Lunta esittelyssä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perstaakkiin (17.1.) mennessä pitäisi olla kai kaikki kutsut lähetelty sähköposteihin. Liekkö vasta silloin alkaa lähtemään latauslinkit jakoon?Onko täällä kukaan alphassa? Ei näy insider keskuksessa peliä vaikka se pitäisi siellä mukamas olla.
Perstaakkiin (17.1.) mennessä pitäisi olla kai kaikki kutsut lähetelty sähköposteihin. Liekkö vasta silloin alkaa lähtemään latauslinkit jakoon?
Aivan niin, tuohan onkin kakkosaallon aikataulu.Pitäisi sähköpostin mukaan päästä jo pelaamaan. Se ladataan Windows storesta, ei vaan näy vielä ainakaan mulla.
Ai tästä ois ollu joku alpha? Miten siihen ois mukaan päässy?
Kyllä mä näköjään sinne regannu. Tosin sillon mulla oli boxi ja nyt pc. Onkohan siellä jotain alustaa kyselty? Meinaan myprofile kertoo vain gamertagin. Enkä kyllä löytänyt sieltä mitään linkkiä missä ilmoitettaisiin kiinnostus alphaan tms.Joinaamalla tuohon insider-ohjelmaan joka alkoi viime syksynä.
Hitto, eihän tuo ollut riittänytkään, että on kirjautunut tuonne, vaan olisi pitänyt vielä täytellä jotain muuta mitä ilmeisesti en ole tehnyt. Ja nyt kai ei enää pääse mitenkään mukaan.Joinaamalla tuohon insider-ohjelmaan joka alkoi viime syksynä.
Hitto, eihän tuo ollut riittänytkään, että on kirjautunut tuonne, vaan olisi pitänyt vielä täytellä jotain muuta mitä ilmeisesti en ole tehnyt. Ja nyt kai ei enää pääse mitenkään mukaan.
Nyt kyllä harmittaa, kun tässä juuri muuta tehnyt, kuin lennellyt viime ajat FSX:llä..
https://www.flightsimulator.com/flighting-signup/
Ei löydy twitchistä yhtäkään Microsoft Flight Simulator 2020 riimua? Yllättävän viihdyttävä tuota vanhaa FSX:ääkin katsella, mutta olisin halunnut nähdä maisemia.
Oliko tuo alphaan pääsy sidottu omaan pelaajatunnukseen
Lähdin JFK:lta iltaruskon aikaan Cessnalla, kävin keikan World Trade Centerin luona ja tsekkaamassa vapauden patsaan. Siitä sitten Manhattania ylös keskuspuistoon ja La Guardialle laskuun. Vois aiempiin simuihin ostaa muutamalla tonnilla sceneryä eikä pääsisi edes lähelle yhtä hienoa kokemusta.
Nyt vois vielä kotitalon käydä tsekkaamassa miltä se näyttää vai löytyykö edes.
Eikö NDA kiellä kaiken kirjoittelun, ei vain kuvia?
Miltä suorituskyky vaikutti? Oliko perinteistä uuden FS:n diaesitystä vai rullasiko smoothisti?
On kyllä kohtuullisen upea. Hesevantaalla vissiin joku myrsky päällä, kun luonnollisesti valitsin sen ensimmäiseksi kentäksi ja tuossa on live sää ominaisuus. Pikku potkurikone ei meinannut päästä ilmaan ollenkaan ja poukkoili kuin jossain tornaadon silmässä.
miltäs tuo hesevantaa näytti? Oliko edes sinne päin oikean maailman kanssa defaulttina
Jos joku nyt kertoo niin miltä Helsinki näyttää tai joku muu kaupunki Suomessa?
Mutta noinhan se meneekin. Pelihän tekee itse sen maailman karttadatasta/satelliittikuvista. Se näkee, että on vaikka punainen talo mustalla katolla. Se tekee siihen kohtaan sen perusteella sitten jonkun edes sinnepäin sopivan talon. Todennäköisesti ”aina” asuintalon, koska ei se tiedä mitenkään missä käytössä se on. Eikä siellä ole mitenkään niin montas tekstuuria tarjolla edes, että saataisiin kaikki erilaiset talot edes osittain oikeanlaiseksi.Kyllä ne paukut on aika selvästi laitettu jenkkien suurkaupunkeihin toistaiseksi. Pitäis verrata johonkin toiseen simuun, mistä löytyy Suomi sceneryt.
Kartta on ihan oikein ja kaikki tiet yms. löytyvät, mutta talot enimmäkseen placeholdereita. Esimerkkinä vaikka: asun kohtuullisen skutsissa ja tossa on uimaranta aika lähellä. Siellä on pari vähän isompaa pukukoppia. Pelissä olivat kyllä oikeassa paikassa ja asennossakin, mutta koppien sijasta ne oli kaksi pientä omakotitaloa.
Hesen kantakaupunki kyllä näyttää ihan hyvältä kunhan ei aivan parin sadan jalan korkeudelta mene syynäämään.
Siellä lukee, että tech alphaan haku on päättynyt. Ja että myöhemmin vastaavia tulee lisää. Niihin on sit jonkun insider postauksen kautta kirjauduttava taas mukaan.Rekisteröidyin tonne insideriin ja sieltä tuli maili että rekisteröinti onnistui mutta tuolla joku mainitsi että olis jotain tietoja pitänyt täyttää mutta semmoista kohtaa en prosessissa huomannut.
Miten toi homma etenee? Tuleeko sieltä kutsu alphaan jos arpa osuu kohdalle vai pitääkö siihen erikseen hakea?
Rekisteröidyin tonne insideriin ja sieltä tuli maili että rekisteröinti onnistui mutta tuolla joku mainitsi että olis jotain tietoja pitänyt täyttää mutta semmoista kohtaa en prosessissa huomannut.
Miten toi homma etenee? Tuleeko sieltä kutsu alphaan jos arpa osuu kohdalle vai pitääkö siihen erikseen hakea?
Miltä ilta/yövalaistus näyttää pelissä, kun sitä aika vähän on näkynyt?
Pakko se on nyt kysellä vielä jos passaa?Auringonlaskut ja nousut näyttää komeilta, ihan täysin yöllä en ole vielä kerennyt testaamaan. Volumetriset pilvet myös erittäin näyttäviä.
Itsellä on vkb gladiator mk2 ja vkb:n polkimet. Tarttis vielä joku kaasukahva löytää.Millasia ohjaimia porukka käyttää?
Saitek Pro Flight X-55 Rhino + Saitek Pro Flight Rudder + Oculus Rift.Itsellä on vkb gladiator mk2 ja vkb:n polkimet. Tarttis vielä joku kaasukahva löytää.
Minulla pelkkä vkb gladiator mk2.Millasia ohjaimia porukka käyttää?
Mitä kysymyksiä tarkotat? Mäkin kirjauduin insideriin mutta en huomannu mitään kysymyksiä. Missä vaiheessa ne kyssärit tulee täytettäväks?Mä olen niin kateellinen teille jotka pääsette pelaamaan jo!
Itsehän kirjauduin insider sivuille mutta en täyttänyt niitä kysymyksiä ym. niin ei tarvitse vielä lennellä
Mitä kysymyksiä tarkotat? Mäkin kirjauduin insideriin mutta en huomannu mitään kysymyksiä. Missä vaiheessa ne kyssärit tulee täytettäväks?
Eipä voinutkaan päivittää... Yritin painaa oman profiilin asetuksista "You can change your DxDiag file by clicking here", tuli ilmoitus "Tech Alpha 2 registration has ended". Eli joko ensi viikolla tulee key tai sitten odotellaan pidempäänKatsoin että Insiderissä DxDiag-tiedoston voi päivittää.
Eipä se tarkoita, että pääset mukaan Alphaan, vaikka sen hakemuksen täytät.Mä olen niin kateellinen teille jotka pääsette pelaamaan jo!
Itsehän kirjauduin insider sivuille mutta en täyttänyt niitä kysymyksiä ym. niin ei tarvitse vielä lennellä