Ei se taida päteä. Ollaan pisara meressä kyllä tämän tyhjäkäyntipäästön osalta.Juu eikä yks tupakantumppi luontoa pilaa, eikä yks väärin lajiteltu lasi haittaa mitään, eikä se minun viisi euroa hyväntekeväisyyteenkään mitään auta. Älä vaan sano, että olet joskus käyttänyt sananlaskua puroista ja joista, jos nyt tässä yhteydessä se ei mielestäsi pädekään.
Mä en ole itsekään mikään mallikansalainen tässä ympäristötouhussa, mutta en mä myöskään esitä tyhmää ja väitä etteikö pienillä asioilla ole vaikutusta kokonaisuuteen. Se on sitten vain mukavuudenhaluisuutta ja välinpitämättömyyttä, jos vaikka tyhjäkäytän autoa, mutta olisi älyllisesti todella laiskaa yrittää puhua mustaa valkoiseksi ja väittää etteikö siitä olisi haittaa.
En minäkään autoa kauppaan mennessä käyntiin jätä, mutta en myöskään pode pahaa omaatuntoa jos joskus olen unohtanut laittaa webaston päälle ja käyttelen autoa kotipihassa 10min että ikkunat sulavat. Johan se on turvallisuusriskikin lähteä jäisellä autolla matkaan.
Onko kukaan koskaan muuten tutkinut millaiset päästöt webastosta tulee vrt. vaikka joku 1,6d tyhjäkäyntipäästöt?