Microsoft Flight Simulator (2020) PC / Xbox

Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 191
Ei mulla ole sitä kuin chromessa, eikä toimi millään selaimella, eikä edes mobiililla.
Kokeile seuraavaa
Jos olet kirjautuneena insider-sivustolle taikka foorumille niin kirjaudu ulos. Sen jälkeen mene www.xboc.com sivustolle ja kirjaudu sieltä ulos. Kirjaudu takaisin ilman autologinia. Sen jälkeen mene www.flightsimulator.com ja valitse Insider home. Jos ei auta niin tyhjennä cache. Viimeisenä keinona kokeile edgeä.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 264
Alpha kutsuja jaetaan taas uuden buildin myötä, eli hyvä hetki käydä tuuppaamassa DxDiagit tuonne sivuille jos kiinnostaa pääsy peliin. Seuraavassa buildissa testattavaksi tulee B747-8
Miten ton alphakutsun voi saada?

edit. Löytyi ja sain syötettyä tiedot kyselyineen ja dxdiag-filuineen.
 
Viimeksi muokattu:

JosseTheRedman

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2019
Viestejä
246
Miten ton alphakutsun voi saada? Laittamalla sähköpostia jonnekin? Twitterissä lukee "DxDiag uploading extended to May 1st. " eli vielä pitäis ehtiä. Insider loginista tulee mulle "autherror=xbla_invalid" osoitekenttään. Miten sinne insider loginiin rekisteröidytään?
Vaatii Microsoft-tunnukset eli esim outlook/Hotmail sähköpostiosoitteen (tai tällaisella itse ainakin sinne pääsin kirjautumaan). Niillä pääsee kirjautumaan, ja sen jälkeen ylhäällä on "Flightning signup", jossa pitää täyttää kysely ja ladata dx-tiedot koneesta. Tämähän ei silti takaa sitä, että pääsee Alphaan vaan sitten riippuu varmaan koneesta, kyselystä ja tuurista että ketkä tulevat valituksi.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 810
Millanen viive kutsun saamisessa mahtaa olla tällä hetkellä, tai millanen se oli vaikka kk sitten? Vastasin rehellisesti hakemuksessa että täysin kasuaali olen ja lentotunteja takana n. 100h. Hurjat 5 päivää olen odottanut. :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
671
Eiköhän se ole useampi kuukausi, eikä se siltikään ole varmaa saako kutsua. Itsellä oli varmaan puoli vuotta viive. Veikkaan, että alphaan kutsumäärät eivät ole kovin suuria. Rekisteröityneitä on varmaankin kymmeniä tuhansia.
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
370
Millanen viive kutsun saamisessa mahtaa olla tällä hetkellä, tai millanen se oli vaikka kk sitten? Vastasin rehellisesti hakemuksessa että täysin kasuaali olen ja lentotunteja takana n. 100h. Hurjat 5 päivää olen odottanut. :D
muistaakseni rekkasin 2500k rossulla melkein heti kun oli mahdollista, ei ole kutsua näkynyt ja olen tässä nyt ennen vuoden vaihetta käynyt dxdiag tiedoston uusimassa ryzenin prossulla, en tiedä vaikuttaako mihinkää vai huonontaako pääsyä jos menee muuttelee raudantietoja.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Lensin jossain jenkkien vuoristoisella seudulla sankassa sumussa ja myrskyssä, luulin olevani turvallisella korkeudella ja yhtäkkiä sumusta rupesi pilkottamaan puiden latvoja sekä kohoavaa maastoa. Ei ollut mitään tehtävissä. Koneessa oli synteettinen näkö mutta jotenkin se kukkula vaan meni ohi vaikka muka kiinnitin huomiota.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 191
Aion itse panostaa enemmän maksullisiin addoneihin ja oheislaitteisiin fs2020:n myötä. Toivottovasti vesi ja muu näkyy myös vr:ssä, ilman vr-tukea ei vain jaksa kiinnostaa vaikka olisi kuinka hyvä graafisesti. X-Plane, DCS ja IL2 kuitenkin toimivat hyvin Reverbin kanssa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
671
Aion itse panostaa enemmän maksullisiin addoneihin ja oheislaitteisiin fs2020:n myötä. Toivottovasti vesi ja muu näkyy myös vr:ssä, ilman vr-tukea ei vain jaksa kiinnostaa vaikka olisi kuinka hyvä graafisesti. X-Plane, DCS ja IL2 kuitenkin toimivat hyvin Reverbin kanssa.
Uskon kyllä, että se VR jossain vaiheessa tulee. Asobolla on kuitenkin virtuaalitodellisuudesta hyvää kokemusta.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 191
Uskon kyllä, että se VR jossain vaiheessa tulee. Asobolla on kuitenkin virtuaalitodellisuudesta hyvää kokemusta.
Kyllä se on tulossa ja luulen että toimii paremmin kuin X-Planessa. Siinä kun ei nuo kaikki popupit näy virtuaalitilan puolella. Kyse on lähinnä tuleeko ennen julkaisua vai vasta vähän sen jälkeen. Itse toivoisin että tulisi pian jo alphassa testaajille. Helikopterit ovat toinen joita kaipaisin.

Itselläni ei ole vielä edes polkimia, kun en ole saanut päätettyä mitkä hankkisin. VKB:n olisivat hyvät helilentämiseen, mutta niistä puuttuu varvasjarrut ja toimivat muutenkin erilailla kuin oikeat jos lentää vaikka Baronilla. Toisaalta honeycomb julkisti että on kehittämässä omia polkimiaan, saatan odottaa siihen.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
394
MSFS tulee varmaankin olemaan se eka simu, joka aiheuttaa rystysten valkenemista kotiohjaamoissa asti :cigar2:
Hienon on näköistä mutta yksi tuossa pistää silmään, vaikka ajellaan aika kamalassa kelissä niin jälleen kerran se kliinisyys paistaa läpi, mittarit ovat naulattu lukemiin, nopeusmittari ei heilu yhtään ja korkeuskin on kuin laboratoriosta mitattu. Toki noi voi tulla myöhemminkin tai sitten ei. Mutta eiköhän nämä tule 3rd party addoneiden myötä, se vaan että jos ne ei ole jo natiivina niin käy kuten FSX:ssä ettei niitä tule kuin äärimmäiseen harvoihin addoneihin kunnolla mallinnettuina.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
394
Joo olen minäkin ~lopettanut kaikki muut simut paitsi DCS:n fs2020 odotellessa. :D Enkä ole edes alphassa
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
394
Tuo DCS on itseltä vielä testaamatta kokonaan. Uskaltaako? :D
Uskaltaa :) Nythän sitä kannattaa kun vielä pääsee maistelemaan ilmaiseksi melkeen 2000 euron arvosta addoneita kun ei ota steamversiota. DCS tulee pysymään relevanttina koska FS2020 tuskin tarjoaa sotimista, mutta vaikea uskoa että FS2020:een tulee ikinä niin pieteetillä mallinnettuja studylevel sotilaskoneita kun DCS:ään on tullut, ja vaikka tulisikin, on sensori/asejärjestelmien puute jokatapauksessa aika latistavaa. Olen tyytyväinen jos fs2020:een tulee aidosti hyviä WW2 koneiden mallinnuksia.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
394
Kauankos C152 on ollut FS2020:ssä? Taisi tulla tässä hiljan? Miltä se vaikuttaa? Siinä on sellainen kone jota moni, itseni lukien, on lentänyt, onko kellään itseluottamusta kertoa miten realistiselta kone tuntuu lentää?
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 191
Jos joskus, niin nyt kannattaa kokeilla!

Minulla oli aiemmin steam versio asennettuna (ilman maksullisia addoneita), mutta tuon takia latasin kotisivuilta ohjelman. Vielä vähän yli viikko aikaa lentää ilmaiseksi ja mahdollisesti ostaa alennuksesta kone. Menee vain aikaa oppimiseen, kannattaa vilkaista näitä tutoriaaleja tueksi Chuck’s Guides
 

Sampsa Kopteeni

Team R&T
Köyhä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
261
Eikö ne vasta aloittanut lähettää? En vielä heittäisi lusikkaa ojaan. Jos ei viikkoon kuulu niin ehkä sitten.
Aiemmin on kaikki kutsut tullu yhdellä rysäyksellä. Mutta seuraava alpha roadmapissa jo kahden viikon päässä että ehkä sitten.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
747 tulee kyllä enemmän sellainen tein itse ja säästin -modi mieleen, ihan päin persettä toimii vaikka tietysti alpha jne. Selvästi enemmän vaivaa panostettu ilmabussi 320 mallintamiseen.
 

Sampsa Kopteeni

Team R&T
Köyhä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
261
747 tulee kyllä enemmän sellainen tein itse ja säästin -modi mieleen, ihan päin persettä toimii vaikka tietysti alpha jne. Selvästi enemmän vaivaa panostettu ilmabussi 320 mallintamiseen.
Laittaisivat nyt vaan paukut sen alustan ja sdk:n hiomiseen. Kyllä ne pmdg:t ja kumppanit tulee sitten tekemään asianmukaiset koneet :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 410
:geek: on kyllä upea simulaatio, kannatti odottaa kaksi kuukautta. Seuraavana sitten ohjaimia hankkimaan :srock:
Jeps. Katoin että ite rekisteröitynyt ilmeisesti tammikuussa kun se aukesi ja viime syksynä rekisteröinyt Forum käyttäjän sinne. Ei mee aina nallekarkit jakoon :rolleyes:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Jeps. Katoin että ite rekisteröitynyt ilmeisesti tammikuussa kun se aukesi ja viime syksynä rekisteröinyt Forum käyttäjän sinne. Ei mee aina nallekarkit jakoon :rolleyes:
Juu ei mee, ite kanssa rekisteröidyin syksyllä ja koneen tiedot laitoin kun pystyin. Ei oo näkyny kutsuja..
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
191
Juu ei mee, ite kanssa rekisteröidyin syksyllä ja koneen tiedot laitoin kun pystyin. Ei oo näkyny kutsuja..
Ilmeisesti nyt on pääsemässä mukaan melkein kaikki rekisteröityneet jos olen tulkinnut oikein. Toivottavasti pääsette pian testaamaan!
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
191
"... Assess Alpha participation options for adding more people as quickly as possible.
  • Prioritize access for those that registered early for pre-release build testing. ..."

Tämän mukaan siis tulkitsen että aikaisin rekisteröityneet pääsisivät hyvin mukaan. Itse olinkin rekisteröitynyt jo tammikuun alussa. :whistling: niin se aika rientää
 

Aapo1

Tukijäsen
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
86
Itekkin laitoin heti ekana päivänä syksyllä kun tuli tuo, mutta ei oo vielä näkyny kutsua.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Laittaisivat nyt vaan paukut sen alustan ja sdk:n hiomiseen. Kyllä ne pmdg:t ja kumppanit tulee sitten tekemään asianmukaiset koneet :kahvi:
Niinpä, mutta taitaa olla aika hiljaista tuon kanssa. Pakko ympätä sekundaa mukaan, koska se Xboxilla pelaava nuuskapetteri ei taida olla tiputtamassa $140 PMDG:n koneeseen. :think:
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 928
Hetkinen, tätä ei julkaista VR:n kanssa? Melko jännää että vuonna 2020 lentosimussa ei ole VR. No ei sillä että omistaisin edes VR laitteita, mutta tämä olisi ehdottomasti sellainen peli jonka vuoksi sellaisen voisi ostaa.

Tämä uuluu Xbox Game Passiin, onko mitään tietoa kuuluuko myös PC game passiin?
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 191
Hetkinen, tätä ei julkaista VR:n kanssa? Melko jännää että vuonna 2020 lentosimussa ei ole VR. No ei sillä että omistaisin edes VR laitteita, mutta tämä olisi ehdottomasti sellainen peli jonka vuoksi sellaisen voisi ostaa.

Tämä uuluu Xbox Game Passiin, onko mitään tietoa kuuluuko myös PC game passiin?
Luultavasti tulee VR:n kanssa tai ainakin se tulee pian julkaisun jälkeen. Alphassa tukea ei vain ole, joten FS2020 on jäänyt. Toivotaan että tulee betassa testiin.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
191
Onko intoa ryhmälentämiseen? Voisi sopia lähtökentän ja ajan ja määränpään ja sinne sitten porukalla.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
191
oon täälä malmilla parkissa, tersetuloa lennolle mukaan. Oon tuolla discordilla Lentosimut äänikanavalla
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 264
Laitappa HeVa:sta vähän screenshottia, miltä mahtaa näyttää...
 

Sampsa Kopteeni

Team R&T
Köyhä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
261
Laitappa HeVa:sta vähän screenshottia, miltä mahtaa näyttää...
Vähän kyllä pelkään miten kotimaa on teurastettu MSFS:ssä. Bingin ilmakuvasto sellanen tilkkutäkki Suomen osalta, että onnea vaan Asobolle jos tosta matskusta koittaa jotain fiksun näköistä maisemaa saada :kahvi:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 966
Viestejä
4 294 885
Jäsenet
71 756
Uusin jäsen
Topsuuu

Hinta.fi

Ylös Bottom