Mulle tuli myös Ikki kotiin eilen klo ~20. DHL:n tyyppi kävi kokeilemassa kerrostalon ovea ja oli jo kävelemässä autolle, juoksin pihalle ja hän sanoi että oli "juuri soittamassa minulle". Näinköhän oli
Kytkiminä kevyesti rasvatut (Krytoxin 205, jouset 105:lla) Boba U4T, FR4-plate, Durock V2 stabit ja näppäinhattuina Infinikey Comfy.
Kasaamiseen meni täytenä noviisina sellaiset 4h. Jos nyt tekisin uudestaan, menisi varmaan tuosta kolmannes.
Koska mitään ohjeita ei ollut, piti jatkuvasti etsiä tietoa Wuquen Discordista ja netistä. Kivasti oli kyllä juuri eilen joku linkannut keskeneräisen englanninkielisen build guiden, joka sitten lukittiin ennenkuin ehdin sitä edes vilkaisemaan.
Ehkä eniten aiheutti hankaluuksia screw-in stabien "loksahtaminen" paikalleen, ja lopulta näppiksen ylä- ja alaosan ruuvaaminen yhteen -sisältö tuntui olevan niin tiivis, ettei meinannut saada näitä painettua yhteen. Lopulta otin silikonimuotit sisältä pois ja asettelin ne uudestaan, jonka jälkeen tuntui että osat meni paremmin yhteen. Unohdin myös laittaa led-blockerin silikonin ja platen väliin... Otin siis ledit kokonaan pois käytöstä. Niin ja, näppistä testaillessa about 6-7 näppäintä eivät toimineet. Kytkimet irti ja huomasin että olinkin siis onnistunut taittamaan noin monesta kytkimestä pinnit

Sain onneksi taitettua takaisin ja toimintaan kahta lukuunottamatta, mutta onneksi oli muutama ylimääräinen kytkin.
Näppis tuntuu kyllä erittäin hyvältä ja laadukkaalta. Mukana tullut coiled cable oli aika meh, mutta parempi kuin ei mitään.
Pakkaus ja härpäkkeet oli kyllä muuten aivan ensiluokkaisia.
Pistän kuvaa myöhemmin.
Itse suunnittelemaa badgea vielä venaillaan tovi, saa nähdä mitä sieltä tulee.
EDIT: Näppis ei ole toiminut eilisen jälkeen. Windows ei tunnista enää ollenkaan, että olisi mikään laite kiinnikkään... Taitaa mennä PCB palautukseen :/
EDIT2: Lähettävät uuden PCB:n, ilman että tarvitsee edes tätä palauttaa. Nice