Microsoft Game Pass (XBOX, PC, Ultimate)

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
@Seppo77 deliver us the moon pelattu? Tell Me Why ootan että tulee kaikki episodit ja pelaan xgp kautta. Toka episode 3.9 ja vika 10.9. :kahvi:
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 560
@Seppo77 deliver us the moon pelattu? Tell Me Why ootan että tulee kaikki episodit ja pelaan xgp kautta. Toka episode 3.9 ja vika 10.9. :kahvi:
Ei ole mutta laitoin lataukseen. Tell Me Why pelailen sitten kun kokonaan julkaistu ja hieman varmuuden vuoksi aikaa antaa mahdollisille bugipäivityksille.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Vissiin kolmas vai neljäs euron kuukausi meneillään. Jostain syystä tuo aina resetoituu.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Vissiin kolmas vai neljäs euron kuukausi meneillään. Jostain syystä tuo aina resetoituu.
Kannattaa varmaan soitella Xbox-asiakaspalveluun että tekevät asialle jotain. Ikävää asiakkaiden kusetusta tuollainen.

Liian halpa/liian kallis tuo Game Pass Ultimate on kyllä (tirsk), mutta onneksi tuli kaverin kanssa tankattua maksimit tuonne tammikuulle 2022 asti ja hintaa taisi tulla noin 70€ per naama. Eli onko se nyt sitten hieman alle 2€/kk. Ihan soppeli hinta/laatusuhde. :tup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Kannattaa varmaan soitella Xbox-asiakaspalveluun että tekevät asialle jotain. Ikävää asiakkaiden kusetusta tuollainen.

Liian halpa/liian kallis tuo Game Pass Ultimate on kyllä (tirsk), mutta onneksi tuli kaverin kanssa tankattua maksimit tuonne tammikuulle 2022 asti ja hintaa taisi tulla noin 70€ per naama. Eli onko se nyt sitten hieman alle 2€/kk. Ihan soppeli hinta/laatusuhde. :tup:
Joo ei kyllä haittaa. Olisin täyteenkin hintaan tankannut lisää aikaa kun Wasteland 3 vielä kesken.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
425
Eli ymäärsinkö nyt oikein, vaikka olisi jo kerran käyttänyt tuon euron kuukauden niin on mahdollista tankata goldilla lisää aikaa?
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
1599058306885.png



Ohhoh... Niille jotka ei oo pelannu vielä RE7 niin jopa on herkkua luvassa ;) (RE7 pääsee kyllä hyvin mukaa ilman aikasempaa Resident Evil kokemusta siinä on ihan oma tarinansa)

Eli huomenna siis
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
1 014
Ei mulla ainakaan onnistunut kuin kerran toi 1 euro. En tiedä kyllä miten jotkut kikkailee täällä tuon kanssa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Ei mulla ainakaan onnistunut kuin kerran toi 1 euro. En tiedä kyllä miten jotkut kikkailee täällä tuon kanssa.
Ostin ekalla kerralla Game Pass For PC, kun se kuukausi loppui ostin Ultimaten. Nyt Ultimaten päätyttyä se toinen oli taas egen alennuksessa. Ei sen kummempaa kikkailua.

... mutta joku vois vääntää ohjeet tuosta, että miten jonkun Brasiliasta ostetun Goldin voi muuttaa edukkaasti game passiksi.
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
1 014
Et sä kyllä tota ultimatea pysty vissiin ottaa samalla tilillä kuin kerran eurolla....itsellä ei kyllä ole peli pc tä niin gamepass for pc tä harmikseni mitään hyötyä. Tietty saa pistää suomeksi hyvät ohjeet miten muka onnistuu. Mulla pistää hintaa aina sen 12.99 euroa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Et sä kyllä tota ultimatea pysty vissiin ottaa samalla tilillä kuin kerran eurolla....itsellä ei kyllä ole peli pc tä niin gamepass for pc tä harmikseni mitään hyötyä. Tietty saa pistää suomeksi hyvät ohjeet miten muka onnistuu. Mulla pistää hintaa aina sen 12.99 euroa.
En tiiä, nyt kun meen tonne Microsoftin tilinhallintaan niin siellä on Upgrade to ultimate namiska ja 12.99 vedetty yli, tilalla 1.00€. Eiköhän siinä joku bugi ole tuon PC-puolen tilauksen ja Ultimaten välillä tms.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 560
Eilen tuli pelattua Resident Evil 7 ja sen ilmainen lisäosa Not a Hero.
Hyvä pelihän tuo oli kieltämättä mutta pääsarjan peleistä mitä olen pelannut 2 (alkuperäinen), 4 ja 5 osat olleet omaan makuun hieman parempia kokemuksia. Oli omaan makuun liian pienellä alueella peli ja liikaa samoissa tiloissa pyörimistä yleensä etsiskellen miten aukaista seuraava ovi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 715
Siirrän jatkot oikeaan ketjuun:

Pelaat varmaan yksinpelejä? Olen pelaillut lähinnä cooppia ja multiplayeria ja yhtenään törmää johonkin ongelmiin. Flight Simulator 2020 kaatuu myös aina ekaan latausruutuun. Steamissa, GOGissa ja muissa hässäköissä harvemmin ongelmia ilmenee.
En pelaa vain yksin. Kaksin olen pelannut mm. Groundedia, Gears 5:tä, Wolfenstein Youngbloodia, sekä Human Fall Flatiä. Ei noissa ainakaan ole ongelmia ollut. Wasteland 3:a alettiin pelata, mutta emme oikein lämmenneet sille. Ei tuntunut siis hyvältä 2P-kokemukselta erityisesti dialogien takia. FS2020 ei myöskään kaatunut koskaan. Sitä en ole multiplayerissä kokeillut, mutta siihen tuskin latausruudussa kaatuminen vaikuttaa. Kokoonpanoni:

i7-9700K, MSI 2070S, Asus Z390-E. En kellota. Uusimmat ajurit ja BIOSit. Ei kikkailuja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 237
Live-tankkaus onnistuu ja konversio 1:1 suhteella, ainakin 12kk.

Tässä oma yhteenveto:
Ultimate vanhentui eilen, tänään ostin ensiksi x 12 kk Live Goldia (n. 46€, paikkana cjs-cdkeys). Koodin syötin Microsoftin sivuille.

Sen jälkeen kysyi, otetaanko jatkuva tilaus käyttöön - ok otetaan, +1 kk.
Sitten oli sivuilla näkyvissä Live Gold, päivitin Ultimateksi, maksoi tosiaan sen 12,99€.

Nyt on Ultimatea 6.11.2021 asti. Eli 12,99€ + 46€ = 58,99€ ja Ultimatea 14kk = 4,2€/kk.

En viitsinyt tankata enempää kun vuoden, ei tiedä miten laatu muuttuu vuoden aikana.

Jos oikein haluaisi pihistellä., ja ottaa riskin niin Brasialaista Liveä saa n. 25€/vuosi, eli riskipelillä voi saada 25*3 = 75€ ja sillä Ultimatea 3v (2€/kk).

Jos XsX-konsolin ostan ja valikoima on hyvä, en näe miksen täyttä hintaa voisi maksaa jos hinta/laatu kohtaa.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Ei taida saada olemassa olevaan ultimatea 1:1 tankattua, vaan täytyy odottaa että vanhenee.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
345
Yritin ladata Ressu Seiskaa kovolle ja erroria pukkaa. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
RE7.jpg
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 085
EA Play eli entinen EA Access tulee osaksi Game Passia "this holiday" eli loppuvuodesta, myös PC:llä. Meinasin vasta ostaa tuon vuodeksi mutta onneksi jätin väliin.

 
Liittynyt
04.05.2020
Viestejä
78
EA Play eli entinen EA Access tulee osaksi Game Passia "this holiday" eli loppuvuodesta, myös PC:llä. Meinasin vasta ostaa tuon vuodeksi mutta onneksi jätin väliin.

Ihan järjetöntä, että miten paljon YHTEEN pakettiin voi tunkea näin paljon asioita. Hyvä vaan meille pelaajille. :tup:
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Jopas :d Eka steamin puolella vanhemmat EA pelit sai lisävirtaa+ EA play ja nyt vielä xgp lisänä
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
168
Itsellä loppuu 3-päivän päästä ultimate, toivottavasti silloin saa vielä tankattua. Onko tuossa brasilian goldissa joku riski?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 085
On valikoima PC:llä ollut siinä määrin karumpi kuin Xboxilla, että minusta se selvästi alempi hinta on ollut perusteltua. Mutta nyt kun EA Play niputetaan mukaan (ja Xboxillahan EA ei sisälly perus Game Passiin vaan vain Ultimateen) ja PC:n valikoima on vähitellen parantunut muutenkin, niin hintojen yhdenmukaistaminen kymppiin tuntuu aivan asialliselta.
 
Liittynyt
04.05.2020
Viestejä
78
Sinustako tuo hintojen nousu on hyvä juttu? Euro kuussa oli sopivasti hinnoiteltu nykyisellä kattauksella.
Hauskan vitsin murjaisit. :tup: Melkein 200 peliä ja vielä EA Play loppu vuodesta. Voisi se kymppi huonomminkin sijoittaa. Tottakai mitä halvempi, sen parempi, mutta kun katsoo tuota kattausta niin ei mitään järkee bisnellisesti alle 5€.:D

edit: Toki se voi olla sinulle euron arvoinen, mutta monille se on kympin palvelu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 111
edit: Toki se voi olla sinulle euron arvoinen, mutta monille se on kympin palvelu.
Toistaiseksi se on valitettavan monille se euron palvelu. Itse olen kaksi (ehkä kolme tai neljä?) euroa nyt maksanut enkä keksi miksi vuokraisin nuita samoja pelejä uudestaan. Pelejä pitäisi tulla koko ajan lisää ja saisivat jättää niiden pelien poistamisen kokonaan tuolta.
 
Liittynyt
04.05.2020
Viestejä
78
Toistaiseksi se on valitettavan monille se euron palvelu. Itse olen kaksi (ehkä kolme tai neljä?) euroa nyt maksanut enkä keksi miksi vuokraisin nuita samoja pelejä uudestaan. Pelejä pitäisi tulla koko ajan lisää ja saisivat jättää niiden pelien poistamisen kokonaan tuolta.
Sinnehän tulee jatkuvalla syötöllä uusia pelejä. Tottakai tuollaisiin kuukausimaksullisiin palveluihin kuuluu pelien poistaminen. Itselleni Game Pass on ollut pelaamisen pelastus, tullut kokeiltua paljon erilaisia pelejä joihin en olisi koskaan muuten koskenut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 930
Toistaiseksi se on valitettavan monille se euron palvelu. Itse olen kaksi (ehkä kolme tai neljä?) euroa nyt maksanut enkä keksi miksi vuokraisin nuita samoja pelejä uudestaan. Pelejä pitäisi tulla koko ajan lisää ja saisivat jättää niiden pelien poistamisen kokonaan tuolta.
Juuri näin. Kerran pari vuodessa kun sen on ottanut eurolla niin on kahlannut vaivatta kaiken pelaamisen arvoisen. Kymppi on lähinnä ryöstöä joten eipähän tarvitse tuota palvelua tilailla enää.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 855
Tarvitseeko tuo brasilian live aktivointiin brasilialaisen tilin tai vpn?
VPN riittää, itse en 2e/kk säästölle lähtenyt kun yks sanoi että ois tili mennyt jumiin ja yritti asiaa selvittää Microsoftin aspan kanssa.
Tämän ohjeen mukaan https://livekortti.fi/xbox-live-gold-12-months aktivoisin itse pari viikkoa sitten onnistuneesti, mutta ostin cdkeysistä. Siellä on tyhmä ominaisuus, että välillä ostot menee tarkastukseen ja joutuu venailemaan tunnin pari että saa koodin.
 
Liittynyt
04.05.2020
Viestejä
78
Juuri näin. Kerran pari vuodessa kun sen on ottanut eurolla niin on kahlannut vaivatta kaiken pelaamisen arvoisen. Kymppi on lähinnä ryöstöä joten eipähän tarvitse tuota palvelua tilailla enää.
Tuo on sinun mielipiteesi. Laajempi mielipide on, että loistava palvelu. Kiitosta satelee kaikkialta - pelaajilta ja medialta. Palvelu on jo PC:lla hyvässä kuosissa, konsolilla vielä parempi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 237
Menee aika monelta koko Game Passin pointti ohitse, tietystikään Microsoft ei voi sinne laittaa pelejä, joihin sillä ei ole julkaisuoikeuksia. Ja nämä oikeudet tietysti maksavat.
Ja jos pelifirma ei tarvitse Microsoftia eli myy tarpeeksi hyvin, niin miksi myisi oikeudet Microsoftille... ?

Tuo on kuitenkin todella monelle kehittäjälle pelastus, jonka prime time meni jo, koska todennäköisesti saavat jonkun % tuosta joka kuukausi.

Mitä pelejä siellä teidän mielestä pitäisi olla, että voisitte sen kalliarvoisen euronne tähän sijoittaa?

Tästä voi olla monta mielipidettä mutta kyllä tämä on yksi parhaita vastineita rahalle verrattuna vaikka moneen streamauspalveluun, joku Viaplay tms.

Itse pelannut palvelun kautta mm:
  • Wasteland 3
  • Shadow Warrior 2
  • TABS
  • Forza Horizon 4
  • Rage 2
  • Gears Tactics
  • A Plague Tale: Innocence
  • Clustertruck
  • Tell me why
Itse tykkään siitä että tuolla on pelejä, joita ei "viitsisi" ostaa mutta ovat tarjonneet tuntikaupalla hupia lasten kanssa, kuten Moving Out ja Riptide GP: Renegade.

Oletteko te nyt varmasti osanneet katsoa koko pelilistan läpi? Tuolla on ihan huippuarvosteluja saaneita pelejä, suluissa metacriticin kriitikoiden pisteet:

Age of Wonders: Planetfall (81)
Cities: Skylines (85)
Alan Wake (83)
Dishonored 2 (86)
Frostpunk (84)

Jos teillä on esim Frostpunkia vastaan jotain -- yli 90% positiivisia arvosteluja Steamissa niin vika löytyy kyllä peilistä, ei palvelusta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 715
Toistaiseksi se on valitettavan monille se euron palvelu. Itse olen kaksi (ehkä kolme tai neljä?) euroa nyt maksanut enkä keksi miksi vuokraisin nuita samoja pelejä uudestaan. Pelejä pitäisi tulla koko ajan lisää ja saisivat jättää niiden pelien poistamisen kokonaan tuolta.
No eivät saisi jättää. Kuten ei mikään suoratoistopalvelu anna elämänmittaista katseluoikeutta. Diilit ovat aina määräaikaisia kun julkaisija on joku muu kuin suoratoistopalvelun tarjoaja. Game Passiin tulee joka kuu uutta pelattavaa, joten se puoli on kunnossa. Mulla alkaa olla 300 euron "säästöt" kun olen tätä käyttänyt sen sijaan että ostaisin pelit itse. 120 euron vuosihinnalla jään niin kirkkaasti tällä vauhdilla plussalle että varaa on maksaa enemmän tai varaa on sille että pelattavaa on vähemmän. Lainausmerkit siksi koska en ehkä olisi juuri 300 eurolla pelejä ostanut, vaan vanhempia alelaarin tuotteita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 930
Tuo on sinun mielipiteesi. Laajempi mielipide on, että loistava palvelu. Kiitosta satelee kaikkialta - pelaajilta ja medialta. Palvelu on jo PC:lla hyvässä kuosissa, konsolilla vielä parempi.
Laajempi mielipide? Mitä ihmettä taas :D
 
Liittynyt
04.05.2020
Viestejä
78
Pc pelaajia ennustetaan olevan vuonna 2023 1,3mrd joten aikamonta tilaajaa puuttuu jos suositumpi mielipide. Hinnasta se ei ole kiinni ollut missää vaiheessa kun euro.
Hyvin se palvelu on kuitenkin kasvanut. Suositumpi jo PS Now, vaikka se on julkaistu monta vuotta sitten.

Yli miljoona jo ladannut Game Passin kautta Flight Simulatorin:

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 237
Pc pelaajia ennustetaan olevan vuonna 2023 1,3mrd joten aikamonta tilaajaa puuttuu jos suositumpi mielipide. Hinnasta se ei ole kiinni ollut missää vaiheessa kun euro.
En mä usko että meistä kukaan saa nyt kirjoitettua sellaista viestiä, jolla voisit antaa tukesi tälle palvelulle. Xbox Game pass palvelu täytti 3v kesällä ja kuten aikaisemmin kirjoitettu, yli 10M aktiivista käyttäjää. Mukavasti tullut käyttäjiä per vuosi.

Ei tätä Netflixiin voi verrata vaan vastaaviin pelien vuokrapalveluihin.
GeForce Now: 1 miljoona
Playstation now: 2.2 miljoonaa
Uplay+: ? Veikkaan että ei edes miljoonaa
EA Play: 5M ja tulee nyt osaksi Xbox Game Passia.

Turha tehdä tästä "juupas/eipäs" välttelyä, listaa nyt vaikka 10 peliä jotka palvelussa pitäisi mielestäsi olla, että se olisi hintansa arvoinen?

Oli konsoleilla mm. keväästä syyskuuhun asti tällainenkin roskapeli kun RDR2 - tietysti metacriticissä vain surkean 97 arvostelun saanut, Xbox ja PS4 tämän hetken paras peli, mutta varmasti kaltaisellesi kermapepulle vaatimaton peli kun pitäisi vähintään 98 olla, että voisit 1€/kk sijoittaa Microsoftin roskapalveluun.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 930
Hyvin se palvelu on kuitenkin kasvanut. Suositumpi jo PS Now, vaikka se on julkaistu monta vuotta sitten.

Yli miljoona jo ladannut Game Passin kautta Flight Simulatorin:

PS Now ei ole ketjun aiheena ja se on palveluna erityyppinen joten miksi tuot juuri sen tänne? Puhut nyt ~1% osuudesta todellisiin pelaajamassoihin nähden ja se ei kuulosta kovin enemmistövoittoiselta. Mielenkiintoista nähdä miten käy pc tilaajien määrän kunhan hinnat pomppaa uusille lukemille.

En mä usko että meistä kukaan saa nyt kirjoitettua sellaista viestiä, jolla voisit antaa tukesi tälle palvelulle. Xbox Game pass palvelu täytti 3v kesällä ja kuten aikaisemmin kirjoitettu, yli 10M aktiivista käyttäjää. Mukavasti tullut käyttäjiä per vuosi.

Ei tätä Netflixiin voi verrata vaan vastaaviin pelien vuokrapalveluihin.
GeForce Now: 1 miljoona
Playstation now: 2.2 miljoonaa
Uplay+: ? Veikkaan että ei edes miljoonaa
EA Play: 5M ja tulee nyt osaksi Xbox Game Passia.

Turha tehdä tästä "juupas/eipäs" välttelyä, listaa nyt vaikka 10 peliä jotka palvelussa pitäisi mielestäsi olla, että se olisi hintansa arvoinen?

Oli konsoleilla mm. keväästä syyskuuhun asti tällainenkin roskapeli kun RDR2 - tietysti metacriticissä vain surkean 97 arvostelun saanut, Xbox ja PS4 tämän hetken paras peli, mutta varmasti kaltaisellesi kermapepulle vaatimaton peli kun pitäisi vähintään 98 olla, että voisit 1€/kk sijoittaa Microsoftin roskapalveluun.
Noin asenteelliseen ja provosoivaan viestiin voi vain todeta, että kiitos viestistäsi. Sihteerini ohjaa asiasi mappi ööhön.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 237
PS Now ei ole ketjun aiheena ja se on palveluna erityyppinen joten miksi tuot juuri sen tänne? Puhut nyt ~1% osuudesta todellisiin pelaajamassoihin nähden ja se ei kuulosta kovin enemmistövoittoiselta. Mielenkiintoista nähdä miten käy pc tilaajien määrän kunhan hinnat pomppaa uusille lukemille.


Noin asenteelliseen ja provosoivaan viestiin voi vain todeta, että kiitos viestistäsi. Sihteerini ohjaa asiasi mappi ööhön.
Sinä aloitit tämän vänkäämisen ja dissaamisen tällä kommentillasi:

"Sinustako tuo hintojen nousu on hyvä juttu? Euro kuussa oli sopivasti hinnoiteltu nykyisellä kattauksella. "

Sitten kun vähän haastetaan, että no mitä siellä sitten pitäisi olla kun nykyinen tarjonta ei kelpaa niin peräännyt.
Huom! Oikeasti kirjoitit että olet sitä mieltä, että 1€ - YKSI EURO, 0,03€ per päivä on "liikaa" sinulle maksaa tästä palvelusta -- tai sopiva hinta nykyisellä kattauksella.

Minä en jaksa edes pitää kirjaa maksaako lounas 7,5€ tai 8,2€, tai maksaako kännykkäliittymä nyt 18,90€ tai 22,54€.

Olen kyllä vuosien varrella tavannut ns. vaativia asiakkaita, mutta kyllä tämä menee jo uuteen ulottuvuuteen, 12€/vuosi tästä palvelusta mm. aiemmin mainituilla peleillä, keväällä RDR2 .. on liikaa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 410
Viestejä
4 198 208
Jäsenet
70 904
Uusin jäsen
yayko8787

Hinta.fi

Ylös Bottom