Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistimpä lataukseen. Kiitos vinkistä.Sitten vaan @Seppo77 laitat A Plague Tale: Innocence GamePassista valumaan kerran tunnelmalliset pelit hienoilla grafiikiolla maistuu
Pistimpä lataukseen. Kiitos vinkistä.Tai observation tulille ei voi välttyä alien isolation vibalta
Todella viihdyttävä peli oli kyllä. Tuli läpäistyä eilen illalla.Sitten vaan @Seppo77 laitat A Plague Tale: Innocence GamePassista valumaan kerran tunnelmalliset pelit hienoilla grafiikiolla maistuu
Ei ole mutta laitoin lataukseen. Tell Me Why pelailen sitten kun kokonaan julkaistu ja hieman varmuuden vuoksi aikaa antaa mahdollisille bugipäivityksille.@Seppo77 deliver us the moon pelattu? Tell Me Why ootan että tulee kaikki episodit ja pelaan xgp kautta. Toka episode 3.9 ja vika 10.9.
Kannattaa varmaan soitella Xbox-asiakaspalveluun että tekevät asialle jotain. Ikävää asiakkaiden kusetusta tuollainen.Vissiin kolmas vai neljäs euron kuukausi meneillään. Jostain syystä tuo aina resetoituu.
Kannattaa varmaan soitella Xbox-asiakaspalveluun että tekevät asialle jotain. Ikävää asiakkaiden kusetusta tuollainen.
Liian halpa/liian kallis tuo Game Pass Ultimate on kyllä (tirsk), mutta onneksi tuli kaverin kanssa tankattua maksimit tuonne tammikuulle 2022 asti ja hintaa taisi tulla noin 70€ per naama. Eli onko se nyt sitten hieman alle 2€/kk. Ihan soppeli hinta/laatusuhde.
Ei mulla ainakaan onnistunut kuin kerran toi 1 euro. En tiedä kyllä miten jotkut kikkailee täällä tuon kanssa.
Et sä kyllä tota ultimatea pysty vissiin ottaa samalla tilillä kuin kerran eurolla....itsellä ei kyllä ole peli pc tä niin gamepass for pc tä harmikseni mitään hyötyä. Tietty saa pistää suomeksi hyvät ohjeet miten muka onnistuu. Mulla pistää hintaa aina sen 12.99 euroa.
Pelaat varmaan yksinpelejä? Olen pelaillut lähinnä cooppia ja multiplayeria ja yhtenään törmää johonkin ongelmiin. Flight Simulator 2020 kaatuu myös aina ekaan latausruutuun. Steamissa, GOGissa ja muissa hässäköissä harvemmin ongelmia ilmenee.
Yritin ladata Ressu Seiskaa kovolle ja erroria pukkaa. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
ToimiReddit - Dive into anything
www.reddit.com
Koitappas oisko tuola mitää ratkasua
EA Play eli entinen EA Access tulee osaksi Game Passia "this holiday" eli loppuvuodesta, myös PC:llä. Meinasin vasta ostaa tuon vuodeksi mutta onneksi jätin väliin.
Get EA Play with Xbox Game Pass for No Additional Cost - Xbox Wire
When we created Xbox Game Pass, we did so with the vision of bringing you more great games to discover and play with your friends. Over the last three years, we’ve delivered on that vision by bringing more content to our 10 million members, and we’ve expanded the service to reach people wherever...news.xbox.com
En tiedä oliko riskiä, mutta hetki sitten onnistuneesti 36kk goldia tuon kautta aktivoin.Itsellä loppuu 3-päivän päästä ultimate, toivottavasti silloin saa vielä tankattua. Onko tuossa brasilian goldissa joku riski?
Nyt se sitten kallistuu pc puolella 17.9.2020.
Xbox Game Pass for PC is doubling its price next week
Pricing increases from $4.99 a month to $9.99 a month.www.theverge.com
VPN riittää, itse en 2e/kk säästölle lähtenyt kun yks sanoi että ois tili mennyt jumiin ja yritti asiaa selvittää Microsoftin aspan kanssa.Tarvitseeko tuo brasilian live aktivointiin brasilialaisen tilin tai vpn?
Sinustako tuo hintojen nousu on hyvä juttu? Euro kuussa oli sopivasti hinnoiteltu nykyisellä kattauksella.Oli jo aikakin. Ihmettelin jo, että miten kauan tällaista huippupalvelua voidaan pitää noin edullisena PC:lla.
Sinustako tuo hintojen nousu on hyvä juttu? Euro kuussa oli sopivasti hinnoiteltu nykyisellä kattauksella.
Toistaiseksi se on valitettavan monille se euron palvelu. Itse olen kaksi (ehkä kolme tai neljä?) euroa nyt maksanut enkä keksi miksi vuokraisin nuita samoja pelejä uudestaan. Pelejä pitäisi tulla koko ajan lisää ja saisivat jättää niiden pelien poistamisen kokonaan tuolta.edit: Toki se voi olla sinulle euron arvoinen, mutta monille se on kympin palvelu.
Toistaiseksi se on valitettavan monille se euron palvelu. Itse olen kaksi (ehkä kolme tai neljä?) euroa nyt maksanut enkä keksi miksi vuokraisin nuita samoja pelejä uudestaan. Pelejä pitäisi tulla koko ajan lisää ja saisivat jättää niiden pelien poistamisen kokonaan tuolta.
Juuri näin. Kerran pari vuodessa kun sen on ottanut eurolla niin on kahlannut vaivatta kaiken pelaamisen arvoisen. Kymppi on lähinnä ryöstöä joten eipähän tarvitse tuota palvelua tilailla enää.Toistaiseksi se on valitettavan monille se euron palvelu. Itse olen kaksi (ehkä kolme tai neljä?) euroa nyt maksanut enkä keksi miksi vuokraisin nuita samoja pelejä uudestaan. Pelejä pitäisi tulla koko ajan lisää ja saisivat jättää niiden pelien poistamisen kokonaan tuolta.
Tarvitseeko tuo brasilian live aktivointiin brasilialaisen tilin tai vpn?
VPN riittää, itse en 2e/kk säästölle lähtenyt kun yks sanoi että ois tili mennyt jumiin ja yritti asiaa selvittää Microsoftin aspan kanssa.
Juuri näin. Kerran pari vuodessa kun sen on ottanut eurolla niin on kahlannut vaivatta kaiken pelaamisen arvoisen. Kymppi on lähinnä ryöstöä joten eipähän tarvitse tuota palvelua tilailla enää.
Toistaiseksi se on valitettavan monille se euron palvelu. Itse olen kaksi (ehkä kolme tai neljä?) euroa nyt maksanut enkä keksi miksi vuokraisin nuita samoja pelejä uudestaan. Pelejä pitäisi tulla koko ajan lisää ja saisivat jättää niiden pelien poistamisen kokonaan tuolta.
Laajempi mielipide? Mitä ihmettä taasTuo on sinun mielipiteesi. Laajempi mielipide on, että loistava palvelu. Kiitosta satelee kaikkialta - pelaajilta ja medialta. Palvelu on jo PC:lla hyvässä kuosissa, konsolilla vielä parempi.
Laajempi mielipide? Mitä ihmettä taas
Pc pelaajia ennustetaan olevan vuonna 2023 1,3mrd joten aikamonta tilaajaa puuttuu jos suositumpi mielipide. Hinnasta se ei ole kiinni ollut missää vaiheessa kun euro.Suositumpi mielipide.
Pc pelaajia ennustetaan olevan vuonna 2023 1,3mrd joten aikamonta tilaajaa puuttuu jos suositumpi mielipide. Hinnasta se ei ole kiinni ollut missää vaiheessa kun euro.
En mä usko että meistä kukaan saa nyt kirjoitettua sellaista viestiä, jolla voisit antaa tukesi tälle palvelulle. Xbox Game pass palvelu täytti 3v kesällä ja kuten aikaisemmin kirjoitettu, yli 10M aktiivista käyttäjää. Mukavasti tullut käyttäjiä per vuosi.Pc pelaajia ennustetaan olevan vuonna 2023 1,3mrd joten aikamonta tilaajaa puuttuu jos suositumpi mielipide. Hinnasta se ei ole kiinni ollut missää vaiheessa kun euro.
PS Now ei ole ketjun aiheena ja se on palveluna erityyppinen joten miksi tuot juuri sen tänne? Puhut nyt ~1% osuudesta todellisiin pelaajamassoihin nähden ja se ei kuulosta kovin enemmistövoittoiselta. Mielenkiintoista nähdä miten käy pc tilaajien määrän kunhan hinnat pomppaa uusille lukemille.Hyvin se palvelu on kuitenkin kasvanut. Suositumpi jo PS Now, vaikka se on julkaistu monta vuotta sitten.
Yli miljoona jo ladannut Game Passin kautta Flight Simulatorin:
Microsoft Flight Simulator is Xbox Game Pass for PC's biggest launch
More than a million people have been flitting around the skies.www.pcgamer.com
Noin asenteelliseen ja provosoivaan viestiin voi vain todeta, että kiitos viestistäsi. Sihteerini ohjaa asiasi mappi ööhön.En mä usko että meistä kukaan saa nyt kirjoitettua sellaista viestiä, jolla voisit antaa tukesi tälle palvelulle. Xbox Game pass palvelu täytti 3v kesällä ja kuten aikaisemmin kirjoitettu, yli 10M aktiivista käyttäjää. Mukavasti tullut käyttäjiä per vuosi.
Ei tätä Netflixiin voi verrata vaan vastaaviin pelien vuokrapalveluihin.
GeForce Now: 1 miljoona
Playstation now: 2.2 miljoonaa
Uplay+: ? Veikkaan että ei edes miljoonaa
EA Play: 5M ja tulee nyt osaksi Xbox Game Passia.
Turha tehdä tästä "juupas/eipäs" välttelyä, listaa nyt vaikka 10 peliä jotka palvelussa pitäisi mielestäsi olla, että se olisi hintansa arvoinen?
Oli konsoleilla mm. keväästä syyskuuhun asti tällainenkin roskapeli kun RDR2 - tietysti metacriticissä vain surkean 97 arvostelun saanut, Xbox ja PS4 tämän hetken paras peli, mutta varmasti kaltaisellesi kermapepulle vaatimaton peli kun pitäisi vähintään 98 olla, että voisit 1€/kk sijoittaa Microsoftin roskapalveluun.
Sinä aloitit tämän vänkäämisen ja dissaamisen tällä kommentillasi:PS Now ei ole ketjun aiheena ja se on palveluna erityyppinen joten miksi tuot juuri sen tänne? Puhut nyt ~1% osuudesta todellisiin pelaajamassoihin nähden ja se ei kuulosta kovin enemmistövoittoiselta. Mielenkiintoista nähdä miten käy pc tilaajien määrän kunhan hinnat pomppaa uusille lukemille.
Noin asenteelliseen ja provosoivaan viestiin voi vain todeta, että kiitos viestistäsi. Sihteerini ohjaa asiasi mappi ööhön.