Itse käyttin tuota Corea vain uusimman firmiksen asentamiseen. Toki tuli hieman leikittyä niillä valaisuvälilehdellä olevilla säädöillä. En saanut ihan kiinni, mitä tarkoitit, että säätö ei enää toimi ilman Corea.En ole varma miten tuo GMMK Pro toimii normaalisti jos poistat Coren? Uskoisin kyllä että toimii, mutta mikään säätö sen jälkeen ei onnistu.
Mutta tähän tarkoitukseen tuo VIAL firmis on oikein pätevä, sillä tämän jälkeen Glorious Core on täysin turha näppiksen osalta ainakin.
VIAL:ia ei tarvitse edes asentaa ollenkaan koneelle ja nykyään taisi olla jopa web-tuki että selaimellakin konffaus onnistuu.
Tämä siis vain yleisenä infona, ei varmaan mitenkään hyödyllinen sinulle jos kaikki on jo tiptop.
Mutta itseä häiritsi ainakin se että funktionäppäimen takaa tapahtuvia toimintoja ei pystynyt säätämään. Itse kun tykkään esimerkiksi että fn+backspace = delete, niin tätä ei pystynyt Corella määrittämään.
Kaikki ainakin funktionäppäimen taakse asetetut näppäimistön säätötoiminnot toimii kuten valaisun säätäminen, windows nappulan disablointi yms. Vai tarkoititko jotain itse ohjelmassa muutettuja juttuja, että miten toimivat softan poiston jälkeen? Tuosta en osaa sanoa, luulisi, että näppäimistössä joku oma muisti johon tallentaa voi. Toki tämä vain mutuilua, kun en ole kokeillut.
Itse en edes tiedä mikä tuo VIA tms on. Ohimennen revikoita katsoessa selvinnyt, että noilla jotenkin voi säätä näppäimistön toimintaa, mutta kuten sanoin jo aiemmin niin tuo puoli ei kiinnosta itseäni lainkaan, joten en voi muita auttaa siinä tai suosituksia tehdä puoleen tai toiseen.