtaus. Kaveri tiesi sen ja asia jyrsi häntä suunnattomasti. Lisäksi tiedän muutamien lääkkeiden aiheuttavan sitä myös, eli ei se aina huonoista tavoista ole kiinni. Korvien välissä voi olla oikeasti vikaa, enkä tarkoita tällä nyt mitenkään piilovittuilla vaan ihan aikuisten oikeasti.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 756
Minulla on samassa työhuoneessa kaksi työkaveria, jotka eivät kuljeta puhelintaan mukana. Jos lähtevät syömään tai palaveriin, niin puhelin jää vain työpöydälle äänet päällä. Monta kertaa viikossa joutuu kuuntelemaan puhelinten pitkät renkutukset jotain pirun kasari/ysäri poppidiscopaskaa, kun puhelin vain soi työpöydällä
 

Backstage

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
489
Minulla on samassa työhuoneessa kaksi työkaveria, jotka eivät kuljeta puhelintaan mukana. Jos lähtevät syömään tai palaveriin, niin puhelin jää vain työpöydälle äänet päällä. Monta kertaa viikossa joutuu kuuntelemaan puhelinten pitkät renkutukset jotain pirun kasari/ysäri poppidiscopaskaa, kun puhelin vain soi työpöydällä
Piiloitat puhelimet jonnekin senverran kauas ettei poppi kuulu ja sitten kun tulevat takaisin niin käsket etsimään. :smoke:
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
747
Kuulema joo joku geeniominaisuus, että maiskutuksesta ym meinaa mennä joillain hermot. Myös allekirjoittaneella. Syökää suu kii immeiset!
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 383
Kuulema joo joku geeniominaisuus, että maiskutuksesta ym meinaa mennä joillain hermot. Myös allekirjoittaneella. Syökää suu kii immeiset!
Ja näitä vitun ASMR kuiskausvideoita mitä YouTube on pullollaan ei pysty kattomaan, ihan oikeasti tulee paha olo, oksettaa ja kylmät väreet jos joutuu kuuntelemaan niitä. Paljon pahempia ku maiskutus.

Thunderf00tin videot YouTubessa on hyvää siedätyshoitoa, jätkällä on aivan saatanan hermoja vihlova tapa puhua mutta hyviä juttuja ni oppinu sietämään sitä.

Joo, ei oo normaalia. Kuitenkaan mitään jokapäiväisiä ääniä ei oo jotka ärsyttäisi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
Misofoniaks tuota vissiin kutsutaan. Tuli googlailtua viime kesänä, kun pomon kurkun röhiminen aiheutti niin silmitöntä vihaa, että oli pakko poistua tilasta / laittaa kuulokkeet päähän. Ja aikanaan teininä suurin syy omilleen muuttoon oli se, että en kestänyt äitini syömisen ääniä :D
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 097
Höpöttäjät. Kun asian voisi sanoa yhdellä tai kahdella lauseella, mutta suu käy niin että hengästyvät. Töissä kun tällainen alkaa kertoa ongelmasta joka pitäisi ratkaista, kuuntelen minuutin ja jos asiaa ei siinä ajassa saa kakaistua ulos niin kävelen kylmästi pois. Hauska kuunnella kun joskus nämä vain jatkavat juttuaan mutta ääni kovenee kun loittonen :D
Laittakoot sähköpostia jos eivät osaa puhua lyhyesti, prkl....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 608
Kuulema joo joku geeniominaisuus, että maiskutuksesta ym meinaa mennä joillain hermot. Myös allekirjoittaneella. Syökää suu kii immeiset!
Jussi Halla-ahon nielaisu kuulostaa hassulta :D

Itseä ei siis pahemmin äänet kai häiritse, mutta tuon nielaisun olen kyllä kuullut pari kertaa. Oon kai tottunut koiran haukkumiseen ja korvien tinnitukseen. Meluisissa tiloissa kyllä täytyy olla kuulosuojaimet päässä, muuten tulee pää kipeäksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
448
Höpöttäjät. Kun asian voisi sanoa yhdellä tai kahdella lauseella, mutta suu käy niin että hengästyvät. Töissä kun tällainen alkaa kertoa ongelmasta joka pitäisi ratkaista, kuuntelen minuutin ja jos asiaa ei siinä ajassa saa kakaistua ulos niin kävelen kylmästi pois. Hauska kuunnella kun joskus nämä vain jatkavat juttuaan mutta ääni kovenee kun loittonen :D
Laittakoot sähköpostia jos eivät osaa puhua lyhyesti, prkl....
Aamen. Voi jumalauta, että voi mennä hermot tällaiseen. Asia on vaikka, että unohdin kaupasta saippuan. Sitten selitetään ensin koko kauppareissu, kaikki mitä tapahtui siellä ja sit sen takia kun tapahtui x, niin unohtui se saippua.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Kanssaihmisten rajaton tyhmyys ärsyttää.

Mutta koska itse olen viisas, minä pystyn myös ymmärtämään sen, ettei kaikki voi olla. Mutta silti ärsyttää.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Jos ja kun oma eukko ei vastaa puhelimeen niin siihen on kyl aina joku syy - muu kuin että puhelin olisi hukassa.
Tässä tapauksessa syy on kyllä ihan varmennetusti ollut se äänetön ja tai autossa yms. oleva puhelin. Ongelma koskee myös muita soittajia kuin minua.

Jos sun eukkos ja/tai muut on olleet, öh, vähemmän hyvillä teillä se ei tarkoita että kaikkien on.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
71
Höpöttäjät. Kun asian voisi sanoa yhdellä tai kahdella lauseella, mutta suu käy niin että hengästyvät. Töissä kun tällainen alkaa kertoa ongelmasta joka pitäisi ratkaista, kuuntelen minuutin ja jos asiaa ei siinä ajassa saa kakaistua ulos niin kävelen kylmästi pois. Hauska kuunnella kun joskus nämä vain jatkavat juttuaan mutta ääni kovenee kun loittonen :D
Laittakoot sähköpostia jos eivät osaa puhua lyhyesti, prkl....
Aamen. Voi jumalauta, että voi mennä hermot tällaiseen. Asia on vaikka, että unohdin kaupasta saippuan. Sitten selitetään ensin koko kauppareissu, kaikki mitä tapahtui siellä ja sit sen takia kun tapahtui x, niin unohtui se saippua.
Omalla kohdalla, voin sanoa, jotta yleinen nimittäjä on nainen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 253
Omalla kohdalla, voin sanoa, jotta yleinen nimittäjä on nainen.
Pääasiassa kyllä joo mutta tiedän kyllä muutamia miehiäkin jotka tekevät tuota, höpötykseen vielä lisättynä että puhuminen aloitetaan tyyliin "missäköhän se ... (30s tauko) x lomake täällä on..." sitten 10min selitys johon liittyy eilinen kauppareissu ja kun kaikki kynätkin on hukassa ja....
Voisivat käyttää sen ajan miettien sitä miten saisi puristettua sen yleensä aika lyhyen sanomansa vaikka minuuttiin. :/
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
153
Kahvin ryystäminen ei minua häiritse, sillä sehän on perusteltu teko silloin kun juodaan kuumia juomia. Entisaikaan kun kahvinkeittimiä ei ollut, kahvit keitettiin pannussa ja se oli polttavan kuumaa, toisin kuin keitinkahvi. Piti ryystää ettei suu pala. Ehkä joillekin on jäänyt tavaksi ryystää kaikkia juomia, kun on tavan joskus aikoinaan oppinut.

Eilisiltana näin ensimmäiset jouluvalot tälle syksylle. On varmasti aattoiltana tunnelma huipussaan, kun juhlinta on aloitettu 4 kk ja 1 päivä ennakkoon.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
8
Höpöttäjät. Kun asian voisi sanoa yhdellä tai kahdella lauseella, mutta suu käy niin että hengästyvät. Töissä kun tällainen alkaa kertoa ongelmasta joka pitäisi ratkaista, kuuntelen minuutin ja jos asiaa ei siinä ajassa saa kakaistua ulos niin kävelen kylmästi pois. Hauska kuunnella kun joskus nämä vain jatkavat juttuaan mutta ääni kovenee kun loittonen :D
Laittakoot sähköpostia jos eivät osaa puhua lyhyesti, prkl....
Itselläni on tuota vikaa, että asiaan pääseminen voi olla varsin pitkä prosessi :D. Tiedostan kyllä asian ja yritän aina lyhennellä sanomisiani, mutta joskus se on todella vaikeaa, kun jostain syystä oma ajatuskulku tahtoo olla sellainen, että sen koko jutun kunnolla selittääkseen, täytyy aloittaa hamasta lapsuudesta :sori:. Onneksi jotkut tutummat ihmiset uskaltaa tarvittaessa ystävällisesti vihjaista, että vaikka juttua on tullut, niin pointti on edelleen kertomatta :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 666
Itselläni on tuota vikaa, että asiaan pääseminen voi olla varsin pitkä prosessi :D. Tiedostan kyllä asian ja yritän aina lyhennellä sanomisiani, mutta joskus se on todella vaikeaa, kun jostain syystä oma ajatuskulku tahtoo olla sellainen, että sen koko jutun kunnolla selittääkseen, täytyy aloittaa hamasta lapsuudesta :sori:. Onneksi jotkut tutummat ihmiset uskaltaa tarvittaessa ystävällisesti vihjaista, että vaikka juttua on tullut, niin pointti on edelleen kertomatta :tup:
Mitä, jos vaikka aloitat siitä pointista ja tarvittaessa jatkoselvität asiaa mikäli vastaanottajalle ei vielä ole selvää mistä puhut? Suurin osa ihmisistä osaa kyllä kysyä, jos jotain ei ymmärrä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
Sukulaiset kameroiden kanssa. Ja se tuntuu olevan joku sukuvika, kun äidinpuolen suvulla joku kissanristiäinen, niin ei jumalauta sitä räpsimistä, on sitten kännykkää, pokkaria, järkkäriä - niin aina saa kattoa ettei joudu johonkin random kuvaan lupaa kysymättä, ja lopulta pakotetaan kuvaan:mad: Mihin porukka tarvii kuvia joistain tavan juhlista, mihin ne päätyy. Itse en ota koskaan ensimmäistäkään kuvaa, ei tulisi mieleenkään koska enhän mä niitä mihinkään tarvi "muistoksi" tms. prkl.

Isän puolella samanlaista mielisairautta taas ei ole noitten kuvien kanssa, ja eukon suvun puolellakin on rauhallisempaa.
Ristusvittu sentään noita jotka räpsii kuvia 180/räpsyä/min lupaa kysymättä. En tajua.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 097
Sukulaiset kameroiden kanssa. Ja se tuntuu olevan joku sukuvika, kun äidinpuolen suvulla joku kissanristiäinen, niin ei jumalauta sitä räpsimistä, on sitten kännykkää, pokkaria, järkkäriä - niin aina saa kattoa ettei joudu johonkin random kuvaan lupaa kysymättä, ja lopulta pakotetaan kuvaan:mad: Mihin porukka tarvii kuvia joistain tavan juhlista, mihin ne päätyy. Itse en ota koskaan ensimmäistäkään kuvaa, ei tulisi mieleenkään koska enhän mä niitä mihinkään tarvi "muistoksi" tms. prkl.

Isän puolella samanlaista mielisairautta taas ei ole noitten kuvien kanssa, ja eukon suvun puolellakin on rauhallisempaa.
Ristusvittu sentään noita jotka räpsii kuvia 180/räpsyä/min lupaa kysymättä. En tajua.
Minusta on mukavaa kun suvun tapaamisista ja kavereiden kotibileistä on muutama kuva. Silloin tällöin niitä selailenkin. Ja omille lapsilleni aion myös joskus näyttää kuvia omista isovanhemmistani ja muista jo edesmenneistä sukulaisista. Itseäni ainakin kiinnosti nähdä kuvia läheisistä jotka poistuivat keskuudestamme kun olin pieni.

Tarkoitan nyt siis ~10 kuvaa per tapahtuma. En itsekään pidä jatkuvista räpsyttäjistä.
Ulkomailla tulee itse otettua enemmänkin kuvia. En kuitenkaan napsi niitä naamakirjaan tai muuhun turhuuteen, vaan omalle koneelle omaksi iloksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
Minusta on mukavaa kun suvun tapaamisista ja kavereiden kotibileistä on muutama kuva. Silloin tällöin niitä selailenkin. Ja omille lapsilleni aion myös joskus näyttää kuvia omista isovanhemmistani ja muista jo edesmenneistä sukulaisista. Itseäni ainakin kiinnosti nähdä kuvia läheisistä jotka poistuivat keskuudestamme kun olin pieni.

Tarkoitan nyt siis ~10 kuvaa per tapahtuma. En itsekään pidä jatkuvista räpsyttäjistä.
Ulkomailla tulee itse otettua enemmänkin kuvia. En kuitenkaan napsi niitä naamakirjaan tai muuhun turhuuteen, vaan omalle koneelle omaksi iloksi.
Mulla taas on jonkinlainen valokuvamuisti, siis jos jotain tapahtumia tms. niin muistan kyllä täysin turhiakin asioita ja tietty ihmiset jotka asiaan liittyy. Vaikea selittää, mutta jotenkin omalle kovalevylle tallentuu ne hetket ja tapahtumat. En vaan ymmärrä porukkaa joka kuvaa sarjatulella, ja varsinkin jos itse tulen kuvatuksi.
Toki räpsin itsekin kuvia itselle tärkeistä asioista, mutta en ihmisistä. Koneella, kännykällä ovat, paljon pilvessä. Tässä taas se ongelma että nämäkin digitaaliset kuvat luultavasti kohtaa jonkinlaisen ongelman tulevaisuudessa ja katoavat bittiavaruuteen. Monta vuotta sitten yhden pöytäkoneen kovalevy leipoi kiinni, ja sinne meni vaikka mitä, varmuuskopioita ei tietenkään missään.

Carpe diem.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 177
Kyllä ärsyttäisi, jos koko ajan joku olisi soittelemassa ja vaatisi, että pitää olla puhelin mukana ja vastata. Minä en ainakaan halua olla koko ajan tavoitettavissa. Kaverilla, kun käyn, niin vähän väliä puhelin pärisee.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Niinno, tässä eukon tapauksessa mä soitan ehkä kerran kahteen viikkoon sille :vihellys:
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 673
Keilahallissa vituttaa se porukka, joka käyttää viereisen radan keilaajien palloja. Vaivalla etsit hyllystä sopivan pallon itsellesi, niin sitten joku saatanan jonnepetteri jalkavaimoineen rullaa sen itselleen joka toisella heitolla. Kuvittelevatkohan nämä, että ne pallot ja niiden reiät ovat kaikki samanlaisia, vai mistä moinen kusipäisyys juontaa juurensa?
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
8
Mitä, jos vaikka aloitat siitä pointista ja tarvittaessa jatkoselvität asiaa mikäli vastaanottajalle ei vielä ole selvää mistä puhut? Suurin osa ihmisistä osaa kyllä kysyä, jos jotain ei ymmärrä.
Niin on aina tarkoituskin tehdä, mutta ei joka kerta tunnu onnistuvan :sori:. Onneksi ei oo kukaan vielä kimppuun käyny, vaikka on tullutkin välillä ärsytettyä liialla höpöttelyllä...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
328
Niin on aina tarkoituskin tehdä, mutta ei joka kerta tunnu onnistuvan :sori:. Onneksi ei oo kukaan vielä kimppuun käyny, vaikka on tullutkin välillä ärsytettyä liialla höpöttelyllä...
Vuosia sitten jouduin soittamaan jollekkin myyjä/asiantuntijalle kun jouduin tilaamaan ~30€ arvoisen erikoisemman painemittarin osan tjsp. Minulla oli tarkalleen tiedossa että mitä osaa olen tilaamassa mutta kun puhelu alkoi niin vastapuolelta tuli juttua tauotta 45min ilman että sai hädin tuskin välillä itse sanaa sekaan :D Eikä edes yrittänyt myydä mitään ylimääräistä, kunhan kertoili asiasta ja asian ympäriltä juttuja. Mukava puhelu, mutta ymmärrän kyllä miksi duunikaveri sen delegoi minulle, kesähessulle :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
209
- Ihmiset jotka perustelee faktan kieltämisen sillä että "se on mun mielipide".
- Ihmiset jotka ottaa herran vuonna 2017 digikameralla tai puhelimella sen yhden kuvan (esim. joku joukkokuva), ja sekin on epätarkka.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 668
Ihmiset vievät koiriaansa ulos keskellä yötä koirapuistoon asuinalueen viereen. Miksi ? Sit se koira haukkuu niin että koko lääni herää siihen. Ja kaikenkukkuraksi sinne tullaan autolla kylän toiselta laidalta, kyseessä ei edes ole mikään paikallinen koiranomistaja. Ja sora pöllyten ajetan hiekkatietä pois.
Ja kunta unohti ajatella tuommoista seikkaa, kun rakensivat koirapuiston vajaan 100 metrin päähän lähimmistä taloista.

VMP.
Meillä on fiksuna naulattu porttiin kyltti "hiljaisuus 22-07"
Toisaalta läheisellä hiekkakentällä juniorit kaahaa autoineen kun on kiva revitellä, onneksi on omista ohjusta :(
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Itellä tulis mieleen että kyseinen koira on joku 40kg äidin pikku mussukka, joka ei pysy omistajalla sekunttiakaan hallinnassa ja jota ei ole koulutettu yhtään. Kuitenkin "mussukkaa" halutaan syystä x ulkoiluttaa koirapuistossa, jolloin on pakko käydä yöllä ettei "mussukka" revi muita koiria palasiksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
Sellaiset koiranomistajat vituttaa jotka remmiräyhiensä kanssa jää stondaamaan tien reunaan että toinen koira menee ohi. Ja satavarmasti se rupeaa rähisemään kun ollaan kohdalla.

Oon ruvennu tekee sitä että kun vastaantulijat pysähtyy ni pysähdytään mekin ja istutan koiran perseen kenttään ja odotellaan nätisti kunnes ne lähtee liikkumaan niin sitten mekin. On joskus herättäny ihmetystä, mutta muutaman minutin jälkeen ne joko kääntyy kannoillaan tai jatkaa kohti kulkemista :D
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 668
Sellaiset koiranomistajat vituttaa jotka remmiräyhiensä kanssa jää stondaamaan tien reunaan että toinen koira menee ohi. Ja satavarmasti se rupeaa rähisemään kun ollaan kohdalla.

Oon ruvennu tekee sitä että kun vastaantulijat pysähtyy ni pysähdytään mekin ja istutan koiran perseen kenttään ja odotellaan nätisti kunnes ne lähtee liikkumaan niin sitten mekin. On joskus herättäny ihmetystä, mutta muutaman minutin jälkeen ne joko kääntyy kannoillaan tai jatkaa kohti kulkemista :D
Toiset omistajat tietävät ettei niiden rakki eikä vastaantuleva tuttu tule toimeen niin eikös perkele pidä ängetä samalle pienelle tielle, fiksut ja itse menen reittiä toista kautta. Sitten pennut, Tanskandogin ulkoiluttajaksi laitettu 8v Tiina joka roikkuu henki hievarissa kun dogi päättääkin lähteä toisen dogin perään, onhan Tiina vapaaehtoinen "lemmikin ystävä" joka tahtoo ulkoiluttaa dogeja :(
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 668
Asiakaspalvelu, se on aina se kituva kulmakivi, vuosituhannen jälkeen ei ole ollut mitään aspaa.
Pahimmat ovat kyllä nais-aspat, valitettavasti.
Soitin tuossa DNA:n aspaan

½h:n pimputuksen jälkeen rouva vastaa
- Hei, kyselisin käytettyjä kaapelimodeemeja onko niitä?
* Ne löytyvät netistä
- Ai mistä? kun minä en ole niitä löytänyt
* Eikö sulla toimi sitten netti?
- Toimii mutta kun Teidän sivut ovat niin sekavat
* Helpothan ne ovat, mennään kauppa-osioon, sieltä laajakaista, sieltä kaapeli ja sieltä..Öööhhh ei näemmä näy minullakaan...
Nähtävästi meillä ei sitten olekkaan myynnissä käytettyjä kaapelimodeemi-laitteita.
- Juuh, kun uusien hinnat ovat 95e ja käytettyjä saa 15-50e:lla
* Ne eivät enää toimi, tarvitsee olla valokuitumodeemi joka maksaa 128e
- Öööhh mitenkäs se hinta nyt silleen pomppasi, kun ennen oli 95e uusi?
* Juuh nykyään joka paikkaan tarvitsee valokuitumodeemin
- Nooh en minä ainakaan ole koskaan tarvinnut, vanhat ovat toimineen hyvin.
* Nooh, annas sitten se osoite mihinkä laite tulee niin aletaan katsomaan sitten ihan alusta kaikki.
- Poikkikatu 3 A 22, Teidän sivut näyttää että siellä on ilmainen 10Meganen linja.
* AIH, se onkin taloyhtiön laajakaista, nooh sitten voit hankkia modeemin sinne mistä tahansa.

:facepalm:

Olen 100-varma että kun vastaaja olisi ollut mies niin paljon lyhyempi olisi ollut keskustelu
- Kyselisin käytettyjä kaapelimodeemeja
* Liikkeistä kannattaa kysyä josko on joitain käytettyjä, lisäksi netistä saa käytettyjä 15-30e:lla
- Asia selvä, kiitos vaivannäöstä ja näkemiin.
:tup:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 668
Mä enempi epäilen tuossa kyseisen työntekijän ammattitaitoa ja motivaatiota. Tai sit se on joku kesähessu, joka on jääny ylitöihin.
Ei aspan ammattitaitoakaan voi epäillä, sillä monet pomot yms. tekevät muutoksia joka päivä wiinereiden ja kaffen ääressä, sitten ei kerrota mitään henkilökunnalle, kunnon firmat antaa kunnolliset aspa-kurssitukset kaikista muutoksista, useimmat antavat vain A4:n että lue ja opettele siitä.

Aina ei voi voittaa :(
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onko kellään näitä kavereita, joiden mielestä "kevyt vittuilu" ikään kuin kuuluu kaverisuhteisiin ja vittuilun määrä tuntuisi olevan vielä suoraan suhteessa siihen, paljonko nämä haluavat kanssasi aikaa viettää? Sitten kun vittuilet lopulta takaisin niin kykyä nauraa vaihteeksi itselleen ei tunnu yhtään riittävän ja jos asiasta yrittää muuten mainita niin "läpällä hei! et kai sä nyt läpästä suutu?".
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
190
Ketjussa mainittu maiskutus saa aikaan kiristymistä myös itsessäni. Työpaikalla sitä näkee ja kuulee kun on monenlaista kulkijaa. Marssitaan työpisteeltä suoraan kahvioon kulkematta käsienpesupisteen kautta maiskuttamaan niin perkeleesti. Meillä on kotona opetettu, että ennen ruokailua pestään kädet ja syödään suu kiinni.

Toinen ärsyttävä piirre on kun jotkut on niin todella vitsikkäitä ja kainalopierua väännetään jo ennen kuutta aamulla ja huudellaan toisiin pöytiin. Toisena aamuna sitten ollaan musta hattu päässä ja ei huomenta saaha suusta ulos. Jos sitä pellen roolia vetää niin vetää sitten joka päivä tai sitten edes huonona aamuna koittaisi käyttäytyä ja muistaa käytöstavat. Kyllä ihmisillä on hyviä ja huonoja päiviä, mutta tervehtiä täytyy.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 668
Onko kellään näitä kavereita, joiden mielestä "kevyt vittuilu" ikään kuin kuuluu kaverisuhteisiin ja vittuilun määrä tuntuisi olevan vielä suoraan suhteessa siihen, paljonko nämä haluavat kanssasi aikaa viettää? Sitten kun vittuilet lopulta takaisin niin kykyä nauraa vaihteeksi itselleen ei tunnu yhtään riittävän ja jos asiasta yrittää muuten mainita niin "läpällä hei! et kai sä nyt läpästä suutu?".
Kyllä mulla ja bestiksellä ainakin hermot kestää, alussa se oli vähän "ööhh, sulla on nazi tukka" fuckit se sulle kuulu smiley.
Nykyään vedetään tosi rajua joka sivullisesta kuulostaa tappelun haluiselta "v:een nazi tukkasi on kuin sian per*, heitä se lorttosikin korkeintaan eko-jätteisiin" ja hyvin molemmilla menee :D

Tosin kavereilla _pyhä_ paikka on monilla toi lortto, "fuckin jollet kestä sitä niin heitä somaliaan"
siitä välillä tulee toisen kaverin kanssa kuukausien bännit, "mun eukkoa ja mun suhdetta sä et mollaa" :facepalm:
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
693
Puhelinoperaattorien aspat on vain myyntikanavia, varsinainen asian hoitaminen on aivan toissijaista. Lisäksi tosiaan wienervälipomot tekevät jatkuvia muutoksia ja aspa on minimitessin palkalla töissä. Näillä eväillä on turha odottaa ja vaatia hyvää palvelua
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Saahan sitä hyvää palvelua vaatia, tosin ei se sen aspan syy (yleensä) ole ettei sitä saa. Siis ylläolevassa tapauksessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
256
Itse kaivan nenän lisäksi persettä, yleensä ennen nenän kaivuuta. Karavaani kulkee ja koirat kaakattaa.

Itseä ärsyttää hitaasti kävelevät ihmiset, varsinkin kun pitäisi junaan ehtiä/liikkua steissillä. Eikä se hitaasti kävely sinällään vielä, mutta nämä muuttavat suuntaa joka kerta kun itse yrittää päästä sivulta ohi.
Joskus miettiny että ajavatko autoakin samaa kaavaa noudattaen
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 136
Itseä ärsyttää hitaasti kävelevät ihmiset, varsinkin kun pitäisi junaan ehtiä/liikkua steissillä. Eikä se hitaasti kävely sinällään vielä, mutta nämä muuttavat suuntaa joka kerta kun itse yrittää päästä sivulta ohi.
Joskus miettiny että ajavatko autoakin samaa kaavaa noudattaen
Jep. Ajavat.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Ihmiset, jotka aivastaa kämmeneensä... sit näkee myöhemmin niiden kättelevän toisia ihmisiä sillä kädellä. :rage:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
On kyllä paha juttu. Uskallatko koskea ovenkahvoihin julkisilla paikoilla.

Itse kaivan nenää, persettä ja ajan lapaan samalla kädellä millä kättelen. Ihan varmasti joskus käy niinkin ettei tule moisten jälkeen pestyä käsiä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
On kyllä paha juttu. Uskallatko koskea ovenkahvoihin julkisilla paikoilla.

Itse kaivan nenää, persettä ja ajan lapaan samalla kädellä millä kättelen. Ihan varmasti joskus käy niinkin ettei tule moisten jälkeen pestyä käsiä.
Muut avaa ovet mun puolesta, ni mun ei tarvii :geek:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 195
Olen 100-varma että kun vastaaja olisi ollut mies niin paljon lyhyempi olisi ollut keskustelu
- Kyselisin käytettyjä kaapelimodeemeja
* Liikkeistä kannattaa kysyä josko on joitain käytettyjä, lisäksi netistä saa käytettyjä 15-30e:lla
- Asia selvä, kiitos vaivannäöstä ja näkemiin.
:tup:
Ja olen varma että jos soittaja olisi ollut mies ja/tai alle 50 vuotias, niin koko puhelua ei olisi edes tapahtunut, koska vastaus oli itsestään selvä. Ja kuka nyt ylipäätänsä soittaa aspaan ja jonottaa linjalla, jos chat on vaihtoehtona.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 668
Ja olen varma että jos soittaja olisi ollut mies ja/tai alle 50 vuotias, niin koko puhelua ei olisi edes tapahtunut, koska vastaus oli itsestään selvä. Ja kuka nyt ylipäätänsä soittaa aspaan ja jonottaa linjalla, jos chat on vaihtoehtona.
Hmm olen ehkä vammainen mutten löydä dna:lta enkä monesta muustakaan chattia, eli se siitä. nyt sitten ostin cablemodeemin 8e:lla + postit 8e, mää maksamassa jotain 128e uudesta :o
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 195
Hmm olen ehkä vammainen mutten löydä dna:lta enkä monesta muustakaan chattia, eli se siitä. nyt sitten ostin cablemodeemin 8e:lla + postit 8e, mää maksamassa jotain 128e uudesta :eek:
on dnallakin. juuri käytin itse viime viikolla.

siinä sivun reunassa ne chatti-kuplat yleensä pörrää. useimmiten sitä ei näy ollenkaan jos aspa on kiinni.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Paskan puhuminen, kaksnaamasuus ja muiden asioihin puuttuminen.. saunan taakse pitäs viedä kaikki ihmiset kellä on noita ominaisuuksia!
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
1 963
Intin käyminen pitäisi olla pakollista myös nuorille naisille ihan pelkästään sen takia, että siellä opetetaan "jono on suora ja hiljainen" eikä että se on epämääräisen muotoinen ryhmä, josta kuuluu hirveä mekkala. Jonot myös soljuisivat huomattavasti sujuvammin, jos kaikki jättäisivät sen älypuhelimensa hiplaamisen ja muun lämpimikseen juoruamisen pois sekä kaivaisivat kukkaronsa esille jo hyvissä ajoin.

P.S. kohta joku tulee saivartelemaan, että eihän intti ole periaatteessa pakollinen miehillekään, mutta se nyt ei ollut pointtina.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 136
Viestejä
4 196 766
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom