Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostavat halpamaan kautta pelin tilille ja myyvät eteenpäin voitolla.
saavat viellä sen spostin avulla tunnukset takaisin niin todnäk myyvät uudelleen.Ostavat halpamaan kautta pelin tilille ja myyvät eteenpäin voitolla.
Mä otin iCuesta juuri sdk:n pois päältä kun Metro veti näppiksen ihan pimeäksi. K70 Lux näppiksenä.
Varmasti ok ominaisuus johon tullaan panostamaan tulevaisuudessa.mutta kuka nyt näppäimiä katselee pelatessa
Digital Foundryltä taas tavalliseen tapaan mielenkiintoista analyysiä:
Tyhmä kysymys, mutta miksiköhän ihmeessä mulla ei ole asetuksissa tarjolla ollenkaan DLSS asetusta? Pitääkö tuo aktivoida Nvidian ajureista tai jostain?
Oletan, että 3440x1440 resoluutiolle tuon pitäisi olla tarjolla etenkin kun youtubesta löytyy DLSS videoita tällä resoluutiolla pelattuna.
Multa löytyy uusimmat ajurit jne. ja olen käynyt läpi kaikki eri asetusyhdistelmät.
Eikai nyt voi olla niin, että tämä resoluutio on DLSS:n osalta tuettuna vain 2080 TI kortilla?
Mulla kun on 2080. Ei nyt sillä että tuota ominaisuutta käyttäisin, mutta haluaisin kuitenkin testata.
Tyhmä kysymys, mutta miksiköhän ihmeessä mulla ei ole asetuksissa tarjolla ollenkaan DLSS asetusta? Pitääkö tuo aktivoida Nvidian ajureista tai jostain?
Oletan, että 3440x1440 resoluutiolle tuon pitäisi olla tarjolla etenkin kun youtubesta löytyy DLSS videoita tällä resoluutiolla pelattuna.
Multa löytyy uusimmat ajurit jne. ja olen käynyt läpi kaikki eri asetusyhdistelmät.
Eikai nyt voi olla niin, että tämä resoluutio on DLSS:n osalta tuettuna vain 2080 TI kortilla?
Mulla kun on 2080. Ei nyt sillä että tuota ominaisuutta käyttäisin, mutta haluaisin kuitenkin testata.
Windows päivitetty? Itse en saanut rtxää, enkä dlssää päälle ennenkuin hoksasin päivittää winukan 1809:ään.
Mitenköhän tämä pyörähtää GTX 1070:lla ja 1080p näytöllä? Freesync päällä ei ihan kamalaa ole, vaikka välillä mentäisiin alle 60FPS, mutta silmäkarkista haluan nauttia.
Houkuttelisi kyllä ihan pirusti tuon pelin hankkiminen etenkin kun edelliset Metrot maistuivat. Voi olla kuitenkin, että odottelen hinnan tippumista ja mahdollista näyttispäivitystä![]()
Koskeeko vaan vaikeinta? Itse pelailen toiseksi vaikeimmalla..Varokaa sitten, pelissä on inhottava tallennus bugi. Cohhcarnage joutui aloittamaan chapterin alusta. Kannattaa pelata normaalilla eikä tuolla vaikeimmalla millä Cohh pelaa.
Koskeeko vaan vaikeinta? Itse pelailen toiseksi vaikeimmalla..
Ja myös, yhden hahmon yskä alkaa vähän tuomaan RDR2 end game fiilistä peliin..![]()
Metron pyörimiseen vaikuttaa myös kone joten eiköhän se kuuluu myös tähän topikkiin.Voisko nyt vittu lopettaa ton keskustelun mikä kone sulla on. Halusin tulla lukee kommenteja pelistä
Itse tunnin pelannut ja hyvin pyörii ryzen 2600@ 4ghz kellotetulla 1070ti kortillaKannattaako tätä peliä ostaa suoriltaan jos ei ole aikaisempia osia pelannut?Miten muuten Ryzen pelureilla pyörii? Koneessa 2700X vakiona ja 1070 Ti ja 1080p 144Hz näyttönä, olisi kiva saada silmäkarkit korkealla ja avg. fps siihen 100:n pintaan.
Half-Life![]()
MetaCrit Konsoli/Pc puolella melkoisesti negatiivista luettavaa.Kai se pitää lähteä ostoksille sitten, kun niin vähän negatiivista palautetta lukenut (pl. Epic Games sotku).Eipä jaksa vanhoja osia nyt enää pelata, eikä aikakaan riitä, mutta eiköhän tämä mene ihan näinkin.![]()
Ei alkanut ongelmitta Exoduksen testailu.
Vakioasetuksella äänet rätisee alkuvalikosta lähtien hulluna ja surround on ihan mitä sattuu. Tuntuu että ääniä jopa puuttuu.
Dolby atmoksella ei rätise.
Onko toi Dolby Atmos jollekkin kuulokkeille tarkotettu ,kuulostaa hiukan oudolle neljällä kaiuttimella toikin.
Missään ei oikein ole tietoa asetuksista. No pääasia varmaan ,että pelin tekijä tietää
Eipä ole tämmöstä ongelmaa ollut missään pelissä ennen.
Uudet GeForce 418.91 ajurit laitettu jotka tuli myös tätä peliä varten ?Mulla oli jäätävää äänten pätkimistä valikoissa ja pelin dialogissa. Lisäksi kun aloitin pelin, ensimmäinen video toimi koomisen huonosti. Video eteni aina 2s kerrallaan ja sitten kuva pysähtyi ja parin sekunnin ajan kuulokkeista kuului "Brrrrrrrr".
Video kuitenkin jatkui tuosta huolimatta, eikä peli tai kone kaatunut. Mulla ongelma hävisi, kun poistin käytöstä Geforce Experiencen overlayn.
Edelleenkään en kyllä saa näkyviin DLSS asetusta video-asetuksissa, joten mielenkiintoista nähdä, ilmestyykö tuo tuonne tulevaisuudessa uusien ajureiden tai windows päivitysten myötä.
On kyllä aivan hemmetisti
Uudet GeForce 418.91 ajurit laitettu jotka tuli myös tätä peliä varten ?
Kaikki pitäisi olla kunnossa. DLSS asetuksen tulisi olla heti Ray Tracing asetuksen jälkeen, mutta eipä näy.
Eipä tästä nyt enää kannata jauhaa, kun en sinällään tuota asetusta tarvitse.
Ehkä mun 2080 kortista puuttuu DLSS:n tarvitsemat ytimet kokonaan.![]()
Voispa sanoa et on yllättyny tästä, mä melkeen olin valmistautunu siihen et Steam-version ostajat saa cd-keyn ja peliä käynnistäessä aukeekin epic launcherPeli ostettu Steamistä vai Epiciltä? Ilmeisesti pelin Steam -versio on yhden vanhempi Metro Exodus - Wrong version on Steam : Steam.
Peli ostettu Steamistä vai Epiciltä? Ilmeisesti pelin Steam -versio on yhden vanhempi Metro Exodus - Wrong version on Steam : Steam.
DLSS:n saa tosiaan päälle myös ultrawidellä, ja sillä saa reilusti lisää vauhtia, mutta lopputulos on kyllä aivan kelvottoman suttuinen. Olisi ollut ihan mahtava juttu, jos DLSS olisi tässä pelissä toiminut yhtä hyvin, kuin 3DMarkin Port Royal -benchmarkissa, mutta nyt oli pakko kytkeä se pois päältä melkein samantien.
DF:n videossa mun mielestä sanottiin että DLSS toimii vain 16:9 kuvasuhteella.
Tän mukaan toimii ultrawidelläkin, mut se on niin suttusta touhua ettei siinä järkeä oo. Ei siis yllätyksiä sen osalta.Taisi olla jopa niin, että DLSS toimii vain 2560x1440 ja 4k resoilla.
Mitä nyt katsoin Youtubesta nii Metro joka ei edes sijoitu Metroon vaikuttaa huonolta idealta. Muistakaa nyt silti ostaa tätä! Tän venäläiset kehittäjät sano että todelliset fanit ei mistää launcherista piittaa. Ja uhkasivat etteivät tee enää tietokoneelle pelejä jos tää ei nyt myy hyvin![]()
Hmm tiedote oli käsittääkseni silti Venäjää. Noh, rajat on hyvin suuripiirteisiä Venäjän naapureissa.Heh net on Ukrainalaisia ei Venäläisiä eli ex-neukkuja, jos nyt välttämättä yhteistä nimittäjää haluat käyttää. Jotenkin itselle tulee mieleen pelistä FarCry 2.