Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en ainakaan aamulla onnistut. Ei mennyt Paypal eikä pankkimaksut läpiOnko kukaan ostanut tätä Intian hintaan (~25 euroa), toimiiko?
Pelin oma benchmark tosiaan yliraskas:
![]()
Metro: Exodus RTX Benchmarks, In-Game vs. Built-In Test, Dx11 vs Dx12
Jaa vähän raskas benchmark. No, onneksi näyttää sittenkin pyörivän ihan mallikkaasti omalla setupilla. Jää nähtäväksi koska saan aikaseksi hommata.
Jos käyttää ingame benchmarkkia niin kusasee tulokset eli Fps paljon matalempi kuin Ingame
Tuli ostettua ennakkoon Gold versio ja hyvin toimiiOnko kukaan ostanut tätä Intian hintaan (~25 euroa), toimiiko?
Itseäkin kiinnostaa, koska 34" Predator jököttää pöydällä. Näyttiksenä tosin 2080 mutta prossuna vähän hitaanlainen i7-4770K.Onko kukaan pelaillut 3440*1440p resolla? Tässä ei ilmeisesti ole fov säätöä niin näyttääkö pahalta? Mietin myös että mitenhän 1080ti mahtaa tälle riittää![]()
Onko kukaan pelaillut 3440*1440p resolla? Tässä ei ilmeisesti ole fov säätöä niin näyttääkö pahalta? Mietin myös että mitenhän 1080ti mahtaa tälle riittää![]()
Go into your 'Documents\Saved Games\Metro Exodus' folder and under the saves, you should be able to find a user.cfg file. Edit that and you can input any custom resolution, as well as tweak the r_base_fov setting. The default is 60, but since there's no multiplayer support, hacking the config file and using a wider FOV isn't cheating and appears fully supported. (I tried 3840x1080 and it worked, though you'll get black bars on loading screens and some text in the UI can get cut off.)
Kummallisesti photo modessa saa valita FOV kylläPCGamerilta lainattua,eli pitäis se onnistua ronkkimalla tiedostoja.
Metro Exodus performance analysis: RTX, ray tracing, and DLSS benchmarked | PC Gamer
Onko tuossa motion Blur Off säätöä?
Onko kukaan ostanut tätä Intian hintaan (~25 euroa), toimiiko?
Tuli ostettua ennakkoon Gold versio ja hyvin toimii
Mistä tähän hintaan?
Mulla ainakin alkoi valittaa että kortti tiedot ja paypall tiedot ei täsmää intian kanssaVaihdat Epicin Storen maaksi jonkun kehitysmaan niin pitäisi päästä halvemmalla.
Ei mullakaan toiminu PayPal mutta kortilla maksu onnistu ainakin ennakkoonMulla ainakin alkoi valittaa että kortti tiedot ja paypall tiedot ei täsmää intian kanssaja nyt en pysty enään vaihtamaan maata taksisin kun lukitse sen intian
putää tehä sitten uus
Low-med-high vaan. Normaalisti kytken pois jokaisessa pelissä, jos mahdollista, mutta ainakaan vielä ei ole tässä tuo low-asetus ärsyttänyt.
Onko kukaan ostanut tätä Intian hintaan (~25 euroa), toimiiko?
Täällä toimii Intian hinnoilla. Käytin vpn ja maksoin kortilla. Latautumassa par aikaa 3mb/s... Huomiseen taitaa mennä pelailut.
Varmasti tuossa jotain käyttöehtoja rikotaan. Ei tietääkseni vaadi VPN päällä pelaamista, voin toki olla väärässäkin. Intia taitaa olla juu edullisin, Gold Edition 25$. Eihän tota pääkäyttäjälle kannata tehdä, sillä oletuksella että sulla on muitakin pelejä ostettuna (tosin tällöin et voi ees vaihtaa maata enää) tai jos oot Fortniteä pelannu tjsp. Uus käyttäjä tulille vaan.Voiko tosta mennä Account banniin? vaatiiko siis pelaamista aina VPN päällä?
Onko se intia edullisin?
Todnäk. teoriassa voi mennä, enpä ole moisesta vielä kuullut. Nyt ei oo siis vpn enää päällä, kytkin pois kun olin suorittanut korttimaksun ja aloittanut latauksen.Voiko tosta mennä Account banniin? vaatiiko siis pelaamista aina VPN päällä?
Onko se intia edullisin?
Eipä tuo nyt hirveän paha ole. Aika samanlainen kun kaikki muutkin uudet pelit joista osa ei edes kestä siHimottaisi ostaa, mutta 60€ 15-20h:sta on ehkä hivenen liikaa.
Täytyy kokeilla sitten toisella acollaTäällä toimii Intian hinnoilla. Käytin vpn ja maksoin kortilla. Latautumassa par aikaa 3mb/s... Huomiseen taitaa mennä pelailut.
Ei tarvinu kuin vaihtaa Intia maaksi mutta VPN ei tarvinu maksuun tai pelaamiseenTodnäk. teoriassa voi mennä, enpä ole moisesta vielä kuullut. Nyt ei oo siis vpn enää päällä, kytkin pois kun olin suorittanut korttimaksun ja aloittanut latauksen.
Ei ole varmaan tullut kalliiksi ostaa jostain läjä noita kilohintaan ja painaa vaan logoja laukkujen päälleHyvin vedetty.
Upea tuo UAZ
Aavikolle kun pääsee, niin ulkoilmoissa FPS laskee siihen asti pelatusta noin 20-30FPS.
Onko muilla ollut 10 sarjan omistajilla kaatumisia? Varsinkin 1080 Ti omistajilla näyttää olevan ongelmia ja itsekin kuulun tähän. Joku ajuriongelma DX12 kanssa vaikuttaa olevan taustalla koska omallakin kohdalla DX11 rajapinnalle vaihtaminen korjasi kaikki ongelmat.
1080ti / Crashing 4 times in 10 minutes :: Metro Exodus General Discussions
Ja gamersnexuksen mukaan DX11 itseasiassa pyöriikin hitusen paremmin. Tosin RTX efektit vaatii DX12.
Jep, vaihdoin itse paruski audioon ja on se vaan ihan selkeesti parempi.Muutama tunti vasta takana ja käsikirjoitus / dialogi on jo niin heikkoa, että siitä zonettaa vaan ulos ja odottelee koska pääsee taas jatkamaan matkaa. Varmaan venäjäksi toimii huomattavasti paremmin, mutta aivan naurettavan paskaa dialogia enkuksi kyllä tässä.
Onko muilla ollut 10 sarjan omistajilla kaatumisia? Varsinkin 1080 Ti omistajilla näyttää olevan ongelmia ja itsekin kuulun tähän. Joku ajuriongelma DX12 kanssa vaikuttaa olevan taustalla koska omallakin kohdalla DX11 rajapinnalle vaihtaminen korjasi kaikki ongelmat.
Ja gamersnexuksen mukaan DX11 itseasiassa pyöriikin hitusen paremmin. Tosin RTX efektit vaatii DX12.
Kertokaahan olen tässä nyt ostamassa peliä kannattaako mun ladata tää suoraan xbox onelle vai pc:lle i5-4570s/gtx760 ja 8gb ram. Meneekö tällä tietokoneella edes mediumilla toi?
Minulla on tämä bugi. Ihan miellyttävää kun
olen siellä basessa jossa on kaikki hämähäkit, ja niihin ainoa toimiva "ase" on taskulamppu, joka ei tällä hetkellä toimi!
Itsellä ajurien uudelleenasennus lopetti kaatuilut mutta:Hmm. Voisikin kokeilla tuota DX11 modeja jos sillä ei tosiaan ole näiden vanhempien korttien kanssa mitään hyötyä käyttää DX12.
Itse käytän Afterburnerin screenshot ominaisuutta.On kyllä hyvän näköinen peli. Eikä itsellä ainakaan ole mitään peliä rikkovia bugeja vielä tullut vastaan.
Yksi vähän häiritsevä asia tässä kuitenkin on. Mielestäni kameramodessa ei ole näppäintä, josta ottaa kuvaa. Onko se sitten suunniteltu suoraan Steamin sisäistä screenshot -toimintoa silmällä pitäen?
kai ne `lainaa` viikon päästä salasana vaihtuu tai jotain vastaavaaAvainkaupat myy näemmä kokonaisia epic tilejä, joissa on jo Metro ostettuna....
https://www.gamingdragons.com/en/game/buy-metro-exodus-download-fixed.html
Melko epäilyttävää touhua ....