Siis tilillä jossa tällainen muunnos on jo kerran tehty?Kyllä tuossa joku ihan viikon-parin sisällä sanoi saman onnistuvan edelleen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis tilillä jossa tällainen muunnos on jo kerran tehty?Kyllä tuossa joku ihan viikon-parin sisällä sanoi saman onnistuvan edelleen...
Siis tilillä jossa tällainen muunnos on jo kerran tehty?
Näin juuri. Edellinen tilaus pitää olla päättynyt.Kyllä. Odota vain että nykyinen Ultimate-tilauksesi on loppunut, niin onnistuu uudestaan. Se Ultimate-muunnos tosin maksanee yhden normikuukauden verran (~13€) eikä esim 1 €.
Eile näpyttelin itselle 2.5v lisää ultimatea tuolla gold-ulti conversiolla. Ostin 2x 12kk gold liveä. Tuli 3kk koodeina ja jokaisella koodilla sai vielä 1kk kaupanpäälle ku pisti suoraveloitustäpän päälle.Täällä alkaa live goldista ultimateen päivitetty aika loppumaan. Saako tuota jatkettua jotenkin järkevästi halvalla?
Tuli laitettua nyt tuo AC: Origins lataukseen. Joskus tuli lyhyt pätkä testattua sitä ihan ensimmäistä AC:ta aikoinaan, mutta muuten pelisarja on jäänyt kyllä vieraaksi.Ja 60 FPS patch ylihuomenna. Jos en olis jo hinkannut tästä kaikkia acheja, pelaisin varmaan hullun kiilto silmissä. Tämä oli minulle paljon mielekkäämpi pelata kuin Odyssey, joka jäi aikanaan kesken.
Pitikö ton Assassins Creedin tulla Pc:llekkin?
Pitikö ton Assassins Creedin tulla Pc:llekkin?
Tulee vasta 7.6:tta
Ok. No se selittää miksi ei näy vielä.Kyllä.
Assassin’s Creed Origins (Cloud, Console and PC) – June 7
Coming to Xbox Game Pass: Assassin's Creed Origins, For Honor: Marching Fire Edition, and More - Xbox Wire
If you’re looking for some games to play while you wait for the Xbox & Bethesda Games Showcase coming up (subtle plug – 10 a.m. PT on June 12, tune in at twitch.com/xbox!), I may have one or two or six suggestions for you to choose from. If you want to explore the past, space, […]news.xbox.com
Ok. No se selittää miksi ei näy vielä.
Kiitoksia.
Jos on pelannut ainoastaan Valhallan läpi niin kuinka paljon se spoilaa tarinaa pelatessaan näitä vanhempia AC:ta? Onko näissä joku jatkumo tarinan osalta?
Ajatuksena on hankkia xbox series s ja ultimate game pass ainakin tuon 1€/kk tarjouksen ajaksi. Konsoli lähinnä lasten käyttöön ja lisäksi yksi lapsista pelaa omalla koneellaan.
Kannattaisiko ja onko mahdollista tehdä siis niin, että otan omalle MS accountille tuon game passin ja sitten lasten tileille käyttöoikeus? Onnistuuko tuo helposti, vai tuleeko jotain ongelmia? Toisella joku MS-tili on jo koneessaan ja toisella ei mitään. Voiko tuon toisen tilin siis asettaa jälkikäteen liitetyksi lapsena minun tiliin tms?
Vai kannattaisiko tehdä kokonaan uudet tilit joka tapauksessa pelkästään tätä käyttöä varten?
Varmaan tyhmiä kysymyksiä, mutta olen total newbie näissä, sori siitä
Tuli laitettua nyt tuo AC: Origins lataukseen. Joskus tuli lyhyt pätkä testattua sitä ihan ensimmäistä AC:ta aikoinaan, mutta muuten pelisarja on jäänyt kyllä vieraaksi.
Eipä se juurikaan spoilaa, omasta mielestäni tämä origins on muutenkin paras näistä uudemmista creedeistä.Jos on pelannut ainoastaan Valhallan läpi niin kuinka paljon se spoilaa tarinaa pelatessaan näitä vanhempia AC:ta? Onko näissä joku jatkumo tarinan osalta?
Laitoin Xbox Storesta lataukseen. Pelejä voi ladata valmiiksi konsoliin vaikka niitä pelejä ei vielä omistaisikaan tai ne ei olisi vielä Game Passissa.Gamepassistako lataukseen? Itsellä näyttää 7.6 pc&xbox
Eipä se juurikaan spoilaa, omasta mielestäni tämä origins on muutenkin paras näistä uudemmista creedeistä.
Puhelimen Xbox sovelluksen kautta tätä itse vielä harrastan. Toimiiko tämä nykyään jollain muullakin tavalla myös?Laitoin Xbox Storesta lataukseen. Pelejä voi ladata valmiiksi konsoliin vaikka niitä pelejä ei vielä omistaisikaan tai ne ei olisi vielä Game Passissa.
Puhelimen kautta itsekin laitoin Xbox-sovelluksella. Ei taida toimia vielä muuta kautta tietääkseniPuhelimen Xbox sovelluksen kautta tätä itse vielä harrastan. Toimiiko tämä nykyään jollain muullakin tavalla myös?
Joo. Tai ainakin esim Horizonteissa noin toiminut. 4:seen ja 5:seen ostanut premium-dlc packit vaikka pelejä en varsinaisesti omista. Toki esim 4:n täytyy sitten viimeistään ostaa itselle kun alkaa poistumaan passista.
Pitäisikö noiden preload pelien lähteä latautumaan heti koneelle siten että se on kokonaan ladattuna kun peli tulee GamePassiin vai alkaako lataus vasta heti kun se tulee GamePassiin?
En tiedä, mutta ei kyllä kuulosta pre-loadilta, jos se alkaisi ladata vasta kun peli on pelattavissa. Eli kyllä sen pitäisi lähteä lataamaan peliä välittömästi.
Joo käsittääkseni preload tarkoittaa tässä sitä että se lataa sen automaattisesti kun peli tulee GamePassiin ilman eri komentoa.
Kaikki Xbox storessa jo olevat pelit pitäisi olla ladattavissa omalle konsolille Xbox-sovelluksen kautta. Myös uudet ei vielä julkaistut pelit voi ennakkoladata konsolille, jos julkaisija on sen mahdollistanut. Voit vain tosin pelata niitä, jotka olet ostanut tai jotka kuuluvat Game Passiin tms.Joo käsittääkseni preload tarkoittaa tässä sitä että se lataa sen automaattisesti kun peli tulee GamePassiin ilman eri komentoa.
Mutta olen saanut käsityksen että pitäisi myös olla mahdollista ladata kokonaan esim AC Origins koneelle jo nyt vaikka se taitaa huomenna vai ylihuomenna tulla vasta GP:n, minulla ainakin android appin kautta ei lähtenyt lataamaan heti.
Kaikki Xbox storessa jo olevat pelit pitäisi olla ladattavissa omalle konsolille Xbox-sovelluksen kautta. Myös uudet ei vielä julkaistut pelit voi ennakkoladata konsolille, jos julkaisija on sen mahdollistanut. Voit vain tosin pelata niitä, jotka olet ostanut tai jotka kuuluvat Game Passiin tms.
Itse tosiaan latasin tuon AC Originsin viime viikolla konsolille jo valmiiksi ja se 60fps päivityskin latautui heti 2.6. kun se julkaistiin. Olikohan vähän alle 3GB kokoa päivityksellä. En vain voi pelata peliä vielä, koska en ole sitä koskaan ostanut omaksi.
No voihan viiksi sentään, kerrotko nyt ihan omin sanoin miten käytännössä sait tuon lataamaan valmiiksi AC:On?
Siis Xbox-konsolille saa kyllä ladattua minkä tahansa pelin mobiiliappin kautta. Kunhan konsoli on päällä tai valmiustilassa, niin mobiiliappin kautta laitat vain lataamaan..
Siis kyllähän minä tämän tiedän mutta nyt kyse GP-pelistä joka aukeaa huomenna, miten saan sen nyt jo ladattua koneelle? Xbox appista antoi vain mahdollisuuden aloittaa automaattinen lataus heti kun aukeaa.
edit: Huomaa myös että Xbox- ja Game Pass -appit on erikseen, ja tässä tarkoitetaan ensin mainittua. GP-appilla sama ei muistaakseni onnistu.
Käynnistä Xbox-mobiilisovellus. Oma konsoli pitää olla linkitettynä laitteena siellä mobiilisovelluksessa. Etäohjaus ei tarvi olla välttämättä päällä, mutta peli alkaa latautua vasta kun käynnistät itse konsolin.No voihan viiksi sentään, kerrotko nyt ihan omin sanoin miten käytännössä sait tuon lataamaan valmiiksi AC:On?
Käynnistä Xbox-mobiilisovellus. Oma konsoli pitää olla linkitettynä laitteena siellä mobiilisovelluksessa. Etäohjaus ei tarvi olla välttämättä päällä, mutta peli alkaa latautua vasta kun käynnistät itse konsolin.
Täppää haku-kuvaketta, eli suurennuslasi alhaalla keskellä. Etsi haluamasi peli.
Paina "Lataa konsoliin"-nappia. Peli lähtee latautumaan heti jos etäohjaus on päällä. Jos etäohjaus ei ole päällä, niin peli lähtee latautumaan kun käynnistät konsolin seuraavan kerran.
Spoilerin takana esimerkki AC Valhallasta, joka ei ole mulla ladattuna konsoliin.
Paritettua konsoliin? En minä ainakaan sitä mitenkään aikonaan parittanut vaan kirjauduin sovellukseen xbox tunnuksellani....ja minä en saa koko hemmetin xbox mobiiliappia paritettua konsoliin. Olkoonsa, kait tuota malttaa odotella huomiseen että saa latautumaan.
...ja minä en saa koko hemmetin xbox mobiiliappia paritettua konsoliin. Olkoonsa, kait tuota malttaa odotella huomiseen että saa latautumaan.
Paritettua konsoliin? En minä ainakaan sitä mitenkään aikonaan parittanut vaan kirjauduin sovellukseen xbox tunnuksellani.
Ok. sitten en edes muista tuota.Kyllä siellä pitää "parittaa" se puhelin konsoliin, "set up console" tms sieltä oikeasta yläkulmasta. Vaihtoehtoina oli set up new console tai connect to a existing console tjsp.
Antaako jonkin virheilmoituksen vai?...ja minä en saa koko hemmetin xbox mobiiliappia paritettua konsoliin. Olkoonsa, kait tuota malttaa odotella huomiseen että saa latautumaan.
Jos painaa "lisää olemassa oleva konsoli" niin ilmoittaa vain että tapahtui virhe. Jos taasen yrittää lisätä uuden konsolin niin televisiossa pitäisi näkyä koodi mutta tällaista ei tule. Puhelin ja konsoli ovat samassa wifi verkossa.Kyllä siellä pitää "parittaa" se puhelin konsoliin, "set up console" tms sieltä oikeasta yläkulmasta. Vaihtoehtoina oli set up new console tai connect to a existing console tjsp.
Poista Xbox-sovellus puhelimesta ja asenna se uudelleen? Onhan käytössä varmasti sama sposti/käyttäjätili sovelluksessa joka on siellä konsolissa?Jos painaa "lisää olemassa oleva konsoli" niin ilmoittaa vain että tapahtui virhe. Jos taasen yrittää lisätä uuden konsolin niin televisiossa pitäisi näkyä koodi mutta tällaista ei tule. Puhelin ja konsoli ovat samassa wifi verkossa.
Kiitos. Joskus olisi vain älyttävä tehdä ne yksinkertaisimmat perusjutut ekana. Asensin sovelluksen uudelleen ja heti löytyi konsoli.Poista Xbox-sovellus puhelimesta ja asenna se uudelleen? Onhan käytössä varmasti sama sposti/käyttäjätili sovelluksessa joka on siellä konsolissa?
Ultimatekin oli samalla tyrkyllä tarjolla.Olipas taas tuuria, juuri lopetin euron Ultimaten siirtyäkseni perusversioon, siellähän oli taas eurolla 3kk. Olen alkuvuodesta asti kun hyppäsin tähän systeemiin, mennyt näin halvalla, sattunut aina joko 3kk eurolla tai sitten eurolla kuukausi, jommalla kummalla. Pitänee tuo AC Origins ottaa pelailuun, kuulemma minulla kesken jäänyttä Odysseita parempi...
Minulta jäi aiemmin huomaamatta että Game Pass Ultimaten Perkeissä eli jäseneduissa on tässä kuussa Assassin’s Creed Origins: Deluxe Pack. Eli Ultimate-jäsenet saa Originsiin Deluxe-DLC:t ilmaiseksi (bonustehtävä ja sälää, arvo 10 €).
Xboxin aloitussivulla ainakin mulla näkyy "Lunasta Edut nyt" ja sitä kautta pääsee lunastamaan noita erilaisia lisäpaketteja yms. Sieltä saa myös mm. sen Viaplay 2kk.Saako nämä automaattisesti kun lataa Originsin vai pitääkö tehdä jotain?