Muistan kyllä Windows 3.1 ja 3.11 ja sen pohjana oli vielä aikoinaan DOS 6.22.
Kun jotkut pelit olivat hitaita, niin rakensin niille peleille ramdriven ja ne pelit toimivat ihan älyttömän nopeasti ja en ole keksinyt niille hidastustapaa. Ne pelit olivat jotakin alle 1 mt tai yli 1 mt kokoisia, ne kun olivat asennettu 1.44 levykkeille. Ikävä homma siinä oli, että joka ikisessä käynnistyksessä piti rakentaa ramdrive sekä pelit sinne.
Minulla on yhä nuo olemassa levykkeinä ja vanha koneeni 1,44-levykeasemalla. Se vanha kone toimi ide-väylänä vanhoille kiintolevyille, jotka ihmisille olen poiminut tiedostoja talteen. Se toimi myös levykkeiltä otettavia tiedostoja, kun monilla ei ollut enää sitä fyysistä asemaa.
Muistan myös sen, että Windows 95:ssä toimi sellainen peli muistaakseni Daedalus Encounter ja se oli hieno peli. Sitten kokeilin sitä rinnakkaisena Windows 3.11 asentaa sen pelin. Se toimi ihan hienosti mutta paljon nopeampana kuin 95:ssä. Se vain oli siinä kaatumisherkkä.
Paljon muutakin olen räpeltänyt vanhoilla koneilla kuten esim. Qemm-ohjelmistolla, missä voitiin lisätä RAM-muistia lähes tuplasti. Kaverini halusi enemmän muistia erään Master of Magicin pelaamiseen, kun se ei suostunut vajaalla muistilla toimimaan.