Miesten muoti

Liittynyt
29.06.2018
Viestejä
135
Mulla on collegepaitoja kertynyt vähän liikaakin ja toi CK:n on ehdottomasti ohuinta kangasta. Resterödsillä on myös ehkä hiukan keskivertoa ohuempi kangas, mutta ne on "ryhdikkäämpiä" ja napakamman tuntuisia kuin tuo CK.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
782
Onko jollain tämän keskustelun tiimoilta suosituksia laadukkaista farkuista? Tuntuu tosiaan että ihan sama mitä ostaa ja kuinka kalliilla niin yhtä kauan tuntuu kestävän.
En tiedä vielä laadusta, mutta nyt kokeilussa Varustelekan kansanfarkut. Kyllästyin Lewisten hajoiluun.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 604
Itse vihaan vaatteita joissa merkki lukee isolla. No mikäs siinä kai noista ainakin Tauski ja joku muukin varmaan tykkää. SUPERDRY.
Itse en taas maksa merkkivaatteista jos ei se merkki ole selkeästi näkyvissä (esim. isohko logo). Vastaavan laadukkaita vaatteita saa halvemmallakin ilman merkkilisää hinnassa.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 518
Itse en taas maksa merkkivaatteista jos ei se merkki ole selkeästi näkyvissä (esim. isohko logo).
Joo se on yleistä ainakin Venäjällä ja muutamassa Balkanin maassa. Halutaan isolla bränditekstillä tai logolla viestittää että on rahaa.

Jotenkin fiilis että Suomessa tuollaista pidetään vähän junttina (jos et ole teini-ikäinen), tämä on toki vaan oma mielipide.
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
51
Et varmaan kykene sitten autolla ajamaan, kauheat logot edessä, takaa, sisällä jne. Jopa komponenteissa painatus
Vaatemerkistä ylimääräistä maksaminen kun vaihtoehtoina on halvempia parempilaatuisia vaatekappaleita ilman isoa logoa on mielestäni eri asia kuin auton ostaminen, kun jokaisella automerkillä ne logot on käytännössä täysin samoissa paikoissa ja samoin tavoin esillä.
 
Liittynyt
01.12.2019
Viestejä
225
Et varmaan kykene sitten autolla ajamaan, kauheat logot edessä, takaa, sisällä jne. Jopa komponenteissa painatus
Järki käteen. Ei kannata provosoitua, jos joku toimii eri tavoin, kuin sinä. Kuten edellinen vastauskin totesi, on valikoima rajallinen.

En minä autoakaan osta merkin perusteella, vaan yhtäläisesti pyrin hyvään hinta-laatu -suhteeseen. Autojen kanssa tuota on hankalampi kokeilla testaamalla, tulee muuten lompakon päälle.
 
Liittynyt
08.04.2022
Viestejä
545
Viime vuosina näyttää olleen muodissa sellaiset liian pienet kalastajapipot. Siis sellaiset, joita pidetään päälaella, ja jotka eivät ulotu edes korvan yläreunaan asti. Mielestäni tuo on aika typerän näköistä. Eihän tuollainen oikeasti pidä päätä lämpimänä. Näkee saman tien, ettei sitä ole tarkoitettu mihinkään oikeaan käyttöön.

Samaa näkee lippalakeissa. Tuossa kuukausi taaksepäin menin ostamaan uutta lippalakkia, ja aika paljon oli tarjolla sellaisia jotka istuvat vähän samaan tyyliin päälaella. Se lippa ei tuolloin edes suojaa kunnolla auringolta, ellei se sitten ole melkein suoraan yläpuolella. Jotenkin pöljän näköistä tuokin.

Itse pidän vaatteista, joilla on ulkonäön lisäksi joku oikea funktiokin. Jotain juhlavaatteita lukuunottamatta vaatteet on kuitenkin tehty käytettäviksi.
 
Liittynyt
14.04.2022
Viestejä
276
Taas tuli päivän päätteeksi heitettyä pohjista hiipuneet sukat roskiin. Onko täällä suositella hyvälaatuisia ja kestäviä sukkia? Haussa olevat normaalimittaiset nilkkasukat saisivat olla mielellään mustia tai muuten tummasävyisiä ilman mitään isoja logoja tai bränditekstejä.
 
Liittynyt
05.08.2021
Viestejä
640
Taas tuli päivän päätteeksi heitettyä pohjista hiipuneet sukat roskiin. Onko täällä suositella hyvälaatuisia ja kestäviä sukkia? Haussa olevat normaalimittaiset nilkkasukat saisivat olla mielellään mustia tai muuten tummasävyisiä ilman mitään isoja logoja tai bränditekstejä.
M05 merinovillasukat. Olen korvannut kaikki sukkani niillä ja elämä on uskomattoman helppoa. Ei enää koskaan puuvillasukkia minun varpailleni.
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 610
Taas tuli päivän päätteeksi heitettyä pohjista hiipuneet sukat roskiin. Onko täällä suositella hyvälaatuisia ja kestäviä sukkia? Haussa olevat normaalimittaiset nilkkasukat saisivat olla mielellään mustia tai muuten tummasävyisiä ilman mitään isoja logoja tai bränditekstejä.
Darn Toughia tulee itse käytettyä, löytyy varmaan ihan perus mustana. Valmistajalta saa takuuseen uudet kun hajoaa, itsellä neljässä vuodessa hajonnut yksi pari ja antoivat verkkokauppaan 30 euron lahjakortin kun reklamoin.
 
Liittynyt
14.04.2022
Viestejä
276
Kiitoksia kaikille kommenteista ja sukkaehdotuksista. Laitan nämä itselleni muistiin ja tilaan kokeiltavaksi. Eiköhän näistä jokin tai jotkin mallit jää pysyvästi käyttöön.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 674
Pantherellaa saa esim. Careofcarlista ilman kätevästi. Vähän arvokkaampi sukka mutta kestää monta vuotta.
 
Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
74
Itse vihaan vaatteita joissa merkki lukee isolla. No mikäs siinä kai noista ainakin Tauski ja joku muukin varmaan tykkää. SUPERDRY.
Juurikin viikonloppuna t-paita sedällä päällä, jossa aivan H-E-L-V-E-T-I-N isolla brändin nimi. Toki jos on valmis maksamaan t-paidasta 300 euroa, niin kaippa sen täytyy näkyä. Muutenhan rahat menevät kaiketi hukkaan. Kyllähän tommonen logoilla flexailu menee vähän "vain (alemman) keskiluokkaiset-jutut" -kastiin IMO.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 915
kyl halvois ja keskiverto kastin vaatteis mis toi logo on ni näkee et on sitä ihtiään, versus kalliimmat tuotteet josta näkee sitten itse tyylistä tai niinku miltä näyttää ni tajuaa et on kallista kamaa vaikkaei logo ole hehtaarin kirjaimilla heti nähtäivllä.
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
835
mun pukeutuminen on muuttunut. Farkut ja ruutukauluspaita yhdistelmästä. Ulkoiluhousut ja urheilu pikee/-paita.
Järjetönmäärä farkkuja makaa kaapissa yleensä farkut kestäneet 1vuoden, kun kuluvat puhki, joten ostellut aikoinaan niitä vähän väliä.. Kauluspaidoista siis ruudullisista oon saanut kuulla, niin paljon etkö muuta voi käyttää ja aina samanlaisia ostan. Kaappi täynnä ruutupaitoja 'slim fit', 'modern fit'

Nykyään jo vuosia kestäneet ulkoilijan housut ja joustavat pikee tpaidat kestävät niin kauan käyttöä kun vyötärö antaa myöden. Rahaa säästyy. Olen etätyöläinen 100%, joten mitään tarvetta pukeutua smartcasuaaliin. Ulkoiluhousuissa toimistopäiville ja ravintolaan. Koska miksi ei..

Ennen googlella ruutukauluspaita farkut lähinnä omaa vanhaa muotia:
1718098369804.png

nykyinen pukeutumiseni suuntaus hakusanalla outdoor men:
1718098432316.png


Pukeudun ilmaston mukaan en muodin. Funktionaalinen meiniki varmaan se juttu mulla. Hyvä hengittävyys prio. Merkeillä ei mitään merkitystä. Mutta jos jotain pitää heittää camel active, haglöfs on omia valintoja mitä tulee mieleen. Aina kun lähden ulos mietin pukeutumista olisiko takin voinut jättää tai välikerrastoa käyttää. Hifistelen hengittävyydellä. Yleensä vähän alipukeutuja.
 
Liittynyt
06.08.2018
Viestejä
63
Ylläoleva keskustelu on mainiota. On todella junttimaista ja mautonta "fleksailla" kilometrin kokoisilla brändiprinteillä, väistämättä tulee mieleen joku kehitysmaasta tänne tuotu moniosaaja roadman tai turboslaavi. Miesten pukeutuminen, tyylikkästi siis, on lopulta todella yksinkertaista. Ei tyylikkääseen "lookiin" tarvita kuin esimerkiksi hillityn väriset chinot/kangashousut, yksivärinen t-paita taikka pitkähihainen taikka istuva kauluspaita, perustyylikkäät kävelykengät ja jos kylmempää keliä niin vaikka poolopaita ja joku kangastakki. Kirjaimellisesti siis hillityn näköisiä klassisia vaatteita jotka puet ns. sävy sävyyn. Oma kuntoprojekti alkaa näyttää jo tulosta (siis lihasta on ollut aina, rasvaprosentti on ollut liian iso) ja alkaa olemaan taas itselle ajankohtainen aihe panostaa vähän istuvampaan ja tyylikkääseen olemukseen, nythän olen vuosia kulkenut collegehousut-tuulipuku -tier linjalla :D Rento pukeutuminen missä tuntee olonsa hyväksi on lopulta kaiken A&O. Siksi itselleni timmin kehon omaaminen on todella tärkeä juttu, kun viimeksi olin tälläisessä kunnossa oli mahtava pukeutua istuviin vaatteisiin sillä ne eivät tuntuneet tippaakaan ahdistavalta päällä sillä tiesi näyttävän niissä hyvältä. Ylipaino ei pue ketään ja on mulle ainakin valtavin tekijä hyvin pukeutumisessa, sillä istuvat vaatteet korostavat valitettavan usein niitä epäedullisia kohteita kropassa, kun taas hyvässä kunnossa ne korostavat kaikkea hyvää. Siksi painavampana pukeutuminen on ollut valitettavan "pussimaista" kun entinen slim fit on vaihtunut regulariin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
244 980
Viestejä
4 273 510
Jäsenet
71 585
Uusin jäsen
villejok

Hinta.fi

Ylös Bottom