Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei toi EA Play vissii toimi Xbox ja Origin samal tilauksella?
Tuo toivelistalle lisääminen on hieman piilossa ja sen tosiaan toivoisi tulevan tuohon "quick view" ikkunaankin, mutta klikkaamalla "kaikki tiedot" löytyy lopulta tuo "lisää toivelistalle".Ja myös ihan kamalaa se, ettei tuossa sovelluksessa voi mitenkään pistää muistiin mitään kiinnostavia pelejä, ainoa tapa on asentaa ne. Ja jokainen peli vinkuu sekä palomuuriavauksia että pääsyä Xbox Live -profiilin tietoihin, vaikka molemmat voisi puolestani jotenkin standardisoida tuon sovelluksen kautta. Onneksi sentään latauksen jälkeen ikonit käynnistykseen ovat listassa heti oikealla, eikä tarvitse selata listaa uudestaan pelit löytääkseen.
Oon ihan sekasin nytten, että miten tota aikaa kannattaa itselleen ostaa. Ei kiinnosta sinänsä toi gamepass, oon aina ostanu halvimman vuoden gold koodin mutta se taitaa nyt muuttuu ultimateksi väkisin.. Mikä halvin tapa nyt?
En muista varmaksi miten se meni mutta puolisen vuotta takaperin kun latasin sen niin xbox apista latautui pääpeli jossa oli osa pelisarjasta mukana (Reach?), sitten kun käynnisti itse pelin sai valikosta ruksia lisää ladattavaa. Ainakin pelit oli eroteltu omiksi paketeikseen, en muista oliko tarina ja moninpeli myös erikseen valittavissa.Erikoista jos Windows Storesta Halo MCC pitää ladata kokonaan, eikö siihen tullut aiemmin tänä vuonna ominaisuus että tilan säästämisen takia pystyi lataamaan tai poistamaan halutessaan eri pelien yksinpeli + moninpeli-komponentit erikseen? Vai pitääkö tätä varten ensin ladata aivan kaikki, ja sitten yksitellen poistaa niitä?
Näin täysin sivuhuomiona on kyllä pelien koot paisunut ihan älyttömästi lähivuosina.
No hyvä, että näin. Itsellä ei edelleenkään ole tullut lisäkuukausia, lupasi ms aspa selvittää asiaa, mutta ilmeisesti unohti palata asiaan. Itsellä oli toki Unkarin kaupasta ostetut tilaukset ja niistä se nipotti. Toki muilla mennyt tuokin läpi, ehkä taas aspaan asialle.Jotain tapahtunut meikäläisen Ultimate tilille. Viimeksi kun katsoin pari viikkoa sitten kun EA Access muuntautui Ultimateksi, oli tullut 3 kuukautta lisää ja voimassa 10/22 asti. Nyt se näyttää, että onkin voimassa 01/23 asti, eli tullut muutama kuukausi vielä lisää.
Olin juuri noin viikko ennen tuota Accessin sulautumista ostanut vuoden tuota palvelua, juurikin tuota yhdistymistä silmällä pitäen.
En ainakaan keksi mitään muuta syytä tälle lisäykselle.
Säilyykö Gamepass-pelin tallennukset, jos poistan kovalevylle asennetun Game pass-pelin ja lataan sen uudelleen SSD:lle? Kyseessä Final Fantasy XV.
PC:llä pelaan. Jännittää, että peli hajoaa, jos siirrän. Tai tallennukset katoaa, jos lataan uudestaan. Kyseessä kuitenkin MS StoreSäilyy, mutta voithan toki myös siirtää pelin suoraan levyltä toiselle; ei sitä tarvitse ladata uudelleen.
e: siis konsolilla näin. PC:stä en tiedä yhtään.
%LOCALAPPDATA%\Packages\39EA002F.FINALFANTASYXVforPC_n746a19ndrrjg\SystemAppData\wgs
En kyseisestä pelistä tiedä mutta olen useamman pelin kohdalla siirtynyt boksilta tietokoneelle tai toisin päin ja tallennukset ovat seuranneet perässä ilman omaa osallistumista niin se povaisi ainakin hyvää.Säilyykö Gamepass-pelin tallennukset, jos poistan kovalevylle asennetun Game pass-pelin ja lataan sen uudelleen SSD:lle? Kyseessä Final Fantasy XV.
PC:llä pelaan. Jännittää, että peli hajoaa, jos siirrän. Tai tallennukset katoaa, jos lataan uudestaan. Kyseessä kuitenkin MS Store
Säilyykö Gamepass-pelin tallennukset, jos poistan kovalevylle asennetun Game pass-pelin ja lataan sen uudelleen SSD:lle? Kyseessä Final Fantasy XV.
Uskalsin kokeilla ja tallennukset synkronoituivat pilvestäFFXV Game Passin kautta taitaa tukea pilvitallennuksia, joten ei pitäisi olla ongelmaa. Uudelleenasentaminen hakee tallennukset pilvestä.
Lähteet:
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Itse sain soittelemalla hyvitykset unkarin kaupasta ostetusta EA playsta. Ja nyt on tällä viikolla tullut vielä lisäkuukausia automaattisesti. En aio valittaaNo hyvä, että näin. Itsellä ei edelleenkään ole tullut lisäkuukausia, lupasi ms aspa selvittää asiaa, mutta ilmeisesti unohti palata asiaan. Itsellä oli toki Unkarin kaupasta ostetut tilaukset ja niistä se nipotti. Toki muilla mennyt tuokin läpi, ehkä taas aspaan asialle.
Otin kans chatin kans puheeks ja lupasivat hoitaa asian kuntoon, kuulemma paljon näitä EA play konvertointeja siksi kestää. Ei toki vieläkään mulla ole konvertoitunut, mut chat jätti vielä toiminnan auki eli eiköhän ne tässä vielä tule.Itse sain soittelemalla hyvitykset unkarin kaupasta ostetusta EA playsta. Ja nyt on tällä viikolla tullut vielä lisäkuukauksia automaattisesti. En aio valittaa
Remedyn Control näyttäisi viimein olevan tulossa Game Passiin. Vihjeet on aika selkeät, mutta ei vielä ihan virallista vahvistusta:
Just kovasti ollut ostonapilla tuo Ultimate edition, mut onkohan gp versio sit tuo x/s upgradettu versio?
Totta, taidan malttaa kuitenkin mieleni ja odottaa tuota gp versiota, koska pelattaavaa riittää ja ensivuodelle se sitten menee jos se upgreidattu versio tulee. Joka toki olisi yksi sulka taas gp kokoelmaan.Siihen toki ei voi luottaa, mutta on se minusta hyvin mahdollista, koska perusversio on aika lailla jo hylätty eikä sitä voi mitenkään päivittää Ultimateksi. Ts. jos julkaisija tarjoaisi vain Xbonen perusversion Game Passiin, se olisi tässä vaiheessa melkein vittuilua.
Anyway jos kovasti himottaa ja etenkin kiinnostaa pelata heti niin eipä se parikymppiä kallis ole. Jos taas maltat odottaa, niin odota ja tarvittaessa osta sitten joulualesta.
Myös Control varmistui ihan virallisesti ja sekin tulee jo ylihuomenna, tosin vain konsolille eikä tunnu olevan Ultimate Edition.
Myös Control varmistui ihan virallisesti ja sekin tulee jo ylihuomenna, tosin vain konsolille eikä tunnu olevan Ultimate Edition.
Ohjaimen mukana tullutta en saanut itse aktivoitua vanhan jatkoksi, oli muistaakseni vain uusille käyttäjille, eli nykyisellä tililläsi et sitä pääsisi hyödyntämään.Minulla on kk Ultimate loppumassa ihan näillä näppäimillä. Olen käyttänyt Game Pass for PC tarjouksen jo aiemmin.
Tuossa odottaisi 14 päivän Ultimate-koodi, joka tuli ohjaimen mukana. Vieläkö saan kikkailtua itselleni jotenkin halvemmalla game passia, jos odotan että nykyinen tilaus päättyy, ostan ensin Xbox Live Gold -aikaa ja sitten aktivoin tuon 14 päivän koodin? Muuttuuko Gold-aika ultimateksi 1:1 suhteella vai jollain huonommalla?
Ohjaimen mukana tullutta en saanut itse aktivoitua vanhan jatkoksi, oli muistaakseni vain uusille käyttäjille, eli nykyisellä tililläsi et sitä pääsisi hyödyntämään.
Mikäs appi tuohon puhelimella pelailuun tarvitaan? Ja saako puhelimen ruudulle simuloitua peliohjaimen, kuten Geforce Now:ssa?
Ahaa, minulla on pelkkä Game Pass PC, ei ultimatea.Mielestäni ihan Xbox / Gamepass appi Androidilla, mutta tarvitsee tietenkin sen Ultimate tilauksen muistaakseni. Jos pelkällä puhelimella pelailee ilman ulkoisia ohjaimia, niin olisiko ollut pelikohtainen, eli tietyt pelit tukee 'touch' näppäimiä esim Hellblade jne.
Controlia pelasin juuri tunnin, ja hyvältä näyttää ja tuntuu. Tämä tulee kyllä pelattua läpi.
Ja tosiaan se on vain se perusversio, mutta sekin on toki X-enhanced ja kaikkea; se vain ei tule saamaan erityistä Series X/S -päivitystä eikä sisällä DLC:itä toisin kuin Ultimate Edition.
Ihan jees, tosin olen aika uusi näiden pelien parissa. Pelaillut ainoastaan nämä ilmaiset Mutant Year Zero, Wasteland 3 ja nyt Gears Tactics.Mitenkäs tuo Gears Tactics, onko lataamisen arvoinen?
Työmatkkoilla tullut läppärillä tuota tahkottua reilusti. Pelannut nyt jokaisella vaikeusasteella normaalista lähtien läpi ja huippupeli kyllä. XCOM peleistä pitänyt paljon mutta tämä mielestäni vieläkin parempi.Mitenkäs tuo Gears Tactics
No niin tänään saatiin päätökseen unkarigate ja puuttuvat kuukaudet lisätty. Nyt 4.6.2023 ultimatet hoidossa. Eiköhän näillä pärjää Halon tulemiseen asti.Okei, harmittaa vähän kun ei tuota enää näe mistään paljonko oli game passia jäljellä ennen tuon EA playn konvertoitumista. Mutta ei sitä kyllä vuotta ole itselle tullut ja nyt on jäljellä 1v 11kk niin ei ole voinut yli mennä se 3v hommakaan. No jos sitä tosiaan kanssa ottais luurin käteen ja soittoa Mikkikselle.
Call of the Sea