Microsoft Game Pass (XBOX, PC, Ultimate)

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 091
Siis tilillä jossa tällainen muunnos on jo kerran tehty?
Kyllä. Odota vain että nykyinen Ultimate-tilauksesi on loppunut, niin onnistuu uudestaan. Se Ultimate-muunnos tosin maksanee yhden normikuukauden verran (~13€) eikä esim 1 €.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Kyllä. Odota vain että nykyinen Ultimate-tilauksesi on loppunut, niin onnistuu uudestaan. Se Ultimate-muunnos tosin maksanee yhden normikuukauden verran (~13€) eikä esim 1 €.
Näin juuri. Edellinen tilaus pitää olla päättynyt.
 

Zynerzkis

Juuh Okei
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
78
Täällä alkaa live goldista ultimateen päivitetty aika loppumaan. Saako tuota jatkettua jotenkin järkevästi halvalla?
Eile näpyttelin itselle 2.5v lisää ultimatea tuolla gold-ulti conversiolla. Ostin 2x 12kk gold liveä. Tuli 3kk koodeina ja jokaisella koodilla sai vielä 1kk kaupanpäälle ku pisti suoraveloitustäpän päälle.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Ja 60 FPS patch ylihuomenna. Jos en olis jo hinkannut tästä kaikkia acheja, pelaisin varmaan hullun kiilto silmissä. Tämä oli minulle paljon mielekkäämpi pelata kuin Odyssey, joka jäi aikanaan kesken.
Tuli laitettua nyt tuo AC: Origins lataukseen. Joskus tuli lyhyt pätkä testattua sitä ihan ensimmäistä AC:ta aikoinaan, mutta muuten pelisarja on jäänyt kyllä vieraaksi.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 938
Pitikö ton Assassins Creedin tulla Pc:llekkin?
Kyllä.

Assassin’s Creed Origins (Cloud, Console and PC) – June 7

 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Tulee vasta 7.6:tta
Kyllä.

Assassin’s Creed Origins (Cloud, Console and PC) – June 7

Ok. No se selittää miksi ei näy vielä.
Kiitoksia.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 938
Ok. No se selittää miksi ei näy vielä.
Kiitoksia.
Ja lisätään vielä, että jos on Ultimate tilaus, niin AC: Originsista saa Deluxe version.

The Deluxe Pack includes:
The Ambush at Sea mission.
The Desert Cobra pack (Including 1 outfit, 2 legendary weapons, 1 legendary shield and 1 mount)
3 Ability points.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Jos on pelannut ainoastaan Valhallan läpi niin kuinka paljon se spoilaa tarinaa pelatessaan näitä vanhempia AC:ta? Onko näissä joku jatkumo tarinan osalta?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 091
Jos on pelannut ainoastaan Valhallan läpi niin kuinka paljon se spoilaa tarinaa pelatessaan näitä vanhempia AC:ta? Onko näissä joku jatkumo tarinan osalta?
Kumpaakaan pelaamatta (Originsia muutaman tunnin) mutta useamman aiemman AC:n pelanneena tuskin spoilaa mitään oleellista.

Se nykymaailmaan sijoittuva kehyskertomus jatkuu pelien välillä mutta ei kyllä tuppaa olemaan järin kiinnostava, vaan kiinnostavinta on aina, mitä siellä historiassa tapahtuu (mikä onkin aina >95% pelistä). Ja ne historiaan sijoittuvat tarinat taas on itsenäisiä paitsi suorien jatko-osien tapauksissa, jollaisia on lähinnä Ezio-trilogia eli AC 2 -> Brotherhood -> Revelations.
 
Liittynyt
15.12.2018
Viestejä
409
Ajatuksena on hankkia xbox series s ja ultimate game pass ainakin tuon 1€/kk tarjouksen ajaksi. Konsoli lähinnä lasten käyttöön ja lisäksi yksi lapsista pelaa omalla koneellaan.

Kannattaisiko ja onko mahdollista tehdä siis niin, että otan omalle MS accountille tuon game passin ja sitten lasten tileille käyttöoikeus? Onnistuuko tuo helposti, vai tuleeko jotain ongelmia? Toisella joku MS-tili on jo koneessaan ja toisella ei mitään. Voiko tuon toisen tilin siis asettaa jälkikäteen liitetyksi lapsena minun tiliin tms?

Vai kannattaisiko tehdä kokonaan uudet tilit joka tapauksessa pelkästään tätä käyttöä varten?

Varmaan tyhmiä kysymyksiä, mutta olen total newbie näissä, sori siitä :sgeek:
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Ajatuksena on hankkia xbox series s ja ultimate game pass ainakin tuon 1€/kk tarjouksen ajaksi. Konsoli lähinnä lasten käyttöön ja lisäksi yksi lapsista pelaa omalla koneellaan.

Kannattaisiko ja onko mahdollista tehdä siis niin, että otan omalle MS accountille tuon game passin ja sitten lasten tileille käyttöoikeus? Onnistuuko tuo helposti, vai tuleeko jotain ongelmia? Toisella joku MS-tili on jo koneessaan ja toisella ei mitään. Voiko tuon toisen tilin siis asettaa jälkikäteen liitetyksi lapsena minun tiliin tms?

Vai kannattaisiko tehdä kokonaan uudet tilit joka tapauksessa pelkästään tätä käyttöä varten?

Varmaan tyhmiä kysymyksiä, mutta olen total newbie näissä, sori siitä :sgeek:
Pitäisi onnistua, kannattaa tästä ketjusta hakea "family" ja "perhe" hakusanoilla, pitäisi löytää lisätietoa. Itsellä on GPU omalla tilillä ja sitten lapsen tili linkitetty siihen, ei pääse lapset ostamaan mitään kaupasta mutta voivat vapaasti ladata tietyn ikärajan GP pelejä vapaasti
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 378
Tuli laitettua nyt tuo AC: Origins lataukseen. Joskus tuli lyhyt pätkä testattua sitä ihan ensimmäistä AC:ta aikoinaan, mutta muuten pelisarja on jäänyt kyllä vieraaksi.
Gamepassistako lataukseen? Itsellä näyttää 7.6 pc&xbox

Jos on pelannut ainoastaan Valhallan läpi niin kuinka paljon se spoilaa tarinaa pelatessaan näitä vanhempia AC:ta? Onko näissä joku jatkumo tarinan osalta?
Eipä se juurikaan spoilaa, omasta mielestäni tämä origins on muutenkin paras näistä uudemmista creedeistä.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Gamepassistako lataukseen? Itsellä näyttää 7.6 pc&xbox

Eipä se juurikaan spoilaa, omasta mielestäni tämä origins on muutenkin paras näistä uudemmista creedeistä.
Laitoin Xbox Storesta lataukseen. Pelejä voi ladata valmiiksi konsoliin vaikka niitä pelejä ei vielä omistaisikaan tai ne ei olisi vielä Game Passissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
516
Laitoin Xbox Storesta lataukseen. Pelejä voi ladata valmiiksi konsoliin vaikka niitä pelejä ei vielä omistaisikaan tai ne ei olisi vielä Game Passissa.
Puhelimen Xbox sovelluksen kautta tätä itse vielä harrastan. Toimiiko tämä nykyään jollain muullakin tavalla myös?
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Puhelimen Xbox sovelluksen kautta tätä itse vielä harrastan. Toimiiko tämä nykyään jollain muullakin tavalla myös?
Puhelimen kautta itsekin laitoin Xbox-sovelluksella. Ei taida toimia vielä muuta kautta tietääkseni :hmm:
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 750
Miten DLC:n ostaminen Game Pass peliin toimii? Riittääkö että ostaa vain ne DLC:t?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 433
Joo. Tai ainakin esim Horizonteissa noin toiminut. 4:seen ja 5:seen ostanut premium-dlc packit vaikka pelejä en varsinaisesti omista. Toki esim 4:n täytyy sitten viimeistään ostaa itselle kun alkaa poistumaan passista.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 091
Joo. Tai ainakin esim Horizonteissa noin toiminut. 4:seen ja 5:seen ostanut premium-dlc packit vaikka pelejä en varsinaisesti omista. Toki esim 4:n täytyy sitten viimeistään ostaa itselle kun alkaa poistumaan passista.
Viime aikojen toiminnan perusteella saat luultavasti emopelin omaksi siinä vaiheessa kun ilmoittavat sen delistauksesta. Eli myynnistä poistettava Forza annetaan ilmaiseksi kaikille, jotka ovat ostaneet siihen jotain DLC:itä ennen poistoilmoitusta. (Ja kaikille muille tulee pelistä viime hetken erikoistarjous, joka on yleensä halvempi kuin halvin DLC-paketti.)
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Pitäisikö noiden preload pelien lähteä latautumaan heti koneelle siten että se on kokonaan ladattuna kun peli tulee GamePassiin vai alkaako lataus vasta heti kun se tulee GamePassiin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 749
Pitäisikö noiden preload pelien lähteä latautumaan heti koneelle siten että se on kokonaan ladattuna kun peli tulee GamePassiin vai alkaako lataus vasta heti kun se tulee GamePassiin?
En tiedä, mutta ei kyllä kuulosta pre-loadilta, jos se alkaisi ladata vasta kun peli on pelattavissa. Eli kyllä sen pitäisi lähteä lataamaan peliä välittömästi.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
En tiedä, mutta ei kyllä kuulosta pre-loadilta, jos se alkaisi ladata vasta kun peli on pelattavissa. Eli kyllä sen pitäisi lähteä lataamaan peliä välittömästi.
Joo käsittääkseni preload tarkoittaa tässä sitä että se lataa sen automaattisesti kun peli tulee GamePassiin ilman eri komentoa.

Mutta olen saanut käsityksen että pitäisi myös olla mahdollista ladata kokonaan esim AC Origins koneelle jo nyt vaikka se taitaa huomenna vai ylihuomenna tulla vasta GP:n, minulla ainakin android appin kautta ei lähtenyt lataamaan heti.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Joo käsittääkseni preload tarkoittaa tässä sitä että se lataa sen automaattisesti kun peli tulee GamePassiin ilman eri komentoa.

Mutta olen saanut käsityksen että pitäisi myös olla mahdollista ladata kokonaan esim AC Origins koneelle jo nyt vaikka se taitaa huomenna vai ylihuomenna tulla vasta GP:n, minulla ainakin android appin kautta ei lähtenyt lataamaan heti.
Kaikki Xbox storessa jo olevat pelit pitäisi olla ladattavissa omalle konsolille Xbox-sovelluksen kautta. Myös uudet ei vielä julkaistut pelit voi ennakkoladata konsolille, jos julkaisija on sen mahdollistanut. Voit vain tosin pelata niitä, jotka olet ostanut tai jotka kuuluvat Game Passiin tms.

Itse tosiaan latasin tuon AC Originsin viime viikolla konsolille jo valmiiksi ja se 60fps päivityskin latautui heti 2.6. kun se julkaistiin. Olikohan vähän alle 3GB kokoa päivityksellä. En vain voi pelata peliä vielä, koska en ole sitä koskaan ostanut omaksi.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Kaikki Xbox storessa jo olevat pelit pitäisi olla ladattavissa omalle konsolille Xbox-sovelluksen kautta. Myös uudet ei vielä julkaistut pelit voi ennakkoladata konsolille, jos julkaisija on sen mahdollistanut. Voit vain tosin pelata niitä, jotka olet ostanut tai jotka kuuluvat Game Passiin tms.

Itse tosiaan latasin tuon AC Originsin viime viikolla konsolille jo valmiiksi ja se 60fps päivityskin latautui heti 2.6. kun se julkaistiin. Olikohan vähän alle 3GB kokoa päivityksellä. En vain voi pelata peliä vielä, koska en ole sitä koskaan ostanut omaksi.
No voihan viiksi sentään, kerrotko nyt ihan omin sanoin miten käytännössä sait tuon lataamaan valmiiksi AC:On?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 091
No voihan viiksi sentään, kerrotko nyt ihan omin sanoin miten käytännössä sait tuon lataamaan valmiiksi AC:On?
Siis Xbox-konsolille saa kyllä ladattua minkä tahansa pelin mobiiliappin kautta. Kunhan konsoli on päällä tai valmiustilassa, niin Xbox-mobiiliappin kautta laitat vain lataamaan.

Hyödyllistä myös esim jos vaikka tilaisit fyysisen pelin netistä ja haluat päästä pelaamaan sitä heti kun levy tipahtaa postiluukusta, kun noin sen on voinut ladata jo valmiiksi.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Siis Xbox-konsolille saa kyllä ladattua minkä tahansa pelin mobiiliappin kautta. Kunhan konsoli on päällä tai valmiustilassa, niin mobiiliappin kautta laitat vain lataamaan..
Siis kyllähän minä tämän tiedän mutta nyt kyse GP-pelistä joka aukeaa huomenna, miten saan sen nyt jo ladattua koneelle? Xbox appista antoi vain mahdollisuuden aloittaa automaattinen lataus heti kun aukeaa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 091
Siis kyllähän minä tämän tiedän mutta nyt kyse GP-pelistä joka aukeaa huomenna, miten saan sen nyt jo ladattua koneelle? Xbox appista antoi vain mahdollisuuden aloittaa automaattinen lataus heti kun aukeaa.
Jos puhut konsolista etkä PC:stä, niin sen saa ladattua noin kuin kuvailin. Kyseessähän on jo kauan sitten julkaistu peli eikä edes mikään ennakkolataus.

edit: Huomaa myös että Xbox- ja Game Pass -appit on erikseen, ja tässä tarkoitetaan ensin mainittua. GP-appilla sama ei muistaakseni onnistu.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
edit: Huomaa myös että Xbox- ja Game Pass -appit on erikseen, ja tässä tarkoitetaan ensin mainittua. GP-appilla sama ei muistaakseni onnistu.
Noniin, tässä tulikin se vastaus kysymykseeni eli GP appin kautta "preload" alkaa vasta lataamaan kun se julkaistaan, xbox appin kautta saa heti ladattua.

Onhan tämä nyt hanurista appien kanssa sekoilu, päälle vielä se xbox parental controls niin on taas appia kerrakseen.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
No voihan viiksi sentään, kerrotko nyt ihan omin sanoin miten käytännössä sait tuon lataamaan valmiiksi AC:On?
Käynnistä Xbox-mobiilisovellus. Oma konsoli pitää olla linkitettynä laitteena siellä mobiilisovelluksessa. Etäohjaus ei tarvi olla välttämättä päällä, mutta peli alkaa latautua vasta kun käynnistät itse konsolin.

Täppää haku-kuvaketta, eli suurennuslasi alhaalla keskellä. Etsi haluamasi peli.

Paina "Lataa konsoliin"-nappia. Peli lähtee latautumaan heti jos etäohjaus on päällä. Jos etäohjaus ei ole päällä, niin peli lähtee latautumaan kun käynnistät konsolin seuraavan kerran.

IMG_20220606_154715.jpg

IMG_20220606_155408.jpg
Spoilerin takana esimerkki AC Valhallasta, joka ei ole mulla ladattuna konsoliin.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Ninja Gaiden -kokoelma oli tullut Passiin, niin pitihän se nostalgiahuuruissa ottaa NG Sigma testiin. Voi pojat, vaan kylläpä tuli muistot mieleen Xbox-ajoilta! Vielä oli kuin ihmeen kautta jotkin liikesarjat lihasmuistissa ja alun hevosmiehetkin yhtä rasittavia kuin 18 vuotta sitten :rofl: Aika on vähän kullannut muistoja sen suhteen miten upealta peli ennen muinoin näytti, mutta kyllä tuota vielä mielellään pelaa!
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Käynnistä Xbox-mobiilisovellus. Oma konsoli pitää olla linkitettynä laitteena siellä mobiilisovelluksessa. Etäohjaus ei tarvi olla välttämättä päällä, mutta peli alkaa latautua vasta kun käynnistät itse konsolin.

Täppää haku-kuvaketta, eli suurennuslasi alhaalla keskellä. Etsi haluamasi peli.

Paina "Lataa konsoliin"-nappia. Peli lähtee latautumaan heti jos etäohjaus on päällä. Jos etäohjaus ei ole päällä, niin peli lähtee latautumaan kun käynnistät konsolin seuraavan kerran.


Spoilerin takana esimerkki AC Valhallasta, joka ei ole mulla ladattuna konsoliin.
Joo tässä ongelma oli se että käytin GP appia, en Xbox appia. Hyvä tietää jatkoa varten.
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 378
...ja minä en saa koko hemmetin xbox mobiiliappia paritettua konsoliin. Olkoonsa, kait tuota malttaa odotella huomiseen että saa latautumaan.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
...ja minä en saa koko hemmetin xbox mobiiliappia paritettua konsoliin. Olkoonsa, kait tuota malttaa odotella huomiseen että saa latautumaan.
Mulla oli täsmälleen sama ongelma kunnes tajusin että minulla oli vanhassa puhelimessa xbox app ja siinä kirjautuminen päällä, sieltä kun otti sign out niin lähti toimimaan välittömästi uudella luurilla.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Paritettua konsoliin? En minä ainakaan sitä mitenkään aikonaan parittanut vaan kirjauduin sovellukseen xbox tunnuksellani.
Kyllä siellä pitää "parittaa" se puhelin konsoliin, "set up console" tms sieltä oikeasta yläkulmasta. Vaihtoehtoina oli set up new console tai connect to a existing console tjsp.
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 378
Kyllä siellä pitää "parittaa" se puhelin konsoliin, "set up console" tms sieltä oikeasta yläkulmasta. Vaihtoehtoina oli set up new console tai connect to a existing console tjsp.
Jos painaa "lisää olemassa oleva konsoli" niin ilmoittaa vain että tapahtui virhe. Jos taasen yrittää lisätä uuden konsolin niin televisiossa pitäisi näkyä koodi mutta tällaista ei tule. Puhelin ja konsoli ovat samassa wifi verkossa.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Jos painaa "lisää olemassa oleva konsoli" niin ilmoittaa vain että tapahtui virhe. Jos taasen yrittää lisätä uuden konsolin niin televisiossa pitäisi näkyä koodi mutta tällaista ei tule. Puhelin ja konsoli ovat samassa wifi verkossa.
Poista Xbox-sovellus puhelimesta ja asenna se uudelleen? Onhan käytössä varmasti sama sposti/käyttäjätili sovelluksessa joka on siellä konsolissa?
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 378
Poista Xbox-sovellus puhelimesta ja asenna se uudelleen? Onhan käytössä varmasti sama sposti/käyttäjätili sovelluksessa joka on siellä konsolissa?
Kiitos. Joskus olisi vain älyttävä tehdä ne yksinkertaisimmat perusjutut ekana. Asensin sovelluksen uudelleen ja heti löytyi konsoli.

Sieltäpä se lähti origins asentumaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 706
Olipas taas tuuria, juuri lopetin euron Ultimaten siirtyäkseni perusversioon, siellähän oli taas eurolla 3kk. Olen alkuvuodesta asti kun hyppäsin tähän systeemiin, mennyt näin halvalla, sattunut aina joko 3kk eurolla tai sitten eurolla kuukausi, jommalla kummalla. Pitänee tuo AC Origins ottaa pelailuun, kuulemma minulla kesken jäänyttä Odysseita parempi...

1654566980594.png
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 604
Olipas taas tuuria, juuri lopetin euron Ultimaten siirtyäkseni perusversioon, siellähän oli taas eurolla 3kk. Olen alkuvuodesta asti kun hyppäsin tähän systeemiin, mennyt näin halvalla, sattunut aina joko 3kk eurolla tai sitten eurolla kuukausi, jommalla kummalla. Pitänee tuo AC Origins ottaa pelailuun, kuulemma minulla kesken jäänyttä Odysseita parempi...

Ultimatekin oli samalla tyrkyllä tarjolla.
ultimate.jpg
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Reilu 40 tuntia meni mukavasti Moto GP 20 pelaillessa (sisältää jonkun verran moninpelaamistakin). Peli yllätti todella positiivisesti koska olin pelannut edellistä 19 osaa ja se oli aivan kaameaa kuraa mielestäni. Ajoavustuksia pitää karsia rankasti pois heti alussa kun jopa automaattijarrutus on päällä :D Sitten kun löytää itselleen sopivat aloittelu säädöt ja ajaminen tulee hieman tutuksi niin peli on oikein mainio vaikkakin puutteitakin löytyy kuten ainakin tekoälyn älyttömyydet etenkin kisojen alussa, osan Moto GP luokan pyörien outoudet, moninpelissä kisasta poistumisesta ja tahallisesta kolaroinnista rangaistamisen pois jättö. Ura moodi on mukavan syvällinen ja se kannattaakin aloittaa Moto GP 3 luokasta. Historic moodi on kanssa mukava lisä jossa on siis vanhoja kuskeja, pyöriä ja pari rataakin. Kyllä tälle 8/10 antaa ja tuntuu että melko pienellä viilauksella tästä olisi saanut jo miltei "täydellisen" Moto GP pelin. Kuulemma julkaisussa ollut paljon huonompi ja päivitelty paljon ja hyvä niin.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 091
Minulta jäi aiemmin huomaamatta että Game Pass Ultimaten Perkeissä eli jäseneduissa on tässä kuussa Assassin’s Creed Origins: Deluxe Pack. Eli Ultimate-jäsenet saa Originsiin Deluxe-DLC:t ilmaiseksi (bonustehtävä ja sälää, arvo 10 €).
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Otin itsekin eurolla tuon kolme kuukautta. Sniper Elite 5, Hitman 3 ja Octopath Traveller tulee pelattua siis eurolla. Muuten olisin ostanut. En tiedä, miten tuollainen on kannattavaa, mutta ehkä tästä syystä en ole bisnesmaailmassa. :D

Tuskin jatkan kolmen kuukauden jälkeen. Katsoo sitten, kun uusin näyttiksen tai ostan boksin.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 240
Minulta jäi aiemmin huomaamatta että Game Pass Ultimaten Perkeissä eli jäseneduissa on tässä kuussa Assassin’s Creed Origins: Deluxe Pack. Eli Ultimate-jäsenet saa Originsiin Deluxe-DLC:t ilmaiseksi (bonustehtävä ja sälää, arvo 10 €).
Saako nämä automaattisesti kun lataa Originsin vai pitääkö tehdä jotain?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 966
Viestejä
4 215 729
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom