Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinaa vähän ruudunpäivitys tökkiä ainakin omalla series x:llä. 3gigan päivitys tuli heti asennuksen jälkeen, mutta ei voi sulavaksi sanoa..Tuo Trek to Yomi kyl vaikutta erittäin mielenkiintoiselta, vähän samaa kuin Limbo/Inside, mutta tässä taistelua ja vahva tarinafokus. Menee asennukseen vaikka ois paljon muutakin pelattavaa kesken.
Ai sasatana, häviääkö sekin sitten(vaikka ultimate uudelleen voimaan, silloinkin?) Itsellä nyt juuri näinä päivinä Ulti loppuisi ja sen jälkeen sitten virittämassa goldilla/lyhyellä ulti-koodilla siihen taas uutta sitten vuosien päähän.Aika ikävä yllätys, ettei Paramount Plussaa saakaan aktivoitua, kun Ultimate-tilaus ei ole enää voimassa. Luulin, että etu pysyy tilauksen loputtuakin voimassa 23. päivään saakka.
Kappas, en tiennyt. Tämä helpottaa vähän elämää kun voi ladata valmiiksi tulevat Game Pass pelit konsolille.Tiesithän että Xbox-mobiiliappin kautta voit panna lataukseen minkä tahansa pelin, omistitpa sen tai et? Eli voit esiladata sen sen kautta.
Ei.Eikös tuo ole ominaisuus, että Xboxin verkkotoiminnot jumittaa. Täällä ainakin sekä Xboxilla että PC-sovelluksella latailee jäätävän pitkään aina välillä etenkin, kun on jokin päivitys tai muu lataus menossa. Myös boksin käynnistämisen jälkeen saattaa ottaa tovin, että aloitusnäkymä latautuu tai Game Passin / Goldin uusia pelejä pääsee selaamaan.
Ei ainakaan minun Xbox Series X:llä eikä Razer Blade Pro 17 (2021):sta. Ei ollut tuollaista kyllä Xbox One X:lläkään.Eikös tuo ole ominaisuus, että Xboxin verkkotoiminnot jumittaa. Täällä ainakin sekä Xboxilla että PC-sovelluksella latailee jäätävän pitkään aina välillä etenkin, kun on jokin päivitys tai muu lataus menossa. Myös boksin käynnistämisen jälkeen saattaa ottaa tovin, että aloitusnäkymä latautuu tai Game Passin / Goldin uusia pelejä pääsee selaamaan.
Kannattaa vaihtaa Googlen DNS käyttöön jos tuntuu että lagailee. 8.8.8.8 ja 8.8.4.4DNS servoista on aika riippuvainen tuo boxin toiminta, jos ne lagaa koko käyttöliittymä lagaa.
Cloudflare: 1.1.1.1 ja 1.0.0.1 ainakin täällä yleisesti tietokoneella toiminut paremmin kuin googlen dns. Tuo myös kaikessa muussa käytössä meillä.Kannattaa vaihtaa Googlen DNS käyttöön jos tuntuu että lagailee. 8.8.8.8 ja 8.8.4.4
Tilaus on vanhenemassa parin viikon päästä ja mietin että mikä olisi halvin tapa jatkaa Gamepassia. Saiko tuota 1e kokeilua uudestaan missään vaiheessa jos pitää tilausta tauolla hetken aikaa? Halvin tapa taitaa edelleen olla se että ostaa 36kk Live Goldin ja muuntaa sen Ultimateksi trialin avulla.
E: Vai pystyykö tuon 36kk Live Goldin muuttamaan Ultimateksi tekemällä ihan normaalihintaisen Ultimate tilauksen? Ei tuokaan tulisi kovinkaan kalliiiksi.
Miten tuo Paramount+ ilmaiskk-edun käyttöönotto varsinaisesti tapahtuu. Erityisesti jos ei halua vielä ottaa käyttöön vaan lunastaa sen nyt ensin ennenkuin vanhenee. Saako jonkin koodin tms jonka sitten varsinaisesti laittaa sinne palveluun ennen kuin kesäkuussa menee se mahdollisuus umpeen? Ei viitsi soheltaa vielä tuota jos menee jotain väärin siinä ja lähteekin suoraan käyntiin se trial.
Edelleen 26.5.2022 toimii tämä kikkailu että saa halvalla Ultimaten kolmeksi vuodeksi. Ja livekortissa Live Goldin hinta on tällä hetkellä 37,95€/12kk.Ohje löytyy jo ketjun ensimmäisestä viestistä, mutta yksinkertaisuudessaan:
1) Osta 12kk Live Gold koodi tai maksimissaan 3kpl kyseisiä koodeja
2) Lunasta koodi(t) tilille
3) Osta samalle tilille Game Pass Ultimate (Liity Xbox Game Pass -jäseneksi: Löydä seuraava suosikkipelisi | Xbox)
4) Kaikki tilillä olevat Gold kuukaudet päivittyvät Ultimateksi (sis. Live Goldin, normaalin Game Passin, PC Game Passin, Xbox Cloud Gamingin ja muut edut)
Lisätietoa aiheesta löytyy Ultimaten UKK:sta Xbox Support
Edit: Oli aika itsellekin uudistaa tilausta, joten näin päivämäärällä 25.4.2022 voi vielä varmaksi sanoa 1:1 muuntosuhteen toimivan:
Pitäisikö modeemissa/reitittimessä vaihtaa kaikelle vai laitekohtaisestiko, niiden omissa asetuksissa?Cloudflare: 1.1.1.1 ja 1.0.0.1 ainakin täällä yleisesti tietokoneella toiminut paremmin kuin googlen dns. Tuo myös kaikessa muussa käytössä meillä.
Meillä on reitittimestä vaihdettu. Voihan toki esim. Windows:sta ja Xbox:sta erikseen vaihtaa mutta jos vaan routerissa ominaisuus löytyy (jokaisesta edes välttävän tason vehkeestä löytyy) niin tottakai paras suoraan sieltä vaihtaa.Pitäisikö modeemissa/reitittimessä vaihtaa kaikelle vai laitekohtaisestiko, niiden omissa asetuksissa?
Jaahas. Piti ottaa eurolla toi ultimate taas vaikka en oikeen mitään kerkeä pelailemaan, mutta tuon Viaplay edun takia, jos ei muuta. Muistaakseni mulla loppui toi euron ultimate viimeksi tammikuussa.Ultimate nollalla eurolla täällä kuukauden menossa, huomasin että etuihin oli tullut Viaplayta 2kk/0 euroa, eli ihan hyvä diili jos ei ole huomannut lunastaa.
Ultimate eurolla täällä kuukauden menossa, huomasin että etuihin oli tullut Viaplayta 2kk/0 euroa, eli ihan hyvä diili jos ei ole huomannut lunastaa.
Edit: Korjaan eurolla, ei nollalla
Mikä versio Viaplaystä?
Mistä nuita tarjouksia löytää vai tuleeko ne ilmotuksena siihen Microsoftin laucheriin?Jaahas. Piti ottaa eurolla toi ultimate taas vaikka en oikeen mitään kerkeä pelailemaan, mutta tuon Viaplay edun takia, jos ei muuta. Muistaakseni mulla loppui toi euron ultimate viimeksi tammikuussa.
Launcherissa näkyy kun omistaa Ultimaten, en tiedä voiko noita muualta katsella.Mistä nuita tarjouksia löytää vai tuleeko ne ilmotuksena siihen Microsoftin laucheriin?
Mulla on se perus PC Game Pass ja maksan siitä normaalisti.
PC:n Xbox sovelluksen etusivulla on Edut -nappi, mutta tosiaan edut kuuluvat vain Ultimate jäsenille Xbox Game Pass -edut | XboxMistä nuita tarjouksia löytää vai tuleeko ne ilmotuksena siihen Microsoftin laucheriin?
Mulla on se perus PC Game Pass ja maksan siitä normaalisti.
Jos alue on kuitenki Suomi ollut, niin bugihan (tai "bugi") toi varmaan on. e: Kantsii ilmoitella microsoftille bugeista. Itse sain joskus aikoinaan syystä x kinectin xbox360:lle kotiin toimitettuna ilmaiseksi. Kai mie johonki betaan olin osallistunut tai jotain ja jollain randomilla olin valikoitunut tonki testaajaksi. Nykyäähän on kyl se oma appi ja saa insider-etuja palautteen määrän/tason perusteella.Itsellä ei näkynyt mitään viaplayta. Ei xboxilla, ei pc:llä, androidilla eikä ipadilla. Itsellä kaikki laitteet on englanniksi ja vaihdoin xboxin suomeksi ja heti ilmesty viaplay.
Oli muuten hankala ostaa koko PC Game Passia kun mulla on Windows englannin kielinen (+suominäppis) ja lokaatio pois päältä Win10:stä. Tilin tekovaiheessa se aina johonkin tökkäsi. Alkoi lopulta toimimaan kun kirjoitin käsin selaimeen osoitteeksi sen suomen PC Game Passin ostosivun osoitteen. Normaalisti googlella ja kaikista linkeistä meni aina englannin kieliseen eikä se toiminut.
AC: Origins tulossa Game Pass PC:lle.
Kyllä tuossa joku ihan viikon-parin sisällä sanoi saman onnistuvan edelleen...Täällä alkaa live goldista ultimateen päivitetty aika loppumaan. Saako tuota jatkettua jotenkin järkevästi halvalla?