Mikä ärsyttää kanssa-autoilijoissa?

Vituttaa nämä koppimönkijät/traktorimönkijät mitälie, joissa on jotkin tehoputket asennettuna. Saatanallinen meteli ja sitten rälläävät yökaudet asutusten lähellä. Kusta on päässä sellaisilla vanhemmilla, jotka näitä lapsilleen ostavat.
Näillä on myös tapana huudattaa noita alitehoisia koppeja liikennevaloissa (koskee myös mopoja), yhden kerran kysyin miksi sitä pitää jonossa huudattaa? Vastaus oli että "ei pysy muuten käynnissä", olin ehkä boomeri ja kaikkea muuta paskaa, mutta otin pojan käden pois kaasulta ja hyvin se mopo kävi tyhjäkäyntiä.
Ps. tämän saa tehdä myös minulle jos joskus aiheutan turhaan melua tyhjästä....
Edit. Kuuntelen mielelläni V12 koneista autoa vaikka missä, mutta moottorisahan (mopon) tai papattavan pienen nelitahtikoneen ääni on lähinnä säälittävä kun ollaan kaupunkiympäristössä, paljon melua tyhjästä.

Näillä on myös tapana huudattaa noita alitehoisia koppeja liikennevaloissa (koskee myös mopoja), yhden kerran kysyin miksi sitä pitää jonossa huudattaa? Vastaus oli että "ei pysy muuten käynnissä", olin ehkä boomeri ja kaikkea muuta paskaa, mutta otin pojan käden pois kaasulta ja hyvin se mopo kävi tyhjäkäyntiä.
Olitko kävellen liikennevaloissa vai miten tämmöinen tilanne syntyi?

Ajan Oulu-Liminka välistä moottoritietä päivittäin. Pidän mielestäni sellaista terveellistä turvaväliä aina edellä menevään, toisin kuin ne metrin päässä ajavat, niin eikö vittu joku Citroen-kuljettaja tule siitä vielä motarin loppuessa ohi ja vaihtaa kaistaa eteen Audini nokkaa viistäen.

Itselleni opetettiin aikoinaan autokoulussa että sitten on sopivaa vaihtaa kaistaa kun se ohitettu näkyy siellä taustapeilissä.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 459
Jäsenet
78 994
Uusin jäsen
arttu perkele

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom