Ihan hyvä. Missä tapauksissa valot noissa merkeissä vilkkuvat, kun valot risteyksessä ovat punaisella?![]()
Street View: Tuusulanväylä · Google Maps
maps.app.goo.gl
Joku geneerinen turvaväli varoitin olisi myös kova..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyvä. Missä tapauksissa valot noissa merkeissä vilkkuvat, kun valot risteyksessä ovat punaisella?![]()
Street View: Tuusulanväylä · Google Maps
maps.app.goo.gl
Ymmärrä motiivini vähän oudosti. Jos kertaan vielä kolme eri tapaa toimia ja suhtautumiseni niihin:Minun mielestä kommentistasi edelleen huokuu jonkinlainen halu kouluttaa, kostaa tai vähintään näyttää omalla ajolla toiselle että toimi väärin. Väärin ajavia idiootteja ei kukaan korjaa suuntaan tai toiseen (ei myöskään "vahvista"). Kaikki pääsevät helpommalla kun ajaa niinkuin olisi ajanut ilman perässäroikkujaa.
Voin myöntää että olen itsekin nuorempana syyllistynyt useanlaiseen temppuun kun joku on mielestäni toiminut väärin liikenteessä, mutta näin keski-ikäistyessä tuollainen toiminta lähinnä hävettää.
No heko heko. Hetken kun mietit niin varmasti valkenee.
Jos joku väläyttelee valoja loppumattomassa jonossa --> Oletan että on tajunnut niitä autoja olevan siellä edessäkin ja on oikeasti ns "tilanne päällä".
Hienoa sitten kun joku uuno vielä rupeaa estelemään.
Ok, eli itseäsi ei yhtään mietitytä että onkohan siellä nyt oikeasti joku hätänä, jos joku vilauttelee pitkiä ja hiilostaa takapuskurissa?
Ajatukset ensimmäisenä että "joku kyrpä siellä muuten vaan sooloilee, vedetääskin brake check kjäh kjäh kjäh".
Joo, no tällaisiakin yksilöitä yhteiskunnassa valitettavasi näyttää olevan. Taidat olla jo asian päättänyt joten ihan turhaa yrittää mitään muita näkymiä edes sitten kuvailla.
Ja kyllä, seassa on niitä kyrpiäkin. Itseäni se väistäminen ei haittaa eikä minulle tule mitään kolausta itsetuntoon vaikka joku menisi ohikin, otetaan miehestä mittaa sitten jossain muualla kuin liikenteen seassa. Joskus varmasti tekisi hyvää laskea niitä kierroksia.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.