- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 3 434
toinen mainittu auto pysäköity suojatien taaksee nokka vastakarvaan, tai laittomasti.
nykyään saa pysäköidä nokka vastakarvaan, ei ole laitonta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
toinen mainittu auto pysäköity suojatien taaksee nokka vastakarvaan, tai laittomasti.
Hyvää hermannin nimipäivää.Kerro toki, miten kadusta saisi yksisuuntaisen ilman kielletty ajosuunta -merkkiä. Kuvan risteyksessä kun ei näy yhtään pyöreää liikennemerkkiä.
Niin, mitenkäs se laki nyt menikään? Jos edellä olevalla on vilkku päällä, takaa tuleva ei saa lähteä ohitukseen. Jos takana tulevalla on vilkku päällä, mutta ei ole lähtenyt vielä ohittamaan, edellä ajava saa lähteä ohitukseen. Ylen kuvassa takana tuleva auto ajaa samalla kaistalla (arviolta metrin päässä takapuskurista), eli ei ole lähtenyt ohitukseen, eikä kuvan auton suuntamerkin vuoksi saa lähteäkään.
Jos tämä pitäisi paikkansa, ajoneuvosta EI näkyisi puolta etusäleikköä.Ylen kuvassa takana tuleva auto ajaa samalla kaistalla
nykyään saa pysäköidä nokka vastakarvaan, ei ole laitonta.
Kommentoit tuota YLE:n kuvaa, muuta lukijat kommentoi ulinaa ja yksiselittäistä tilannetta.Noista sivupeileistähän sen jo näkee mitä tuossa on haettu. Oikeassa peilissä näkyy jalkakäytävä, vasemmassa toinen auto selkeästi eri kaistalla samaan suuntaan ajajan auton kanssa. Peruutuspeilissä näkyy vielä 2 autoa eri kaistoilla vahvistukseksi. Kysymys on, että saako kääntyä vasemmalle nykyhetken ryhmittymisestä. Siitä sitten pohtimaan mitäköhän sääntöä tässä on haettu takaa.... Mielestäni noi kysymykset oli aika selkeästi älyttävissä koulutusmateriaalin perusteella vaikka kuvat oli mitä oli. Vähän loogista päättelyä siitä mitä haetaan niin hyvä tulee. Ylianalysoimalla menee ihan perseelleen kuten tässäkin ketjussa on jo nähty. Siis sen suhteen mikä on haettu vastaus.
Toinen nokka samaan suuntaa kuin ajaja, parkissa samaan suuntaa kuin "ajaja", punainen eri suuntaa. Joo, totta että punainen varmasti oikeassa koe ympäristössä näyttää selkästi samaan suuntaan ajavalta.Peruutuspeilissä näkyy vielä 2 autoa eri kaistoilla vahvistukseksi.
Ratin takana ihminen kehittyy, liikennevalot päällä ei "näe" merkkejä , stoppeja ja kolmiota, jossain still kuvassa ne paistaa silmiin.Livenä tilanteet on paljon helpompi lukea kuin näistä pysäytyskuvista.
e: nro 6 on kyllä klassinen "kärpäsenpaska taka-alalla, jota pitää väistää". no 9 stop + valot on myös itselle harvinainen tilanne ainakin noin "räikeästi".
Missä kelenterissa, vai pitääkö tulkita että jotain henkilön nimeen menevää kettuilua.Hyvää hermannin nimipäivää.
ehkä siviilissä eri kirjoittajille on erilailla säädetyt peilit/erilaiset peilit, mutta pelistä ei näy kaistaviivoja, joten se auto näyttäisi ne peittävän, eli olisi ylittänyt jo viivan.Jos tämä pitäisi paikkansa, ajoneuvosta EI näkyisi puolta etusäleikköä.
![]()
Kokeile, pääsisitkö autokoulun teoriakokeesta läpi: tässä testissä on pari kinkkistä kysymystä, ja vain yksi saa mennä väärin
Nyt on ajokorttien ajamisen sesonki. Ylen teoriakoepelissä pääset kokeilemaan, läpäisisitkö kuljettajantutkintoon kuuluvaa teoriakoetta.yle.fi
Keskustelussa näkyy ajotaidottomien ulinat kuvasta 3.
Ihan selvä tapaus ja silti itketään että mistä voi tietää bla bla bla. No ihan siitä että katsoo ympärilleen siinä kuvassa, näkee että ei tämä voi olla kuin yks suuntainen.
Tämä on ehkä selkein viite siitä, että kyseessä EI ole yksisuuntainen katu. Mitään yksisuuntaisuudesta kertovia (pakollisia) liikennemerkkejä ei risteyksessä ole.Kerro toki, miten kadusta saisi yksisuuntaisen ilman kielletty ajosuunta -merkkiä. Kuvan risteyksessä kun ei näy yhtään pyöreää liikennemerkkiä.
Kiitos, mutta eilen oli kyllä Mailan ja Maisan nimipäivä. Kerrotko vastauksen taianomaiseen yksisuuntaiseen?Hyvää hermannin nimipäivää.
Oma auto on lähellä oikeaa reunaa, takana tuleva on kiinni keskiviivassa. Jos taaempi auto olisi viereisellä kaistalla, viereinen kaista ei näkyisi auton vieressä. Autosta ei myöskään näkyisi puolikasta säleikköä, vaan kokonainen.Jos tämä pitäisi paikkansa, ajoneuvosta EI näkyisi puolta etusäleikköä.
Olisitko samaa mieltä päättelyketjustasi, jos tehtävän laatija olisikin valinnut haetuksi asiaksi nokka tulosuuntaan pysäköinnin sallimista? Ei kyllä/ei -monivalintakysymyksissä voi olla useita mahdollisia vastauksia. Tuo kuva on erityisen luokaton, sillä siinä on useampi pielessä oleva asia, jos kyseessä kerran on yksisuuntainen katu. Ei suinkaan vähäisimpänä useampaan kertaan mainittu puuttuva liikennemerkki.Noista sivupeileistähän sen jo näkee mitä tuossa on haettu. Oikeassa peilissä näkyy jalkakäytävä, vasemmassa toinen auto selkeästi eri kaistalla samaan suuntaan ajajan auton kanssa. Peruutuspeilissä näkyy vielä 2 autoa eri kaistoilla vahvistukseksi. Kysymys on, että saako kääntyä vasemmalle nykyhetken ryhmittymisestä. Siitä sitten pohtimaan mitäköhän sääntöä tässä on haettu takaa.... Mielestäni noi kysymykset oli aika selkeästi älyttävissä koulutusmateriaalin perusteella vaikka kuvat oli mitä oli. Vähän loogista päättelyä siitä mitä haetaan niin hyvä tulee. Ylianalysoimalla menee ihan perseelleen kuten tässäkin ketjussa on jo nähty. Siis sen suhteen mikä on haettu vastaus. Kuvien luokattomuuden päivittely ei ole kovin hedelmällistä. Livenä tilanteet on paljon helpompi lukea kuin näistä pysäytyskuvista.
Pyörätie ei muutu yksisuuntaiseksi liikennemerkin puutteella, vaikka näin mm. Liikenneturva on yrittänyt valehdella. Yritin haastatella asiasta liikenneviraston asiantuntijan nimikkeellä esiintynyttä henkilöä, mutta hänelläkään ei ollut muuta tietoa kuin että tällaista on joku jossain keksinyt ja kuvitelma siitä, että muutos olisi saatu lakiin saakka. Mikään uudessa tieliikennelaissa ei kuitenkaan aiheuta ajokieltoa toiseen suuntaan, oli pyörätie-merkki asetettu miten päin tahansa. Ainoa lakiin saatu muutos koskee pyörätie-merkin velvoittavuutta: kulkusuuntaan vasemmalla puolella olevan pyörätien käyttö on vapaaehtoista, ellei määräysmerkissä ole kaksisuuntaisuutta merkitsevää lisäkilpeä.Lisäksi oikeassa laidassa nähtävästi on yksisuuntainen pyörätie, koska risteyksessä ei liikennemerkkiä ns. taaksepäin.
Mä olen aika maltillinen noissa, mutta jos se edellä ajava ei millään osoita aikomustaan ohittaa ja siinä on mun mielestä ollut jo selkeä ohituspaikka, niin en mäkään jää siihen taakse roikkumaan.Alkuun huomautus että kamilazet erikseen eli nää tunkijat, mutta en mä ainakaan sinne taakse jää fundeeraamaan että aikooko se välissä oleva ohittaa vai ei. Jossei lähde rekasta ohi niin tulkoot sitten perästäpäin rekasta ohi.
Varsinkin jos edessä on joku 100hv tojota joka tarvii kilsan suoran mahdolliseen ohitukseen niin ei ole mitään järkeä jäädä sinne taakse passiin.
Onhan siinä se raaka totuus että siinä missä minä kerkeän ohittaa sen auton ennen rekkaa niin rekan takana ei välttämättä samassa välissä kerkeisi ohittamaan sitä rekkaa. Mutta mitäpä tuo "tojotakuski" siinä häviää, harvoin noi rekan taakse tulijat siinä kauaa miettii.
Eihän siinä ole pyörätietä kuvaa vastaan ajettaessa? Vai joku muu syy?Pyörätie ei muutu yksisuuntaiseksi liikennemerkin puutteella, vaikka näin mm. Liikenneturva on yrittänyt valehdella. Yritin haastatella asiasta liikenneviraston asiantuntijan nimikkeellä esiintynyttä henkilöä, mutta hänelläkään ei ollut muuta tietoa kuin että tällaista on joku jossain keksinyt ja kuvitelma siitä, että muutos olisi saatu lakiin saakka. Mikään uudessa tieliikennelaissa ei kuitenkaan aiheuta ajokieltoa toiseen suuntaan, oli pyörätie-merkki asetettu miten päin tahansa. Ainoa lakiin saatu muutos koskee pyörätie-merkin velvoittavuutta: kulkusuuntaan vasemmalla puolella olevan pyörätien käyttö on vapaaehtoista, ellei määräysmerkissä ole kaksisuuntaisuutta merkitsevää lisäkilpeä.
Kuvasta ei selviä, onko siinä pyörätie vai ei. Jos kameran takana on pyörätiemerkki, silloin siinä on pyörätie, jota saa ajaa molempiin suuntiin. Pyörätie muuttuu yksisuuntaiseksi vain kielletty ajosuunta -merkillä, aivan samoin kuin ajorata.Eihän siinä ole pyörätietä kuvaa vastaan ajettaessa? Vai joku muu syy?
Aika harva tuon testin tekijä on niin pilkunnussija, että alkaa tuijottaa muuta kuin selvimmät asiat. Esim. ehkä se liikennemerkki on just siinä auton sivulla ja ei näy kuvassa. Veikkaan, että tuo kuva on lisäksi ajalta jolloin väärinpäin pysäköinti -häröily ei ollut vielä sallittua.Olisitko samaa mieltä päättelyketjustasi, jos tehtävän laatija olisikin valinnut haetuksi asiaksi nokka tulosuuntaan pysäköinnin sallimista? Ei kyllä/ei -monivalintakysymyksissä voi olla useita mahdollisia vastauksia. Tuo kuva on erityisen luokaton, sillä siinä on useampi pielessä oleva asia, jos kyseessä kerran on yksisuuntainen katu. Ei suinkaan vähäisimpänä useampaan kertaan mainittu puuttuva liikennemerkki.
Kun omassa autossa viimeisen päälle turvatekniikkaa niin muista ei niin väliäNyt on ylinopeus selitykset kuin Sarasvuolla:
![]()
59 km/h ylinopeutta ajaneen Skoda-miehen selitykset eivät menneet läpi, eivät edes hovioikeudessa
Turun hovioikeus on tyrmännyt ylinopeutta ajaneen miehen väitteen, että hänen autonsa älykäs turvatekniikka voisi olla ylinopeuden moitittavuutta vähentävä seikka.www.iltalehti.fi

Jatkoa tämäkin
Selvin asia liikennemerkki just niin ettei näy kuvassa, ei kuullosta selvältä ja johtaa mahdottomaan tehtävään.Aika harva tuon testin tekijä on niin pilkunnussija, että alkaa tuijottaa muuta kuin selvimmät asiat. Esim. ehkä se liikennemerkki on just siinä auton sivulla ja ei näy kuvassa.
Kysymys sarjassa oli nimenomaan kysymys vastakarvaan pysäköinnistä, jossa tekijän mielestä oikeavastaus oli että niin saa pysäköidä.Veikkaan, että tuo kuva on lisäksi ajalta jolloin väärinpäin pysäköinti -häröily ei ollut vielä sallittua.
Tuossa keskustelun aiheena olevassa kuvassa jos se olisi yksisuuntainen, niin siinä olisi virheitä, jos se on kaksisuuntainen, niin se on ihan mahdollinen.
Mikä ihme siinä on, että pitää kiusaa tehdä kun lähtee ohittamaan? Tänään taas XC60 Volvolla joku edessä ajeli 75-77 nopeutta. Ohi kun lähdin niin huomasin pienen mustan tupsahduksen kun varmaan laittoi kaasu pohjaan ja nopeus alkoi Volvossa nousta. Nopeusrajoitus siis oli 80km/h
No joo tuo varmaan toimii mutta ihmetyttää edelleen miksi tehdä kiusaa. Tuli tunne, että tahallaan hidasteli edessä, että varmasti lähden ohi ja saa näyttää mitenkä Volvo kiihtyy.Top tip. Kun mulle käy noin niin perun ohituksen ja palaan nöyränä takaisin taakse. Yleensä siinä vaiheessa blokkaaja ei enää kehtaa ajaa alle rajoitusten.
Näitä kotipoliiseja tuntuu taas enemmän olevan liikenteessä, kun ilmat lämpeni. Tänään saavutin iäkkään papan ajamassa Skodallaan 15km/h alle rajoituksen. Huomasin, että papalla pää pyöri kokoajan peileissä, kun odotin takana ohituspaikkaa. Ohitin turvallisesti rajoituksen mukaan ja palasin omalle kaistalle niin pappa vilkutteli pitkiä valoja takana. Jäin ajamaan papan eteen ja katsoin, kun takana taas ohitettiin niin sama pitkien valojen vilkutus toistui taas. Tuntui, että tarkoituksella ajoi hitaammin jotta pääsisi vilkuttelemaan pitkiä valoja ohittajille.Mikä ihme siinä on, että pitää kiusaa tehdä kun lähtee ohittamaan? Tänään taas XC60 Volvolla joku edessä ajeli 75-77 nopeutta. Ohi kun lähdin niin huomasin pienen mustan tupsahduksen kun varmaan laittoi kaasu pohjaan ja nopeus alkoi Volvossa nousta. Nopeusrajoitus siis oli 80km/h
Mikä ihme siinä on, että pitää kiusaa tehdä kun lähtee ohittamaan? Tänään taas XC60 Volvolla joku edessä ajeli 75-77 nopeutta. Ohi kun lähdin niin huomasin pienen mustan tupsahduksen kun varmaan laittoi kaasu pohjaan ja nopeus alkoi Volvossa nousta. Nopeusrajoitus siis oli 80km/h
Naiskuskeista avauduttava vielä sen verran, että paikallisen pienen kylän facebook ryhmässä mammat säännöllisesti valittaa, kun muutama nuori kaahailee keskustassa iltaisin mopoilla ja autoilla. Asun päiväkodin ja koulun vieressä ja tontin vieressä on nopeusnäyttö. Samat mammat itse kaahaavat aamuisin lapsiaan kouluun/päiväkotiin 40 alueella yli 60km/h vauhtia ja oikovat mutkassa huolella vastaantulijoiden kaistalla eivätkä varmasti pysähdy vaikka lapsia odottaa suojatien vieressä tien ylittämistä.Pari päivää sitten 8-tiellä nauratti kun takana ollut autoilija ajoi jatkuvasti 100-80 vauhdeissa noin 5-10 metrin turvavälillä ja jossain Rauman kohdilla tuulilasiin tuli pari perhosta jotka pesin pois, niin tämä kontissa matkustaja alkoi välkyttelemään valoja kun siltäkin kastui tuulilasi.
Turvaväli ei siitä kasvanut, mutta jonkun kilometrin päästä meni ohi noin 500 metriä ennenkuin kääntyi pois edestä.
Arviolta joku 35v naiskuski opelin ratissa, mutta hyvin "miehekäs tyyli" ajella.
Joskus aikanaan kun ajelin mönkijällä syyllistyin itse typeryyksiin. Ajelin Uunon perässä joka 10km/h alle rajoituksen edessäni noin 5kilometriä. 60km/h rajoituksella sitten lähdin ohi. Tuo jäärä kiihdytti rinnalla, joten ajoimme 80km/h rinnakkain jonkin aikaa, kunnes tuo kääntyi pois. Heitin u-käännöksen ja ajoin perässä kysymään mikä on ongelma, setä vähän raotti ikkunaa, ja mutisi jotain, että mitä tuollaisilla täällä tienpäällä kaahataan.Mikä ihme siinä on, että pitää kiusaa tehdä kun lähtee ohittamaan? Tänään taas XC60 Volvolla joku edessä ajeli 75-77 nopeutta. Ohi kun lähdin niin huomasin pienen mustan tupsahduksen kun varmaan laittoi kaasu pohjaan ja nopeus alkoi Volvossa nousta. Nopeusrajoitus siis oli 80km/h
Ei ihme. Sun keissiin asiaa yhdistämättä suurin osa ajasta punaisissa on täysin turhaa seisoskelua ja etenkin niihin pysähtely. 2.5e bensanhinnoilla kasvaa intressit ajaa vanhoilla vihreillä läpi tai öisin jopa törkeästi suoraan päin punasia jos vaan näkymää riittää.Uskomattoman paljon ajetaan surutta punaisten valojen läpi.
Olin jalan liikenteessä ylittämässä autotietä jossa itselle paloi vihreä valo, noh, sieltä tulee Audi kovaa ja jarruttaa vasta kun olen jo keskellä tietä, antaa sentään minun ylittää tien ja sitten jatkaa suoraan päin punaisia melkein kantapäideni yli kiihdyttäen. Ei ollut kyseessä "vanhat vihreät" tai kohta vaihtuvat.
Seuraavassa risteyksessä katsoin että Skoda kyttäsi liittymistä punaisen valon takaa. Ei aikomustakaan odottaa että hänelle vaihtuisi vihreä, vaan katsoi välin minne työntää oma rotisko punaista päin.
Ajoitko mittarissa 82?Taas eilen kohtasin kehä 1:llä varsinaisen teiden kunin eiku k**ipään. Tuli todella vauhdilla autoni taakse melkeen aiheutti siinä ajamalla perääni ja jatkoi vilkuttelemalla pitkiä valoja kun en ohittanut autoletkaa tarpeeksi nopeasti hänen mielestään tai antanut hänelle tietä. Ajoin 82 kun hän varmaan olisi ajanut 100km/h jos en olisi ollut edessä. Heti kun oli mahdollista niin lähti ohittamaan oikealta puolelta kun olin vaihtamassa juuri kaistaa ja ikkuna auki nosti keskarin ylös ja lähti vielä jarruttamaan edessäni vaikka hänen edessään ei ollut ketään.
Sama meno jatkuu hänellä ohituksen jälkeen. Vaihtoi kaistaa kuin mikäkin mielipuoli. Olisi vaan tosta pitänyt soittaa häkeen. Jos olisi ollut joku vanhempi tai nuorempi kuski niin olisi tuosta voinut tulla pahempaakin jälkeä kuskin hätääntyessä.
Eipä yllätä että kuskilla oli alla vähän isompi kokoinen bemari. Toivottavasti kuski ajaa ojaan tota menoa.
Ajoitko mittarissa 82?
Eli ajoit alinopeutta ja sitten ihmettelet että joku vilkuttelee valojaJuu, kun toinen kaista ajoi hitaampaa.

Eli ajoit alinopeutta ja sitten ihmettelet että joku vilkuttelee valjoa![]()

Et ole tainnut ikinä tarkistaa mittarivirhettäEt oo tainnut kehä 1:llä ennen ajaa. Siellä on 80 kilvet![]()


No ihan tarpeetonta se valojen vilkuttelu ja keskarin heiluttelu silti on. Etenkin jossain kehä I:llä jossa seuraava hitaampi auto on taas viimeistään 100m päässä edessä.Et ole tainnut ikinä tarkistaa mittarivirhettä
Se että sulla on mittarissa 82, on todellisuudessa 75km/h
Eli mikä oli se syy ajaa alinoputta muiden edessä? Oliko ilma huono, liukasta, näkyvyys rajoittunut?
Älä ajele alinoputta muiden edessä, se ärsyttää muita.

Et ole tainnut ikinä tarkistaa mittarivirhettä
Se että sulla on mittarissa 82, on todellisuudessa 75km/h
Eli mikä oli se syy ajaa alinoputta muiden edessä? Oliko ilma huono, liukasta, näkyvyys rajoittunut?
Älä ajele alinoputta muiden edessä, se ärsyttää muita.
vaan itsellesi.Sitä en kiistä, mutta kehällä 90% ihmisistä ajaa suurinta sallittua ja yksi alinoputta jonoa keräävä saa nopeasti vihat niskaansaNo ihan tarpeetonta se valojen vilkuttelu ja keskarin heiluttelu silti on. Etenkin jossain kehä I:llä jossa seuraava hitaampi auto on taas viimeistään 100m päässä edessä.![]()
Sitä en kiistä, mutta kehällä 90% ihmisistä ajaa suurinta sallittua ja yksi alinoputta jonoa keräävä saa nopeasti vihat niskaansa
Itse asiassa oon kuullut että se on noin 3km/h. Taidat olla juuri näitä bemari tai muu vastaava k**ipäiden merkkien ajaja jotka luulee olevansa teiden kuninkaita.
Jos ei tiedä todellista mittarivirhettä niin ei se mun vika oo. Koska nopeus näyttöön olen ajanut ennenkin 82/83km/h ja se on näyttänyt nopeudeksi 79/80. Jotenvaan itsellesi.


Sitten sellainen vinkki että kamera välähtää kun todellinen nopeus on 86km/h ja siitäkään ei sakkoa vielä ole tullut, korkeintaan kirjallinen huomautus.Jos kehällä jatkossa lisään nopeutta sen +5-6km ja tolppa väläyttää mulle sakot, niin maksatko sä mun puolesta ne sitten?
Sitten sellainen vinkki että kamera välähtää kun todellinen nopeus on 86km/h ja siitäkään ei sakkoa vielä ole tullut, korkeintaan kirjallinen huomautus.
Tyhmäähän se valojen vilkuttelu ja keskarin näyttäminen on, kritisoin vain sitä että kun valitetaan muista vaikka itse on se ongelman aloittaja.Kehällä on niin normaalia, että joku ajaa vähän hitaampaa ja toinen nopeampaa, etten näe oikein järkeä noin pienestä väläytellä valoja. Eikö siellä usein kuitenkin pääse ohi? Pääosin kolme kaistaa kuitenkin käytössä. Ja mittarivirhe vaihtelee autosta riippuen, se voi hyvin olla sen 3 tai 8 km/h.
Koska sä ajat alinopeuttaTässä taidettiin nyt turhaan jämähtää miten "hitaasti" muka mä vaan ajan kun ajan mittarin mukaan eikä ton idiootin liikenne käyttäytymiseen.

Kuten olen jo varmaa neljä kertaa sanonut, ohittaja oli mulkku ja sietäisi saada karttakepistä sormille, mutta silti alinopeutta ajaminen on yhtä tyhmää, varsinkin siellä kehällä missä paljon autojaJuu ei ole kuskin vika jos ei tiedä kuinka lujaa oikeasti ajaa. Eikun hitto miten se menikään...
Itse ajelen 80 rajoitusalueella useimmiten tasan tarkkaan 86km/h (GPS-nopeutta) kameroista riippumatta. Jos joku tulee eteen matelemaan niin ärsyttäähän se mutta en silti ala jarruttelemaan eteen päästyäni.
Ei nyt selvinnyt nopeasti lukemalla, mutta siis missä vaiheessa olet käynyt testaamassa paljonko @broz auton mittarivirhe on.Kuten olen jo varmaa neljä kertaa sanonut, ohittaja oli mulkku ja sietäisi saada karttakepistä sormille, mutta silti alinopeutta ajaminen on yhtä tyhmää, varsinkin siellä kehällä missä paljon autoja
Ja vaikka se todellinen nopeus olisikin 75, niin se ei ole millään tavalla laitonta tai edes tyhmää, liikennetilateesta riippuen voi olla jopa fiksua.Ei alinopeudessa mitään laitonta ole ja kehällä saa ajaa vasenta kaistaa vaikka päästä päähän, mutta jos kritisoi toisen käytöstä ja itse aiheuttaa sitä ärsytystä muille niin kannattaa ensin katsoa peiliin.Ei nyt selvinnyt nopeasti lukemalla, mutta siis missä vaiheessa olet käynyt testaamassa paljonko @broz auton mittarivirhe on.Ja vaikka se todellinen nopeus olisikin 75, niin se ei ole millään tavalla laitonta tai edes tyhmää, liikennetilateesta riippuen voi olla jopa fiksua.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.