Mikä näyttö minulle? Näyttösuositukset ja kyselyt

Minkä näytön hankit?
AOC Q27G3XMN. Olen ollut tyytyväinen ja hinta-laatusuhde tuntuu kohtaavan. OLEDista olisi joutunut maksamaan vähintään tuplat, joka olisi varmaan ollut lopulta se toinen vaihtoehto. Mutta se päivitys jää nyt johonkin tulevaisuuteen.

Onko kellään tietämystä olisko tuolla proshopin demo tuotteissa fiksumpaa vastinetta rahalle kuin tuo aoc oled tarjous?

Fps pelaamiseen pääosin.

parilla satasella ei ainakaan parempaa saa tilalle mitenkään, tuo kyseinen näyttö oli aikonaan parhaita mitä löytyi, senkin takia että tuossa on g sync moduuli, sehän tuosta teki arvokkaan myös.

tässä ajattelin jatkaa 1440p linjalla kuitenkin itselleni täysin riittävä.

mietin vain että mihin mahtaa riittää ryzen 7600. 32gb ddr5 6000mhz, rtx 3080 strix.

tosiaan pelit ovat olleet juuri fortnite ja cs2 joskus bf6 menee ohessa kyllä.

satasilla meiasin että ei viitsi maksaa sellaista 500-1000e näytöstä vaikkakin tässä hieman kuola valuu kun testasi yhtä 280hz näyttöä minkä työkaveri oli hommannut.

Niin, harva monitoria palauttaa jos siihen on tyytyväinen :D

Toki joskushan käy niin että lapset toivoo sitä sun tätä ja sitten lähdet hakemaan ja kun vihdoin on aika näyttö avata tai se on silmien alla niin se onkin väärä :D Tästä syystä olen omille lapsille ja sukulais lapsille sanonut että saavat jatkossa lähteä mukaan tai tuon putkitelevision tai näytön :D

Nykyinen tietokoneen näyttö on Benq 24" ei mallista tietoa, ehkä 10 vuotta vanha. Tarkoituksena on hankkia uusi näyttö etäöihin. Varmaan 27" on riittävän suuri. Näytölle vaatimukset: kohtuu hintainen, ei ärsytä silmiä, kannattaako tässä huomioida jotain muuta?

Nykyinen tietokoneen näyttö on Benq 24" ei mallista tietoa, ehkä 10 vuotta vanha. Tarkoituksena on hankkia uusi näyttö etäöihin. Varmaan 27" on riittävän suuri. Näytölle vaatimukset: kohtuu hintainen, ei ärsytä silmiä, kannattaako tässä huomioida jotain muuta?
Minkälaista työtä teet? Onko Excel vai esim. grafiikka taittoa? - vaatimukset näytölle kovin erilaiset... :cool:
Mutta tuumia tärkeämpi kysymys mielestäni on resoluutio - itse suosittelen jo 4k resoja... mutta ne vaatii siten melkein 32" näytöt että saa täyden hyödyn irti.
27" varmaan 2k voi riittä, vaikka itselläni oli kyllä 27" 4k näyttö aikasemmin käytössä, piti ajaa vaan 150% windows skaalauksella.
IPS näytöt ovat perus toimistotyöhön jees.

PS: Veljenikin, asuu ulkomailla, oli että ajoi kotona jollain 24"... Kunnes sitten pari kesää sitten laiansin kesämökille mun 27" 4k näytön kun sia siletä käsin lloman jälkeen tehdä vielä pari viikoa töitä... Oli kyllä veli heti että vau mikä parannus ja että pitää kotinkoin ostaa vähän parempi näyttö :geek: :lol:

Kiitos erittäin hyvästä vastauksesta, olen aivan pihalla näistä jutuista. Ei tule käytettyä pahemmin Exceliä tai mitään muita grafiikkajuttuja, yleensä Tampuuria kattelen ja lähettelen sähköposteja. Eli vaatimukset aika alhaiset.

Luulen, että tuo 27" voisi olla minulle sopiva, 32" kuullostaa aika suurelta hyppäykseltä nykyisestä 24" näytöstä. Eli joku tuollainen perus hyvä 27" IPS näyttö?

Luulen, että tuo 27" voisi olla minulle sopiva, 32" kuullostaa aika suurelta hyppäykseltä nykyisestä 24" näytöstä. Eli joku tuollainen perus hyvä 27" IPS näyttö?
Varmaan hyvä parannus, mutta muista myös näytön resoluutio - miniminä suosittelen nyt 27":lle 2k näyttöä. Mutta 4k ei ole myöskään mahdoton.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 556
Jäsenet
82 014
Uusin jäsen
Hoddis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom