Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Sama virallisen videon muodossa. Kova on biisi kyllä.Aivan uusi kappale Before the Dawn:lta
Pitkään luulin että ainoa kuunneltava ranskalainen bändi on Gojira.
IKEA-heviä
Tämän albumin julkaisu lipsahti ohi. Myönnän ettei ole ketjun tyylistä metallia.
Tiiä häntä, taitavat soittaa ihan mitä haluavat, ovat sen verran lahjakkaita jätkiä. Meni nyt sitten väärään ketjuun kait, eipä ole ensimmäinen kerta. Varmaan pitäisi progressiiviselle metallille ja rockille väsätä oma ketju niin ei tarttisi vahingossakaan sotkea tuplabasari örör osastoa.Toi levy on sattumalta tässä pyörinyt jo toista tuntia, ja kuulostaa toistaiseksi hyvältä. Jossain yhteydessä VOLA on mainittu djentin kanssa samaan aikaan, mikä on omalla kohdalla valitettavasti aika paha varoitusmerkki. Tällä levyllä kuitenkin noita djent-piirteitä löytyy hyvin hillitysti, enemmän noissa vähän raskaammissa kohdissa tulee ajateltua vaikkapa Toolia kuin jotain Peripherya.
Wikipedian mukaan VOLA soittaa progressiivista rockia, joten ota näistä nyt sitten selvää. Levyn loppua kohti noi kevyet metallivaikutteet ehkä kevenee rockin suuntaan.
Ei mua ainakaan haittaa, jos täällä näkyy tällaistakin musaa. Joku viisaampi varmaan saa päättää, voiko kevyempää metallivaikutteista musiikkia laittaa metalliketjuun vai ei.Tiiä häntä, taitavat soittaa ihan mitä haluavat, ovat sen verran lahjakkaita jätkiä. Meni nyt sitten väärään ketjuun kait, eipä ole ensimmäinen kerta. Varmaan pitäisi progressiiviselle metallille ja rockille väsätä oma ketju niin ei tarttisi vahingossakaan sotkea tuplabasari örör osastoa.
Tämän albumin julkaisu lipsahti ohi. Myönnän ettei ole ketjun tyylistä metallia.
Eikös se julkaistu viikko sitten?Tää levy on soinu kyllä repeatilla jo viikkoja. Aivan loistava.
Eikös se julkaistu viikko sitten?
Koskinen on parempi basisti, kuin Marko. Mutta äänessä ei kyllä pääse lähellekään... Hahto oli/on myös Wintersunissa. Siellä Hahto oli enemmän elementissään (minun mielipiteeni). Tosin, en ole sellainen fani-inisijä, vaan totean, että Hahdon piti ehdottomasti ottaa pesti Nightwishistä.Tämä edellinen Five-foot-ninja ei kyllä iskenyt ollenkaan. Tuommoinen että ensin olevinaan puhdasta laulua ja sitten vähän päälle nopsempaa menoa ja örinää tai korinaa, eikös se jo nähty.
Oon tullut vanhaksi, mutta jos öristään, niin sitten perkele öristään eikä sinne mitään puhtaita laulusuorituksia tarttis ruveta änkemään. No, tästä on yhtä monta mielipidettä kuin ihmisillä on yksittäisiä anusaukkoja, eli aika monta.
Nightwishiin jotenkin olin veikkaillut Stonen Joutsenniemeä, mutta tokkopa se tuo nyt nimetty mikään turha kepittäjä ole. Ja eikai rumpali Kai Hahto missään nollabändeissä ole hetkeen soittanut, että varmaan tietää homman. Silloin kun ottivat sen ruottalainen humppalaulajan, mikä se nyt olikaan, meni ihan mielenkiinto koko bändiin. Viimeaikainen kokonnpano on taas aika kova, juuri tänään autossa tuli radio Rockilta Noise-biisi, on se kova. Piti kuunnella parkkipaikalla loppuun. Onnea ja menestystä kunhan keikkaa taas pääsee puskemaan!
Koskinen on parempi basisti, kuin Marko. Mutta äänessä ei kyllä pääse lähellekään... Hahto oli/on myös Wintersunissa. Siellä Hahto oli enemmän elementissään (minun mielipiteeni). Tosin, en ole sellainen fani-inisijä, vaan totean, että Hahdon piti ehdottomasti ottaa pesti Nightwishistä.
Yksi maailman parhaimmista rumpaleista...
Ninjaa verrattiin alkuaikoina Mr.Bungleen ja kuten sanoit, toiset tykkää ja toiset vihaa. Vähän kuten King Diamond
Olen samaa mieltä ja kaikilla saa olla oma mielipide
Tuosta pari vetoa
Tästä nimestä tuli mieleen vuosi 2005/2006 kun jaettiin bändikämppä mm. kohu-63:n (muistaakseni) kanssa pyynikin trikoollaJoku Kakka-Hätä 77 laulaa nämä kaikki karjalaiseen suohon mennen tullen!