Mikä kannettava minulle -lirpake

Noh noihin vaatimuksiin käy teoriassa mikä vaan kone tältä vuosituhannelta. Jos Windows 11 haluaa virallisesti käyttää, niin tuo linkkaamasi kone on juuri sen rajan puolella että toimii. Itse lähtisin kahden sadan budjetilla katsomaan käytettyä läppäriä yksityisiltä. Tuosta vaikka ensimmäinen löytö myyntipalstalta Myydään - Cepter Dreambook 4500U, 16gb ram, 512gt ssd (Jkl). Tuplasti muistia, parempi prossu ja vähemmän hintaa. Isompi ruutu ja enemmän painoa tosin.

Sinänsä tuo linkkaamasi on varmasti riittävä ja varsinkin jos konetta on tarkoitus kanniskella mukana, niin pieni koko ja paino on vaan plussaa.

Edit. On tuolla Inregollakin samaan hintaan pykälää uudempi kone tuplamuisteilla Inrego - käytettyjen IT-laitteiden ja älypuhelinten verkkokauppa takuulla. Näyttöjen laaduista en osaa sanoa, mutta varmaan tuhnummasta päästä.
Näköjään lisäävät noita kannettavia melko tiuhaan tonne, koska aikaisemmin ei ollut esim lenovon t490s 16gb muistilla.

Minkä noista 229€ hintaluokan koneista tilaisi? Käyttöjärjestelmä win11 tulee kaikkiin asennettuna.

Tosiaan oli Thinkpadikin samaa luokkaa tarjolla. Tuo näyttäisi olevan kevein ja jos pikagoogletus pitää paikkansa, niin tuossa on pykälää kirkkaampi 400nit näyttö, kun noissa muissa on perushuonot 250-300nit näytöt. Noissa yrityskoneissa ei voi varmaksi tietää ilman sarjanumeroa, jota ei tuolta näe. Thinkpadien näppäimistöt ja muu yleistuntuma on sitten makuasia, mutta moni noista tykkää. Lenovo ThinkPad T490s i5-8265U, 16GB, 240GB SSD, 14" FHD, loistava | Kunnostettu.

Tuossa Dellissä on ihan inasen parempi prosessori. Benchmarkkien mukaan 5-10%, eli käytännössä usein olematon. Inrego - käytettyjen IT-laitteiden ja älypuhelinten verkkokauppa takuulla

Jos noista on valittava, niin ottaisin itse tuon Thinkpadin. Eiköhän kohta tule kilpailevia mielipiteitä.

Tosiaan oli Thinkpadikin samaa luokkaa tarjolla. Tuo näyttäisi olevan kevein ja jos pikagoogletus pitää paikkansa, niin tuossa on pykälää kirkkaampi 400nit näyttö, kun noissa muissa on perushuonot 250-300nit näytöt. Noissa yrityskoneissa ei voi varmaksi tietää ilman sarjanumeroa, jota ei tuolta näe. Thinkpadien näppäimistöt ja muu yleistuntuma on sitten makuasia, mutta moni noista tykkää. Lenovo ThinkPad T490s i5-8265U, 16GB, 240GB SSD, 14" FHD, loistava | Kunnostettu.

Tuossa Dellissä on ihan inasen parempi prosessori. Benchmarkkien mukaan 5-10%, eli käytännössä usein olematon. Inrego - käytettyjen IT-laitteiden ja älypuhelinten verkkokauppa takuulla

Jos noista on valittava, niin ottaisin itse tuon Thinkpadin. Eiköhän kohta tule kilpailevia mielipiteitä.
Homma ok. Tilattu. Kiitos ✌️

Statistiikka

Viestiketjuista
299 074
Jäsenet
81 584
Uusin jäsen
hitmontop

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom