Microsoft Flight Simulator (2020) PC / Xbox

Liittynyt
13.04.2020
Viestejä
123
Petrolinasta lähettiin jatkamaan aamutuimaan: nyt kevään koitettua vapaa-aika lentelyyn vähän vähenee, sillä lähes kaikki vapaa-aika tulee vietettyä maastoenduropyörän selässä....
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.05.01 - 11.35.43.35.png


Vasemmalla São Francisco River.. Ihan hyvät maisemat. Frendien kanssa lennellessä tässä kohtaa samba soi ja jalat mukavasti kotelon päällä.. :smoke:
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.05.01 - 11.51.24.13.png


Nyt en muista mikä kenttä mutta jännästi oli kukkulan päällä: hyvät sivutuulirapuilut tässä myös.
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.05.01 - 12.54.52.63.png


Laskeuduttiin Barreirasiin: viime vuonna täällä asui noin 160 000 ihmistä. Tästä edetään kohti Brasília ja Rio de Janeiroa..
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.05.01 - 13.00.04.35.png


Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.05.01 - 13.06.59.80.png
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
716
Xbox Game Pass meni taas tilaukseen ja MFS:ssä odotti 60 gigaa päivitettävää. Tässä on hyvä hetki tutkia modeja ja niiden asentamista. Onko suosituksia mitä modeja kannattaa pistää listalle?
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 000
Tuolla onkin jo pari hyvää. Onko mitään hyviä ilmaisia Suomi-spesifejä modeja esimerkiksi maastonmuotoihin / kaupunkeihin / kenttiin?
Tuolta löytyy hyviä.

Sitten Helsinki Metropolitan Landmarks » Microsoft Flight Simulator
Tuolta flightsimistä löytyy myös kätevä kartta (Scenery map) josta voi katsoa millaista tarjontaa tietyllä paikalla on.

Alppien alueella olen käyttänyt ItalyDEM » Microsoft Flight Simulator
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Tuolla onkin jo pari hyvää. Onko mitään hyviä ilmaisia Suomi-spesifejä modeja esimerkiksi maastonmuotoihin / kaupunkeihin / kenttiin?
On!

Mulla on käytössä oikeat Suomen korkeuserot joka korjaa ne bugi kummut ja Finland Lake Fix että järvet on tasaisia.
EDIT: Lake Fix vissiin kannattaa jättää välistä. Mulla on jääny tämä peli DCS:n jalkoihin enkä tiiä tarkkaa tilannetta.


Aivan älytön pettymys oli kun pelasin ekaa kertaa ja kävin tarkastamassa tuttuja paikkoja, niin sen tutun tunturimaamerkin vieressä on isompi bugikumpu. :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
Kesällä on kai tulossa päivitystä pohjoismaihin, mutta tällä hetkellä tuo dem-for-finland on kyllä se kaikista tärkein modi.
 
Viimeksi muokattu:

bLindy

Team God Emperor
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
146
On!

Mulla on käytössä oikeat Suomen korkeuserot joka korjaa ne bugi kummut ja Finland Lake Fix että järvet on tasaisia.


Aivan älytön pettymys oli kun pelasin ekaa kertaa ja kävin tarkastamassa tuttuja paikkoja, niin sen tutun tunturimaamerkin vieressä on isompi bugikumpu. :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
Kesällä on kai tulossa päivitystä pohjoismaihin, mutta tällä hetkellä tuo dem-for-finland on kyllä se kaikista tärkein modi.
Lake fixiä ei kannata käyttää enää, aiheuttaa enempi noita kumpuja kuin korjaa niitä. Tuo mörkö dem kannattaa kyllä olla.
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
418
Olisi tällä hetkellä Saitek yoke + throttle tarjouksessa Gigantissa, mutta sitten puuttuu kuitenkin vielä polkimet, joiden tilalle mietin tässä vaiheessa vielä vaihtoehtoja.
Minulla on myös peliohjain, joissa on kiertosuunto sivuperäsimen kääntämiseen, mutta arveluttaa vielä, miten yoken ja peliohjaimen yhteiskäyttö onnistuisi. Myös rattiohjaimien polkimia saanee erillisillä ajureilla myös lento-ohjainkäyttöön ja se vaikuttaakin hyvältä, niin ei tarvitsisi ostaa lisää laitteita (jos olisi paljon tilaa pöydän alla, niin miksei mutta...). :)

Onko noista vaihtoehdoista kokemusta vai olisiko oikeat polkimet lähes pakko?
Jos alan kokeilla, niin kirjoittelen tänne sitten, miten kävi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
88
Mites, onko kukaan saanut tätä pyörimään VR-laitteistolla sulavasti tai edes siedettävästi? Onko löytynyt jotain maagisia asetuksia ja säätöjä pelin ulkopuolelta?

Ihmetyttää myös tuo, että menu ruudun ympärillä oleva ruudukkotila väreilee, tekeekö muilla samaa? Itsellä siis Oculus Rift S, 6900xt, 5800x, 32gt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
448
Mites, onko kukaan saanut tätä pyörimään VR-laitteistolla sulavasti tai edes siedettävästi? Onko löytynyt jotain maagisia asetuksia ja säätöjä pelin ulkopuolelta?

Ihmetyttää myös tuo, että menu ruudun ympärillä oleva ruudukkotila väreilee, tekeekö muilla samaa? Itsellä siis Oculus Rift S, 6900xt, 5800x, 32gt.
Se väreily johtuu siitä, että FPS on alhainen ja merkittävä osa freimeistä on väliin generoituja. Kuten telkkarin urheilu- tai smooth motion -tilat. Niiden freimien generointi ei ole virheetöntä vaan siellä tulee artifakteja.

Mulla itsellä toimii huomattavasti paremmin Rift S:llä, kun ei käytä SteamVR:ää, vaan Oculuksen omaa runtimea. Mulla on Oculuksen beta käytössä. Nyt en ole ihan varma miten tuo pitää oikeaoppisesti konffata, ja laitteetkin on nyt lainattu muualle. Millään säädöllä tuossa ei itselle riitä reso/katselukulmat/tarkkuus tai suorituskyky (8700k/RTX3080) sellaiselle tasolle, että tuota viitsisi hetken leikkimistä kauempaa käyttää. Kuitenkin simuilussa haluaa tsekkailla papereita tai toista ruutua, muistiinpanoja Vatsimissa jne, niin 2D on minulle ainoa oikea tällä(kin) hetkellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
88
Se väreily johtuu siitä, että FPS on alhainen ja merkittävä osa freimeistä on väliin generoituja. Kuten telkkarin urheilu- tai smooth motion -tilat. Niiden freimien generointi ei ole virheetöntä vaan siellä tulee artifakteja.
Ok. Löytyipä tähänkin selitys :thumbsup:


Mulla itsellä toimii huomattavasti paremmin Rift S:llä, kun ei käytä SteamVR:ää, vaan Oculuksen omaa runtimea. Mulla on Oculuksen beta käytössä. Nyt en ole ihan varma miten tuo pitää oikeaoppisesti konffata, ja laitteetkin on nyt lainattu muualle. Millään säädöllä tuossa ei itselle riitä reso/katselukulmat/tarkkuus tai suorituskyky (8700k/RTX3080) sellaiselle tasolle, että tuota viitsisi hetken leikkimistä kauempaa käyttää. Kuitenkin simuilussa haluaa tsekkailla papereita tai toista ruutua, muistiinpanoja Vatsimissa jne, niin 2D on minulle ainoa oikea tällä(kin) hetkellä.
Juu itsellä kanssa Oculuksen beta käytössä enkä käytä SteamVR:ää MFS kanssa. Täytyy ottaa jossain vaiheessa työn alle ja selvitellä asiaa.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 000
Millaiset asetukset teillä on VR:ssä? Minulla seuraavat (3800x/1080ti/32Gt/Reverb G1) ja pyörii siedettävästi Lontoossa. Aiemmin Render scaling oli isompi ja clouds olivat high mutta UK-päivityksen myöä jouduin tiputtamaan. Tuossa olisi varmaan hiomista mutta loppui into siihen ja keskityin lentämiseen.
1621337581838.png


Lensin tuossa taannoin DCS:llä Argo kampanjaa ja ihailin säätä ja merta. Nyt huomasin että minulla on asetukset lowilla noiden osalta tässä pelissä joten ei ihme että ei näytä paremmalta. Selvästi kone olisi päivityksen tarpeessa jos joskus komponenttipula loppuu.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
716
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.05.17 - 16.49.41.21 (2).png

Onko ideoita mikä meni pieleen kun yritin Workingtitle G1000 modia asentaa?
MFD on vaan mustana eikä näytä mitään muuta. Githubin sivuilta yritin tulkita tota WTEnglineDisplay-tekstin kopiointia panel.xml:ään mutta lopputulos edelleen sama. Samalla on asennettu paranneltu DA62-modi jonka panel.xml:ään ton tekstin lykkäsin.


Alla linkit modeihin
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Pitkästä aikaa taas lentelemään, pikareissu Minskistä Riikaan :)D), siellä on ainakin Flight Simulatorin mukaan Minskissä aika reippaat ukkoset. Meinasi mennä kone tonttiin jo noustessa.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Jaahas, 7 tunnin päivitys näyttäis taas olevan jollei tuo tuosta nopeudu.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
716
Jostain syystä mulla Flight Simulatorin päivityksen on aivan järjettömän hitaita. Moninverroin hitaampaa kuin esim steamistä lataaminen
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Jaahas, 7 tunnin päivitys näyttäis taas olevan jollei tuo tuosta nopeudu.
Oho, hyvä että mainitsit, pitänee laittaa nyt illaksi latautumaan niin ei tule taas sitä perinteistä, että viikonloppuna tajuaa vasta ladata päivitykset ja koko aika jonka ehtisi käyttää pelailuun meneekin sitten siinä.

Mutta saman hitauden olen huomannut noissa FS2020:n päivityksissä, olisivat voineet tuon päivityshomman hoitaa jotenkin kokonaan muuten kuin clientin sisältä, kun tuntuu ettei käytä kuin kolmasosan saatavilla olevaa kaistaa latasipa mihin aikaan hyvänsä päivityksiä.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Ei tuo ollut kuin n.10 min. Aika pieni päivitys.
Oli mullaki se Steamin kautta tuleva päivitys nopea, mutta lisäksi se lataa vielä 65GB ku laittaa pelin päälle ja siinä näyttää taas kestävän. Ollu kohta 2 tuntia lataus päällä niin tullu vasta 11/65 GB.

Mulla oli viime vuonna pelin asennus ja ensimmäiset päivitykset nopeita puolen tunnin tai tunnin pituisia. Maaliskuussa mulla alkoi tämä hidastelu, kun 25GB päivitys vei 9 tuntia eli koko päivän! Nyt on taas melkein yhtä hidasta.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Hauska ku Steamissä lukee: 1 friend has player recently, 8.3 hrs played. Eli kaveri oli hokannu laittaa päivityksen aamulla tulemaan. :D Kätevästi FS2020 saa aina ylimääräsiä pelitunteja isojen päivitysten jälkeen ku se lasketaan peliajaksi.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 031
Oli mullaki se Steamin kautta tuleva päivitys nopea, mutta lisäksi se lataa vielä 65GB ku laittaa pelin päälle ja siinä näyttää taas kestävän. Ollu kohta 2 tuntia lataus päällä niin tullu vasta 11/65 GB.

Mulla oli viime vuonna pelin asennus ja ensimmäiset päivitykset nopeita puolen tunnin tai tunnin pituisia. Maaliskuussa mulla alkoi tämä hidastelu, kun 25GB päivitys vei 9 tuntia eli koko päivän! Nyt on taas melkein yhtä hidasta.
Koska oot viimeks päivittäny pelin?

Itselläni tuorein päivitys oli vain alle 6GB.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
448
Kevään kovin myrsky ja FS-taivaalla ei sateesta tietoakaan koko Suomessa...
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Kevään kovin myrsky ja FS-taivaalla ei sateesta tietoakaan koko Suomessa...
Joskus kannattaa pikavalikosta varmistaa, että Live weather on aktiivinen. Joskus kannattaa jopa klikata hetkiseksi custom ja sitten takaisin Live-tilaan niin saattaa alkaa pelittämään. Joskus kyseessä on vaan serveriongelmia Microsoftin päässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
448
Joskus kannattaa pikavalikosta varmistaa, että Live weather on aktiivinen. Joskus kannattaa jopa klikata hetkiseksi custom ja sitten takaisin Live-tilaan niin saattaa alkaa pelittämään. Joskus ihan vaan serveriongelmia Microsoftin päässä.
Nämä temppuilut on kaikki tehty.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Nämä temppuilut on kaikki tehty.
Ok. Sitten kokeilisin myös varmistaa ettei sulla ole datasiirtorajoituksia päällä siellä pelin asetuksissa. Sen jälkeen ehkä kirjautuisin vielä ulos omasta MS-käyttäjätilistä (peliserveri) pelissä ja sitten uudestaan sisään niiden serverille.

Reaaliaikaisissa säätiedoissa on kyllä esiintynyt paikoin yhä ongelmia, mutta näistä kaikista kikkailuista on joskus ollut itsellä apua. Mm. siihen että lumet oli yhtäkkiä kadonneet Helsinki-Vantaalla tuossa maaliskuun alussa. "Live-custom-live" kikkailu toi lumitekstuurit takaisin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
448
Ok. Sitten kokeilisin myös varmistaa ettei sulla ole datasiirtorajoituksia päällä siellä pelin asetuksissa. Sen jälkeen ehkä kirjautuisin vielä ulos omasta MS-käyttäjätilistä (peliserveri) pelissä ja sitten uudestaan sisään niiden serverille.

Reaaliaikaisissa säätiedoissa on kyllä esiintynyt paikoin yhä ongelmia, mutta näistä kaikista kikkailuista on joskus ollut itsellä apua. Mm. siihen että lumet oli yhtäkkiä kadonneet Helsinki-Vantaalla tuossa maaliskuun alussa. "Live-custom-live" kikkailu toi lumitekstuurit takaisin.
Ei näytä olevan lokaalista setupista kiinni tai nettiin pääsemisessä. Jos vaihdan tietokoneen kellon aamulle klo 9-10, sää näkyy oikein, eli iso saderintama on tulossa etelästä. Mutta kun kelloa siirtää vähän eteenpäin klo 11:een, niin kaikki sade häviää tutkasta.

Edit: Pelin karttapallossa saderintama näkyy, vastaa Windy.comia. Pelissä ei sadetta missään.
 

Intel Core

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.07.2020
Viestejä
242
Ei näytä olevan lokaalista setupista kiinni tai nettiin pääsemisessä. Jos vaihdan tietokoneen kellon aamulle klo 9-10, sää näkyy oikein, eli iso saderintama on tulossa etelästä. Mutta kun kelloa siirtää vähän eteenpäin klo 11:een, niin kaikki sade häviää tutkasta.

Edit: Pelin karttapallossa saderintama näkyy, vastaa Windy.comia. Pelissä ei sadetta missään.
Semmoisia ne pelit välillä on, aina ei voi toimia
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 000
Minulla nuo päivitykset ovat sujuneet aina nopeasti, windows storen versio käytössä. Vaikuttaa että tuossa on jotain hämärää minkä mukaan riippuu toimiiko hyvin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
378
Tuli tuon uuden koneen myötä mieleen tää mikkisoftan uus lentosimu ja aikani sen specsejä ja muiden kokemuksia vastaavalla raudalla luettuani, pitihän se sitte Steamistä ostaa. Asennus oli ohi about 3h jälkeen ku tuli aivan kaistan täydeltä..

Eihän mulla ollu edes mitään ohjainta vaan näppiksellä ja hiirellä aluksi kokeilin. Nooh ensilento qsamossa pääty erääseen keskustassa olevaan liikerakennukseen.. :lol:

Craisu tulille ja Tokmannille tutkii hyllyjä löytyskö mitään käyttökelpoista ohjainta. Sieltä löyty 20€ langaton tattiohjain, mut ei joystickeja ensimmäistäkään. Aattelin että kaipa se tattiohjain sitte välttää. Muutama "asennusolut" lähti myös mukaan naapurikaupasta..

Yllätys oli suuri ku se tunnistu kympissä suoraan 360 ohjaimeksi ja msfs sen myöskin löysi. Ensilento tattiohjaimella oli heti sata kertaa parempi lentokokemus ja minähän pysyin sen avulla jopa ilmassa. :cool:

On se aika vaikuttavan näköinen peli. Mun edellisen pelaamiset on jostain yli 10v takaa ni olihan se huuli hieman pyäreenä.:redface:
Ultra grafiikoilla sitä pelasin. Nykimistä oli esim lontoossa ja new yorkissa ainaki, mut oli se aika sulavaa menoa pienemmissä kaupungeissa..
Jotain "photorealistic" kitinää tuli jossain suurkaupungissa, vissiin netti vähä tipalla sillä hetkellä..

Mitäs tuolle "rollingcache" asetukselle ois hyvä koko? Laitoin 30G aluksi ja se on näkyy nyt tapissa illan parin tunnin pelailun jälkeen..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Tuossa Lusin suoraa ajellessa äsken tuli mieleen, että onko kellekään tullu vastaan jotain modia, jossa Lusi olisi mallinnettu mukaan?
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Tuli tuon uuden koneen myötä mieleen tää mikkisoftan uus lentosimu ja aikani sen specsejä ja muiden kokemuksia vastaavalla raudalla luettuani, pitihän se sitte Steamistä ostaa. Asennus oli ohi about 3h jälkeen ku tuli aivan kaistan täydeltä..

Eihän mulla ollu edes mitään ohjainta vaan näppiksellä ja hiirellä aluksi kokeilin. Nooh ensilento qsamossa pääty erääseen keskustassa olevaan liikerakennukseen.. :lol:

Craisu tulille ja Tokmannille tutkii hyllyjä löytyskö mitään käyttökelpoista ohjainta. Sieltä löyty 20€ langaton tattiohjain, mut ei joystickeja ensimmäistäkään. Aattelin että kaipa se tattiohjain sitte välttää. Muutama "asennusolut" lähti myös mukaan naapurikaupasta..

Yllätys oli suuri ku se tunnistu kympissä suoraan 360 ohjaimeksi ja msfs sen myöskin löysi. Ensilento tattiohjaimella oli heti sata kertaa parempi lentokokemus ja minähän pysyin sen avulla jopa ilmassa. :cool:

On se aika vaikuttavan näköinen peli. Mun edellisen pelaamiset on jostain yli 10v takaa ni olihan se huuli hieman pyäreenä.:redface:
Ultra grafiikoilla sitä pelasin. Nykimistä oli esim lontoossa ja new yorkissa ainaki, mut oli se aika sulavaa menoa pienemmissä kaupungeissa..
Jotain "photorealistic" kitinää tuli jossain suurkaupungissa, vissiin netti vähä tipalla sillä hetkellä..

Mitäs tuolle "rollingcache" asetukselle ois hyvä koko? Laitoin 30G aluksi ja se on näkyy nyt tapissa illan parin tunnin pelailun jälkeen..
Ymmärtääkseni suurissa kaupungeissa frame ratea ei voi saada hyväksi millään keinolla. CPU:ta se rasittaa ja ihan sama vaikka ois mikä SLI GTX3090 tai paras CPU niin pätkii.

Sellainen joystick (n. 60€) jossa on analoginen kaasu nostaa peli-iloa paljon. Ja jos kiinnostaa lennellä pätkimättä niin DCS on seuraava tuttavuus. Varsinkin helikopterin lentäminen analogisella kaasulla(collective) on päräyttävä kokemus.
 
Liittynyt
19.08.2020
Viestejä
23
Onko porukalla tietoa: Steamista ostettu msfs2020 lisenssi ei suostu latautumaan pöytäkoneelle. Päivitykset on ajantasalla. Unohtaa aina sen mitä on ladannut. Verkkokaupassa näyttäisi olevan peruspaketti 60€, sisältää 10 DVD levyä ja vaatii yhden levyn jotta voi asennettua peliä pelata. Tällä hetkellä ongelma on datan lataus netistä. Kiertäneekö dvd:ltä asentaminen tuon ongelman? Minulla on peli siis läppärillä toiminnassa, mutta haluaisin sen myös pöytäkoneelle koska PC on tietysti paljon tehokkaampi.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
1623356628515.png


Tällainen oli vahingossa lipsahtanut etukäteen ulkomaisella verkkokaupalla julki, ennen kuin sivu katosi. Xbox-version julkkaripäiväksi sanotaan siis ensi viikon tiistai, joten sunnuntaina MS + Bethesda E3-tilaisuudessa tulee varmaankin julki tämä virallisesti.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Steamista ostettu msfs2020 lisenssi ei suostu latautumaan pöytäkoneelle
Lisenssi on vain yhteen koneeseen.
Voitko ottaa levyn irti läppäristä ja pistät sen vähäksi aikaa pöytäkoneelle ja steamin latauksen avulla msfs 2020 siihen.
 
Viimeksi muokattu:

JosseTheRedman

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2019
Viestejä
228
Onko jotain lisäosia tai temppuja jolla tuon AI liikenteen saisi käyttämää oikeita liveryjä? Ja ylipäätään tuntuu aika vähäiseltä tuo AI-liikenne, vaikka pitäisikin olla reaaliaikaista ?

Käyttäjällä @Corsten taisi olla jokin kikkailu jossakin tuolla netin syövereissä, tai ainakin muistan näin nähneeni.
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Olen aika innoissani tuosta xbox julkaisusta, tuleekohan gamepassiin ? Ja mitenköhän toi rullaan xbox series s:llä?
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 244
Onko jotain lisäosia tai temppuja jolla tuon AI liikenteen saisi käyttämää oikeita liveryjä? Ja ylipäätään tuntuu aika vähäiseltä tuo AI-liikenne, vaikka pitäisikin olla reaaliaikaista ?

Käyttäjällä @Corsten taisi olla jokin kikkailu jossakin tuolla netin syövereissä, tai ainakin muistan näin nähneeni.
Discordista jatkossa kaikki lisätieto ai liikenteen lisäämisestä.
 
Liittynyt
13.04.2020
Viestejä
123
Barreiras jää taakse. Eilen jatkettiin frendien kanssa maailman ympäri -matkailua. Oikeassa elämässä ollut viime viikkoina niin työrupeamia, harrastelua, mökkeilyä ja Suomen reissua, että nyt vasta löyty viikonlopulla mukavaa aikaa paneutua matkan jatkamiseen. Parasta tässä on, että nyt tästä jopa nauttii enemmän pienen tauon jälkeen ja nämä maailman maisemat varmasti eivät ole mihinkään lähössä.
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.06.12 - 18.47.02.59.png


Noin parin kymmenen minuutin päästä frendit alko kinuamaan Jyväskylään mökille simulaattorissa ja kieltämättä itekkin teki mieli pelleillä, tässä jäätiin yöksi puskakentälle keskellä brasilialaisia plantaaseja.
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.06.12 - 19.22.15.32.png


Aamun koitteessa matka jatku kohti Brasíliaa, Brasilian pääkaupunkia.
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.06.13 - 12.28.57.50.png


Tässä siis keskustaa, etualalla Autódromo Internacional Nelson Piquet ja Mané Garrincha -jalkapallostadion. Pääkaupungissa asuu reilu 2 000 000 ihmistä.
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.06.13 - 13.06.37.07.png


Tällä kertaa pysähdyttiin tälle pienelle Piquetin lentokentälle, oli aika hasardi lasku kun se on tuossa alamäessä.
Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.06.13 - 13.07.33.59.png

Ei muutakun Rioa kohti seuraavaksi. Mitä piditte tämän kertaisista kuvista? :smoke:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 607
Viestejä
4 196 247
Jäsenet
70 753
Uusin jäsen
1lallu

Hinta.fi

Ylös Bottom