Microsoft Game Pass (XBOX, PC, Ultimate)

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Ei se kyllä aina noin ole, sillä ei mulla ainakaan ole ikinä tilaa herjannut ja tilaa on ollu se 9-15gigaa. Ja jatkuvasti sieltä lataillut pelejä ja asennellu muualle.
 

totallynotrobot

Tukijäsen
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
673
Tämä sovellus nyt on niin mystistä paskaa välillä, että voin hyvin uskoa miten yhdellä asiat toimii tavalla X ja toisella tavalla Y. Itsellänikin näytti yhtenä päivänä AoE IV:n kooksi 218 GB ja seuraavina päivinä 86 GB. Laitoin pelin tänään lataukseen niin latasi kuitenkin sen mitä pelin koko oikeasti on, noin 35 gigaa. Installer kuitenkin alussa vaati tilaa asemalta tuon 86 gigaa, koska luuli pelin kooksi tuota :facepalm:

aoe.png
Screenshot 2021-10-29 161031.png
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
118
Kokeilin vielä puhelimen kautta laittaa lataamaan tuota Wreckfestiä ja kas lähti lataamaan :D On kyllä uskomattoman vaikeeta saada ladattua peliä tällä sovelluksella. Mulla se näytti tuon Age of empiresin kooksi tuon 35 gigaa, mutta loppujen lopuksi koko olikin tuo 86 GB.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
Itse ostin vuodeksi goldia ja oli tuo euron tarjous näkyvillä, koska aiemman tilauksen päättymisestä oli jo 7-8kk, mutta veloitti silti sen täyden summan, kun päivitin ultimateen. Kesto meni kyllä ihan oikein päivityksen jälkeen.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Näyttäis saavan PC:lle eurolla 3kk Game Passin. Otin 1kk tarjouksen ja peruin jatkuvan laskutuksen niin tuli lukemaan että tilaus loppuu 31.1.2022, tuosta tuli myös vahvistus s-postiin. Tämä on tili millä olen lunastanut useita euron tarjouksia.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 091
Ja 15.11. Game Passista poistuvat:
  • Final Fantasy VIII HD (Console and PC)
  • Planet Coaster (Cloud and Console)
  • Star Renegades (Cloud, Console, and PC)
  • Streets of Rogue (Cloud, Console, and PC)
  • The Gardens Between (Cloud, Console, and PC)
  • River City Girls (Cloud, Console, and PC)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 151
Alan Wake's American Nightmare ilmeisesti tuli myös PC:lle ja konsolille Game Passiin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 031
Näyttäis saavan PC:lle eurolla 3kk Game Passin. Otin 1kk tarjouksen ja peruin jatkuvan laskutuksen niin tuli lukemaan että tilaus loppuu 31.1.2022, tuosta tuli myös vahvistus s-postiin. Tämä on tili millä olen lunastanut useita euron tarjouksia.
Onkohan tämä voimassa myös uusille tileille?

edit: näköjään on :thumbsup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
Näyttäis saavan PC:lle eurolla 3kk Game Passin. Otin 1kk tarjouksen ja peruin jatkuvan laskutuksen niin tuli lukemaan että tilaus loppuu 31.1.2022, tuosta tuli myös vahvistus s-postiin. Tämä on tili millä olen lunastanut useita euron tarjouksia.
Itse en saanut.. Näyttää kyllä muuttuvan vähän väliä noi tarjoukset miten ne toimii.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 243
Ostin game passin eurolla ja näköjään piti tuo ultimaattikin ostaa että pääsi yrittämään Flight Simin lataamista.
Mutta eihän se onnistu. Store yrittää ladata Pelipalveluita, Digital Ownershippiä ja itse Flight Simiä. Ja mitään se ei saa ladattua. Hetken laataamisen jälkeen homma pysähtyy, ja kun yrittää uudelleen niin virhettä pukkaa :facepalm::facepalm::facepalm:

MMMMmmmmMMMMmmmiten on mahdollista että Herran Vuonna 2000 ja risat ei Mä$ä osaa tehdä näin yksinkertaista asiaa kuin datan laaminen koneelle?!? Niinku minen käsitä miten nämä jutut ei vaan toimi.
 
  • Tykkää
Reactions: aop
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 243
Tuota kun aikansa rynkytti niin käynnistyi joku loader ja nyt se lataa sieltä sadan gigan pakettia. Tuokin on tehty vähän hölmösti kun se aina välillä lopettaa laataamisen hetkeksi kun se asentaa jotain. Voisi kuites ladata tuota tavaraa koko ajan niin homma ois valmis paljon nopeammin.
Mitä olen tuota Flight Sim ketjua seurannut niin en kyllä odota että pääsen pelaamaan ennen kuin on nyrkki vedetty näytöstä läpi muutaman kerran :rofl2:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
Minecraft launcher ei toimi, ei päivitä sitä.. Pelipalvelut päivitys ois kans mutta siinäkin menee jokin vikaan..
Kyllä joskus menee hermo tämän paskakikkareen kanssa kun tuntuu ettei mikään toimi järjellisesti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 031
Minecraftin Java -versiosta vain demo pelattavissa? Eikös tuostakin kokoversio pitänyt tulla?

edit: Nyt näyttäisi toimivan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
1 014
:oops:
Näyttäis saavan PC:lle eurolla 3kk Game Passin. Otin 1kk tarjouksen ja peruin jatkuvan laskutuksen niin tuli lukemaan että tilaus loppuu 31.1.2022, tuosta tuli myös vahvistus s-postiin. Tämä on tili millä olen lunastanut useita euron tarjouksia.
Mä en oo ikinä käyttän tota pc gamepass tarjousta, mutta konsolilla ei anna hyväksyä sitä 1 euron tarjousta.(jossain vaiheessa siis käytetty tuo 1€ tarjous)

Niin jos otan tuon pc 1€/3kk ja käytän 1kk etukupongin ultimatesta mikä multa viel löytyis niin muuntaako se kaiken sit ultimatetilaus = 4 kk???

Edit...kokeiltu ja 4 kk nyt ultimatea ;) hyvä joululahja etukäteen eurolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
Minecraft launcher ei toimi, ei päivitä sitä.. Pelipalvelut päivitys ois kans mutta siinäkin menee jokin vikaan..
Kyllä joskus menee hermo tämän paskakikkareen kanssa kun tuntuu ettei mikään toimi järjellisesti.
Kappas, pitää olla asennettuna C: asemalle tai ei toimi..
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 376
Ostin game passin eurolla ja näköjään piti tuo ultimaattikin ostaa että pääsi yrittämään Flight Simin lataamista.
Mutta eihän se onnistu. Store yrittää ladata Pelipalveluita, Digital Ownershippiä ja itse Flight Simiä. Ja mitään se ei saa ladattua. Hetken laataamisen jälkeen homma pysähtyy, ja kun yrittää uudelleen niin virhettä pukkaa :facepalm::facepalm::facepalm:

MMMMmmmmMMMMmmmiten on mahdollista että Herran Vuonna 2000 ja risat ei Mä$ä osaa tehdä näin yksinkertaista asiaa kuin datan laaminen koneelle?!? Niinku minen käsitä miten nämä jutut ei vaan toimi.
Olen myös huomannut, että tuo Microsoftin palvelu toimii aivan luokattoman huonosti vrt. Steam, GoG Galaxy, EGS, EA Origin jne. Ei odottaisi tuollaista kakkaa yhdeltä maailman johtavista pilvipalvelujen tuottajista. Joskus tuo clientti heittäytyy vielä todella hankalaksi ja ei jostain syystä halua asentaa peliä jollekin levyistäni, vaikka tilaa olisi (ilmeisesti johtuu siitä, että osa levyistä on siirretty vanhasta koneestani ja MS:n mielestä ne eivät ole mun omia tjsp, mikään muu softa ei kyllä tuosta ole välittänyt).
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 243
Olen myös huomannut, että tuo Microsoftin palvelu toimii aivan luokattoman huonosti vrt. Steam, GoG Galaxy, EGS, EA Origin jne. Ei odottaisi tuollaista kakkaa yhdeltä maailman johtavista pilvipalvelujen tuottajista. Joskus tuo clientti heittäytyy vielä todella hankalaksi ja ei jostain syystä halua asentaa peliä jollekin levyistäni, vaikka tilaa olisi (ilmeisesti johtuu siitä, että osa levyistä on siirretty vanhasta koneestani ja MS:n mielestä ne eivät ole mun omia tjsp, mikään muu softa ei kyllä tuosta ole välittänyt).
On on M$ vaan melkoista syöpää. Peliä asentaessa pystyi sentään valitsemaan kovalevyn minne peli asentuu, mutta ei voinut valita hakemiston nimeä, vaan juureen ilmestyi WindowsApps hakemisto, ja koko hakemistoa ei voi edes tarkastella (ainakaan ilman kikkailua) - käyttöoikeudet evätty :dead:
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
315
Aika jännä. Otin tietokoneelle xbox game passin käyttöön ja peruin tilauksen n.2,5viikon käytön jälkeen. Tuli seuraavaa:
1636044455897.png


Laitoin nyt tällä kertaa tuon alimmaisen vaihtoehdon, eli rahat pitäisi tulla takaisin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 031
Aika jännä. Otin tietokoneelle xbox game passin käyttöön ja peruin tilauksen n.2,5viikon käytön jälkeen. Tuli seuraavaa:


Laitoin nyt tällä kertaa tuon alimmaisen vaihtoehdon, eli rahat pitäisi tulla takaisin.
Kyllä ne sieltä takaisin lupsahtavat.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
112
Parin päivän odottelun jälkeen tuo turkin goldin päivitys ultimateen onnistuikin yllättäen eli homma toimii. Kaverini tosin käytti päivitykseen erikseen ostettua turkin ultimatea mutta toimi kuitenkin. (samana päivänä turkin goldin oston jälkeen ei vielä toiminut). Eli mikäli joku täällä taistelee turkin goldin ultimateksi päivittämisen kanssa niin ratkaisuna todennäköisesti odottaa päivä-pari. Täällä siis valitti aiemmin regionista mutta rupesi tosiaan nyt myöhemmin pelittämään. On tämä kyllä melkoista kun aspastakin kerettiin jo voivotella että vaihtoehdot on että A: odotat turkin goldin loppumiseen asti (12kk ": D") tai B: perut goldin ja rahat kankkulan kaivoon. Onneksi oli malttia tämän verran ja rahat eivät menneet nyt sittenkään hukkaan. Toki ei tuo ihan legitein tapa ole ostaa kyseistä palvelua eli suoraa kannustusta ei ole odotettavissa aspasta :D
 
Liittynyt
29.11.2017
Viestejä
85
Menee multa ihan yli nyt miten tämä euron ultimaten tilaus toimii, joten olisin kiitollinen jos joku kääntäisi tyhmälle selkokielelle. Yritin etsiä vastauksia Microsoftin sivuilta mutten ainakaan tajunnut..
Eli: Mulla ei ole xboxia, enkä ole ikinä ostanut mitään microsoftilta eli myöskään olemassa olevia xbox-tilejä ei ole. Haluaisin vuodeksi tuon Ultimaten PC:lle.

Onnistuuko se niin että ostan esim. Konsolinetistä Goldin vuodeksi hintaan 59€ ja kun oon aktivoinut koodin, päivitän sen xboxin sivuilla eurolla ultimateksi ja sen jälkeen mulla on Ultimate vuoden ajan yhteishintaan 60€? Vai onko se euron Ultimate voimassa vain kuukauden jonka jälkeen tili jatkuu Goldina? Vai jatkuuko se ekan kuukauden jälkeen Ultimatena mutta lisähinnalla?
 
Liittynyt
16.10.2019
Viestejä
1 143
Näyttäis saavan PC:lle eurolla 3kk Game Passin. Otin 1kk tarjouksen ja peruin jatkuvan laskutuksen niin tuli lukemaan että tilaus loppuu 31.1.2022, tuosta tuli myös vahvistus s-postiin. Tämä on tili millä olen lunastanut useita euron tarjouksia.
Mäkin otin tuon euron tarjouksen ja nyt on 3kk sillä pelattavaa, ihan jees.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 243
On on M$ vaan melkoista syöpää. Peliä asentaessa pystyi sentään valitsemaan kovalevyn minne peli asentuu, mutta ei voinut valita hakemiston nimeä, vaan juureen ilmestyi WindowsApps hakemisto, ja koko hakemistoa ei voi edes tarkastella (ainakaan ilman kikkailua) - käyttöoikeudet evätty :dead:
Mitenkäs näihin M$-peleihin laitetaan Logitech Gaming Softwarella hiiriprofiili? Normaalisit profiili sidotaan johonkin exe-fileen.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Mitenkäs näihin M$-peleihin laitetaan Logitech Gaming Softwarella hiiriprofiili? Normaalisit profiili sidotaan johonkin exe-fileen.
Varmaan ihan samalla tavalla. Täytyy vain ensin tosiaan antaa käyttöoikeudet ominaisuuksien kautta sille kansiolle.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Ok. Mistäs ne pelit löytyy C-asemalta? Selailin läpi program filesit ja kaikki application datat, mutta ei sattunut silmään.
Ite en oo C:lle asentanu ni en tiedä missä siellä on oletuspailla. Mulla ne on suoraan siinä aseman juuressa. Esim D:\windwosapp
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Mitenkäs näihin M$-peleihin laitetaan Logitech Gaming Softwarella hiiriprofiili? Normaalisit profiili sidotaan johonkin exe-fileen.
Sanoisin näin äkkiä, ettei oikein mitenkään. Ne ei muistaakseni ole edes exe-muodossa. Esim jos AMD:n softa ei automaagisesti peliä asennetuksi löydä, niin sen manuaalisesti lisääminen on mahdotonta.

Näin siis muistelen, kun joskus noita tsekkailin.
Joku varmaan kertoo, jos on muuttunut?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Sanoisin näin äkkiä, ettei oikein mitenkään. Ne ei muistaakseni ole edes exe-muodossa. Esim jos AMD:n softa ei automaagisesti peliä asennetuksi löydä, niin sen manuaalisesti lisääminen on mahdotonta.

Näin siis muistelen, kun joskus noita tsekkailin.
Joku varmaan kertoo, jos on muuttunut?
Kyllä sieltä ihan exe löytyy kun löytää siitä siansaksasta oikean kansion.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 153
Game Pass Ultimate loppui, onko nyt mitään toimivaa tapaa saada sitä pitkäksi aikaa halvalla? Viimeksi sai eurolla päivitettyä Live goldista tohon Game pass ultimateen koko goldin ajaksi.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 091
Game Pass Ultimate loppui, onko nyt mitään toimivaa tapaa saada sitä pitkäksi aikaa halvalla? Viimeksi sai eurolla päivitettyä Live goldista tohon Game pass ultimateen koko goldin ajaksi.
Sama toimii yhä, mutta koska olet vasta ollut Ultimaten käyttäjä, niin se konversio (eli eka Ultimate-kuukausi) maksaa euron sijaan normaalit 12,99 €.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 243
Varmaan ihan samalla tavalla. Täytyy vain ensin tosiaan antaa käyttöoikeudet ominaisuuksien kautta sille kansiolle.
Sain vaihdettua oikeudet rekursiivisesti kaikille tiedostoille niin että omalle käyttäjätunnuksella on kaikki oikeudet, mutta Logitech Gaming Software silti valittaa ettei pysty "avaamaan" exeä. Miten tuo pitäisi tehdä? Ketä pitäisi M$:llä läpsiä virtuaaliturskalla pitkin poskia tästäkin idiotismista?
 
Liittynyt
06.11.2021
Viestejä
8
Oon tilannu serie x:n ja tilaan myös xbox ultimaten, että pääsee game passin pelejä pelaamaan. Pääseekö mun tytär pelamaan myös noita gamepassin pelejä tilinsä kautta vai pitääkö sillekkin ostaa oma gamepass. (eli voiko tehdä jonkin yhteisen perhetilin). Huonosti on microsoftilla ohjeita tähän
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 415
Oon tilannu serie x:n ja tilaan myös xbox ultimaten, että pääsee game passin pelejä pelaamaan. Pääseekö mun tytär pelamaan myös noita gamepassin pelejä tilinsä kautta vai pitääkö sillekkin ostaa oma gamepass. (eli voiko tehdä jonkin yhteisen perhetilin). Huonosti on microsoftilla ohjeita tähän
Kunhan konsoli on asetettu "kotikonsoliksi" sille tilille, jolla on game pass / gold / ultimate, niin kaikki muut tilit jotka konsolia käyttää voi hyödyntää kyseisen päätilin tilauksia.
Eli ei tarvitse ostaa omia tilauksia. Tämä lienee lähinnä sitä informaatiota mitä todennäköisesti olet koittanut kaivaa Xbox-kotikonsolin määrittäminen
 
Liittynyt
06.11.2021
Viestejä
8
Kunhan konsoli on asetettu "kotikonsoliksi" sille tilille, jolla on game pass / gold / ultimate, niin kaikki muut tilit jotka konsolia käyttää voi hyödyntää kyseisen päätilin tilauksia.
Eli ei tarvitse ostaa omia tilauksia. Tämä lienee lähinnä sitä informaatiota mitä todennäköisesti olet koittanut kaivaa Xbox-kotikonsolin määrittäminen
Joo juuri tuota tietoa etsin. Kiitos
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
156
Yritän lataa It takes two EA playn kautta, muttei onnistu. Onko muilla ongelma pelin lataamisen kanssa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
156
PC game pass ja sen kautta EA play appin kautta yritän lataa It takes two. Onnistuu lataamaan muita EA play pelejä kuten Crysis remaster tai Knockout city, mutta kun yritän lataa It takes twon, niin latausympyrä kiertää puolen kierroksen ja sitten ei tapahdu mitään.

edit. Käynnistin konen uudelleen ja antaa nyt asentaa pelin kuten muut EA play pelit.
 
Liittynyt
16.10.2019
Viestejä
1 143
Yleisohje 1 toimimattomuuteen, käynnistä ohjelma uudestaan.
Yleisohje 2 toimimattomuuteen, käynnistä Windows uudestaan.
Yleisohje 3 toimimattomuuteen, asenna Windows uudestaan.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121


Konsolipuolella GP toimii kuin unelma, ja toivottavasti pian myös PC-puolella paremmin.

Edit. Video lisätty:

No, nyt näyttää hyvältä...
Josko viimein, VIIMEIN, Mikkisofta korjaisi tuon pelipuolensa Wintoosassa... En edes uskalla laskea, kuinka kauan se on heidän oman synsteeminsä osalta ollut täysin retuperällä!
Jo tuo, että toivat tuon autoHDR:n peeceelle ja nyt vielä loistavia parannuksia sen säätämiseen, on todella jepa parannus.

Mutta tuo imutus ja se, että niihin kansioihin pääsee käsiksi, on ehkä se tärkein osa-alue.
Olisi meillä mitään näitä uudistuksia, jos Phil ei olisi pelipuolen johdossa?
Kova tyyppi...
 
Liittynyt
22.01.2018
Viestejä
31
@Valetsu Itsellä oli sama ongelma. Ratkaisin ostamalla CDKeys:tä turkin gamepass ultimaten, jonka jälkeen vpn turkkiin ja koodin lunastus.
Itsellä jo toinen päivä kun ei voi tehdä mitään, eli ostin turkki 12kk gold liveä -> vpn turkkiin ja onnistui goldin lataus. Vpn pois ja game pass 1e onnistui suomistoresta, mutta ultimate ei onnistunut. Ostin myös turkki version ultimatesta ja sen lataaminen tilille ei onnistu vpn avulla laittaa, herjaa tuota eri alue juttua...
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
721
Jos haluatte tota Gold-konversiota käyttää hyödyksi niin ostakaa suosiolla sellanen mikä toimii koko EU:ssa tai suoraan kivijalkamyymälästä niitä koodeja. Se on silti saatanan halpa hinta kolmesta vuodesta Game Passia. Turkin koodit toimii vain Turkissa ja siihen on syynsä. Sen toimivuutta muualla varmasti yritetään estää ja tekee koko prosessista epävarman.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 379
Itsellä jo toinen päivä kun ei voi tehdä mitään, eli ostin turkki 12kk gold liveä -> vpn turkkiin ja onnistui goldin lataus. Vpn pois ja game pass 1e onnistui suomistoresta, mutta ultimate ei onnistunut. Ostin myös turkki version ultimatesta ja sen lataaminen tilille ei onnistu vpn avulla laittaa, herjaa tuota eri alue juttua...
Tuo pitäisi nimenomaan päivittää ultimateksi eurolla. Mitenhän euron game pass tähän liittyi vai ymmärsinkö jotain väärin? :hmm:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 824
Jäsenet
70 985
Uusin jäsen
retuilyllairmoraa

Hinta.fi

Ylös Bottom