Ei se kyllä aina noin ole, sillä ei mulla ainakaan ole ikinä tilaa herjannut ja tilaa on ollu se 9-15gigaa. Ja jatkuvasti sieltä lataillut pelejä ja asennellu muualle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan tämä voimassa myös uusille tileille?Näyttäis saavan PC:lle eurolla 3kk Game Passin. Otin 1kk tarjouksen ja peruin jatkuvan laskutuksen niin tuli lukemaan että tilaus loppuu 31.1.2022, tuosta tuli myös vahvistus s-postiin. Tämä on tili millä olen lunastanut useita euron tarjouksia.
Itse en saanut.. Näyttää kyllä muuttuvan vähän väliä noi tarjoukset miten ne toimii.Näyttäis saavan PC:lle eurolla 3kk Game Passin. Otin 1kk tarjouksen ja peruin jatkuvan laskutuksen niin tuli lukemaan että tilaus loppuu 31.1.2022, tuosta tuli myös vahvistus s-postiin. Tämä on tili millä olen lunastanut useita euron tarjouksia.
Store yrittää ladata Pelipalveluita
Kerron pienen salaisuuden, jos teet niin, siinä menee vielä kauemmin...Mitä olen tuota Flight Sim ketjua seurannut niin en kyllä odota että pääsen pelaamaan ennen kuin on nyrkki vedetty näytöstä läpi muutaman kerran
Näyttäis saavan PC:lle eurolla 3kk Game Passin. Otin 1kk tarjouksen ja peruin jatkuvan laskutuksen niin tuli lukemaan että tilaus loppuu 31.1.2022, tuosta tuli myös vahvistus s-postiin. Tämä on tili millä olen lunastanut useita euron tarjouksia.
Kappas, pitää olla asennettuna C: asemalle tai ei toimi..Minecraft launcher ei toimi, ei päivitä sitä.. Pelipalvelut päivitys ois kans mutta siinäkin menee jokin vikaan..
Kyllä joskus menee hermo tämän paskakikkareen kanssa kun tuntuu ettei mikään toimi järjellisesti.
Olen myös huomannut, että tuo Microsoftin palvelu toimii aivan luokattoman huonosti vrt. Steam, GoG Galaxy, EGS, EA Origin jne. Ei odottaisi tuollaista kakkaa yhdeltä maailman johtavista pilvipalvelujen tuottajista. Joskus tuo clientti heittäytyy vielä todella hankalaksi ja ei jostain syystä halua asentaa peliä jollekin levyistäni, vaikka tilaa olisi (ilmeisesti johtuu siitä, että osa levyistä on siirretty vanhasta koneestani ja MS:n mielestä ne eivät ole mun omia tjsp, mikään muu softa ei kyllä tuosta ole välittänyt).Ostin game passin eurolla ja näköjään piti tuo ultimaattikin ostaa että pääsi yrittämään Flight Simin lataamista.
Mutta eihän se onnistu. Store yrittää ladata Pelipalveluita, Digital Ownershippiä ja itse Flight Simiä. Ja mitään se ei saa ladattua. Hetken laataamisen jälkeen homma pysähtyy, ja kun yrittää uudelleen niin virhettä pukkaa
MMMMmmmmMMMMmmmiten on mahdollista että Herran Vuonna 2000 ja risat ei Mä$ä osaa tehdä näin yksinkertaista asiaa kuin datan laaminen koneelle?!? Niinku minen käsitä miten nämä jutut ei vaan toimi.
On on M$ vaan melkoista syöpää. Peliä asentaessa pystyi sentään valitsemaan kovalevyn minne peli asentuu, mutta ei voinut valita hakemiston nimeä, vaan juureen ilmestyi WindowsApps hakemisto, ja koko hakemistoa ei voi edes tarkastella (ainakaan ilman kikkailua) - käyttöoikeudet evättyOlen myös huomannut, että tuo Microsoftin palvelu toimii aivan luokattoman huonosti vrt. Steam, GoG Galaxy, EGS, EA Origin jne. Ei odottaisi tuollaista kakkaa yhdeltä maailman johtavista pilvipalvelujen tuottajista. Joskus tuo clientti heittäytyy vielä todella hankalaksi ja ei jostain syystä halua asentaa peliä jollekin levyistäni, vaikka tilaa olisi (ilmeisesti johtuu siitä, että osa levyistä on siirretty vanhasta koneestani ja MS:n mielestä ne eivät ole mun omia tjsp, mikään muu softa ei kyllä tuosta ole välittänyt).
Kyllä ne sieltä takaisin lupsahtavat.Aika jännä. Otin tietokoneelle xbox game passin käyttöön ja peruin tilauksen n.2,5viikon käytön jälkeen. Tuli seuraavaa:
Laitoin nyt tällä kertaa tuon alimmaisen vaihtoehdon, eli rahat pitäisi tulla takaisin.
Onnistuuko se niin että ostan esim. Konsolinetistä Goldin vuodeksi hintaan 59€ ja kun oon aktivoinut koodin, päivitän sen xboxin sivuilla eurolla ultimateksi ja sen jälkeen mulla on Ultimate vuoden ajan yhteishintaan 60€?
Mäkin otin tuon euron tarjouksen ja nyt on 3kk sillä pelattavaa, ihan jees.Näyttäis saavan PC:lle eurolla 3kk Game Passin. Otin 1kk tarjouksen ja peruin jatkuvan laskutuksen niin tuli lukemaan että tilaus loppuu 31.1.2022, tuosta tuli myös vahvistus s-postiin. Tämä on tili millä olen lunastanut useita euron tarjouksia.
On on M$ vaan melkoista syöpää. Peliä asentaessa pystyi sentään valitsemaan kovalevyn minne peli asentuu, mutta ei voinut valita hakemiston nimeä, vaan juureen ilmestyi WindowsApps hakemisto, ja koko hakemistoa ei voi edes tarkastella (ainakaan ilman kikkailua) - käyttöoikeudet evätty
Varmaan ihan samalla tavalla. Täytyy vain ensin tosiaan antaa käyttöoikeudet ominaisuuksien kautta sille kansiolle.Mitenkäs näihin M$-peleihin laitetaan Logitech Gaming Softwarella hiiriprofiili? Normaalisit profiili sidotaan johonkin exe-fileen.
Ok. Mistäs ne pelit löytyy C-asemalta? Selailin läpi program filesit ja kaikki application datat, mutta ei sattunut silmään.Varmaan ihan samalla tavalla. Täytyy vain ensin tosiaan antaa käyttöoikeudet ominaisuuksien kautta sille kansiolle.
Ite en oo C:lle asentanu ni en tiedä missä siellä on oletuspailla. Mulla ne on suoraan siinä aseman juuressa. Esim D:\windwosappOk. Mistäs ne pelit löytyy C-asemalta? Selailin läpi program filesit ja kaikki application datat, mutta ei sattunut silmään.
Sanoisin näin äkkiä, ettei oikein mitenkään. Ne ei muistaakseni ole edes exe-muodossa. Esim jos AMD:n softa ei automaagisesti peliä asennetuksi löydä, niin sen manuaalisesti lisääminen on mahdotonta.Mitenkäs näihin M$-peleihin laitetaan Logitech Gaming Softwarella hiiriprofiili? Normaalisit profiili sidotaan johonkin exe-fileen.
Kyllä sieltä ihan exe löytyy kun löytää siitä siansaksasta oikean kansion.Sanoisin näin äkkiä, ettei oikein mitenkään. Ne ei muistaakseni ole edes exe-muodossa. Esim jos AMD:n softa ei automaagisesti peliä asennetuksi löydä, niin sen manuaalisesti lisääminen on mahdotonta.
Näin siis muistelen, kun joskus noita tsekkailin.
Joku varmaan kertoo, jos on muuttunut?
Game Pass Ultimate loppui, onko nyt mitään toimivaa tapaa saada sitä pitkäksi aikaa halvalla? Viimeksi sai eurolla päivitettyä Live goldista tohon Game pass ultimateen koko goldin ajaksi.
Sain vaihdettua oikeudet rekursiivisesti kaikille tiedostoille niin että omalle käyttäjätunnuksella on kaikki oikeudet, mutta Logitech Gaming Software silti valittaa ettei pysty "avaamaan" exeä. Miten tuo pitäisi tehdä? Ketä pitäisi M$:llä läpsiä virtuaaliturskalla pitkin poskia tästäkin idiotismista?Varmaan ihan samalla tavalla. Täytyy vain ensin tosiaan antaa käyttöoikeudet ominaisuuksien kautta sille kansiolle.
Kunhan konsoli on asetettu "kotikonsoliksi" sille tilille, jolla on game pass / gold / ultimate, niin kaikki muut tilit jotka konsolia käyttää voi hyödyntää kyseisen päätilin tilauksia.Oon tilannu serie x:n ja tilaan myös xbox ultimaten, että pääsee game passin pelejä pelaamaan. Pääseekö mun tytär pelamaan myös noita gamepassin pelejä tilinsä kautta vai pitääkö sillekkin ostaa oma gamepass. (eli voiko tehdä jonkin yhteisen perhetilin). Huonosti on microsoftilla ohjeita tähän
Kunhan konsoli on asetettu "kotikonsoliksi" sille tilille, jolla on game pass / gold / ultimate, niin kaikki muut tilit jotka konsolia käyttää voi hyödyntää kyseisen päätilin tilauksia.
Eli ei tarvitse ostaa omia tilauksia. Tämä lienee lähinnä sitä informaatiota mitä todennäköisesti olet koittanut kaivaa Xbox-kotikonsolin määrittäminen
Konsolipuolella GP toimii kuin unelma, ja toivottavasti pian myös PC-puolella paremmin.
Edit. Video lisätty:
Itsellä jo toinen päivä kun ei voi tehdä mitään, eli ostin turkki 12kk gold liveä -> vpn turkkiin ja onnistui goldin lataus. Vpn pois ja game pass 1e onnistui suomistoresta, mutta ultimate ei onnistunut. Ostin myös turkki version ultimatesta ja sen lataaminen tilille ei onnistu vpn avulla laittaa, herjaa tuota eri alue juttua...@Valetsu Itsellä oli sama ongelma. Ratkaisin ostamalla CDKeys:tä turkin gamepass ultimaten, jonka jälkeen vpn turkkiin ja koodin lunastus.
Tuo pitäisi nimenomaan päivittää ultimateksi eurolla. Mitenhän euron game pass tähän liittyi vai ymmärsinkö jotain väärin?Itsellä jo toinen päivä kun ei voi tehdä mitään, eli ostin turkki 12kk gold liveä -> vpn turkkiin ja onnistui goldin lataus. Vpn pois ja game pass 1e onnistui suomistoresta, mutta ultimate ei onnistunut. Ostin myös turkki version ultimatesta ja sen lataaminen tilille ei onnistu vpn avulla laittaa, herjaa tuota eri alue juttua...