Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Itselle ekana tulee MGLA mieleen.
Nykyään kun musiikkivideoissa on kamera-ajot, pyrotekniikat ja lavastukset niin vimpan päälle ja usein yritetään vielä saada koko video näyttämään joltain leffalta ahdettuna muutamaan minuuttiin
Mitenkäs ei täällä kukaan ole kirjoittanut mitään Helloweenin uudesta albumista mikä julkaistiin tuossa kesäkuussa?
Mielestäni oikein hyvä töräys. Selkästi parempi levy kuin edellinen My God Given Right, mikä vieläkin kuunneltuna tuntuu lähinnä joltain välijulkaisulta. Tai ainakaan itse en vieläkään siitä saa mitään irti. Tämä uusin Helloween (2021) taas tuntuu hyvältä jatkumolta Keepers of the Seven Keysien jäljille.
Kisken ja Deriksen lauluvuorottelu toimii törkeän hyvin ja itse Kai Hansenkin pääsee ääneen muutamissa kohdissa pisin levyä.
Mutta piru vie noita helkutin alueellisia bonusbiisejä, kun Japanin versioon menivät laittamaan ihan pirun kovan bonusbiisin. Ei sillä nyt muuten väliä olisi, kun puuttuvat bonarit ladataan netistä, mutta itse ostan fyysisenä myös levyt, niin olisi ollut kiva omistaa kaikki biisit myös levyllä.
Japanin bonusbiisi:
Uutta Maidenia:
Ekalla kuuntelu kerralla ei vaikuttanut mitenkään hyvältä biisiltä mutta nyt 10x kuuntelun jälkeen on ihan ok biisi
Night Crowned - Nattkrönt
Mesarthim
Löysin pari klassikkoa NWOBHM scenestä mitä en ollut kuullut aiemmin, tai saxoniin tutustusin keväällä. Huippu biisejä mielestäni. Täytyy kuunnella noi muutkin Brucen soolo albumit läpi kun aiemmin olen kuunnellut vain "Balls to picasso" ja "The chemical wedding" albumit moneen kertaan.
Swallow The Sun – announce new studio album “Moonflowers”
In all the silence, Finnish death doom masters, SWALLOW THE SUN, have written, recorded and mixed a new album called “Moonflowers”. It is done and ready and will be released on November 19th, 2021.
Along with some of the album formats, there will also come a full bonus album featuring very special instrumental versions of all the regular album tracks. This instrumental album has been composed for strings and recorded at Sipoo Church in Finland. The strings were performed by the group called “Trio NOX” from Finland.
Starting today, all these instrumental songs will be launched as animated videos, which were created by Dronicon Films. One by one every week, leading up to the first single release of the main album.
Watch the first video HERE https://youtu.be/XWNi1J5mw-Q