Mekaaniset näppäimistöt

Olisiko kenelläkään antaa suosituksia seuraavasta näppäimistöstä?

- TKL tai mieluiten 75 %. ISO layout
- LANGALLINEN. Ei kiinnosta akkujen kanssa murehtia
- Ei rämisevä, mieluiten lineaariset, mutta tactile -kytkimet käy myös.
- Mieluiten jos alle 100 € löytyisi.

Menee vähän yli satkun, mutta oman kokemuksen perusteella voin kyllä suositella Dark Projectin Terra Nostraa noihin spekseihin:

Löytyy ainakin Maxgamingilta.

Ostin itselle muutama kk sitten ja oikeen hyvä ja hinta-laatu kohdallaan (hotswap, alumiinirunko, vaimennukset, PC plate, flex cut PCB, gasket mount).
Vakiot Moonstone kytkimetkin ihan buenot.

Vaihtoehtoja on toki paljon, mutta tuosta saanet ainakin lähtökohdan.

Viimeksi muokattu:
Mulle on jäänyt ainakin se kuva, että Akkon tactile kytkimissä on aika yleisenä ongelmana nuo tuplapainallukset

Kiitos tuhannesti vastauksestasi. Kaivoin tosissaan samana päivänä Outemun Yellow cream prot ja tuplapainallukset yms häröilyt loppui siihen hetkeen... En millään suostunut uskoa asiaa, mutta nyt viikon käytön jälkeen pakko se on uskoa :D laitoin Akkolle myös viestiä takuuasiasta, he pyysivät minua videokuvaamaan ongelman... Katsotaan jaksanko kuvata ikinä :D

Harmillisesti nuo Akko Pingviinit oli kyllä omaan makuun aivan täydelliset kytkimet, täytyy nyt metsästää jotkin vastaavat. Nämä Outemun Yellow creamit ovat omaan makuun hieman liian äänekkäät, taidan ainaki nyt seuraavaksi tilata näitä aika lähellä olevat silentit: Outemu Yellow jade silentit.

Onkohan muuten sellaisia silent tactile kytkimiä, mitkä ei tunnu ”mushylle”? Eli siis siltä että olisi joku silikoni pehmuste siellä kytkimessä.

Mitäs näppäimistöä suosittelisitte Logitech pro blue clicky tilalle. Näppäimistö on omaan makuun juuri hyvä, ja o-renkailla hyvä tuntuma/ääni, mutta itse näppäimistö on tiensä päässä kolmen vuoden käytön jälkeen. Hatut on puhkikuluneet ja ilmeisesti eivät ole edes standardi mitoitusta saati PBT. Eli saisi olla jonkin sortin vaihdettavat clicky kytkimet, tkl ja pbt hatut. Tippunut ihan kärryiltä viimevuosien kytkin markkinoista.

Kiitos tuhannesti vastauksestasi. Kaivoin tosissaan samana päivänä Outemun Yellow cream prot ja tuplapainallukset yms häröilyt loppui siihen hetkeen... En millään suostunut uskoa asiaa, mutta nyt viikon käytön jälkeen pakko se on uskoa :D laitoin Akkolle myös viestiä takuuasiasta, he pyysivät minua videokuvaamaan ongelman... Katsotaan jaksanko kuvata ikinä :D

Harmillisesti nuo Akko Pingviinit oli kyllä omaan makuun aivan täydelliset kytkimet, täytyy nyt metsästää jotkin vastaavat. Nämä Outemun Yellow creamit ovat omaan makuun hieman liian äänekkäät, taidan ainaki nyt seuraavaksi tilata näitä aika lähellä olevat silentit: Outemu Yellow jade silentit.
Jos Yellow Jade Silentit ei natsaa, niin suosittelen itse Outemun Silent Lemon V3 -kytkimiä :thumbsup: Tuntumaltaan toki vähän kevyemmät, mutta ääni mielestäni tosi hiljainen.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
296 012
Jäsenet
81 016
Uusin jäsen
jmap

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom