• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:45 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Microsoft Game Pass (XBOX, PC, Ultimate)

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Olen yleisesti haukkunut Epicin threadissa Epicin kauppapaikkaa, mutta en nyt varsinaisesti voi kehua myöskään Xbox Game Passin PC-sovelluksen käyttäjäkokemusta.

Kun Series X julkaistiin, oli Xbox Live -kirjautumiset alhaalla. Game Pass ei ilmoittanut kirjautumattomuudesta mitenkään muuten, kuin että Avatar ei näkynyt yläkulmassa. Yritin silloin testailla Astroneeria ja Deep Rock Galacticia, jotka molemmat pelit kyllä aukesivat, mutta Deep Rock Galactic pyöritti latausikonia ja Astroneer taas latasi puolet alkumenusta, jonka jälkeen näkyi vain avaruusalus ja hiirellä sai kameraa pyöriteltyä, mutta mitään ei tapahtunut. Ehdin asentelemaan Astroneeria jopa uudestaan, ja pööpöilin joku puolisen tuntia turhaan kunnes huomasin että kirjautumattomuudestahan tämä johtuu.

Halo Collectionia varten taas tarvitsee ladata 100 gigaa tavaraa, jotta pääsee pelaamaan yhtä peliä viidestä. Ja tottakai kun Halo 4 tulee, niin tämä koko kasvaa entisestään. Kun tämä 100 gb oli ladattua ja pääsin peliin, kaikki Halot olivat lukossa ja ilmoittivat "DLC missing, download? Yes / No", josta Yes -nappi ei tehnyt yhtikäs mitään. Tätäkin sain googlettaa ja en ollut ongelman kanssa varsinaisesti ainoa... jälleen joku puoli tuntia myöhemmin menin sitten avaamaan Windows Storen ja sieltä "Downloads and Updates", jossa kaikki Halojen pelilisenssit odottelivat kiltisti jonossa lataamistaan. :facepalm:

Ja myös ihan kamalaa se, ettei tuossa sovelluksessa voi mitenkään pistää muistiin mitään kiinnostavia pelejä, ainoa tapa on asentaa ne. Ja jokainen peli vinkuu sekä palomuuriavauksia että pääsyä Xbox Live -profiilin tietoihin, vaikka molemmat voisi puolestani jotenkin standardisoida tuon sovelluksen kautta. Onneksi sentään latauksen jälkeen ikonit käynnistykseen ovat listassa heti vasemmalla, eikä tarvitse selata listaa uudestaan pelit löytääkseen.

Mutta ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin. Vaikka tuo Game bar on myös melkoisen sekava, niin Deep Rock Galacticin pelaaminen Xbox + PC yhteistyönä oli melko vaivatonta, kunhan tajusi kutsua pelaajat erikseen Partyyn että itse peliin. Tämän jälkeen ainoa ongelma oli, että Xbox-pelaaja valitti mikrofonini jatkuvasti suhisevan, jota taas sitten kukaan ei ole koskaan valittanut esimerkiksi Discordin kanssa. Tämä tosin helpottui sillä, että vaihdoin vaan "push to talk" -moodiin. Sitä en löytänyt, saisiko yksittäisten pelaajien äänenvoimakkuuksia säädettyä tuon Xbox party chatin kautta? Discordissa on kätevää, kun voi kavereiden chättiääntä vähän hiljentää/koventaa, jotta kaikkien äänet kuuluisivat sopivalla voimakkuudella.

Toivottavasti vielä kehittävät tätä palvelua, koska haukuista huolimatta tämä on näistä kuukausimaksullisista tilauksista paras, ja Xbox+PC crossplay on kiva ominaisuus niin saa pelattua edes jotain yhdessä parin konsolilla pelaavan tutun kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 395
Ja myös ihan kamalaa se, ettei tuossa sovelluksessa voi mitenkään pistää muistiin mitään kiinnostavia pelejä, ainoa tapa on asentaa ne. Ja jokainen peli vinkuu sekä palomuuriavauksia että pääsyä Xbox Live -profiilin tietoihin, vaikka molemmat voisi puolestani jotenkin standardisoida tuon sovelluksen kautta. Onneksi sentään latauksen jälkeen ikonit käynnistykseen ovat listassa heti oikealla, eikä tarvitse selata listaa uudestaan pelit löytääkseen.
Tuo toivelistalle lisääminen on hieman piilossa ja sen tosiaan toivoisi tulevan tuohon "quick view" ikkunaankin, mutta klikkaamalla "kaikki tiedot" löytyy lopulta tuo "lisää toivelistalle".
Toivelista taas sitten löytyy klikkaamalla omaa avataria > oma toivelista.

Näyttökuva 2020-11-15 125400.png
Näyttökuva 2020-11-15 125442.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 124
En nyt ihan varmaksi muista, että onko mulla beta/preview versio tuosta, mutta näin näyttää meikällä.

1605440042130.png
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
176
Oon ihan sekasin nytten, että miten tota aikaa kannattaa itselleen ostaa.:lol: Ei kiinnosta sinänsä toi gamepass, oon aina ostanu halvimman vuoden gold koodin mutta se taitaa nyt muuttuu ultimateksi väkisin.. Mikä halvin tapa nyt?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 084
Oon ihan sekasin nytten, että miten tota aikaa kannattaa itselleen ostaa.:lol: Ei kiinnosta sinänsä toi gamepass, oon aina ostanu halvimman vuoden gold koodin mutta se taitaa nyt muuttuu ultimateksi väkisin.. Mikä halvin tapa nyt?
Kunhan Ultimate-tilauksesi on loppunut, halvin tapa on edelleen ostaa Goldia jostain mahdollisimman halvalla alle 3 vuoden pätkä ja muuttaa se sitten Ultimateksi (josta taas menee yhden kuukauden maksu 12,99 € ellei se satu tarjoamaan 1 € kokeilukuukautta).
 
Liittynyt
16.12.2018
Viestejä
22
Erikoista jos Windows Storesta Halo MCC pitää ladata kokonaan, eikö siihen tullut aiemmin tänä vuonna ominaisuus että tilan säästämisen takia pystyi lataamaan tai poistamaan halutessaan eri pelien yksinpeli + moninpeli-komponentit erikseen? Vai pitääkö tätä varten ensin ladata aivan kaikki, ja sitten yksitellen poistaa niitä?

Näin täysin sivuhuomiona on kyllä pelien koot paisunut ihan älyttömästi lähivuosina.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
En ainakaan keksinyt, miten tuon yksittäisen Halon olisi ladannut erikseen. Nuo storesta ladattavat "lisenssit" olivat 10mb per lisenssi, eli eivät juuri mitään.

---

Toisena mietintänä, saisikohan jotenkin estettyä ettei Xbox App nuuski jatkuvasti, mitä muuta pelaan tietokoneellani? Steam tili ei ole linkitettynä, mutta kummasti vaan nyt Live-tunnukseni näyttää viimeaikaisiksi pelatuiksi peleiksi myös kaikki mitkä olen Steamissa avannut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
738
Erikoista jos Windows Storesta Halo MCC pitää ladata kokonaan, eikö siihen tullut aiemmin tänä vuonna ominaisuus että tilan säästämisen takia pystyi lataamaan tai poistamaan halutessaan eri pelien yksinpeli + moninpeli-komponentit erikseen? Vai pitääkö tätä varten ensin ladata aivan kaikki, ja sitten yksitellen poistaa niitä?

Näin täysin sivuhuomiona on kyllä pelien koot paisunut ihan älyttömästi lähivuosina.
En muista varmaksi miten se meni mutta puolisen vuotta takaperin kun latasin sen niin xbox apista latautui pääpeli jossa oli osa pelisarjasta mukana (Reach?), sitten kun käynnisti itse pelin sai valikosta ruksia lisää ladattavaa. Ainakin pelit oli eroteltu omiksi paketeikseen, en muista oliko tarina ja moninpeli myös erikseen valittavissa.
 
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
152
Valikosta löytyy tosiaan paikka, josta voi valita mitä osia lataa.

Omien kokemusteni perusteella pakettien poisto aiheuttaa sen, että ennemmin tai myöhemmin peli ei käynnisty. Korjauksena toimii vain Storen kautta päivitys (XGP:n sovellus ei totea muuta kuin kaikki ok) tai pahimmillaan paketin uudelleen asennus. XGP tai Store ei ilmeisesti osaa käsitellä sitä, että tiedostoja puuttuu.

Jos on koko paketti asennettuna, niin todennäköisyydet ongelmalle ovat pienemmät, mutta ei täysin poistu.

En osaa sanoa mikä tuon aiheuttaa, mutta Steamin version kanssa ei ole ollut ongelmia, joten siirryin Steamiin 3. osasta eteenpäin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 124
Jotain tapahtunut meikäläisen Ultimate tilille. Viimeksi kun katsoin pari viikkoa sitten kun EA Access muuntautui Ultimateksi, oli tullut 3 kuukautta lisää ja voimassa 10/22 asti. Nyt se näyttää, että onkin voimassa 01/23 asti, eli tullut muutama kuukausi vielä lisää.
Olin juuri noin viikko ennen tuota Accessin sulautumista ostanut vuoden tuota palvelua, juurikin tuota yhdistymistä silmällä pitäen.
En ainakaan keksi mitään muuta syytä tälle lisäykselle.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Jotain tapahtunut meikäläisen Ultimate tilille. Viimeksi kun katsoin pari viikkoa sitten kun EA Access muuntautui Ultimateksi, oli tullut 3 kuukautta lisää ja voimassa 10/22 asti. Nyt se näyttää, että onkin voimassa 01/23 asti, eli tullut muutama kuukausi vielä lisää.
Olin juuri noin viikko ennen tuota Accessin sulautumista ostanut vuoden tuota palvelua, juurikin tuota yhdistymistä silmällä pitäen.
En ainakaan keksi mitään muuta syytä tälle lisäykselle.
No hyvä, että näin. Itsellä ei edelleenkään ole tullut lisäkuukausia, lupasi ms aspa selvittää asiaa, mutta ilmeisesti unohti palata asiaan. Itsellä oli toki Unkarin kaupasta ostetut tilaukset ja niistä se nipotti. Toki muilla mennyt tuokin läpi, ehkä taas aspaan asialle.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Säilyykö Gamepass-pelin tallennukset, jos poistan kovalevylle asennetun Game pass-pelin ja lataan sen uudelleen SSD:lle? Kyseessä Final Fantasy XV.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 084
Säilyykö Gamepass-pelin tallennukset, jos poistan kovalevylle asennetun Game pass-pelin ja lataan sen uudelleen SSD:lle? Kyseessä Final Fantasy XV.
Säilyy, mutta voithan toki myös siirtää pelin suoraan levyltä toiselle; ei sitä tarvitse ladata uudelleen.

e: siis konsolilla näin. PC:stä en tiedä yhtään.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Säilyy, mutta voithan toki myös siirtää pelin suoraan levyltä toiselle; ei sitä tarvitse ladata uudelleen.

e: siis konsolilla näin. PC:stä en tiedä yhtään.
PC:llä pelaan. Jännittää, että peli hajoaa, jos siirrän. Tai tallennukset katoaa, jos lataan uudestaan. Kyseessä kuitenkin MS Store :asif:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Kannattaa vähän katsoa, minne se peli ylipäätään tallentaa. Voihan siitä kansiosta tehdä backupin.

Esimerkiksi monet pelit eivät välitä siitä, ovatko ne asennettu Steamin, Epicin vai Game passin kautta, vaan tallennus tapahtuu aina samaan paikkaan (yleensä tyyliin /[kayttaja]/.AppData/Local/[julkaisija]/[peli]). Tällöin vaikka lopettaisi Game pass tilauksen ja vaihtaisi pelaamaan vaikkapa Steamista, pystyy jatkamaan suoraan siitä mihin aiemmin jäi.

Ilmeisesti Final Fantasy XV vie tallenuksensa tänne Game passilla:
%LOCALAPPDATA%\Packages\39EA002F.FINALFANTASYXVforPC_n746a19ndrrjg\SystemAppData\wgs
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
738
Säilyykö Gamepass-pelin tallennukset, jos poistan kovalevylle asennetun Game pass-pelin ja lataan sen uudelleen SSD:lle? Kyseessä Final Fantasy XV.
En kyseisestä pelistä tiedä mutta olen useamman pelin kohdalla siirtynyt boksilta tietokoneelle tai toisin päin ja tallennukset ovat seuranneet perässä ilman omaa osallistumista niin se povaisi ainakin hyvää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
184
Säilyykö Gamepass-pelin tallennukset, jos poistan kovalevylle asennetun Game pass-pelin ja lataan sen uudelleen SSD:lle? Kyseessä Final Fantasy XV.
Ei välttämättä, esim Phoenix Point poisti tallennukset pelin uninstalloidessa ja reinstalloidessa. Toisaalta esim Halo MCC säilytti tallennukset, kun oli poistanut ja asenti uudellen pari kuukauta myöhemmin.
 
Liittynyt
29.04.2019
Viestejä
52
Onko 6kk tai 12kk Black Friday tarjouksia näkynyt jollekin näistä: EA Play, Xbox Live, Game Pass? Tarkoitus olisi ladata konversion kautta lisää kuukausia ultimateen.
 
Liittynyt
19.09.2018
Viestejä
146
No hyvä, että näin. Itsellä ei edelleenkään ole tullut lisäkuukausia, lupasi ms aspa selvittää asiaa, mutta ilmeisesti unohti palata asiaan. Itsellä oli toki Unkarin kaupasta ostetut tilaukset ja niistä se nipotti. Toki muilla mennyt tuokin läpi, ehkä taas aspaan asialle.
Itse sain soittelemalla hyvitykset unkarin kaupasta ostetusta EA playsta. Ja nyt on tällä viikolla tullut vielä lisäkuukausia automaattisesti. En aio valittaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Itse sain soittelemalla hyvitykset unkarin kaupasta ostetusta EA playsta. Ja nyt on tällä viikolla tullut vielä lisäkuukauksia automaattisesti. En aio valittaa :)
Otin kans chatin kans puheeks ja lupasivat hoitaa asian kuntoon, kuulemma paljon näitä EA play konvertointeja siksi kestää. Ei toki vieläkään mulla ole konvertoitunut, mut chat jätti vielä toiminnan auki eli eiköhän ne tässä vielä tule.
 
Liittynyt
16.12.2018
Viestejä
22
Niinpä näkyy tulleen ylimääräistä aikaa, minulle tuli n. 6kk lisää aikaa tällä viikolla Ultimatea! Alun perin piti tulla 12kk EA Play konversiosta, ja soitin sinne kun mitään ei näkynyt. Puhelimessa asiakaspalvelija antoi minulle vuoden ja nyt on tullut sitten varmaan siitä konversiosta jälkikäteen aikaa, mutta kuitenkin vähemmän kuin konversiosta piti tulla. Noh en valita kun jäi voiton puolelle puolella vuodella.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 084
Remedyn Control näyttäisi viimein olevan tulossa Game Passiin joulukuussa. Vihjeet on aika selkeät, mutta ei vielä ihan virallista vahvistusta:

 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Remedyn Control näyttäisi viimein olevan tulossa Game Passiin. Vihjeet on aika selkeät, mutta ei vielä ihan virallista vahvistusta:

Just kovasti ollut ostonapilla tuo Ultimate edition, mut onkohan gp versio sit tuo x/s upgradettu versio?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 084
Just kovasti ollut ostonapilla tuo Ultimate edition, mut onkohan gp versio sit tuo x/s upgradettu versio?
Siihen toki ei voi luottaa, mutta on se minusta hyvin mahdollista, koska perusversio on aika lailla jo hylätty eikä sitä voi mitenkään päivittää Ultimateksi. Ts. jos julkaisija tarjoaisi vain Xbonen perusversion Game Passiin, se olisi tässä vaiheessa melkein vittuilua.

Anyway jos kovasti himottaa ja etenkin kiinnostaa pelata heti niin eipä se parikymppiä kallis ole. Jos taas maltat odottaa, niin odota ja tarvittaessa osta sitten joulualesta.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Siihen toki ei voi luottaa, mutta on se minusta hyvin mahdollista, koska perusversio on aika lailla jo hylätty eikä sitä voi mitenkään päivittää Ultimateksi. Ts. jos julkaisija tarjoaisi vain Xbonen perusversion Game Passiin, se olisi tässä vaiheessa melkein vittuilua.

Anyway jos kovasti himottaa ja etenkin kiinnostaa pelata heti niin eipä se parikymppiä kallis ole. Jos taas maltat odottaa, niin odota ja tarvittaessa osta sitten joulualesta.
Totta, taidan malttaa kuitenkin mieleni ja odottaa tuota gp versiota, koska pelattaavaa riittää ja ensivuodelle se sitten menee jos se upgreidattu versio tulee. Joka toki olisi yksi sulka taas gp kokoelmaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 237
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Myös Control varmistui ihan virallisesti ja sekin tulee jo ylihuomenna, tosin vain konsolille eikä tunnu olevan Ultimate Edition.

Äääh, nyt pisti sit pahan. Ostaisko vielä 20e ton ultimaten vai menis nyt gp versiolla...??!!?! Lisärit painaa aikapaljon tuolla vaakakupissa ja ray tracing, mut onko sen arvoista? Päivityksen joutuisi kuitenkin odotteleen ensvuoteen...
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Myös Control varmistui ihan virallisesti ja sekin tulee jo ylihuomenna, tosin vain konsolille eikä tunnu olevan Ultimate Edition.

Kova on lista kyllä. Noista 17 pelistä olen aiemmin pelannut vain Doom Eternalia, joten siinäpä on sitten taas kokeiltavaa.

Dragon Quest XI, Control ja Gang Beasts menee ainakin heti suorilta lataukseen.

December 3
  • Control (Android & Console)
  • Doom Eternal (PC)
  • Haven (Console & PC) ID@Xbox
  • Rage 2 (Android)
  • Slime Rancher (Android & Console) ID@Xbox
  • Va-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action (PC) ID@Xbox
  • Yes, Your Grace (Android, Console & PC) ID@Xbox

December 4
  • Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition (Console & PC)

December 8
  • Call of the Sea (Android, Console & PC) ID@Xbox
  • Monster Sanctuary (Android & Console) ID@Xbox
  • Starbound (PC) ID@Xbox

December 9
  • Unto The End (Console & PC) ID@Xbox

December 10
  • Assetto Corsa (Android & Console)
  • Gang Beasts (Android & Console) ID@Xbox
  • GreedFall (Android, Console & PC)
  • Superhot: Mind Control Delete (Android & Console) ID@Xbox
  • Yooka-Laylee and the Impossible Lair (Android, Console & PC) ID@Xbox
 
Liittynyt
16.12.2018
Viestejä
22
Harmi että vuosi on lopuillaan ja Square Enix lupasi viime vuonna kaikki Final Fantasyt Game Passiin, ja vielä on aika paljonkin julkaisematta... Odottelen että pääsisi pelaamaan X/X-2 ja XII uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Minulla on kk Ultimate loppumassa ihan näillä näppäimillä. Olen käyttänyt Game Pass for PC tarjouksen jo aiemmin.

Tuossa odottaisi 14 päivän Ultimate-koodi, joka tuli ohjaimen mukana. Vieläkö saan kikkailtua itselleni jotenkin halvemmalla game passia, jos odotan että nykyinen tilaus päättyy, ostan ensin Xbox Live Gold -aikaa ja sitten aktivoin tuon 14 päivän koodin? Muuttuuko Gold-aika ultimateksi 1:1 suhteella vai jollain huonommalla?
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 069
Minulla on kk Ultimate loppumassa ihan näillä näppäimillä. Olen käyttänyt Game Pass for PC tarjouksen jo aiemmin.

Tuossa odottaisi 14 päivän Ultimate-koodi, joka tuli ohjaimen mukana. Vieläkö saan kikkailtua itselleni jotenkin halvemmalla game passia, jos odotan että nykyinen tilaus päättyy, ostan ensin Xbox Live Gold -aikaa ja sitten aktivoin tuon 14 päivän koodin? Muuttuuko Gold-aika ultimateksi 1:1 suhteella vai jollain huonommalla?
Ohjaimen mukana tullutta en saanut itse aktivoitua vanhan jatkoksi, oli muistaakseni vain uusille käyttäjille, eli nykyisellä tililläsi et sitä pääsisi hyödyntämään.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Ohjaimen mukana tullutta en saanut itse aktivoitua vanhan jatkoksi, oli muistaakseni vain uusille käyttäjille, eli nykyisellä tililläsi et sitä pääsisi hyödyntämään.
Joo, näinpä näytti olevan.

Sain kuitenkin gold-tilin päivitettyä Ultimate-tiliksi suoraan, kun annoin ensin Ultimaten loppua. Pelasin vähän riskillä mutta en kehdannut ottaa liian paljon, kun en tiennyt onko vaihtosuhde 1:1. Sain nyt kuitenkin 12kk (goldilla) + 1kk (koska kytkin pariksi minuutiksi toistuvan veloituksen päälle) + 1kk Ultimaten uudelleentilauksella 14kk Ultimatea. Todistettavasti siis Gold päivittyy yhä suoraan Ultimateksi, jos aiemmat Game Pass tilaus on ensin loppunut.

Nyt toki turhana tässä yksi 14päivän Ultimate-triali (vain uusille käyttäjille), joka sikäli tuntuu melko turhalta lapulta että Ultimatea normaalistikin mainostetaan 1€/kk ensimmäinen kuukausi uusille tilaajille.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
327
Tässä muuten yleisenä vinkkinä, erittäin toimiva & helppo ratkaisu, jos pelailee Game Pass pelejä kännykällä (Xcloud).

Tällä kiinnittää puhelimen Xbox ohjaimeen, en ole täysin varma meneekö 100% Xbox Series X ohjaimeen, mutta vanhempiin XO ohjaimiin kyllä.


17,99e ja ilmainen toimitus suoraan Mikkisoftalta
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Mikäs appi tuohon puhelimella pelailuun tarvitaan? Ja saako puhelimen ruudulle simuloitua peliohjaimen, kuten Geforce Now:ssa?
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
327
Mikäs appi tuohon puhelimella pelailuun tarvitaan? Ja saako puhelimen ruudulle simuloitua peliohjaimen, kuten Geforce Now:ssa?
Mielestäni ihan Xbox / Gamepass appi Androidilla, mutta tarvitsee tietenkin sen Ultimate tilauksen muistaakseni. Jos pelkällä puhelimella pelailee ilman ulkoisia ohjaimia, niin olisiko ollut pelikohtainen, eli tietyt pelit tukee 'touch' näppäimiä esim Hellblade jne.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Mielestäni ihan Xbox / Gamepass appi Androidilla, mutta tarvitsee tietenkin sen Ultimate tilauksen muistaakseni. Jos pelkällä puhelimella pelailee ilman ulkoisia ohjaimia, niin olisiko ollut pelikohtainen, eli tietyt pelit tukee 'touch' näppäimiä esim Hellblade jne.
Ahaa, minulla on pelkkä Game Pass PC, ei ultimatea.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 084
Controlia pelasin juuri tunnin, ja hyvältä näyttää ja tuntuu. Tämä tulee kyllä pelattua läpi.

Ja tosiaan se on vain se perusversio, mutta sekin on toki X-enhanced ja kaikkea; se vain ei tule saamaan erityistä Series X/S -päivitystä eikä sisällä DLC:itä toisin kuin Ultimate Edition.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 443
Controlia pelasin juuri tunnin, ja hyvältä näyttää ja tuntuu. Tämä tulee kyllä pelattua läpi.

Ja tosiaan se on vain se perusversio, mutta sekin on toki X-enhanced ja kaikkea; se vain ei tule saamaan erityistä Series X/S -päivitystä eikä sisällä DLC:itä toisin kuin Ultimate Edition.
Heh, nyt ei enää harmita, että ostin juuri Gogista, ajattelin jo, että tonne tulee aina viikon sisään kaikki mitä ostan :interested: Vaikka eri asia onkin ehdinkö mitään dlc:tä pelaamaan.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Laitoin Dragon Questin, Star Wars Jedi: Fallen Orderin ja Controlin lataukseen. Mitenkäs tuo Gears Tactics, onko lataamisen arvoinen? Into the Breach, Fire Emblemit ym. SRPG:t iskee kyllä.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
844
Mitenkäs tuo Gears Tactics, onko lataamisen arvoinen?
Ihan jees, tosin olen aika uusi näiden pelien parissa. Pelaillut ainoastaan nämä ilmaiset Mutant Year Zero, Wasteland 3 ja nyt Gears Tactics.
Noin yleensäkin on tullut pelailtua Game Passin valikoimasta paljon erilaisia pelejä ja sellaisia joita ei muuten tulisi välttämättä mieleenkään pelata. Ihan mukavaa vaihtelua noihin 1st/3rd -person shootereihin.

Control lähti myös heti lataukseen.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 558
Mitenkäs tuo Gears Tactics
Työmatkkoilla tullut läppärillä tuota tahkottua reilusti. Pelannut nyt jokaisella vaikeusasteella normaalista lähtien läpi ja huippupeli kyllä. XCOM peleistä pitänyt paljon mutta tämä mielestäni vieläkin parempi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
516
Muistin, että Elite 2:n laatikossa olis ollut 14pv Ultimate triali. En tiiä toimiiko vielä, mutta kokeilkaa. Taitaa olla vaan uusille tileille.

1607251825309.png
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Okei, harmittaa vähän kun ei tuota enää näe mistään paljonko oli game passia jäljellä ennen tuon EA playn konvertoitumista. Mutta ei sitä kyllä vuotta ole itselle tullut ja nyt on jäljellä 1v 11kk niin ei ole voinut yli mennä se 3v hommakaan. No jos sitä tosiaan kanssa ottais luurin käteen ja soittoa Mikkikselle.
No niin tänään saatiin päätökseen unkarigate ja puuttuvat kuukaudet lisätty. Nyt 4.6.2023 ultimatet hoidossa. Eiköhän näillä pärjää Halon tulemiseen asti.
Edit: Ja huomenna Call of the Sea
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 357
Viestejä
4 195 672
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom