Mikä ärsyttää kanssa-autoilijoissa?

Juu eikä yks tupakantumppi luontoa pilaa, eikä yks väärin lajiteltu lasi haittaa mitään, eikä se minun viisi euroa hyväntekeväisyyteenkään mitään auta. Älä vaan sano, että olet joskus käyttänyt sananlaskua puroista ja joista, jos nyt tässä yhteydessä se ei mielestäsi pädekään.

Mä en ole itsekään mikään mallikansalainen tässä ympäristötouhussa, mutta en mä myöskään esitä tyhmää ja väitä etteikö pienillä asioilla ole vaikutusta kokonaisuuteen. Se on sitten vain mukavuudenhaluisuutta ja välinpitämättömyyttä, jos vaikka tyhjäkäytän autoa, mutta olisi älyllisesti todella laiskaa yrittää puhua mustaa valkoiseksi ja väittää etteikö siitä olisi haittaa.
Ei se taida päteä. Ollaan pisara meressä kyllä tämän tyhjäkäyntipäästön osalta.
En minäkään autoa kauppaan mennessä käyntiin jätä, mutta en myöskään pode pahaa omaatuntoa jos joskus olen unohtanut laittaa webaston päälle ja käyttelen autoa kotipihassa 10min että ikkunat sulavat. Johan se on turvallisuusriskikin lähteä jäisellä autolla matkaan.

Onko kukaan koskaan muuten tutkinut millaiset päästöt webastosta tulee vrt. vaikka joku 1,6d tyhjäkäyntipäästöt?

Täytyy myöntää, että kun tossa oli noita -20 pakkasia, niin pidin autoa tyhjäkäynnillä, ,,,

Aloittaja ei tainnut manita paikkakuntaa, mutta viimepäivinä ainakin eteläisemmässä Suomessa ollut varsin leudot kelit.

Lieventävänä ehkä vähän se että kireillä pakkasilla ehkä siitä tyhjäkäynnistä enemmän lähi haittaa.

Ei se taida päteä. Ollaan pisara meressä kyllä tämän tyhjäkäyntipäästön osalta.
En minäkään autoa kauppaan mennessä käyntiin jätä, mutta en myöskään pode pahaa omaatuntoa jos joskus olen unohtanut laittaa webaston päälle ja käyttelen autoa kotipihassa 10min että ikkunat sulavat. Johan se on turvallisuusriskikin lähteä jäisellä autolla matkaan.

Onko kukaan koskaan muuten tutkinut millaiset päästöt webastosta tulee vrt. vaikka joku 1,6d tyhjäkäyntipäästöt?
Onhan webastoista ollut juttua ihan lehdissäkin että päästöä sieltäkin tulee ja suodattamattomana.

Sen takia tuossa aiemmin mainitsin tuon kylmänä käyvän koneenkin päästöistä, se kylmä katti ei suodata mitään kun ruisku työntää bensaa koneeseen. Kuuma kone sen sijaan ei kuluta juurikaan mitään tyhjäkäynnillä.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 939
Jäsenet
82 071
Uusin jäsen
saukk0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom